Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Tasilvar

Strony: [1] 2 3
1
Witam,
Chciałem odświeżyć sobie wieśka, jednak od ponad roku czasu moim jedynym systemem w domu jest linux. W gry dosyć rzadko gram, jednak chciałem sobie odświeżyć kilka starych kolekcji. Zainstalowałem wine1.7 oraz podgrałem do niego biblioteki directx uruchamiając wiedźmina za każdym razem mam czarny ekran. Żadnego błędu, ani nic. Proces sam w sobie ciągle aktywny do momentu przerwania przeze mnie. Nie mogłem doszukać się w sieci przyczyny błędu oraz ew. próby jego rozwiązania. Inne gry chodzą mi normalnie, po odpowiedniej konfiguracji wine.

Jeśli ktoś z użytkowników ubuntu jest w temacie proszę pisać.
Pozdr.

2
Webmastering / [Ajax] Dynamiczne zliczanie obiektów
« dnia: 2014-02-02, 23:08 »
Witam. Od jakiegoś czasu tworząc spontanicznie wtyczkę zmieniającą design facebooka natknąłem się na problem pobierania obiektów które w sposób dynamiczny są dodawane na portalu tj. nowe kometarze, wpisy etc.  po to aby móc zmienić im wygląd.

Normalnie, aby po przeładowaniu dokumentu podmieniam atrybuty klasy, dając pętelkę do zmiennej zbierającej obiekty za pomocą document.getElementsByClass(); Tutaj jednak konieczne jest raczej wdrożenie techniki ajax. Pytanie z mojej strony w jaki sposób mógłbym dynamicznie zliczyć obiekty w chwili uzyskania State==4 && status==200 o danej klasie i podmienić im styl ?

3
Webmastering / jQuery | problem z instalacją
« dnia: 2011-10-17, 14:52 »
Witam, przyszło mi w koncepcji strony wyposażenie jej w dynamiczne efekty wizualne. Poczytałem trochę tutoriali o bibliotece jquery, jednak już na wstępie problem pojawił się z jej instalacją. Ściągnąłem akutualna wersje jQuery i odpowiednio umieściłem ja w katalogu a następnie wywoalelem ja w indexie i zeby sprawdzic przywowoalem wywoałem alerta.

$("document").ready(
function() {
alert("test jquery");
}
);

Nie rozumiem co mogłem tu pominąć. Po refreshu strony alert nie zostaje wywołany. W razie potrzeby mogę zarzucić cały index, chociaz nie wiem czy bedzie to konieczne.

4
Spacer / Spacer - zCItem Vob - problem [G1]
« dnia: 2011-05-27, 23:18 »
Witam, od jakiegoś czasu mam dosyć nietypowy problem w spacerze związany z listą przedmiotów. Wszystkie przemioty z oryginalnego Gothica w spacerze są niewidoczne, natomiast w grze część działa prawidłowo, natomiast reszta po próbie "zebrania" przedmiotu minimalizuje nam grę i wyrzuca komunikat:
Cytuj
M: Invalid item (no name, no instance)
put into intentroy. Deleting it.

Więcej szczegółów przedstawiłem na poniższym filmie:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=gOVeijOAHjY
[/media]

Tak więc, czekam na wasze sugestie. :ok:

5
Skrypty / Problem z zwracaniem zmiennych
« dnia: 2011-05-22, 10:42 »
Witam. Podczas tworzenia kowalstwa pojawił mi się problem z zwracaniem zmiennych. Mianowicie, kiedy hero ulepszy przy kowadle broń to posiada jej pierwotne właściwości. Efekt jest jedynie widoczny przy wywołaniu za pomocą kodu żądanej broni. Próbowałem użyć funkcji B_GiveInvItems(); i AI_RemoveInvItems(); ale niestety podczas kucia broni wywalało mnie wtedy z gry ;/

wszelkie oparacje jakie podjąłem przy pisaniu skryptu:

//****************************
// PC_Smithabit
//****************************

func void Smith (var int wybor)
{
const string ulepszyles_itm ="Ulepszyłeś przedmiot!";
const string brak_itm="Aktualnie nie nosisz tego typu przedmiotu!";
const string brak_skl="Brak składników!";

AI_StopProcessInfos(self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;

var C_ITEM weap_zwarcie; weap_zwarcie = Npc_GetEquippedMeleeWeapon(hero);
var c_item weap_dystans; weap_dystans = Npc_GetEquippedRangedWeapon(hero);
var c_item armor; armor = Npc_GetEquippedArmor(hero);

if(kowalstwo == true) {

if(wybor == 1) {
if((Npc_HasEquippedMeleeWeapon(hero)) && (Npc_HasItems(hero, ItMiNugget) >= 150) && (Npc_HasItems(hero, ItAt_Teeth_01) >= 2)) {
AI_EquipBestMeleeWeapon (hero);
PrintScreen(ulepszyles_itm,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
obrazenia = weap_zwarcie.damageTotal + 10;
wymagania = weap_zwarcie.cond_value[2] + 5;
koszt = weap_zwarcie.value + 20;
B_GiveInvItems (hero,NULL, ItMiNugget, 150);
B_GiveInvItems (hero,NULL, ItAt_Teeth_01, 2);
CreateInvItem (hero,weap_zwarcie);
// B_GiveInvItems (NULL,hero, weap_zwarcie, 1); // kiedy wyrzucę komentarz podczas kucia mnie wywali
// Npc_RemoveInvItem   (hero,weap_zwarcie);
}
else if ((Npc_HasItems(hero, ItMiNugget) < 150) && (Npc_HasItems(hero, ItAt_Teeth_01) < 2)) {
PrintScreen(brak_skl,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
}
else {
PrintScreen(brak_itm,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
};
};
if (wybor == 2) {
if((Npc_HasEquippedRangedWeapon(hero)) && (Npc_HasItems(hero, ItMiNugget) >= 250) && (Npc_HasItems(hero, ItAt_Bloodfly_02) >= 4))
{
AI_EquipBestRangedWeapon (hero);
PrintScreen(ulepszyles_itm,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
obrazenia = weap_dystans.damageTotal + 10;
wymagania = weap_dystans.cond_value[2] + 5;
koszt = weap_dystans.value + 20;
B_GiveInvItems (hero,NULL, ItMiNugget, 150);
B_GiveInvItems (hero,NULL, ItAt_Teeth_01, 2);
CreateInvItem (hero,weap_dystans);
// B_GiveInvItems (NULL,hero, weap_dystans, 1); // kiedy wyrzucę komentarz podczas kucia mnie wywali
Npc_RemoveInvItem   (hero,weap_dystans);
}
else if ((Npc_HasItems(hero, ItMiNugget) < 250) && (Npc_HasItems(hero, ItAt_Bloodfly_02) < 4)) {
PrintScreen(brak_skl,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
}
else {
PrintScreen(brak_itm,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
};

};
if(wybor == 3) {
if((Npc_HasEquippedArmor(hero)) && (Npc_HasItems(hero, ItMiNugget) >= 500) && (Npc_HasItems(hero, ItAt_Swampshark_01) >= 1)) {
AI_EquipBestArmor (hero);
PrintScreen(ulepszyles_itm,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
obrona_bron_ostra = armor.protection [PROT_EDGE] + 5;
obrona_bron_nieostra = armor.protection [PROT_BLUNT] + 5;
obrona_pociski = armor.protection [PROT_POINT] +  2;
obrona_ogien = armor.protection [PROT_FIRE] + 1;
obrona_magia = armor.protection [PROT_MAGIC] + 1;
koszt = armor.value + 50;
B_GiveInvItems (hero,NULL, ItMiNugget, 150);
B_GiveInvItems (hero,NULL, ItAt_Teeth_01, 2);
CreateInvItem (hero,armor);
// B_GiveInvItems (NULL,hero, armor, 1); // kiedy wyrzucę komentarz podczas kucia mnie wywali
Npc_RemoveInvItem   (hero,armor);
}
else if ((Npc_HasItems(hero, ItMiNugget) < 500) && (Npc_HasItems(hero, ItAt_Swampshark_01) < 1)) {
PrintScreen(brak_skl,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
}
else {
PrintScreen(brak_itm,-1,50,"font_old_10_white.tga",3);
};

};
};
};

func void SMITHABIT_S1 ()
{

if(Npc_IsPlayer(self))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (hero);
};
};

//-------------------- Odejdź od kowadła -------------------------

INSTANCE PC_NoSMITH (c_Info)

{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_NoSMITH_Condition;
information = PC_NoSMITH_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_NoSMITH_Condition()
{
return 1;
};

func VOID PC_NoSMITH_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};

//---------------------- Broń w zwarciu --------------------------------------

INSTANCE SMITH_SWORD (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = SMITH_SWORD_Condition;
information = SMITH_SWORD_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Ulepsz broń do walki w zwarciu (150 bryłek rudy, 2x kły)";
};

FUNC INT SMITH_SWORD_Condition()
{
return 1;
};

func void SMITH_SWORD_Info ()
{
Smith (1);
};

//---------------------- Broń dystansowa --------------------------------------

INSTANCE SMITH_BOW (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = SMITH_BOW_Condition;
information = SMITH_BOW_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Ulepsz broń dystansową (250 bryłek rudy, 4x żądła)";
};

FUNC INT SMITH_BOW_Condition()
{
return 1;
};

func void SMITH_BOW_Info ()
{
Smith (2);
};

//---------------------- Pancerze --------------------------------------

INSTANCE SMITH_ARMOR (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = SMITH_ARMOR_Condition;
information = SMITH_ARMOR_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Ulepsz pancerz (500 bryłek rudy, 1x skóra błotnego węża)";
};

FUNC INT SMITH_ARMOR_Condition()
{
return 1;
};

func void SMITH_ARMOR_Info ()
{
Smith (3);
};

no i ofc deklaracje zmiennych w Stroy_Globals.
Tak krótko reasumując - chcę aby poprzez ten monolog ulepszało nam broń/pancerz który aktualnie mamy na sobie założony ;)

Ps. W jaki sposób zmienić warunek skorzystania z np. kowadła (aby zamiast rozgrzanej stali wymagałoby był np. tylko młot kowalski, bo nie mogłem tego nigdzie wyszukać.)

6
Skrypty / Automatyczne przejście do następnej linii
« dnia: 2011-05-19, 15:37 »
Witam. Przeszukiwałem wątki na forum i nie znalazłem tematu w którym poruszany byłby problem przechodzenia do następnej linii w funkcji PrintScreen();

Domyślnie wpisując dłuższy ciąg znaków, w Gothic część stringa wychodzi poza ekran, i tu moje pytanie. Czy aby jest możliwość wymuszenia przejścia do następnej linii [tak jak jest to w okienkach dialogowych] po przekroczeniu np. 512px na ekranie ?

PS. Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia. Mianowicie czy jest możliwość (a takowa być powinna) zmiany koloru czcionki od strony kodu?

Zaznaczam, że w grze (zarówno G1 jak i G2NK) było już to wykonywane [w oknach dialogowych kwestie były przedstawiane w barwie żółtej, a monologi czcionką czerwoną] - jednak nie mogłem tego znaleźć.

Pozdr. :wink:

7
Spacer / Spacer - Voblist [G1]
« dnia: 2011-05-06, 10:04 »
Witam. Czy jest możliwość przeniesienia na przykład wszystkich przedmiotów[itemków] z jednego zena do drugiego? W spacerze udało mi się wyeskportować z okienka zCVobLevelCompo katalog z przedmiotami do pliku .CSV no i do tego momentu wszystko fajnie, tylko teraz pytanie w jaki sposób importować ten plik z listą vobów do zena ?

PS. W okienku którym eksportowałem listę danych vobów była jedynie możliwość sortowania, odświeżenia listy i wcześniej mówionego exportu.

Jakieś rady?

8
Witam, to znowu ja :D  W związku z powolną finalizacją prac czysto strukturalnych witryny, chciałem zaimplementować niewielki "skryptowy smaczek" - konkretniej moduł newslettera. Generalnie żeby znowu nie opierać skyptów na pliczkach tekstowych pokusiłem się o oparcie o bazę danych mysql. Same takie "podstawy podstaw" mam już całe szczęście za sobą, jednak problem pojawił się kiedy ze środowiska php(owego) chciałem dodać rekory do mojej tabelki generalnie kod "wydaje" się być poprawny, ale w praktyce cały czas wykonuje funkcje or die. Kiedy jednak ją usune o dziwo nie wywala mi żadnego błędu w linijce ;> Zaznaczam że jestem w te klocki początkujący ale mam nadzieję na jakieś wskazówki.
Co do kodu, przedstawiam poniżej:

<?php
&#36;polaczenie = @mysql_connect(&#39;localhost&#39;,&#39;root&#39;,&#39;&#39;) or die ("Nie udało się połączyć z bazą danych");

/*mysql_create_db(&#39;tasjen&#39;);*/
mysql_select_db(&#39;tasjen&#39;) or die ("Nie mogłem znaleźć bazy danych");

mysql_query("INSERT INTO newsletter (e-mail)
VALUES 
(&#39;jakis_tam_mail1&#39;),
(&#39;jakis_tam_mail2&#39;)
"
) or die ("gdzieś jest błąd");


mysql_close(&#36;polaczenie);
?>


Pozdr.

edit. problem rozwiązany, przyczyna - nazwa pola zawierała znak - intepretowany jako minus
rozwiązanie - zastosowanie pomiedzy nazwa pola tabeli znaku `

9
Webmastering / [js] problem z synchronizacją czasu
« dnia: 2010-11-19, 19:00 »
Witam. Otóż z czystej ciekawości (w sumie i też wolnego czasu :D ) starałem się zaprogramować swego rodzaju "licznik" który odliczałby dynamicznie ile pozostałoby czasu do danego zdarzenia. W sumie efekt osiągnąłem, tylko pojawił się niewielki problem. Otóż, jest problem z synchronizajcą wartości zmiennej sekundowej z tą od minut. W praktyce problem polega na tym, że kiedy skrypt odlicza sekundy {32,31,30...,0} to w momencie otrzymania wartości 30 automatycznie minuta spada o 1 w dół próbowałem jakoś "manualnie" zmniejszyć wartość zmiennej sekundowej żeby przy wartości 0 sec spadała minuta, jednak w ten sposób zmienna otrzymywała wartości ujemne co było paradoksalne ;/

Ale co tu dużo gadać, podsyłam kod skryptu i ew. przetestujcie.


<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta http-equiv="Content-Script-Type" content="text/javascript" />
<title>Odliczanie czasu</title>
<script type="text/javascript">

/*
*  Odliczanie czasu
*   by Michał Jendraszczyk
*/

function online() {


var obecnaData = new Date(); // zmienna z obecna data
var godzinyFull = obecnaData.getHours();
var minutyFull = obecnaData.getMinutes();
var sekundyFull = obecnaData.getSeconds();
var stalaData = new Date(2010, 11, 22, 00, 00, 00); // tutaj mamy koncowa date /rok/miesiac-1/dzien/godz/min/sec

var wynik = stalaData - obecnaData;  // roznica w milisekundach

var dniFull = Math.round(wynik / (1000 * 60 * 60 * 24)); // zmienna dniFull ktora dzieli zmienna wynik przez ilosc milisekund w 1 dniu

var ileGodzin = wynik % (1000 * 60 * 60 * 24); //zmienna ileGodzin przechowująca wartość modulo z dzielenia zmiennej wynik przez ilosc milisekund w 1 dniu
godzinyFull = Math.round(ileGodzin / (1000 * 60 * 60)); //zmienna godzinyFull ktora nam liczy ile mamy godzin w reszcie modulo

var ileMinut = ileGodzin % (1000 * 60 * 60); // no i zmienna przechowujaca minuty ktora wylicza nam wartosc modulo ze zmiennej ileGodzin
minutyFull = Math.round(ileMinut / (1000 * 60)); // a nastepnie przeliczamy minuty poprzez podzielenie ich przez ilość milisekund w minucie

var ileSekund = ileMinut % (1000 * 60);  //wartosc modulo z zmiennej ileMinut
sekundyFull = Math.round(ileSekund / 1000); // no i przeliczenie zmienej ileSekund poprzez podzielenie przez 1000 milisekund


if (sekundyFull < 10)  // jezeli zmienna sekundyFull jest mniejsza od 10
sekundyFull = "0"+sekundyFull; // to dodaj 0 przed wartością
if(minutyFull < 10)  // no i jezeli zmienna minutyFull jest mniejsza od 10
minutyFull = "0"+minutyFull; // też dawaj 0 przed zmienna

document.zegar.czas.value = "Do kalendarzowej zimy pozostało: "+dniFull+" dni "+godzinyFull+"h "+minutyFull+"m "+sekundyFull+"s "; // odwoladnie do dokumentu, w ktorym formularz o nazwie zegar ma input o nazwie czas i jego wartosc zostaje uzupelniona o konkretne dane
setTimeout("online()",900); // funkcja setTimeout odpowiadajaca za dynamike zekarka

}

</script>
</head>
<body onload="online()">
<form name="zegar">
<input name="czas" type="text" style="width:100%;text-align:center;border-width:0px;font-family:arial;color:#d1d1d1;height:500px;font-size:24px;"/>
</form>
<noscript>
Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScriptu
</noscript>
</body>
</html>


Pozdrawiam ;)

10
Pytania i problemy / Elementy gui
« dnia: 2010-07-25, 21:28 »
Witam, czy istnieje możliwość automatycznego skalowania okienka MENU_INGAME proporcjonalnie co do ustawionej rozdzielczości ekranu ? A jeśli to nie możliwe to czy w jakiś sposób jest możliwe przesunięcie tego obiektu który domyślnie jest wycentrowany ?

11
PHP / Skrypt oceniania
« dnia: 2009-12-24, 16:12 »
Witam. Postanowiłem napisać prosty skrypt komentarzy. Wszystko niby fajnie tylko problem pojawia się z przechowywaniem wartości zmiennych. Przykładowo gdy użytkownik odda ocenę 4 za materiał i drugi 3 to zmienna nie zsumuje tych wartości tylko wywoła ostatnio z wprowadzonych, w tym przypadku 3.
Oto kod skryptu:

<?php

#formularz
echo'<br/><br/><br/>
<center>
Oceń ten materiał:
<form acrion="#" method="POST">
<select name="ocena">
<option>--</option>
<option>1</option>
<option>2</option>
<option>3</option>
<option>4</option>
<option>5</option>
<option>6</option>
</select>
<input type="submit" name="wyslij" value="Głosuj" >

</form>
';

#kod php
function ocenianie($ocena,$ilosc) {

$ocena = $_POST['ocena'];

if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 1) {
$ocena = $ocena + 1;
$ilosc = $ilosc + 1;
echo"Średnia:".($ocena/$ilosc);
 }
 else if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 2) {
$ocena = $ocena += 2;
$ilosc = $ilosc + 1;
echo"Średnia:".($ocena/$ilosc);
  }
  else if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 3) {
$ocena = $ocena + 3;
$ilosc = $ilosc + 1;
echo"Średnia:".($ocena/$ilosc);
  }
   else if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 4) {
$ocena = $ocena + 4;
$ilosc = $ilosc + 1;
echo"Średnia:".($ocena/$ilosc);
}
else if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 5) {
$ocena = $ocena + 5;
$ilosc = $ilosc + 1;
echo"Średnia:".($ocena/$ilosc);
}
else if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 6) {
$ocena = $ocena + 6;
$ilosc = $ilosc + 1;
echo"Średnia:".($ocena/$ilosc);
}
else if($_POST['wyslij'] == true && $_POST['ocena'] == 0) {
$ocena = $ocena + 0;
}
else {
echo" ";
 }


echo'</center>';

}

ocenianie($ocena,$ilosc);
?>

Proszę o jakiś wskazówki ;p

12
PHP / PHP - skrypt komentarzy
« dnia: 2009-12-12, 21:52 »
Witam ponownie o_o  postanowiłem napisać prosty skrypt komentarzy, który później bym modyfikował dodając nowe możliwości. Skupiając się jednak na samych podstawach, to czy istnieje możliwość napisania takiego skryptu bez udziały bazy danych ? Próbowałem metodą POST ale sesja wygasa po odświeżeniu strony. Czy byłby jakiś sposób na nie zerwanie sesji? Myślałem o pętlach ale nie wiem czy robota nie okazałaby się daremna..
EDIT: Tu akurat sobie poradziłem :D
-----

EDIT2: W jaki sposób mogę wczyścić zawartość pliku nie usuwając go bezpośrednio z serwera?

Próbowałem w taki sposób:

<?php

$pliczek = fopen("dane.php", "w");
fwrite($pliczek, "");
fclose($pliczek);
?>

Proszę o pomoc.

13
HTML i CSS / Przezroczystość - filtry [CSS]
« dnia: 2009-12-07, 15:30 »
Witam. Chciałbym się zapytać w jaki sposób ustawić przezroczystość obrazka tak aby działała ona na wszystkich popularniejszych przeglądarkach ?
Używając w css:

#foto
{
/* ... */


filter : aplha(opacity=50);

/* ... *.
}

efekt uzyskałem TYLKO na IE, natomiast opera i FF - "milczy". Jest jakiś sposób na to aby kod był poprawnie interpretowany przez resztę przeglądarek ?  

Dodam jeszcze że nie chcę tworzyć obrazku .png lub .gif   bo to byłoby jednoznaczne z kopią i użyciem efektu rollover

14
HTML i CSS / Scrollbary
« dnia: 2009-12-04, 20:51 »
Witam, chciałbym się zapytać czy suwak jaki jest na skowyt themodders robiony był jako iframe ze zmienioną w css kolorystyką, czy może użyty został do tego php, bądź js??

15
PHP / PHP - sprawdzanie wartości zawartych w bazie
« dnia: 2009-11-04, 20:45 »
Czytając arytuły związane z PHP postanowiłem sporządzić skrypt logowania, niby wszystko ok, ale po wysłaniu z formularza informacji i weryfikacji z danymi zawartymi w mysql pojawił się błąd w tej linijce:

if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT nick, password FROM konta WHERE nick = '".$_POST['nick']."' && password = '".$_POST['password']."' ")) > 0)
W razie potrzeby mogę podrzucić cały kod...

16
Webmastering / MySQL - problem
« dnia: 2009-10-27, 18:29 »
Mam takie pytanie; stworzyłem skórkę pod ipb, który znajduje się na serwerze, w którym mam od razu dostęp do mysql, jednak serwer ten był tylko po to aby wykonać projekt. Chcę go umieścić na innym serwerze, jednak nie mam tam bazy mysql, a instalacja ibp na serwerze wymaga takowej bazy. I teraz pytanie: "Jest jakiś w miarę prosty sposób na "przypisanie" bazy mysql do danego serwera, który nie był od razu powiązany z bazą.

17
Webmastering / [js] prosty 'skrypt logowania'
« dnia: 2009-10-14, 11:46 »
Witam, czytając trochę o  javascripcie zabrałem się za tworzenie prostego skryptu wymagającego od użytkownika podania konkretnego loginu i hasła aby wejść na stronę.
Jednak mam 2 problemy.
Po pierwsze w przypadku gdy wpiszemy zle haslo bądz login to gdy pojawi się nam alert ze popelnilismy blad przy wpisyaniu danych to aby ten kumunikat był ciągły, zeby po kliknieciu 'ok' nastapilo ponowne wywolanie tego alerta.
Druga sparwa, nie wiem czy sie da aby zmienne przechowywaly wartosc hasła i nicku 'w ukryciu' zeby nie mozna bylo tego kodu podejrzec?


var nick = " ";
var haslo = " ";


nick=prompt("Nick: " +nick);
haslo=prompt("Hasło: " +haslo);

if (nick == "nick" && haslo == "123")
{
alert("Witamy");

 }
 else
 {
 alert("Błędny login lub hasło");
/*pętla /*
 }

Proszę o pomoc...

18
Pytania i problemy / Fałdowanie terenu
« dnia: 2009-10-10, 13:04 »
Witam, czy mając same plane można poprzez opcje pofałdować teren, zamiast bawiąc się w przesuwanie vertexów?

19
Spacer / [G1]Spacer: Zmieniony kolor 'mgły'
« dnia: 2009-10-03, 17:46 »
Ma m problem, otóż chciałbym zrobic podobny efekt jaki jest tu:

Chodzi o tą 'mgłę' która przysłania oddalone obiekty, nie wiem czy to kwetsia odpowiedniej textury (jakiej(?)) czy też konfiguracji w spacerze.

20
Skrypty / Powtarzalność efektu
« dnia: 2009-09-17, 16:51 »
Mam problem w związku z powtarzaniem wywoływanego efektu.

Oto urywek kodu:

if(Hlp_IsItem(weapon,RuneSwd7)) ///
{
 Wld_PlayEffect("spellFX_Pyrokinesis_target",defender,attacker,0,25,DAM_MAGIC,FALSE);
AI_StartState (defender, ZS_Pyro, 0, "");

B_FullStop (defender);
dodatkoweefekty();
};

Problem jest taki, że atakując npc przy postaci cały czas utrzymuje się efekt pirokinezy, podobny problem mam z zamrożeniem, gdy sie odmrozi postać, efekt natychmiast zostaje powtórzony nie atakując go przedtem
wychodziło by na to że trzeba dać coś do warunki if, może dać zmienną z konkretną wartością, tylko potem trzeba byłoby ją jakoś przywrócić ale dopiero wtedy gdy znowu zaatakujemy daną postać...

Proszę o jakieś wskazówki z waszej stony.

Strony: [1] 2 3
Do góry