Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - DiegoStach007

Strony: [1]
1
Skrypty / Gra nie czyta pliku potwora
« dnia: 2021-01-12, 01:38 »
Cześć, chciałem dodać nowego potwora z nową teksturą. Więc przekonwertowałem plik asc tego stwora do mds. Skopiowałem plik wilka i go podmieniłem, teraz chciałem grę przetestować i pojawia się problem... Nowe pancerze, postacie pojawiają mi się w grze/wyskakuje błąd. Tutaj nie ma ani błedu, ani zwierze się nie pojawia.


Spoiler

prototype Mst_Default_Jackal(C_Npc)
{
   name[0] = "Jackal";
   guild = GIL_WOLF;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WOLF;
   level = 6;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 60;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 60;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
   attribute[ATR_MANA] = 0;
   protection[PROT_BLUNT] = 30;
   protection[PROT_EDGE] = 30;
   protection[PROT_POINT] = 0;
   protection[PROT_FIRE] = 30;
   protection[PROT_FLY] = 30;
   protection[PROT_MAGIC] = 0;
   damagetype = DAM_EDGE;
   fight_tactic = FAI_WOLF;
   senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_LONG;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_Packhunter] = TRUE;
   start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
   aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};

func void B_SetVisuals_Jackal()
{
   Mdl_SetVisual(self,"Jackal.mds");
   Mdl_SetVisualBody(self,"Jackal",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT,DEFAULT,-1);
};


instance Jackal(Mst_Default_Wolf)
{
   B_SetVisuals_Jackal();
   Npc_SetToFistMode(self);
   CreateInvItems(self,ItFoMuttonRaw,1);
};


2
MDS i animacje / Gothic Sourcer, Tools na szaro
« dnia: 2021-01-07, 16:29 »
Cześć, od niedawna używam gothic Sourcera i chciałem zdekompilować wolf.mds problem jednak mam taki, że gdy wchodzę w zakładkę tools, to program wyświetla mi opcje na szaro i nie mogę ich uzyć. Znając życie to coś pochrzaniłem, ale przeglądając forum nic nie znalazłem na ten temat

3
Hej, tworzę kampanię do Warcrafta trójeczki, albo próbuje zrobić... W każdym razie, mam problem, https://imgur.com/LZEPccg
chodzi o tekst mówiony przez Footmana, odpala się on, po wejściu w region, jednak gdy robię taki skrypt:
https://imgur.com/R5NA2kM to w grze powiela mi się tekst tyle razy, ile jednostek weszło mi w region. Np. 3 Footmanów i heros, wtedy pojawia mi się 3 razy pierwsza linijka tekstu, a potem druga tyle samo razy, zwyczajnie skrypt się zapętla, więc mam pytanie. Jak zrobić, aby odpalił się dialog po wejściu w region, ale uaktywnił się tylko raz.

Strony: [1]
Do góry