Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Vamper

Strony: [1]
1
Spacer / Dwa identyczne waypointy na jednej mapie (G2 NK)
« dnia: 2023-03-15, 16:21 »
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że po kilku edycjach świata NewWorld (Khorinis) postacie nie docierają do swoich waypointów albo nie prowadzą naszego bohatera do wyznaczonego waypointu (np. Greg po zakończeniu rozmowy przed karczmą Orlana wstaje z ławki ale nie prowadzi Beziego do jaskini gdzie są gobliny, skarb Grega i skradziony posążek Innosa). Udało mi się ustalić przyczynę tego niechcianego zjawiska. Okazało się, że jakimś sposobem zdublowałem waypointy i są teraz na mapie dwa waypointy o tej samej nazwie i w tym samym miejscu. Mógłbym pousuwać te waypointy ręcznie, lecz jest ich tyle, że zajęłoby mi ze dwa lata na ich usunięcie i przy tym ręcznym usuwaniu można by było znów coś zepsuć.

Czy da się usunąć te dodatkowe waypointy za jednym zamachem? Ewentualnie czy da się na mapie NewWorld przywrócić ustawienia "fabryczne" niniejszych waypointów i jednocześnie nie usuwając przy tym własnych waypointów i freepointów?

Jeżeli problem ten został już rozwiązany w innym wątku to poproszę o link  :)

2
Skrypty / Problem z widokiem w Gothic I
« dnia: 2021-03-13, 17:11 »
Witam,
Podczas przechodzenia mody Dolina Zombie Ewolucja po ucieczce z Zen będącego koszmarem Bragusa kamera gry pokazuje cały czas tę pozycję nawet jak ruszę postacią.



Próbowałem to naprawić poprzez zapis, wyjście z gry i ponowne wczytanie i problem nie znika. Natomiast gdy wczytuję zapis w tym zenie koszmaru i znowu jestem w głównym zenie to problem nie znika. Użycie F6 i potem F4 daje tylko chwilową poprawę ale nie rozwiązuje problemu. I tak samo nie pomaga komenda hero export i hero import.

Ta kolorowa kamera na drugim zrzucie nie powinno być widoczna, to tak jakby gra dalej traktowała, że bohater jest w dialogu z kimś.



Czy da się w tej sytuacji w skuteczny sposób zresetować kamerę?

3
Skrypty / Fala śmierci ożywieńcom
« dnia: 2020-06-16, 17:51 »
Witam

Chcę dodać do GI jak i GII Śmierć Ożywieńcom w wersji masowej na bazie Fali Śmierci GII i Fali Śmierci Uriziela (GI). Co powinienem w skryptach w tym celu podmienić, dodać i usunąć by zaklęcie działało?

4
Skrypty / Golemy w GII NK
« dnia: 2020-06-16, 17:38 »
Witam

Czy w Gothic II da się zrobić tak aby golem kamienny był wrażliwy tylko na broń obuchową a golem lodowy i golem ognisty był wrażliwy na konkretne zaklęcia tak jak w Gothic I?
Niestety w GII czary zadają tylko obrażenia od magii, czy da się to zrobić w inny sposób?

Jeżeli ktoś już rozwiązał ten problem, będę wdzięczny za link do tego tematu.

5
MDS i animacje / Niepoprawnie mapowanie modeli
« dnia: 2019-04-25, 01:42 »
Nie wiem, czy ktoś już założył identyczny temat, ale mile widziany link do rozwiązanego problemu.

Mój problem jest następujący:

1
https://zapodaj.net/d52a1f332bcf4.bmp.html
2
https://zapodaj.net/cea97d318087d.bmp.html

Przywołuje pierwszy przedmiot, przywołuje drugi i ma teksturę pierwszego i odwrotnie się dzieje.

Deklaruję, że oba modele mają oddzielne tekstury, nałożyłem teksturę  najpierw jednemu potem drugiemu (wchodząc i wychodząc z blendera).

Dlaczego tak się dzieje? Jak to naprawić?

 :facepalm: :facepalm:

Link do modeli:
https://megawrzuta.pl/download/d6e8fc736873e66d85db8bcc4c73b453.html

6
Tak jak w temacie nowo stworzona postać w G2 NK nie wykonuje danej czynności w tym przypadku siedzenia na ziemi przy ognisku (czynność rutynowa Lestera w kotlinie). Stoi jak słup soli podczas kiedy inne normalnie funkcjonują.



Tutaj skrypt postaci:

Cytuj
instance ADDON_NONE_4308_CORKALOM (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Cor Kalom";
   guild       = GIL_NONE;
   id          = 4308;
   voice       = 10;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;                                                
   npctype      = NPCTYPE_TAL_AMBIENT;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 1);                                             
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Psionic", Face_CorKalom, BodyTex_Lester, ITAR_FORTUNO);   
   Mdl_SetModelFatness   (self,0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 10);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine = Rtn_Start_4308;
};
FUNC VOID Rtn_Start_4308 ()
{   
    TA_Sit_Campfire   (09,00,21,00,"NW_XARDAS_TOWER_IN1_25");
     TA_Sit_Campfire   (21,00,09,00,"NW_XARDAS_TOWER_IN1_25");
};

7
Skrypty / Używanie Czarów przez NPC w G2
« dnia: 2017-05-10, 17:48 »
Jak ustawić w skryptach tak aby np: Smok Lodowy używał Runy "Wodna pięść", Szaman używał "Świętej strzały" ?

8
Tak jak w temacie. Szukałem odpowiedzi i zakończyło się fiaskiem. Wiem tylko, że da się tak zrobić tylko nie wiem jak. Pomocy!

9
MDS i animacje / Smok nie zieje ogniem G1
« dnia: 2016-02-02, 13:35 »
Tak jak w temacie smok podczas ataku nie zieje ogniem. Co mam zrobić by model smoka, który wrzuciłem do G1 ział ogniem jak w G2?

10
Spacer / G2 NK Postacie nie idą do rutyn
« dnia: 2015-11-12, 14:17 »
Nw czym może być to spowodowane ale zdarza się taki bug, że postacie jak gdzieś pójdą lub ruszą do ataku to później nie wracają do swoich rutyn. Gdy zmieniam czas to wtedy są na miejscu ale po pewnym czasie znów sie tak dzieje i tak w kółko.

11
Skrypty / G2NK wywalanie z gry przy zabiciu krwiopijcy
« dnia: 2015-11-12, 14:13 »
Tak jak w temacie gdy zabije krwiopijcę w G2 NK to mnie wywala z gry bez raportu błędu. Dodam też, że nic przy tym modelu ani skrypcie potwora nic nie zmieniałem. Proszę o szybką pomoc w naprawie błędu.

12
Skrypty / Dialogi Dźwięk
« dnia: 2015-11-09, 19:24 »
Jak do stworzonych prze zemnie dialogów dodać odpowiedni plik z dźwiękami do każdej kwestii wypowiadanej przez postacie?

13
MDS i animacje / Model Czarnego Trolla
« dnia: 2015-11-09, 18:35 »
http://themodders.org/index.php?topic=25332.0 tak jak w temacie chciałbym otrzymać model ciałą carnego trolla w asc ale mi nie wychodzi.

14
Spacer / Kolor nieba w OldWorldzie w G2
« dnia: 2015-11-09, 18:19 »
Siema jak zmienić kolor nieba w Górniczej Dolinie w G2 NK z ponurego na takie jak w Khorinis lub własne?

15
Skrypty / Model ciała Snafa z G1
« dnia: 2015-11-09, 18:17 »
Udało mi się do G2 NK wrzucić model ciała Snafa/Stone z G1. Działa w grze tylko wolałbym stworzyć nazwę skryptową tego modelu ciała taką jak Hum_Body_Naked0 to nazwa MALE i tak samo z modelem ciała kucharza pod nazwą KOCHMALE z góry dziękuje za pomoc.

Strony: [1]
Do góry