1
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Gothic Reworked
« dnia: 2025-01-14, 20:56 »
Wszystko w porządku. W trakcie finalnej produkcji/testów.
Jak wejdzie do bety dam znać.
Jak wejdzie do bety dam znać.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
To ma z tego co twierdzi autor moda związek ze zgarnięciem Uriziela, ale ja przypuszczam że to coś mogłoby mieć związek z Arcykapłanem (sam we własnej koncepcji moda chcę w przyszłości z tym nawiązać ale to nie teraz). W każdym razie - z materiałów gry wynika jak zrozumiałem że to ma związek z penetracją ŚŚ przez bohatera.
Z tym nagromadzeniem tych wszystkich pasków i zegarka to @boguc ma rację. Może dałoby się zrobić by gracz włączał i wyłączał te rzeczy w ustawieniach. Co do grafiki - rzeczywiście miejscami jest zbyt cukierkowa i gładziutko-słodka. Wolę surową grafikę z oryginału i mam nadzieję, że będzie możliwość jej ustawienia przez gracza.
Fanem tych wszystkich technicznych bajerów w stylu przebudowanego ekwipunku z kolorowymi znaczkami czy rozbudowanego craftingu nie jestem, więc te rzeczy są mi w zasadzie obojętne. No może z wyjątkiem alchemii, modlitw w kapliczkach poprawionego i AI potworów. Myślę jednak, że znajdzie się sporo graczy, którzy coś takiego docenią.
To co mnie najbardziej interesuje jeżeli chodzi o modyfikację to fabuła a tutaj zapowiedzi są nawet ciekawe:
- przeniesienie zawalenia się kopalni na rozdział III,
- najazd orków na tereny ludzi w V rozdziale,
- pojawienie się zadań, które mają zawsze skupiać się na obecnej sytuacji panującej w danym rozdziale gry.
Pytanie ile tych nowych zadań będzie ale z tego co autor zapowiada szykuje się kolejna modyfikacja rozbudowywana i dopieszczana przez lata, więc jestem dobrej myśli Też fajnie będzie zobaczyć jaki pomysł ma Autor na wykorzystanie ORCCITY.ZEN i na przełęcz za Starą Kopalnią.
Trzymam kciuki!
PS: Autorze modyfikacji, zachęcałbym do rozciągnięcia efektu Ulu-mulu na orkowe zwierzęta, bo to dość irytujące jak w podstawowej wersji gry orkowe psy nas atakują a potem orkowie zabijają swoje własne psy w obronie Bezimiennego.
● Rozszerzenie tego co oryginał robił dobrze, a przerobienie lub zastąpienie tego co robił źleCzy aby na pewno?
● Zamiast ponurej, brzydkiej i depresyjnej kolonii górniczej jest kolorowa i cukierkowa dolinka jak z world of warcraft. Te tekstury i flat shading terenu... Rozumiem że ten wygląd to nie robota autora tylko jakiś gotowiec w stylu d3d11 ale ja pierdole jak to wygląda...
●Zamiast skromnego, nie rzucającego się w oczy gui najebane dodatkowych pasków, ikonek i cyferek żebyś przypadkiem nie zapomniał że to jest gra. Jeszcze się miejsce na zegarek znalazło. Ekwipunek też nie powala. Moim zdaniem regres w stosunku do oryginału, gdzie wszystko co trzeba było wiedzieć było w zwartym okienku na dole ekranu. A tu trochę na dole, trochę na środku no i kolorowe ikonki.
● Masa nowych atrybutów, wartości i przeliczników ale wszystko działające w tle. Zupełnie odwrotnie niż w oryginale gdzie nauka walki bronią czy strzelania z kuszy na prawdę zmieniała to jak postać walczyła(nowe animacje).
● Z jednej strony losowy loot również u npc a z drugiej ,,eksploracja nagradzajaca gracza". Czym? Zamiast nagrody za faktyczne podjęcie wyzwania losowe itemy...
Nie chce mi się wiecej pisać. Najebane ficzerów, mało konkretów o nowych zadaniach. Spodziewam się gothic 3 mood czyli zbierz 12 piekielników dla npc który stoi kilka metrów dalej. Doceniam wkłada ale totalnie nie moje klimaty.