Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Splash

Strony: [1] 2 3 ... 223
1
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2022-08-13, 15:35 »
Po pierwsze, to jest błąd samego Gothica 1, który by nie występował, gdybyś używał SystemPacka. Po drugie, ten błąd by się nie wyświetlał, gdybyś używał normalnego startera, a nie tego dla modderów z zaznaczoną opcją o debugowaniu błędów.

2
Pytania i problemy / Speedhack Gothic 3
« dnia: 2022-07-31, 19:38 »
Ale to jest tylko żart

3
ostrzec autora, ażeby ogarnął polszczyznę :trollface:
Gdyby dostawał ostrzeżenie za każdą taką sytuację, już dawno byłby zbanowany. Tym samym zostałby pozbawiony poduszki pod dupę na fotelu w loży kuców. Kuszące...

4
MDS i animacje / Dekompilacja plików MDM do ASC
« dnia: 2022-07-19, 15:33 »
Wszystkie modele zbroi są rejestrowane w pliku humans w momencie kompilacji. Tak więc musisz zdekompilować humans.msb z moda. Jeśli nie ma, to i na to są sposoby.

5
MDS i animacje / Dekompilacja plików MDM do ASC
« dnia: 2022-07-18, 21:02 »
Będziesz musiał zdekompilować wszystkie używane przez model animacje. Potrzebny ci będzie GothicSourcer i skompilowane pliki z folderu anims/_compiled. Jeśli ich nie masz, to możesz je wypakować za pomocą GothicVDFS z archiwów Anims.vdf i Anims_Addon.vdf.

W GothicSourcerze musisz wybrać opcję Tools -> Decompiler models -> Dynamic (MDS or MSB)
Select of model: wybierasz plik MSB
Working directory: gdzie ma ci je zdekompilować
Platform: wybierasz z której części gry będzie dekompilować pliki

Klikasz ok i tyle

6
Skrypty / Problem z Syntax Error
« dnia: 2022-07-18, 12:13 »
Zmień kodowanie pliku w którym występuje błąd na ANSI (windows 1250)

7
Pytania i problemy / Podstawowy problem .d
« dnia: 2022-07-15, 15:10 »
Jak dodać zmienną do gothica?
var int n;Na więcej parser nie pozwala

8
Skrypty / Zmiana rutyny. Problem.
« dnia: 2022-06-25, 14:39 »
B_StartOtherRoutine działa na zasadzie łączenia "RTN_", ID postaci i argumentu w nazwę funkcji. 01 to po prostu 1, więc gra próbuje wywołać funkcję o nawie rtn_1_wait. Dlatego nie chce działać. Poza tym wydaje mi się, że ID 1 jest przypisany innemu npc, a to może powodować bugi.

9
Skrypty / [G1] Strzały jako zen - znikanie
« dnia: 2022-05-28, 22:32 »
To nie prawda, są jako 3ds i w silniku jest efekt na nie nakładany. A ogniste to są zrobione tylko przez nadanie pola (zmiennej) effect w instance itemu
Efekty na przedmiotach i npc pojawiły się dopiero w Nocy Kruka

10
Pytania i problemy / Cutscenki w czasie rzeczywistym
« dnia: 2022-04-15, 12:57 »
Jeśli nie chcesz bawić się w odmierzanie czasu, możesz użyć pakietu AI_Functions z LeGo, który pozwala dodać dowolną funkcję do kolejki.
AI_Function_S(self, WLD_SendTrigger, "NAZWATRIGGERA");
Ciekawy avatar ( ͡° ͜ʖ ͡°)

11
Cytuj
Edit: Problem zażegnany, wina leżała po oryginalnym lipnym nazwaniu itemów w pliku skryptowym z pierwszego źródła. Pobrałem skrypty z innego źródła, podmieniłem ten jeden plik i podziałało.
Na przyszłość: do edytowania skryptów używaj jakiegoś edytora jak Notepad++ który pozwoli ci na zmianę kodowania pliku. Poprawnym kodowaniem jest ANSI (windows 1250)

12
Gry / ELEX
« dnia: 2022-03-02, 23:04 »
RTX 2080 Ti wypluwa 45-50 FPS niezależnie od ustawień i rozdzielczości, mimo iż karta nie jest bottleneckowana
https://www.youtube.com/watch?v=REMzwM_GO0I


Tymczasem podobno fatalnie zoptymalizowany RDR 2 na PC na nieco słabszym RTX 2080 Super na miksie ustawień ultra i wysokich w 1440p bez DLSS:
Spoiler

13
Spacer / Crash Gothic'a 1 po wzięciu pochodni do ręki
« dnia: 2022-02-08, 00:10 »
Jeśli wykluczasz jakieś archiwum vdf z odczytywania przez grę, to musisz wypakować z niego wszystkie pliki. Crash jest ewidentnie spowodowany przez brak plików itlstorchburning.zen i plków firetree_*.zen.

14
Boty zawsze były, tylko konta były zatwierdzane ręcznie przez administrację z powodu braku zabezpieczenia przeciwko botom. Nikomu się nie chce ich zatwierdzać, więc przywrócone zostało automatyczne zatwierdzanie.

Edit:
Kiedyś było pytanie przy rejestracji, ale boty nauczyły się odpowiadać na nie prawidłowo. Captcha mogłaby rozwiązać problem. Tylko że nie warto już robić cokolwiek dla tego forum. Dla jakiegokolwiek forum.

15
Skrypty / Skrypty NPC - magów
« dnia: 2022-01-10, 15:18 »
Odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w pliku B_SelectSpell

16
Cytuj
1. Wręcza go nam Riordian za zadanie z przepisywaniem zwojów
2. Sprzedaje Tengral, Mag Ognia w Kościele w Mieście
3. Sprzedaje Laudus, Mag Ognia w Kaplicy w Mieście
4. Sprzedaje Miron po oddaniu starych monet

Na przyszłość:
https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1oh-2iMpMXG_optpVL1oAZ6_m8in2xMAGoLLhZQYHntU/htmlview?pru=AAABfjXX374*sVFtxbxgvqnFV2u9VuNe7A#

17
Gry / ELEX
« dnia: 2022-01-05, 14:44 »
Ciekawe wymagania. Liczę więc na oprawę graficzną w podobnej jakości:
https://www.youtube.com/watch?v=aJeOPDE4IQo

18
Górnik w kopalni Araxos uczy do maksimum, ale za bryłki złota, co jest średnim interesem. Najlepiej łazić po mapie i wydobywać żelazo oraz rąbać obalone drzewa. W ten sposób umiejętność wydobycia wzrasta poświęcając niewiele warte surowce przy niskim poziomie umiejętności

19
Skoro mowa o patchach... Cały czas gram na wersji 1.0.1 i nie miałem ani jednego buga. Zdarzyły mi się tylko 2 crashe w trakcie zapisywania, ale to raczej wina samej gry ponieważ stało się za każdym razem kiedy miałem zminimalizowaną grę przez długi czas - tak ze 20 minut. Kończę trzeci rozdział, więc zobaczy się jak to dalej będzie.

20
Najlepiej w ogóle nie używać Spine'a

Strony: [1] 2 3 ... 223
Do góry