Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TheKetrab

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Pytania i problemy / Łączenie ZENów
« dnia: 2020-10-13, 21:48 »
Origin jest wspólny dla wszystkich meshy, które zaimportujesz do ZENA.
Na przykładzie NewWorld.ZEN:
 - jest dużo części świata (małych kawałków 3ds)
 - jakby je wszystkie zimportować do blendera i ustawić je tak, że ich originy są w tym samym miejscu, to świat będzie taki jaki jest w Gothicu -> później Spacer je ustawia tak, że originy są w punkcie (0,0,0)
 - każdy mały ZEN jest sobie 'osobny' i przechowuje swoje voby, ale rzeczywisty origin jest w tym miejscu, w którym ustawiłeś w Blenderze
 - każdy mini-zen osobno sobie vobujesz
 - używasz opcji Macro, która łączy te małe ZENy w jeden duży

2
Ukończone modyfikacje / Gothic II NK: Lobos
« dnia: 2020-10-09, 14:52 »
Gratulacje Lobos ! :D

3
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download v1.1)
« dnia: 2020-10-01, 18:03 »
Hej wszystkim,

Pojawił się dawno zapowiedziany patch 1.1.
Nie ma co tu się rozpisywać - chciałem tylko udostępnić tę nowinkę również tutaj, na forum, gdzie moja przygoda z modowaniem się zaczęła. Czasem tu zaglądam, ale rzadko się loguję, więc jak już mam okazję, to z tego miejsca pozdrawiam wszystkich forumowiczy! Śledzę Wasze nowe projekty i bardzo kibicuję wszystkim, którzy chcą pobawić się w modding!

Link do strony, na której można pobrać wersję 1.1:
http://g2ucieczka.pl/download.html

4
Skrypty / Umiejętności w Gothicu
« dnia: 2020-08-18, 21:31 »
Nie wiemy, jaki błąd wywala... Co mówi parser Gothica?
Najprawdopodobniej błąd pojawia się, ponieważ wprowadziłeś nowe umiejętności.

Musisz zadeklarować nowe stałe:
// plik Constants.d
const int NPC_TALENT_PICKPOCKET_ADVANCED = 100;
...

Btw. Błąd wywala w drugim pliku, bo jest on pierwszy czytany.
Kolejność 'czytania' plików przez Gothica znajdziesz w pliku gothic.src.

Pamiętaj, bez podania komunikatu błędu, często nie jesteśmy w stanie pomóc.

5
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download)
« dnia: 2020-05-24, 11:45 »
@up, @upup, @up...up, @everyone , dzięki za Wasze feedbacki :) będę mógł to sobie na spokojnie w wakacje ponaprawiać, a ten błogi czas zaczyna się już za miesiąc :)

6
Ucieczka / Błędy i bugi
« dnia: 2019-06-13, 01:43 »
Zgłoszone błędy zostaną (w większości) poprawione w wersji 1.1, która planowo powinna ukazać się w listopadzie 2019. Jeśli ktoś znajdzie jakiś błąd, to może się nim pochwalić/pożalić w tym temacie lub wysłać maila na adres: bugi@g2ucieczka.pl

W krytycznych momentach rozwiązaniem może być:
1) kod: insert NASZ_999_Test
-> i poszukanie odpowiedniej opcji (otwarcie bramy, ustawienie ilości drużyny, ...)
2) pobranie skryptów ze strony g2ucieczka.pl/donwload.html
-> a następnie zmienienie w nich tego, co przeszkadza, kompilacja i dalsza gra

7
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2019-06-13, 01:37 »
Poradnik jest niekompletny. W związku z tym z pomocą przyjdą betatesterzy, którzy już te zadania rozwiązali.

8
Ucieczka / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2019-06-13, 01:33 »
Problemy z instalacją / access violation.

Zanim napiszesz, sprawdź:
1. Czy masz zainstalowanego PlayerKita?
2. Czy masz zainstalowanego Systempacka 1.7?
3. Czy zainstalowałeś fixa 2.6?
4. Czy uruchamiasz moda z prawami administratora?
5. Czy folder, w którym znajduje się mod nie zawiera polskich znaków? (np. Gothic II Złota Edycja)
6. Masz włączone tarcze w systempack.ini? (EnableShields = 1)

9
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download v1.1)
« dnia: 2019-06-13, 01:31 »

Bezimienny bohater opuścił wyspę Khorinis, by stanąć oko w oko z przeznaczeniem.
Wyspa Khorinis traciła wielu dzielnych wojowników, a orkowie nieprzerwanie rośli w siłę.
Nie mogąc czekać dłużej, kapitan Garond nakazał otworzyć bramę zamku,
by powrócić z innymi do miasta z resztką rudy, którą udało się zebrać. Niestety, nie dotarli do celu.

Wielką bitwę, o której bardowie będą śpiewać na całym świecie, przerwało potężne trzęsienie ziemi.
Lord Hagen właśnie podjął niełatwą decyzję: z pomocą wielkiego Maga Ognia, Pyrokara,
zasypał ścieżkę wiodącą na przełęcz Khorinis. Po 'drugiej stronie' wciąż pozostali ludzie
- odcięci od morza, odcięci od reszty wyspy. Dla nich oznaczało to tylko jedno:
Górnicza Dolina, jak za dawnych czasów, stała się więzieniem.

~ Wstęp :

Ucieczka to modyfikacja z serii total conversion, osadzona w Górniczej Dolinie na około miesiąc po akcji gry Gothic 2. Wcielamy się w postać byłego skazańca Willa, który, mimo młodego wieku, spędził trochę czasu za Barierą. Wraz z innymi kopaczami, prowadzą wydobycie w kopalni Marcosa, który pod wpływem mrocznych sił panoszących się w dolinie, opuścił drogę Innosa i został renegatem. Zdesperowani skazańcy spróbują wydostać się z tego przeklętego przez bogów miejsca.


~ Co oferuje modyfikacja :
    • Zupełnie nowa fabuła oferująca średnio od 30 do nawet 40 godzin gry
    • Rozbudowana inteligencja walki NPC
    • Nowe umiejętności w tym walka tarczą czy szybka nauka
    • Polski dubbing (5800 kwestii = ~6 godzin ścieżki dźwiękowej)
    • Walka z bossami oraz system osiągnięć i reputacji
    • Przywrócony system nauki siły i zręczności z klasycznego G1 i G2 (max. 100 siły, zręczności do nauczenia się)
    • Około 100 zadań głównych i pobocznych
    • Górnicza Dolina z G2 rozszerzona o kilka lokacji. Te zaczerpnięte prosto z Gothic 1, ale także całkiem nowe, w pełni zintegrowane z nowym ZEN-em GD
    • Nowe, przemyślane zagadki
    • Zmienne ekrany wczytywania ze wskazówkami i informacjami o świecie
    • Możliwość wyboru poziomu trudności w trakcie gry
    • Wiele innowacyjnych rozwiązań skryptowych do zobaczenia w trakcie gry, w tym m.in. pasek szybkiego dostępu


    ~ Download :

    Pobierz Ucieczkę w wersji 1.1 (1 października 2020)

    ~ Screeny :

    Spoiler
















    Do spędzenia kilku tygodni z Ucieczką zapraszają:
    * TheKetrab
    * bogu
    * Maciey
    * Fexo
    * Simen
    * Czudak
    * i inni



    Oficjalna strona Ucieczki z informacjami.
    Odwiedź 'Ucieczkę' na Facebooku.



    (opis zaktualizowany po wydaniu wersji 1.1 (1 października 2020))

    10
    Archiwum / [G2NK] Ucieczka
    « dnia: 2019-06-09, 21:53 »
    https://www.youtube.com/watch?v=Ku6fHRBt2uQ

    11
    Archiwum / [G2NK] Ucieczka
    « dnia: 2019-04-22, 20:21 »
    Zadanie faktycznie dość nudne i rozwinięte na pewno nie będzie. Planuję jak najszybciej dokończyć i wydać moda, a potem zniknąć ze świata gothicowego, bo od ponad roku mam już kompletnie dość tej gry. Obrałem sobie za cel wydać to w wersji grywalnej i przyzwoitej, nie zamierzam się poddać! No i dzięki za wyłapanie błędów! Cholera, ile Ty ich wyłapiesz na betateście? Oby jak najwięcej :)

    12
    Archiwum / [G2NK] Ucieczka
    « dnia: 2019-04-22, 19:57 »
    Tym razem ja napiszę pierwszy! :)

    https://www.youtube.com/watch?v=hj6cU6NoJgM


    Przez święta dużo udało się zrobić. Nie chcę pisać jakichś logów
    ze szczegółami, na to przyjdzie pora w dniu premiery, a kiedy
    ten dzień przyjdzie... jeszcze nie wiem :< No tak... bo teraz wracam
    do assemblerów, AiSDu, RPiSu, cholera wie czego jeszcze #iiUWr <3

    Podziękowania dla @bogu9821 za kupę rozwiązanych problemów,
    których ja nie umiałem rozwiązać długi czas! :ok:

    13
    Skrypty / Opisanie "Wld_PlayEffect" co co znaczy
    « dnia: 2019-04-19, 16:46 »
    Wywołanie efektu na vobie: (wymagany ikarus)

    func void Wld_VobEffect(var string effect, var string vobName)
    {
    var int vob; vob = MEM_SearchVobByName(vobName);

    if (!vob) {
    Print(ConcatStrings("Wld_VobEffect - not found: ",vobName));
    return;
    };

    var zCVob destVob; destVob = _^(vob);
    Wld_PlayEffect(effect, destVob, destVob, 0, 0, 0, FALSE );
    };

    Wywoływać:

    Wld_VobEffect("NAZWA_EFEKTU", "NAZWA_VOBA");

    14
    @REFRESH ! Poszukuję filmowca, jak w tytule :)

    15
    Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
    « dnia: 2019-03-14, 15:20 »
    Ogólnie widzę, że coraz więcej osób bierze przykład z Ketraba, jeśli chodzi o raportowanie prac nad modem :F

    A o cóż dokładnie chodzi ? :D o stosunkowo rzadkie pojawianie się newsów na tM? O nagłówki i wypunktowania ? A moze chodzi o innego Kebaba :)

    Żeby nie było offtopu -> bardzo podoba mi się Gedir i tak jak Cruc napisał , prezentuje się przytulnie !! Trzymam kciuki za cały zespół.

    16
    Archiwum / [G2NK] Ucieczka
    « dnia: 2019-01-13, 13:42 »
    Na rok 2019. wydanie moda bez dubbingu to jak wyrzucenie do kosza wieloletniej pracy. Po prostu modyfikacja musi ukazać się od razu z nagraniami głosowymi. Jednak tempo prac dubbingowych nie zależy ode mnie, a nie można też czekać z wydaniem kolejne pół roku, bo to zniechęci oczekujących na już prawie gotową modyfikację. Stąd też nie ukrywam, że bardzo się stresuję i liczę, że zespół dubbingujący zrobi swoje jak najszybciej (oczywiście nie pośpieszając!!!).

    17
    Archiwum / [G2NK] Ucieczka
    « dnia: 2019-01-12, 22:31 »
    Chyba cała magia nie pryśnie, jeśli napiszę, że od pewnego czasu pomaga mi @bogu9821 i dzięki niemu ten mod ma spore szanse na ciepłe przyjęcie. Dlaczego? Ponieważ uwydatnia systemy skryptowe, które pisałem kawał czasu temu oraz dopisuje szereg własnych z użyciem ikarusa. Tak więc dzięki niemu wszystko będzie płynniejsze (na starszych komputerach), będzie mniej bugów oraz kolejne super nowości, które zauważamy w modach aktualnie wydawanych na skalę Europy.

    Ja z kolei mogę się pochwalić nagraniem filmiku Outro, na który poświęciłem okres świąteczny. Obecnie mod jest betatestowany, bo skończyłem wklepywać wątek z bagnem (który nie jest tak rozwinięty, jak miał być, ale to już nie moja wina). Więc hmm... Poza kilkoma misjami, które mam zaplanowane, fabuła jest skończona.

    Dubbing nie nagrywa się tak szybko, jak byśmy tego chcieli, ale podobno za niedługo ma się pojawić filmik od AudioHood z jego prezentacją. Ah! Filmik :) Obecnie jest też tworzony film opowiadający trochę więcej o modyfikacji G2 Ucieczka. Także mam nadzieję, że zainteresowanie w community wzrośnie i że ja nie będę znikał na dwa miesiące tak jak teraz.

    Przepraszam za nieoficjalny typ wypowiedzi, ale jakoś nie umiem odpowiednio złożyć tego wszystkiego, co mam w głowie... Pozdrawiam :)

    18
    Czy odpalasz jako administrator? Może temu coś się chrzani, że nie odpalasz.

    Gothic czyta:
    1. Pliki typu mod.
    2. Pliki vdf
    3. Pliki z folderów _compiled.
    4. Jak nic nie znajdzie to sam sobie dokompilowuje (nie wszystko)

    Jeśli naprawdę chcesz podmienić teksturę, to proponuję to zrobić w folderze _compiled.

    19
    Gra czyta z folderu _Work/data/meshes/_compiled
    Tam znajduje oryginalne drzewo MRM. Więc nie musi kompilowac twojego 3ds

    Poza meshes.vdf.disabled musisz usunąć plik DRZEWO.MRM z wyżej wymienionego folderu

    20
    Pytania i problemy / Pytanie o program
    « dnia: 2018-11-07, 23:20 »
    Redefix -> https://themodders.org/index.php?topic=16628.0
    Ale zmian w okienkach dialogu AI_Output nie zobaczysz, bo plik OU.bin dodaje się do paczki z modem, więc stamtąd jest bezpośrednio czytana. Redefix + GothicStarter + GothicVDFS (do paczki).

    Strony: [1] 2 3 ... 17
    Do góry