Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xardas47

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Skrypty / Nieśmiertelna postać którą można pobić
« dnia: 2020-07-23, 00:09 »
Można na przykład zhookować funkcję dobijania i zmienić tymczasowo stan dobijanej postaci tak żeby zablokować dalsze wykonanie funkcji a potem przywrócić stan właściwy.

2
Spacer / Animowanie tekstury w spacerze
« dnia: 2018-07-15, 13:23 »
Silnik kompiluje tylko pierwszą klatkę animacji. Musisz je skompilować gomanem albo używając opcji convert textures w starterze

3
Pytania i problemy / Zbroja łowcy smoków bez hełmu
« dnia: 2018-05-28, 19:19 »
Po zainstalowaniu pluginu trzeba go jeszcze włączyć w preferencjach użytkownika.

4
Skrypty / G2NK NPC Designer
« dnia: 2018-05-19, 00:27 »
Kontynuując lekki offtop.W wolnych chwilach staram się coś tam poprawiać. Chciałbym do minimum ograniczyć tworzenie dziwacznych postaci. Póki co na przykład można wybierać tylko twarze zgodne z wybranym kolorem skóry. (Na razie u mężczyzn) Brakujące stroje będą dodane, tą blokadę też można wprowadzić.

5
Skrypty / uruchamianie funkcji z ini
« dnia: 2018-03-28, 14:25 »
Ikarus ma funkcje do odczytywania plików ini.
Z ini moda:
MEM_GetModOpt (var string sectionname, var string optionname)i z gothic.ini:
MEM_GetGothOpt (var string sectionname, var string optionname)Czyli na przykład: MEM_GetGothOpt ("GAME", "bloodDetail") zwróci odpowiednią wartość (w moim przypadku 2, z tym że nawet jak jest to liczba to zwracana jest jako string

Więc wystarczy prosty warunek w funkcji żeby osiągnąć efekt jakiego (chyba) oczekujesz.
Spoiler
Przykład:
if (STR_ToInt (MEM_GetGothOpt ("GAME", "bloodDetail") == 2)
{
//zawartość
};

6
Offtopic / Pulpity
« dnia: 2017-02-23, 15:46 »

Na Windowsie też można mieć porządek na pulpicie, jakiś czas temu patrząc z zazdrością na wasze Linuxy wyzbyłem się ostatniej ikonki. Wbrew pozorom łatwo się można odzwyczaić od trzymania wszystkiego na pulpicie.

Post połączony: 2017-02-23, 15:47
Tylko ten monitor 5:4... mam go dosyć.

7
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2017-01-29, 12:57 »
Tak, zamyka listę "najmłodszych seniorów" wraz z Wojciechem Duryaszem.

8
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2017-01-08, 21:04 »
Andrzej Tomecki (Torlof, Greg, Gravo, Lothar) mimo wieku 85 LAT cały czas pozostaje w aktywnej formie! Powiedział, że prędzej sczeźnie niż nie wystąpi w Dziejach Khorinis :D

 Gwiazda estrady, uczestnik Powstania Warszawskiego, i głos bez którego gra Gothic NIE ISTNIEJE.

 Panie Andrzeju, za wielkie serce, udział non-profit i wspaniałe poczucie humoru, dziękujemy!
 ~Ekipa SoulFire

9
Spacer / Tworzenie paczki z modem w formacie .vdf
« dnia: 2017-01-04, 13:29 »
vdf też, wystarczy zmienić rozszerzenie przy zapisie
Z tym chyba nie za bardzo wiesz jak działają gothicowe wirtualne dyski

10
Skrypty / [G2 NK] Aktualizacja menu statystyk
« dnia: 2017-01-03, 19:14 »
Cytat: Sektenspinner
6.) Do not try to manage menu items that the engine
          manages itself. For example you will not be able
          to change the value in MENU_ITEM_LEARN, because
          the engine will always display the number of learn points there, negating your changes.
          If, for example, you want to display the player strength,
          create a new menu item or rename the old menu item
          instead of just using MENU_ITEM_ATTRIBUTE_1.

Ten sposób nie działa na elementy którymi zarządza silnik. Proponuję opóźnić funkcje aktualizacji o kilka milisekund, sprawdzałem 50ms ale można eksperymentować jeszcze z mniejszymi wartościami.
W Startupie, hook jest ten sam -  zmieniłem tylko nazwę funkcji: hookenginef(4707920, 6, OpenStatus_Screen); Sama funkcja wygląda banalnie prosto, korzystając z FF'a opóźniamy funkcję o określoną liczbę milisekund: func void OpenStatus_Screen() {
FF_ApplyExt(update_character_menu, 50, 1);
};

Cała reszta bez zmian.

11
Pytania i problemy / Stary problem z Windows 8.1
« dnia: 2017-01-03, 18:43 »
Systempack? W dzisiejszych czasach to rzecz obowiązkowa jak chcesz pograć.

12
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2017-01-03, 18:28 »
Zgłosił się do nas aktor z Wiedźmina 3 Maksymilian Bogumił (żeby za darmo pomóc), jest jeszcze Damian Kulec z Teatru Powszechnego w Łodzi, aktor Grzegorz Borowski, ale ostatnio ludzie coraz bardziej domagają się żeby to Arkadiusz Woźniak podłożył głos głównemu bohaterowi. Zobaczymy

13
Gry / RIP Marka AC
« dnia: 2017-01-01, 16:34 »
Wszystkie Spliner Celle oprócz Conviction są zajebiste. Szkoda że narazie nie słychać o niczym nowym

14
Właściwie zawsze gram magiem i nie potrzebuję jakiś innowacji żeby dobrze się bawić. Prioretem jest zapewnienie stabilności rozgrywki i spójności fabularnej.

15
Dzieje Khorinis / DUBBING [Temat zbiorczy]
« dnia: 2016-12-24, 11:44 »
Żaden z powyższych.

16
Projekty zawieszone i porzucone / [G½] ReGoth
« dnia: 2016-12-16, 17:17 »
I want to test it on Samsung a3 2016. I'm almost sure that this model has ARM processor. I also have Android version upgraded to 6.
If i enable Logcat or other OpenGL debbuging option application crash immediately. Without this options i can see "Loading" text for a few seconds.
My english is not very good but i hope you understand me.
Thanks for registering here, we really appreciate your job at this forum

17
Projekty zawieszone i porzucone / [G½] ReGoth
« dnia: 2016-12-15, 20:08 »
Zmieniam temat, udało to się komuś odpalić tego builda na Androida? Wymagania co do wersji systemu i OpenGL spełniam. Prawidłowość ścieżki do gry sprawdzałem kilka razy. Mimo to wywala zaraz po odpaleniu aplikacji.

18
Skrypty / Problem z funkcją
« dnia: 2016-12-14, 19:00 »
A czasem nie wywołuję przez chwilę w której naciska się klawisz co klatkę? Jak to się wykonuję kilka razy coklatkowo to możliwe że dlatego crashuje.

19
Skrypty / Problem z funkcją
« dnia: 2016-12-13, 21:32 »
A dynamiczna zmiana tej wartości działa czy trzeba ją zmieniać przed pierwszym spawnem? Jakby działała to można ją zwiększać na czas przemiany a potem ustawiać spowrotem. Wtedy teoretycznie spadek FPS nie byłby stały a występowałby tylko przy zmianie bohatera (i tak jakiś spadek przy tym następuje zapewne).

20
Skrypty / Zachowanie animacji
« dnia: 2016-12-12, 16:17 »
Spoko poradnik, tylko mogłeś napisać jak działa pakiet broadcast - wykonuję daną funkcje x razy (gdzie x to liczba wszystkich lub pobliskich npc, przyjmując jako argument kolejnych npc.

No i jeszcze tak się zastanawiam czy nie powinieneś wykorzystać DoForAll (Pewnie zadziała dużo wolniej), DoForSphere wykonuję funkcję tylko dla enpeców w odległości 40 metrów od kamery więc nie zawsze będzie działać.

Strony: [1] 2 3 ... 13
Do góry