Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maliksoft

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Temat do zamknięcia.

Musiałem zainstalować wersję Risen 1.0 oraz na to patch 1.10

2
Witam

Może mi ktoś pomoże bo już mi ręce opadają. Zacznę od tego że zainstalowałem Risen'a wersja 1.0a, wszystko działa ok :lol:. Następnie zachciało mi się pograć z modami, to zainstalowałem RMoD-Starter v 1.3.4.1, a że on nie widzi pliku exe. gry to musiałem zainstalować patch 1.10 do Risena, to przy włączaniu wyskakuje błąd 0xc00007b:facepalm:. ProcessMonitor pokazuje że z plikami dll. w folderze z grą jest coś nie tak a nie gdzieś na dysku C. Wiem że to wina komplikacji plików 32bitowych z 64bitowymi. Ściągałem instalowałem.NET Framework i Microsoft Visual C++, i nic. Nadmienię że mam win 64bitowy. Może ktoś mnie nakieruję na rozwiązanie.

Pozdrawiam

3
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2024-01-24, 19:42 »
Witam

Zdobiona szata z Morrowind:
(Textura na togę maga wody)



Pozdrawiam

P.S. Nie mam pojęcia jak leży na modelu.

4
Materiały / Tekstury Grim'a
« dnia: 2023-04-21, 23:26 »
No no, całkiem całkiem

5
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2023-04-21, 23:10 »
Hej, myślałem, że nie żyjesz!

Hej, też tak myślałem!

Nowa zbroja Paladyna z Magicznej Rudy:
(Na razie bez hełmu)




6
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2023-02-16, 11:18 »
Odświeżyłem Super zbroję i podmieniłem w starm poście


7
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2023-02-13, 11:16 »
Witam

Znalazłem pewną texturę zbroi i postanowiłem wsadzić na orka elite

Zbroja Kana:








8
To nie mam pojęcia dlaczego się nazywa tak. A jeśli chodzi o drugą kwestię to miałem starego Winrar'a

9
Dwa pytania:

1. Gdzie wkleić Dubbing?

2. Jak wypakowuje spolszczenie to wyskakuje błąd archiwów, archiwów ma niewłaściwy format lub jest uszkodzone. Gdzie znajdę nowego linka do Returning NB?

10
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2020-12-15, 22:29 »
Padł, zmienię. Może to potrwać

11
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2020-12-04, 21:46 »
Zrobiłem Szaty Foltesta z tekstur zaczerpniętych z Wiedźmina 2 na model szaty maga wody. Nie mam pojęcia jak to wygląda na modelu z racji tego że nie mam zainstalowanego Gothica 2, a nie chce się mi instalować:



Pozdrawiam

12
Materiały / Tekstury Maliksoft\\\'a
« dnia: 2020-12-03, 20:54 »
Witam, wkleję textury które niegdyś podrasowałem znalezione w odmętach internetu
Textura na model zbroi magnata:

Textura na model zbroi Kruka:

Textura ze Skyrim na model smoka





13
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2019-12-23, 17:35 »
Witam, przerobiłem ZNALEZIONY na necie bardzo dawno temu pancerz Jarkendaru:





14
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2019-01-07, 17:13 »
Kiedyś był mod do Gothic'a 1 Star Wars, nie mogłem znaleźć go aby wyciągnąć tex. Postanowiłem zrobić dwie swoje.





Druga wersja:



15
Materiały / Tekstury Maliksoft\\\\\\\'a
« dnia: 2019-01-01, 19:10 »
Szata maga wody zdobiona z Gothic 3 content mod:)







Post połączony: 2019-01-01, 19:18
Szata szamana





Post połączony: 2019-01-01, 19:27
Kaftan patrioty





Post połączony: 2019-01-01, 20:11

16
W folderze mam tylko pliki wgranych pancerzy w formacie MDM, a teraz każdy pancerz który dodam nie posiada tekstury. chodziarz mam w plikach asc podmienioną nazwę tekstury. Jak nie urok to sraczka

17
Dobra działa, tylko teraz każdy NPC ma zbroje na sobie paladyna

18
Witam, problem mam tego typu że dodaje pancerz z Gothic 2 do Gothic 1, ni i nie mogę przywołać komendą. Tak samo jest w sytuacji gdy podmienię modele zbroi istniejących, porostu jak by gra nie czytała wszystkiego.

zainstalowane mam:

-patch_1.8
-player kit
-G1Classic-SystemPack-1.7
-Textures Patch Freddy-0.8
-DX11

19
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2018-11-04, 22:32 »
Zbroja Obrońcy Świątyni z Morrowind

(textura na model zbroi CorAngara)




20
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2018-11-04, 19:45 »
Zbroja Cesarskich z Morrowind:
(textura na model zbroi CorAngara)






Strony: [1] 2 3 ... 6
Do góry