Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - krzysiek666

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Już 2x się odbijałem się od tego moda, ale chuj, spróbuję ponownie. Mam ochotę przejść G1, ale z czymś dodatkowym. Niestety większość tego typu modów dodaje niezbyt wiele, i zazwyczaj wszystko w pierwszych dwóch rozdziałąch, czyli wtedy, kiedy i tak jest pełno zadań dodatkowych. A jak przychodzi do 4 rozdziału, to nie ma co robić, kolonia już wyczyszczona, questy porobione, zostaje tylko ciśnięcie głównego wątku. Chyba jedyny mod, który sobie z tym dobrze poradził, to "Mroczne Tajemnice", tam główny wątek moda pojawiał się właśnie w późniejszym rozdziale. Do tego  zamiast obcinać expa za potwory, to po prostu dojebali im wyższe staty. To też mi się podobało. Lubię rozwijać postać, nawet jak 1 konkretny poziom niewiele daje, to sam fakt, że cyferki w oknie statystyk rosną, sprawie mi frajdę. Gdyby jeszcze MT były poważniejsze, to byłyby idealne.

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-04-10, 00:10 »
Już tam kij z tymi klatkami, 90 to też płynnie, a DX11 nie chcę, nie podobają mi się te wszystkie mody graficzne, zbyt kolorowe i nasrane roślinności, nic nie widać i nie pasują mi do klimatu oryginału.

Za to ciekawą rzecz zauważyłem, że po wczytaniu gry postacie i obiekty są normalne, za to po jakimkolwiek dialogu z NPC tak jakby się rozciągają w górę i wtedy ten bug z zasięgiem występuję, zaraz po wczytaniu go nie ma. Po zmianie z 1440p na 1080 też normalnie mogę walczyć. Czyżby silnik Gothiczka sobie z taką rozdzielczością nie radził?

A co do potworów to też przeżyję, najwyżej wszystkie węże i smocze zębacze będą pod ścianę do tańca zapraszał. Fabuła moda zachęca do gry, nie jest jak w większości, gdzie są jakieś skróty logiczne, bezsensowne zwroty akcji czy nieścisłości. Tutaj spokojnie idzie do przodu, nie pędzi bez sensu, większość głównych zadań to na razie normalna praca jako niewolnik/robotnik/żołnierz więc można się wczuć.

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-04-09, 00:15 »
System packa mam, uruchamiam jako administrator i pomogło to o tyle, że nie wywala przy każdym wczytaniu poza pierwszym, a czasem uda się raz, 2 czy 3 razy. Dodam, że np. w jaskiniach wczytuje się bez problemu, natomiast na otwartym terenie już nie zawsze, może za bardzo zaszalałem z ustawieniami graficznymi? Bo mam wszystko na maxa w 1440p. Generalnie pierwszy raz uruchamiam Gothica na nowym kompie i liczyłem że na RTX 2070s licznik będzie zamknięty na 144 fps-ach cały czas, a tu ok 90-100 średnio, tyle co Elex czy Dying Light i trochę więcej niż Wiedźmin 3. Może to jest problem, silnik ma już swoje lata i nie wyrabia? Z drugiej strony jedynkę niedawno ograłem bez żadnego błędu przez 25h, więc może nie i faktycznie coś z modem nie współgra mój komp.


Co do moda, to od drugiego rozdziału mniej mi się podoba. Za dużo defa i hp mają potwory, nie że jest za trudno, ale długo w kurwę się je biję, mimo że wyczyściłem całą mapę w pierwszym i wszystko prawie w siłę dałem. Kryty przy 60% też wchodzą jakby chciały a nie mogły albo mogły a nie chciały. Nie lubię takiej walki, wolę bardziej dynamiczną jak w W3, CP2077 czy SoW.


Ale to zadanie z eskortą więźniów do kopalni to jest zjebane, powinniśmy im móc dać mikstury po tym, jak ich pobijemy, bo potem co chwilę gdzieś padają. No chyba że zamysł był taki, że powinienem mieć już wszystko w okolicy wyrąbane.

A i jeszcze takie pytanie, czy zasięg ataku potworów jest zwiększony? Bo w G1 czy G2 długim mieczem bez problemu mogliśmy kontrować ataki bestii, a tu one zawsze pierwsze trafiają i trzeba odskakiwać, mimo że nawet animacja ataku przechodzi przez ich model. Taki brzytwiak to chyba z dwóch swoich długości nas sięga :/

4
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2021-04-03, 18:48 »
Modyfikacja fajna jak na razie, przemyślana, ale kurwa to wywalanie przy wczytywaniu. Nigdy mi się nie udało więcej niż 3 razy wczytać grę na jednym uruchomieniu, masakra.

A i dobrze mi się wydaje, że są tu modele z Metina? Jeden strażnik miał RIB-a na plecach, a inni mają chyba Złodzieja dusz. Aż mi się te wszystkie zmarnowane nocki przypomniały :D

5
Ucieczka / Błędy i bugi
« dnia: 2020-01-19, 19:21 »
Parę zauważonych bugów:
- przy kopaniu magicznej rudy wywala z gry,
- przy kopaniu złota czasem nie daje nam bryłek, mimo że niby je odłupałem. No i bryłki złota potrafią znikać z ekwipunku. Miałem 22 (12 wykopanych i 10 od Daniela) i przy rozmowie z Janem nie miałem dialogu o tym żeby mu oddać, sprawdziłem w ekwipunku i nie miałem żadnej bryłki,
- jeden z łowców trenujący walkę, z którym mamy walczyć w zadaniu "Szkolenie", po tym jak mu oklepiemy mordę, atakuje nas w nieskończoność,
- nie można przeszukać pokonanych w obozie przeciwników, jeśli to celowe to należało by im również tego zabronić, bo niby czemu oni nas mogą ojebać a my ich nie? Poza tym NPC mają chyba rentgen w oczach bo nawet jak stoje w pustym pomieszczeniu i coś podniosę to i tak się na mnie rzucają.

6
Mam takie 3 pytanka, może głupie, może nie:
- jak w tym modzie strzelać z łuku/kuszy. Wyciągam broń dystansową i nic, LPM nie działa, zmiana w opcjach na stary system strzelania nie pomogła,
- jak użyć pochodni, to samo co wyżej LPM w ekwipunku nie działa,
- jak zwiększyć jasność obrazu? Suwaki odpowiedzialne ze jasność, kontrast i gamma nie działają, jakbym ich nie ustawił to ciągle tak samo wygląda, a od 16:30 do 5 jest w tym modzie ciemno jak w dupie.
1. Musisz przytrzymać prawy przycisk myszy i wtedy klikasz lewy przycisk myszy
2. Bodajże na numlocku 6, ale mogę się mylić
Faktycznie, PPM działa przy strzelaniu, tylko miałem skok pod niego zbindowany i dlatego mi nie działało :D A pochodnie już znalazłem, ale dzięki.

7
Mam takie 3 pytanka, może głupie, może nie:
- jak w tym modzie strzelać z łuku/kuszy. Wyciągam broń dystansową i nic, LPM nie działa, zmiana w opcjach na stary system strzelania nie pomogła,
- jak użyć pochodni, to samo co wyżej LPM w ekwipunku nie działa,
- jak zwiększyć jasność obrazu? Suwaki odpowiedzialne ze jasność, kontrast i gamma nie działają, jakbym ich nie ustawił to ciągle tak samo wygląda, a od 16:30 do 5 jest w tym modzie ciemno jak w dupie.

8
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-08-03, 18:42 »
Witam.
Mam problem ze spolszczeniem. Po zainstalowaniu ciągle mam ruskie napisy czy to w grze czy w menu. Nawet tło jest inne niż takie jak powinno być. Ktoś wie z czym to może być związane? Instalowałem Returninga na czystego Gothica z wszystkimi łatkami i nic :/
Spróbuj jeszcze raz zainstalować spolszczenie. Mi to pomogło. Może się coś nie doinstalowało na początku albo od tego upału i Gothica ch*j szczela :D

9
Archiwum / G2NK Sythera PL
« dnia: 2016-02-18, 22:16 »
Nie mam ani jednego, ani drugiego. Może to i fajnie wygląda, ale klimatu Gothica w tym za grosz. Spróbuję jeszcze usunąć wszystkie mody i zainstalować tego na czystego G2:NK, może to pomoże, chociaż nigdy mi się żadne nie gryzły ze sobą.

10
Archiwum / G2NK Sythera PL
« dnia: 2016-02-17, 22:08 »
7 Home Premium 64 bit. Każdy z tych tematów jest do 8 lub 10, a tego z DX 11 nie pobierałem, chyba że ten mod ma to wbudowane. Mam też te patche do win 7 do sterowników Nvidiii z WoG-a. Próbowałem już zmieniać zasięg widzenia z 300% na 180 i mniej, a także jakość tekstur i modeli, wyłączać niebo itd, itp i nic.

11
Archiwum / G2NK Sythera PL
« dnia: 2016-02-16, 21:57 »
Zainstalowałem nowe sterowniki i było dobrze przez całe 7 minut. Potem wczytałem grę i po 5 sekundach mod zastygł jak zaklęty w kamień. Więc to chyba nie to. Ktoś jeszcze miał taki problem z tym modem? Albo z innym? Jakieś inne porady? Bo fajnie ta modyfikacja wygląda, a dawno w Gothica nie grałem i mam na niego chcicę.

12
Archiwum / G2NK Sythera PL
« dnia: 2016-02-16, 01:05 »
Wie ktoś czemu ten kod się wiesza co chwilę? Co zrobię szybszy obrót albo mam na ekranie więcej niż 3 wrogów to po chwili zwiecha. Jeszcze te półtora godziny ugrałem, ale jak doszedłem do jakichś ruin z poświatą w środku lasu to dupa. CO wczytam grę, to 5 sekund i koniec, nic poza zakończeniem procesu nie pomaga. W żadnym modzie czegoś takiego nie miałem do tej pory.

13
Projekty zawieszone i porzucone / G2NK Enklawa RU
« dnia: 2015-11-07, 23:55 »
To te umrzyki coś jedzą?
:D może i nie... może muszą gotować dla śmiertelnika jakiegoś, który w podzięce odda questowy rozdrabniacz?  :lol:
W "Powrocie żywych trupów" jeden z zombie twierdził że jedzą ludzkie mózgi, żeby uśmierzyć ból po śmierci. Zawsze jakieś wytłumaczenie. Może twórcy mają coś podobnego w zanadrzu. Albo to po prostu przyzwyczajenie. Robili tak za życia to i po śmierci tak robią.

14
Jak podchodzę do drzwi skarbca to gra się zawiesza, wie ktoś co jest powodem?

15
Nie musimy... wystarczy, że dostarczymy wszystkie trzy ornamenty, zaginionych ludzi i dostawę broni. W Returnie było zawsze inaczej...
Rzeczywiście, mój błąd. Zmyliła mnie gadka Vatrasa i wpis w dzienniku, o tym, że musimy porozmawiać z Hagenem, żeby dołączyć do kręgu, tak naprawdę nie jest to wymagane.

16
Ukończone modyfikacje / G2NK W poszukiwaniu skarbów PL
« dnia: 2015-04-25, 17:28 »
Z kierunkiem szkieletu fajne, bo podchwytliwe, a drugie to masz problemy z liczeniem, ja bez problemu policzyłem 20.
Nie podchwytliwe, tylko nieprecyzyjne. Zagadka mówi coś o kierunku, w którym wskazuje szkielet. Może to być zarówno kierunek wskazywany przez lewą, jak i prawą rękę, każda wskazuje w inną stronę, o to mi chodzi. A kroków jest równo 10, od czaszki do miejsca, w którym Liroj uderza kilofem.

17
Krzysiek nie grałeś na 1.3 co widać staty potworów podajesz z 1.2 wiec są nieaktualne pancerz WK jest w sumie identyczny jak ten z pełzacza ty w ogóle grałeś w returninga, pancerz dostajesz bez problemu bez żadnej gadki z hagenem.

Morghar graj się dowiesz proste nie interesuj się czym co jeszcze nie nastąpiło
Mam wersje 1.3, no chyba że ta wasza instalka Patch_1_3_1_PL jest walnięta i źle instaluje. Tyle że sprawdzałem i mam ten tekst o Paździochu i Globalu przy wybraniu najłatwiejszego poziomu trudności. A pancerz kręgu dostajemy po dołączeniu do niego, a żeby dołączyć do niego dołączyć to musimy wykonać zadanie "Gdzie są zaginieni ludzie?" i powiadomić Hagena o smokach. A żeby wejść do Hagena musimy być w którejś z głównych gildii.

18
Archiwum / Orcades PL (G1)
« dnia: 2015-04-25, 15:44 »
@krzysiek666 jest to najnowsza wersja Orcadesa?
Tak, to jest najnowszy patch.

19
Dobre rady które obalę w kilka sec gdyż w patchu 1.3 zaszły zmiany
80 zreki na armora przecież jest armor dla woja z siła, WK na x5
Wymienione przez ciebie zwierzęta istotnie miały takie zaniżone odporności, ale w 1,3 juz niemaja
Tyle że pancerz z płytek jest lepszy (chyba że na 1.3 wzmocniliście pancerz WKx5), poza tym żeby zostać członkiem kręgu trzeba pogadać Hagenem, a pancerza pełzacza można używać bez dołączania do żadnej gildii. No i do pancerza z płytek masz pas, czyli kolejne +5 bonusu do wszystkiego. Co do statów potworów  to tylko sypnę przykładami prosto z gry (kolejno broń/strzały):
- wilk 60/0,
- warg 120/30,
- cieniostwór 180/150,
- zębacz 120/70.
- topielec 90/50
- dzik 100/60
Goblinów mi się nie chciało szukać, a kodu na nie pamiętam, żeby je przywołać i sprawdzić. No i łukiem można razić wroga, samemu będąc poza jego zasięgiem, co jest przydatne w walce np ze stadem 4-5 wargów albo przy wystrzeliwaniu bandytów.A prawie połowę tej zręczności spokojnie zdobędziesz z tabliczek, goblinich jagód, mikstur i  bonusów za walkę. Więc tak naprawdę tylko do 45 czy 50 trzeba się uczyć. Coś jeszcze chcesz coś obalić?

20
jaka rodzielczosc jest najlepsza?

Najlepsza rozdzielczość jest taka jaką ma twój monitor .:D


XD
A bo ja wiem, mój monitor ma 1050p, ale ja gram na 768p bo w wyższych albo ucina, albo rozciąga, a jak już jest dobra to te wszystkie paski życia, many, ekwipunek itp są takie malutkie i aż mnie łeb boli o takiej gry.

Strony: [1] 2 3 ... 7
Do góry