Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kravis

Strony: [1] 2 3 ... 14
1
Z kolei ja mam problem z instalacją tego Resource Managera. Gdy próbuję go uruchomić, pojawia się błąd o treści "Bad connection. Can not download ucore32.dll." O co chodzi z tym plikiem?

2
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego u Bastiana nie pojawia się opcja dialogowa odnośnie nowej dostawy drewna? Cieśla wysłał mnie do niego w sprawie naprawy brzegu, a nie mogę poruszyć u Bastiana tej kwestii. Z tego co widziałem, powinienem był otrzymać od niego zadanie pt. "Spłata długu", ale nie zaczepił mnie w tym temacie ani razu.

3
Jestem świeżo po ukończeniu Odysei i powiem szczerze, że mam ambiwalentne odczucia. Świetnie się bawiłem do momentu rozpoczęcia 6 rozdziału, bo do tego momentu mod był niesamowicie grywalny, przyjemnie się eksplorowało, wykonywało zadania itp., ale mam wrażenie, że twórcy największy nacisk kładli na Khorinis, a w szczególności Varant. Wątek główny jak i questy poboczne były w tych lokacjach chyba najciekawsze, ponadto widać ile pracy włożyli w stworzenie takiego Ugaru czy innych miejscówek na pustyni, czy też nowych terenów na północy Khorinis. Niestety czar prysł po przybyciu na Myrtanę, od tego czasu zaczął gdzieś ulatywać ten fun z gry, być może dlatego, że Odyseja stała się wtedy całkiem pokaźnym hack'n'slashem, walk było od zaje****a, tego typu questy jak wybicie wszystkich orków co do jednego oblegających zamek były cholernie męczące. Oczywiście zdarzały się jakieś perełki jak ta związana z zamachem na króla, ale to było zdecydowanie za mało jeśli chodzi o Myrtanę. Nordmar też wydawał się jakby wciśnięty na siłę, nie miał zbyt ciekawych rzeczy do zaoferowania, a walki tam też oczywiście było w brud, nie wspominając już o tych 3 świątyniach Beliara, w których trzeba było zdobyć niezbędne dla fabuły artefakty, ale po drodze oczywiście trzeba było hordy wszelkiego ścierwa wyrżnąć, co po takim odbijaniu Vengardu tylko bardziej frustrowało niż dawało jakąkolwiek satysfakcję. Górnicza Dolina to samo, równie dobrze mogłoby jej nie być, bo jedyne z czego ją zapamiętałem to głównie z mordowania wszystkiego co popadnie. Irdorath to klasyczne "idź zabij tego głównego złego, a my na statku sobie grzecznie poczekamy, po drodze jeszcze zbierz 40 smoczych jaj, wybij kilka dorastających smoków, a na przystawkę, żeby ci się nie nudziło masz jeszcze pierdylion harpii, demonów, ognistych jaszczurów i inne tego rodzaju gówna". Jedynym wartym uwagi momentem była zdrada jednego z paladynów, ale ten motyw też już znamy z podstawowego G2 i o dziwo z tej samej lokacji. Poziom trudności też niezbalansowany, bo im bliżej końca rozgrywki tym łatwiej było zginąć, a trudniej cokolwiek zabić, stąd te walki były nie do zniesienia. Jakiś zwykły ognisty jaszczur potrafił wytrzymać kilkadziesiąt ciosów Urizielem po pysku, a ten miał nas na 3-4 hity i to w najlepszym rynsztunku. Nie powinno to chyba tak wyglądać. Początkowo chciałem tej modyfikacji dać mocne 8/10, ale te 2 ostatnie rozdziały tak skutecznie mnie zraziły, że nie jestem w stanie dać wyższej oceny niż 6/10. Mimo wszystko Odyseja trzyma poziom i warto w nią zagrać choćby ze względu na rozdziały 1-5.

4
Nie sprecyzowałeś, dlaczego go szukasz. Jeśli do zadania dla malarza, to będzie wśród drzew nieopodal jeziora przy obozie uchodźców. Jeśli już wykonałeś zadanie dla malarza i szukasz go w 6 rozdziale, to będzie przy malarzu.
Masz rację, chodziło mi o 6 rozdział. Dzięki za odpowiedź.

5
Może ktoś przypomnieć w którym miejscu znajduje się Tarrok w Khorinis?

6
W którym miejscu znajduje się 4 owca z zadania dla Melchiora? Jedna była na brzegu rzeki, druga w jaskini, trzecia martwa. Ktoś jest w stanie powiedzieć gdzie jest czwarta?

7
Może ktoś doradzić jak się przedostać przez tę ogromną, zarośniętą jaskinię, która jest związana z questem dotyczącym Niebiańskiej Tarczy? Przebywają tam min. ogromne drzewce i kryształowe golemy i jest ona na tyle duża, ma tyle skalnych rozgałęzień, że tak naprawdę nie wiem czego tam szukam tylko biegam bez celu.

8
W którym miejscu znajduje się obóz Haruna w Varancie? Dziennik sugeruje aby szukać go gdzieś w dolnej części pustyni, ale te poszukiwania niewiele mi dają.

9
Czy w Odysei można natknąć się na kogoś z legendarnej czwórki czyli na Diego, Gorna, Miltena lub Lestera?

10
Mam problem ze znalezieniem rabusiów z Ugaru. Wybiłem kilku w okolicach kupców Otella i Ozyrysa, kolejnego przy domu Abbasa jak i tych z katakumb, a mimo to quest dalej mi w dzienniku zalega. Któregoś pominąłem?

11
Gdzie znajduje się pirat Elwrich? Jest związany z zadaniem dotyczącym sporów w obozie piratów, ale nigdzie go nie mogę namierzyć...

12
Po wybiciu obozu orków na farmie Onara, można odbić miasto jeżeli wszystkie questy związane z miastem zostały wykonane?

13
Wam też wywalało do pulpitu w trakcie próby zbliżenia się do ognistego golema po przeczytaniu księgi przywołania w obserwatorium?

14
Ale o co Wam chodzi ludzie?xD Przecież ten mod z racji tego, że jest prawdziwym gigantem, wiadomo, że stawia raczej na ilość niż na jakość, co nie zmienia faktu, że mnie osobiście eksploracja bardzo zadowala, a co do questów i tak jestem pozytywnie zaskoczony, bo byłem pewny, że będzie gorzej. Przynajmniej jak na razie questy na Athanos są bardzo ciekawe i nawet jeśli trafiają się jakieś fedeksy, to są dosyć pomysłowo zrobione, jak choćby zwykłe zbieranie jabłek z drzewa przy użyciu drabiny albo zebranie śledzi z wykorzystaniem fajnego smaczku jakim jest podróż łodzią rybacką na sąsiednią wysepkę. Może i jest dużo latania i tu i tam, ale równie dobrze można stwierdzić, że w podstawowym Gothicu było to samo, a jakoś nikomu to zbytnio nie przeszkadza. Zamiast pisać bzdety typu "ale to jest syf" może dajcie jakieś sensowne argumenty z jakiego powodu tak bardzo tej Odysei nie trawicie xD, chętnie się dowiem, dzięki temu może postawię się w Waszej sytuacji i być może pod pewnymi względami przyznam Wam rację.

15
Coś niesamowitego, jednak warto być cierpliwym. W dalszym ciągu nie wierzę w to co widzę, ale stało się. Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie spolszczenia. Czapki z głów, że pomimo tak dużej skali projektu udało Wam się go dociągnąć do końca. Brawo! :ok:

16
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-12-19, 11:40 »
No przecież w którymś z wcześniejszych postów było napisane, że wersja 2.6.4 jest ostateczna i obecnie trwają testy.

17
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-11-05, 17:38 »
Jeden z najlepszych modów, udowodniłeś, że można stworzyć coś naprawdę wielkiego, nie siedząc nad tym 10 lat jak team od Złotych Wrót, już nie wspominając o tym, że jakością i długością rozgrywki Lobos połyka ZW w całości. Wszystko tutaj jest na swoim miejscu, niespodziewane zwroty akcji, wyraziste postacie takie jak Santos, Wascar, Lupino itp., sama dolina, pustynia i kopalnia świetnie się uzupełniają. Nie czuje się jakiejś powtarzalności, nudy, znużenia, cały czas byłem ciekawy co się wydarzy i jakie historie na mnie czekają. Jedynym mankamentem były liczne crashe, wiem, że jest jakiś patch, który je poprawia, ale trochę za późno się zorientowałem o jego istnieniu. Tak czy siak, świetna robota! Dziękuję za możliwość przeżycia naprawdę epickiej przygody.

18
Ukończone modyfikacje / Gothic II NK: Lobos
« dnia: 2020-10-09, 13:40 »
Mam nadzieję, że szampan się chłodzi, bo co by nie mówić, można uznać wydanie moda za niemały sukces zwłaszcza wysokiej jakości. Gratulacje i dziękuję w imieniu swoim i innych fanów Gothica.

19
Archiwum / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-09-13, 20:50 »
Mam nadzieję, że mod będzie pozbawiony jakichkolwiek byków ortograficznych w dialogach, bo niby to jest pierdoła, ale razi po oczach i dość skutecznie wybija z immersji.

20
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-09-02, 12:33 »
Nie, nie mylisz się, jeżeli wyjdzie to chyba oczywistym jest, że będzie można zagrać.xD

Strony: [1] 2 3 ... 14
Do góry