Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - damdan

Strony: [1] 2
1
Ukończone modyfikacje / [G3] Rebalace mod PL
« dnia: 2021-08-03, 21:49 »
Cześć
Modyfikacja nieco ulepsza pierwotną grę, upodabnia ją nieco do Gothic 2 i 1. Koncentruje się głównie na przedmiotach, rozwoju postaci, ale także dodaje kilka rzeczy do świata gry.
Instalacja:
1. Zainstaluj Gothic 3
2. Zainstaluj Patch 1.75
3. Zainstaluj Gothic 3 v1.75 Update Pack
4. Zainstaluj ReBalanse_mod

Dodatkowo powinieneś zajrzeć do pliku "ge3.ini" w folderze Gothic III \ Ini. Za pomocą „Update_Pack” możesz tam dodać następujące wiersze:

; QuestXPModifier - 1 = min, 200 = maks, 100 = domyślnie (procent)
QuestXPModyfikator = 50

Otrzymamy tylko 50% doświadczenia z zadań. To sprawia, że ​​gra jest nieco trudniejsza, ale też bardziej „gothicowa”.

Główne zmiany wprowadzone przez modyfikację:
- Jaskinia Haran-Ho jest bardziej rozległa
- usunięcie wszystkich starych i ciężkich skrzyń
- nowy sprzęt u kupców
- zagospodarowanie jaskini w pobliżu Lago
- zmiany w statystykach broni, żywności, roślin
- nauka many od magów
- brak możliwości nauki wytrzymałości, many i punktów zdrowia w kapliczkach
- za każdy poziom otrzymujemy 5 punktów HP i 5 punktów wytrzymałości (można to zmienić w pliku learnpoints.ini)
- drobna korekta interfejsu
- dodanie nowych mikstur many, HP, wytrzymałości

Język: niemiecki, angielski, polski

Autor:
damdan (KapitanArmagedon)

Dzięki:
- Społeczność WoG
- George

Link:
https://mega.nz/file/lKRgEBZB#t0MXb4fcOYFq8ZSAaLZkaKLxn3wuOKSn8KRI46yO77o

Screens:
https://zapodaj.net/856c0de5eb40c.png.html
https://zapodaj.net/f2be4c40a194e.png.html
https://zapodaj.net/b371a461eebc3.png.html
https://zapodaj.net/a55ad9710d67c.png.html
https://zapodaj.net/afb935bf515c2.png.html

2
Spacer / przedmiot w wodzie
« dnia: 2011-10-31, 18:16 »
Jak zrobić aby można było podnieść przedmiot umieszczony pod wodą ? Oczywiście item

3
Spacer / Liście drzewa działają jak ściana
« dnia: 2011-06-19, 12:38 »
Witam mam problem , otóż liście drzewa działają jak ściana choć nie powinny . W normalnym gothicu takie coś nie występuje , normalnie się przechodzi przez liście ( chodzi tutaj o małą palmę ). Nie jest to żaden nowy vob , wszystkie wartości są ustawione tak samo jak w grze .

4
Spacer / Mgła
« dnia: 2011-05-08, 11:41 »
Witam
W tym temacie opiszę wam jak zrobić mgłę do naszego gotowego świata ( zena ) . A więc tak :
Odpalamy spacera , otwieramy nasz świat , i w oknie Objects szukamy :

Klikamy na nasz świat prawym przyciskiem myszy i wybieramy insert [zCZoneZFog] . Pojawia nam się coś takiego :

Następnie musimy zmodyfikować naszego Foga , a więc przechodzimy do okna Objects i szukamy linijki fogColor . Klikamy na nią 2 razy po czym wyskakuje nam paleta kolorów , wybieramy interesujący nas kolor  i klikamy ok .

Opcja fogRangeCenter odpowiada za odległość z jakiej nasza mgła będzie widoczna , ustalamy tutaj sami jakąś liczbę .

Następne 2 opcje :
fadeOutSky   -   odpowiada za to czy chcemy aby mgła "mieszała" się z niebem  (zaznaczamy TRUE lub FALSE )
overrideColor   - ta opcja odpowiada za to czy chcemy aby mgła mieszała się z kolorem pory dnia (zaznaczamy TRUE lub FALSE )

Teraz musimy wyznaczyć obszar naszej mgły .Klikamy na :

Po czym możemy klawiszami przesuwania przedmiotami  ustalić wielkość mgły , lub klikamy na Define i sami ustalamy odpowiadające nam wartości .Na koniec klikamy STOP  oraz APPLY , aby potwierdzić zmiany .
Efekt końcowy :


Dziękuję za uwagę
Można kopiować z dopiskiem że ja jestem autorem .

5
Oferty pracy i pomocy / Poszukuję level designera
« dnia: 2011-02-27, 20:26 »
Poszukuję level designera do pracy nad pełną wersją survivalu . Wymagania :
-Znajomość podstaw
- systematyczność
- gothic 2 noc kruka

Screeny z moda (puki co nowe ze spacera )

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0211/1b6e2.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0211/2eee0.jpg
 kontakt gg 13581098

6
Spacer / Problem z teksturowaniem
« dnia: 2011-01-29, 15:14 »
Witam mam taki problem
Zrobiłem śiwat , dodalem go normalnie do folderu world przez kerrexa , przy pierwszym uruchomieniu mesh normalnie się ładuje , wiec trochę teksturuję , zapisuję . Tyle ze przy drugim uruchomieniu tego mesha wyskakuje błąd związany z złym teksturowaniem . Taki normalny błąd który pojawia się gdy nie mam nałożonej żadnej tekstury i nie importujemy kerexem .
Wszystko robię dobrze , tak samo robię z innymi światami i jest wszystko w porządku .

7
Jak połączyć ze sobą idealnie 2 plane ? Jest od tego jakaś opcja ? Nie chodzi mi o opcje attach

8
Spacer / Powracające potwory
« dnia: 2010-12-18, 21:47 »
Jak zrobić aby dany potwór powrócił na swoje miejsce docelowe ?

9
Spacer / Muzyka w modzie
« dnia: 2010-12-14, 20:08 »
witam
Wstawiłem muzykę do moda tak jak w tutorialu na tym forum , w spacerze wszystko ładnie gra , lecz podczas gry w moda nic nie słychać . Co jest źle ?

10
Witam otóż mam dziwny błąd , podczas reparsowania (?) skryptów .

usunąłem grę , zainstalowałem wszystko 2 razy , przedtem usunąłem wszystkie pliki związane z gothicem i dalej błąd. Mam gothic 2 Noc kruka , Mod developing Kid ( duża paczka ) , polskie skrypty

11
Twórczość modderska / Powiększenie Paradise mod
« dnia: 2010-08-31, 10:41 »
Witam
Platforma : postala 2 AWP !
Opis : Mod dodaje mapy z dodatku apocalipse weekend + kilka fanowskich map
Link:   http://rapidshare.com/files/415912414/Powiae_kszenie_Paradise_mod.rar
        http://www.megaupload.com/?d=HHXL64PH
Patch: ( niezbędny do poprawnego działania moda)
http://rapidshare.com/files/416094942/Nowy_Archiwum_WinRAR-a__5_.rar

gameplay:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=4prIN9MLYRk
[/media]
Instalacja :wszystkie pliki kopiujemy do folderu gdzie mamy zainstalowanego AWP , przy czym podmieniamy kilka z nich
Przejścia do pierwszych map są na stacji benzynowej ( tej dodanej przez AWP) ,2 na mapie z pocztą .

12
Spacer / drogowskaz
« dnia: 2010-05-23, 15:17 »
Witam
Jak zrobić drogowskaz żeby np. wskazywał drogę ,, na farmę ,,

13
Spacer / O tym jak dodać ognisko
« dnia: 2010-02-27, 14:10 »
Bez zbędnych rzeczy zaczynam opisywać jak zrobić ognisko .
wymagania - g2nk , spacer ;(, wstawianie vobów
na początku wstawiamy ognisko jako zwykły vob
Cytuj
nw_misc_fireplace_01.3ds
ustawiamy w odpowiednim miejscu i zaznaczamy 2 opcje :


Czas wstawić ogień . Wstawiamy go jako zwykły vob .Wpisujemy w polu visual ;
Cytuj
FIRE_HOT.pfx
Nic poza tym nie zmieniamy !

Teraz czas na lighta . Czyli odbicia świetlne .

W innych opcjach nic nie zmieniacie nawet jeśli widzicie że u mnie jest inaczej . Następnie w zaznaczonym polu wpisujemy np 500 , 1500 jest to zasięg oświetlenia .Pamiętajcie o ustawieniu lighta na środku ogniska i odpowiedni nisko .


Czas na dym . Wstawiamy go jak normalny vob . W visual wpisujemy
Cytuj
FIRE_SMOKE.pfx
Nic poza tym nie zmieniamy !
Ustawiamy odpowiednio do ogniska i oto dotychczasowy efekt


Teraz czas dodać dźwięk do naszego ogniska . Dodajemy :

Konfiguracja dźwięku :

Teraz wystarczy przestawić ,,głośnik" do środka ogniska i ognisko gotowe !!
 
ZAKAZ KOPIOWANIA BEZ ZGODY AUTORA !
*screeny wygasły ? Napisz w tym temacie to dodam je na nowo .

14
Spacer / ogień w kuźni
« dnia: 2010-01-10, 23:25 »
Witam jak zrobić efekt zwiększenia ognia w kuźni tak jak jest to w normalnej grze ?

15
Spacer / Zanikanie obiektow w spacerze oraz grze
« dnia: 2009-12-13, 22:19 »
otóż gdy wczytuje jakiś .zen lub .3ds (w sumie to obojętnie co :) ) to widoczność jest słaba . Po prostu obiekty się pojawiają jeśli się do nich zbliżę . Nie ma tej mgły ani w spacerze ani w samej grze . I jest tak samo gdy w ustawieniach gry ustawie na max widoczność . Proszę o pomoc. Dodam że klawisze f1 ,f2 ,f3 , f4 nie zmieniają widoczności .
ps. problem rozwiązany

16
Spacer / jak wstawić kilka rzeczy
« dnia: 2009-11-11, 18:58 »
witam
1)mam pytanie jak wstawić kilka rzeczy
stół alchemiczny
taboret do siedzenia
paląca się pochodnię
żyłę złota
kilof (jaka ma nazwę )
łózko
(chodzi mi o DOKŁADNY opis wstawiania tech rzeczy poza kilofem . Mile widziane screeny [w jednym tutku screeny wygasły ])
2)oraz po co są waypointy skoro można wstawić gotowego npc ,potwora do zena

17
Pytania i problemy / problem z opcją bolean
« dnia: 2009-10-25, 15:04 »
Witam
mam otóż problem z tą że opcja wszystko na screenie :

zawsze za 1 razem (przeważnie robienie otworu na drzwi ) się udaje ale kiedy zamierzam zrobić już coś innego to zawsze brak ścian
za odpowiedz z góry thx

18
Pytania i problemy / [3ds max] połączenie .3ds
« dnia: 2009-10-03, 21:33 »
jak połączyć ze sobą 2 lub więcej .3ds (światów zrobionych w 3ds maxie)

19
Pytania i problemy / 3ds max 8 problem
« dnia: 2009-09-03, 17:21 »
witam mam problem z światem zrobionym w 3ds maxie otóż w 3 ds maxie zrobiłem takie sobie mury miasta i kopalnię ale gdy odpalam ją w spacerze to nie ma połowy obiektów które wstawiłem min. wstawiłem 6 wierz a w spacerze jest tylko 1 itd.

20
Spacer / skrzynia
« dnia: 2009-08-30, 19:56 »
jak wstawić 5 różnych rzeczy (np 5 mieczów paladyna)

Strony: [1] 2
Do góry