Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - GaroK

Strony: [1]
1
Spacer / Kamery z G1 Spacera Nie Zapisują Się
« dnia: 2024-08-04, 15:31 »
Odpaliłem poradnik Dextrona, przetestowałem w G2 i działało normalnie.
Robię to samo w Spacerze z G1, ale tutaj już kamera nie chce się zapisać, i nie odpali się w samej grze. Próbowałem również Spacer Net, też nic to nie daje.

Co robię nie tak?

2
Witam
Potrzebne mi jakiekolwiek zapisy gry z QuestPacka, by móc podejrzeć wpisy w dzienniku.
Najlepiej jeśli z późniejszych etapów gry, i prosiłbym podać wersje QuestPacka.
Jeśli ktoś ostatnio ogrywał, byłbym wdzięczny gdyby mi je podesłać.

Thanks

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Classic Mod PL
« dnia: 2022-04-30, 01:08 »
Gothic II Classic Mod
By D36




Modyfikacja ta ma na celu przywrócenie gry do stanu przed wydaniem dodatku "Noc Kruka", usuwając wszystkie nowości oraz zmiany w balansie rozgrywki adaptując wszystko pod silnik dodatku z możliwie maksymalną dokładnością. "Dlaczego?" - ponieważ nie każdemu podobają się zmiany wprowadzone przez dodatek! Ponadto mod poprawia także błędy oryginału oraz wprowadza unikalne tekstury dla wszystkich przedmiotów.

Mod został stworzony przez białoruską modderkę oryginalnie w języku rosyjskim 18 stycznia 2020 roku w odpowiedzi na jakość wykonania innych "Classic Modów". Wersja angielska i polska wykonana przeze mnie.





Opis zmian:
Opis póki co przetłumaczony automatycznie - będzie aktywnie przeze mnie poprawiany.
Spoiler
1,4
- misje „Zostań najemnikiem” i „Członek straży miejskiej” zostaną zamknięte po dołączeniu do nowicjuszy, a nie do magów;
- zadanie „Jak dostać się do klasztoru” jest anulowane przy dołączaniu do straży miejskiej lub najemników;
- Attila nie zginie w rozmowie z Kardifem, jeśli powiesz mu o ataku;
- nie możesz powiedzieć Kardifowi o ataku Attyli podczas walki z nim;
- Po rozwiązaniu problemu Alvina, pobitemu Fellanowi nie można powiedzieć „Czy mógłbyś przestać się rzucać?”;
- teraz nie musisz mówić Rengarowi „Muszę cię przekazać straży miejskiej”, żeby go wypuścić;
- chrząszcze zawsze giną po jednym trafieniu dowolną bronią lub pięścią;
- pomieszczenie klasztorne z ołtarzem Innosa jest uważane za publiczne: Bezimienny nie będzie już z niego wyrzucany;
- Naprawiono niemożność usunięcia łusek i krwi smoków podczas nauki tych umiejętności od asystenta postaci;
- Naprawiono błędy podczas nauki umiejętności usuwania trofeów od asystenta postaci;
- naprawiono niekończące się wpisy w dzienniku dotyczące handlu z Torbenem;
- Naprawiono błąd, przez który Hagen nie wypowiadał linijki „Byłeś tam. Musisz wiedzieć.';
- zaokrąglona ułamkowa wartość doświadczenia przekazywana przez Herolda za niewystarczające karmienie;
- rozmowa z Li na temat jaszczurek jest dostępna dopiero od czwartego rozdziału;
- dodano ulepszony model kilofa (zaczerpnięty z moda „Chronicles of Myrtana: Archolos”);
- Zmieniono punkt oczekiwania hangaru na Irdorath, aby nie pojawiał się w zwłokach Feodaron;
- odblokowana jest możliwość kradzieży kieszonkowej od karczmarza;
- naprawiono błąd, przez który karczmarz nigdy nie powiedział ani jednej kwestii;
- model wypchany głową mrakoris używa właściwej tekstury;
- naprawiono szkieletowych magów, którzy utknęli w stanie ataku (dzięki ElderGamer);
- Naprawiono głosy Parlana, Fajeta, Hakona, Nagura, Ignaza i trzech akolitów.

1,3
- owce i młode gobliny mają swoje imiona;
- Naprawiono możliwość użycia runy przyzywania szkieletu na drugim kręgu magii;
- walka Enima z Egillem nie powoduje agresji chłopów na farmę Akila;
- Naprawiono niemożliwy warunek dla jednej z linii Ulfa;
- podczas przenoszenia laski z Babo na ekranie wyświetla się poprawny napis;
- po rozmowie z Bezimiennyn w trzecim rozdziale Lester nie wróci do doliny, lecz uda się do Xardas;
- Naprawiono nieistniejący punkt w codziennej rutynie Agona po Próbie Ognia;
- ustalony poszukiwacz pojawiający się w nieistniejącym punkcie w trzecim rozdziale;
- rycerze nie pójdą do Marcosa pieszo, ale będą tam zaraz po słowach Garonda o wysłaniu posiłków;
- Igaraty i Agon są natychmiast przenoszone we właściwe miejsca do testowania przez Ogień i nie opuszczają klasztoru na piechotę;
- proporcje zapisanych zrzutów ekranu zmienione na panoramiczny;
- parametry jasności, kontrastu i gamma są regulowane płynniej i dokładniej;
- naprawiono niezdolność Miltena, Lestera i Diego do korzystania z dodatkowych codziennych czynności na Irdorath;
- Milten, Lester i Diego nie resetują swoich codziennych zajęć z każdym ostatnim dialogiem z Bezimiennym na Irdorata;
- Peck nie wypowiada już zdania, które powinien powiedzieć Bezimiennemu;
- Pamiętnik Corneliusa pojawi się w jego inwentarzu dopiero w trzecim rozdziale;
- Dziennik Corneliusa można ukraść dopiero po otrzymaniu informacji o świadku morderstwa od Lorda Hagena;
- naprawiono animację odwracania lewej strony broni białej (dzięki ElderGamer);
- Naprawiono liczne problemy z animacją podczas celowania z łuku (dzięki ElderGamer);
- Ulepszone pozycjonowanie butelki podczas animacji picia (dzięki ElderGamer);
- Bezimienny ukrywa płonącą pochodnię podczas interakcji ze skrzyniami, kociołkami i innymi przedmiotami (dzięki ElderGamer);
- wszystkie klucze są przenoszone do osobnej kategorii ekwipunku i nie są już mieszane z innymi przedmiotami;
- możliwość zdobycia mikstur od Orika po rozpoczęciu zadania zabicia Hosh-Paka nie przepada;
- jeśli Hosh-Pak nie żyje, to nie można powiedzieć Orikowi: „Nie zabiję Hosh-Paka w tak złośliwy sposób”;
- jeśli Hosh-Pak nie żyje, to Bezimienny nie wykrzyknie 'Żartujesz?!' w dialogu z Orikiem;
- jeśli Hosh-Pak nie żyje, Bezimienny natychmiast poinformuje o tym Orika zamiast uprzedniej zgody na jego zabicie;
- nie traci się okazji, by powiedzieć Orikowi „idę do kopalń”, odwiedzając jedną z nich;
- Orik nie pochwali Bezimiennego za zabicie wszystkich smoków, jeśli jeszcze nie zgłosił tego Garondowi;
- wpisy o błędach na polach Lobarta są dodawane do właściwej misji w dzienniku;
- Naprawiono niemożność ukończenia zadania "Zabierz Hildę rzepę", jeśli dasz Hildzie mniej niż 20 rzepy;
- naprawiono niemożność handlu z Ysgarothem, jeśli gracz po raz pierwszy rozmawiał z nim jako mag;
- Naprawiono brakujące linie ludzi podczas budzenia się z magicznego snu (dzięki Black_Phantom);
- Naprawiono niekończący się wpis w dzienniku podczas pytania Corneliusa „Ile chcesz?”;
- naprawiono blokowanie questów Brutusa i niemożność uczenia się na pierwszym spotkaniu w trzecim rozdziale;
- naprawiono brak uwagi Bezimiennego w rozmowie z Orlanem o pierwszej wpłacie za pokój;
- naprawiono brak broni u karczmarza na placu sprawiedliwości;
- naprawiono klonowanie kilofów podczas pracy z żyłami rudy;
- Naprawiono niekompatybilność z Gothic Free Aim;
- Poprawiono opis klucza od wejścia do klasztoru.

1.2
- Naprawiono zamarzanie smoków po zastosowaniu na nich zaklęć "Deszcz Ognia" i "Fala Lodu";
- naprawiono możliwą awarię spowodowaną nieprawidłowym wyjściem smoków ze stanu zamarznięcia;
- naprawiono zapętlony dźwięk i animację nieumarłego smoka;
- model nieumarłego smoka dodany efekt blasku z dodatku;
- Poprawiono liczbę smoczych jaj w przepisie na napój „Embarla firgasto”;
- 'Firgasto Embarla' poprawnie resetuje aktualną wartość many, zamiast odejmować od niej dwa punkty;
- Naprawiono szkielet, który pojawił się w nieistniejącym punkcie w Dolinie Kopalni;
- naprawiono brak uwagi Bezimiennego w dialogu z Goraxem o dostawie wina do Orlanu;
- Naprawiono powielanie czynności w codziennej rutynie Festera;
- naprawiono powtarzające się identyfikatory dwóch skazańców, dwóch paladynów i dwóch bandytów;
- jeśli czarny troll nie żyje, Grimbald nie wspomni o nim przed polowaniem;
- Linia Bustera "Czego chcesz, ślimaku?" nie będzie przeszkadzał w rozpoczęciu zadania „Rogi Obskurantystów dla Bustera”;
- Buster nie powie „I przynieś mi to” podczas samouczka, jeśli zadanie „Rogi Obskurantystów dla Bustera” zostało już ukończone;
- naprawiono błąd z uzyskaniem 0 doświadczenia za rogi obskurantystów z Bustera;
- dodano nowe ubrania dla Onara, gubernatora Lariusa i czarnego maga;
- Hosh-Pak, pułkownicy i przywódcy orków wyglądają teraz inaczej niż inne orki;
- dodano odgłosy chodzenia po śniegu;
- przywrócono dźwięk śmierci smoków;
- przywrócono oryginalne odgłosy bólu i śmierci dla poszukiwaczy;
- przywrócone i naprawione dźwięki początku i końca stanu zamarzania;
- naprawiono brak dźwięków ładowania zaklęcia „Błyskawica kulowa”;
- naprawiono brak odgłosów nocnych owadów w niektórych miejscach;
- w grę wchodzą niewykorzystane dźwięki moli szczurów, owiec, trolli, orków, waranów i zombie;
- naprawiono animację picia piwa na szybką z dodatku;
- poprawione i ulepszone rozpakowywanie tekstur modelu smoczego jaja;
- naprawiono anomalne kolizje jednego z modeli dywanów;
- dodano nowe modele czarnej skóry trolla, smoczych serc, chwastów i questowych kusz;
- dodano nowe modele i tekstury szczawiu królewskiego, trawy lucjan i aloesu słonecznego;
- naprawiono brak muzyki w zaśnieżonej części Doliny Kopalni oraz w niektórych obszarach Irdorath;
- naprawiono brak muzyki w burdelu, górnej części Khorinis, w pobliżu czarnego trolla i na farmie Onara;
- naprawiono pozycję kamery podczas interakcji z łóżkami i ławkami;
- naprawiono przewijanie zawartości ekwipunku za pomocą myszy podczas interakcji ze skrzyniami;
- ulepszone modele różnych łuków i kusz, dodano efekty dźwiękowe cięciwy;
- słychać niewykorzystany odgłos strzałów z kuszy;
- towary w ekwipunku Vatras na Irdorath są tworzone tylko raz;
- Naprawiono tekstury, materiały i modele lekkiej i średniej zbroi łowcy smoków w ekwipunku;
- naprawiono brakujące ostrza na hełmie ciężkiej zbroi łowców smoków;
- rozcięcia na hełmach ciężkiej i średniej zbroi łowców smoków są obniżone, aby dopasować je do oczu;
- dodano księgę wywoływaną przez konsolę z różnymi statystykami bieżącego przejścia (statsbook);
- Bezimienney nie nosi już ciężkiej zbroi strażnika, ubrań roboczych i wszystkich zbroi najemników na domyślnych szmatach;
- dodano poprawiony świat Irdorath z nieoficjalnej aktualizacji G2NV;
- dodano nowe wzory almanachu opętanych, księgę „Sale Irdorathu” oraz pamiętnik akolity czarnego maga.
- dodano nowe modele do książek „Południowa sztuka obrony” i „Podwójne klocki”.
- Ognisty język nie zniknie z ekwipunku handlowego Goraxa;
- Balthazar nie pojawi się na farmie Sekoba w trzecim rozdziale, jeśli wcześniej udał się na pastwiska Bengaru;
- jeśli Balthazar poszedł na pastwiska, to Rosie nie poradzi ci pytać go o lokalizację farmy Bengara;
- jeśli Balthazar poszedł na pastwiska, to nie można go zapytać o położenie farmy Bengara;
- naprawiono błąd, przez który Akil nigdy nie wypowiedział jednej ze swoich kwestii;
- Kati poprawnie wymienia przedmioty przekazane przez Bezimiennego: smażone mięso jest zastępowane mlekiem;
- Naprawiono błędy w opcjach dialogowych kieszonkowca Ciphera;
- zastąpiono uwagę Rengara, wypowiadaną głosem Bezimiennego;
- Bezimienny płaci Cantarowi odpowiednią kwotę po walce z nim;
- Naprawiono nieistniejący punkt w codziennej rutynie Sifer w Dolinie Kopalni;
- naprawiono lokalizację opcji kradzieży kieszonkowej w dialogach z Rupertem i Daronem;
- Naprawiono wysyłanie Corneliusa do nieistniejącego punktu zamiast do więzienia;
- Cornelius nie może otrzymać złota w nieskończoność;
- Dodano drugie oryginalne napisy końcowe.

1,1
- dialog z Gerbrandtem nie zawiesza się po wysłaniu listu od Diego;
- poprawiono tekst przekazania srebra Halvorowi;
- naprawiono możliwość kradzieży opętanego Fernando;
- Dodano opisy pełnego i pustego portfela Kerolotha;
- dodano nowe modele ryb Halvor i spersonalizowanych portfeli;
- Naprawiono błąd w opisie amuletu magii;
- naprawiono śmierć Bezimiennego podczas zdejmowania amuletu oświecenia;
- naprawiono wszystkie błędy i ostrzeżenia podczas kompilowania skryptów projektu;
- Nie można już dać Babo lub Pedro dodatkowej kiełbasy, jeśli nie ma jej w ekwipunku;
- Naprawiono niemożność nauczenia się run paladyna od Miltena na Irdorath;
- Naprawiono blokadę uczenia się u Mortisa, jeśli zapytano go o to przed dołączeniem do straży miejskiej;
- Naprawiono brakujące dwie inskrypcje na nagrobkach za farmą Sekoba;
- naprawiono brak krwi u przywołanych wilków;
- naprawiono brak doświadczenia w czytaniu książki „Wyspa” lub „Prawo na wyspie”;
- brakująca siarka została dodana do listy składników runy „Deszcz ognia” w dzienniku;
- podczas tworzenia runy „Deszcz ognia” siarka jest prawidłowo usuwana z ekwipunku Bezimiennego;
- niewłaściwa runa została usunięta z księgi run trzeciego kręgu;
- Akil nie wyśle ​​Bezimiennego, aby nakarmił Katię, jeśli nie żyje;
- Bengar nie proponuje zapytać Malaka o Przełęcz, jeśli nie żyje lub przyszedł trzeci rozdział;
- Naprawiono brak komunikatów o zwiększeniu umiejętności piwa Koragon;
- dodano nowe modele boskiej aury Innosa oraz amulet przyzywania dusz;
- Pierścień Tengrona jest teraz osobnym przedmiotem questowym, tak jak w dodatku;
- podczas zmiany rozdziału na czwarty za pomocą StoryHelpera, Oko Innosa jest poprawnie dodawane do ekwipunku Bezimiennego;
- naprawiono gildię Jespera, teraz nie będzie atakował Cassii ani Ramireza razem z Bezimiennym;
- naprawiono błąd, przez który w dialogu o znaku złodziei Bezimienny kiwał głową zamiast Cassii;
- Naprawiono błąd, przez który Orik dawał mikstury lecznicze zamiast mikstur many;
- po śmierci przywołanych szkieletów zardzewiałe dwuręczne miecze nie pozostają w ich ekwipunku;
- naprawiono powtarzające się maczugi w ekwipunku różnych typów goblinów;
- Naprawiono błąd interpunkcyjny w książce „Próba ognia”;
- naprawiono trzy niedostępne dialogi z Gunnarem;
- naprawiono rzadki brak możliwości korzystania z urządzeń z oknami dialogowymi;
- Bezimienny daje Hannie starą mapę, Busterowi 5 sztuk złota, a Hagenowi dziennik Corneliusa;
- przywrócono brakującą w napisach frazę Dexter 'Ostrzegałem cię';
- odrestaurowano tatuaże Lee, Lestera i Ungara, które mieli w Gothic 1;
- odrestaurowane oświetlenie nocne pochodni w zamku Doliny Rudnikowej.

1,0
- Poprawiono funkcję liczenia zabitych smoków;
- korekta błędów ortograficznych w tekstach i napisach;
- Naprawiono niemożność stworzenia run szóstego kręgu, jeśli nauczono tylko jednego zaklęcia "Fala Śmierci";
- kiedy Onar płaci najemnikowi pensję, daje złoto i nie bierze go;
- Poprawiono charakterystykę odzieży roboczej w dialogu z Lobartem;
- Naprawiono komunikaty o przeniesieniu niektórych przedmiotów;
- podczas przesyłania przedmiotów ich pełna nazwa jest zawsze wyświetlana na ekranie;
- naprawiono brak możliwości wyjścia z dialogu treningowego z Bennettem na Irdorath;
- Bennet da mapę jaskiń Khorinis tylko wtedy, gdy Bezimienny jej nie posiada, a kartograf Brahim nie żyje;
- naprawiono niedostępną uwagę Benneta o kupnie karty od Ibrahima;
- Poprawiono opis lokalizacji sklepu Bospera w dzienniku;
- naprawiono niemożność kradzieży eliksiru Zurisowi z czwartego rozdziału;
- Naprawiono błędy w oknie samouczka Sagitty;
- naprawiono puste linie zamiast nazw mieczy i odmian tytoniu w dialogach z Ferrosem i Abuinem;
- Naprawiono niespójność między statystykami Lares na Irdorath i Khorinis.

0,9
- przetłumaczono wszystkie dialogi z postaciami testowymi dotyczące postaci, fabuły i twarzy;
- Naprawiono znikanie kamienia runicznego po nieudanej próbie stworzenia run "Lodowy Blok" i "Zniszczenie Nieumarłych";
- naprawiono błąd, przez który dialog z Zurisem na temat klasztoru nigdy nie był dostępny;
- Harad akceptuje również miecz wojenny elitarnych orków;
- Harad bada i wyposaża orczą broń, którą przyniósł mu Bezimienny.

0,8
- Bezimienny nie nosi już lekkiej zbroi strażnika i szaty nowicjusza na szmatach;
- dodano system sprawdzania kompatybilności zapisu;
- Przywrócono nieużywane kwestie Bezimienny związane z otwieraniem zamków;
- dodano brakujące doświadczenie za zatrudnienie Larów, Lestera i Giriona do załogi statku.

0,7
- obrażenia zadawane przez smoki w walce wręcz w pełni odpowiadają oryginałowi;
- Herold przemianowany na herolda;
- właściciel przemianowany na karczmarza;
- dodano brakujący głos beczącej owcy Betsy;
- kucharz na zamku nie próbuje wypowiedzieć nieistniejącej uwagi.

0,6
- w opisie topora drwala zmieniono rodzaj broni z jednoręcznej na dwuręczną;
- dodano nowe modele kart, nazwane bronie, pierścienie przywódców orków oraz pazury przywódcy snapperów;
- Pablo i bandyta Brago patrzą na list gończy, a nie na list;
- Nieistniejący strażnicy mil_302_torwache i mil_303_torwache nie są umieszczane w świecie.

0,5
- wszystkie dokumenty w inwentarzu są odwrócone na właściwą stronę;
- nazwy potworów, zaklęć, broni i innych przedmiotów odpowiadają nazwom z G2NV;
- El bastardo i brutalny miecz są uważane za miecze, a nie topory;
- Mace Inquisitor zadaje miażdżące obrażenia, a nie cięcie;
- Dodano nowe modele Krwawych Kielichów, Woreczków na Tytoń, Specjalnych Mikstur, Srebra Koragona, Błogosławionego Kamienia Ziemi i Belu Trawy;
- Zaklęcie maga „Święta Strzała” przemianowane na „Święte Uderzenie”, aby różniło się od zaklęcia paladyna;
- Misja Sifer „Bala trawy” zmieniona na „Skradziona bela”, aby różniła się od misji „Bela trawy” Andre.

0,4
- Poprawiono nazwy ubrań roboczych i stroju chłopskiego;
- miecz i miecz mistrza zostały przemianowane na miecz i miecz mistrza;
- dodano nazwy dla bezimiennych łuków i kusz;
- uszkodzona replika Lee DIA_Lee_Add_04_2 została wymieniona na poprawną z dodatku;
- podczas odbierania i przesyłania przedmiotów ich nazwy są wyświetlane na ekranie;
- naprawiono wszystkie podwójne spacje w tekstach i napisach;
- Naprawiono błędy, przez które dialog z Pyrocarem nigdy nie był dostępny z trzech linii.

0,3
- naprawiono imiona szat magów Ognia i Wody;
- dodano nowe modele gulaszu Tekli, piwa Koragon, kiełbasy baraniej i wody święconej Ultara;
- zmieniono materiał portfeli z metalu na skórę;
- dodano oryginalne skrypty taktyki walki (FIGHT.DAT);
- Dodano oryginalne napisy końcowe.

0,2
- Pierścień Valentino znajduje się obok podobnego drewnianego skórzanego pierścienia w ekwipunku;
- Naprawiono opisy pierścieni Valentino i Constantino;
- naprawiono nazwę pierścienia +5 siły;
- Dodano testowy amulet (wstaw testamulet) do śledzenia wersji projektu;
- szorstki krótki miecz i krótki miecz straży używają właściwych modeli;
- w grę wchodzą nieużywane modele ciężkiej maczugi z kolcami i Okiem Mocy;
- w grę wchodzą nieużywane modele rozładowanego i złamanego Eye of Innos;
- szkoła bagienna wykorzystuje nieocenzurowany model z wydania europejskiego;
- Naprawiono wyświetlanie małej torebki i srebrnego naszyjnika w ekwipunku;
- Dodano nowe modele dla Zwoju Zapomnienia, Solar Aloe i Mary's Dish;
- naprawiono błąd w liczniku drużyny podczas zatrudniania Diego na statku;
- szczęki lurkera przemianowane na pazury lurkera;
- Usunięto addon i nieoficjalne umiejętności ulepszania z menu postaci.

0,1
- usunięto symbol alfabetu niemieckiego w nazwie tekstury twarzy Lee (twarz pozostała taka sama);
- poprawiono indeksy gildii orków, aby pasowały do ​​silnika 2.6;
- naprawiono indeksy tablic nazw zaklęć i animacji w celu dopasowania do silnika 2.6;
- naprawiono indeksy tablic broni, trofeów i mikstur, aby pasowały do ​​silnika 2.6;
- skórki lurkerów używają modelu skórek lurkerów, a nie skór aligatorów;
- poprawione korzystanie z map przez naciśnięcie klawisza skrótu;
- Usunięto limit poziomów przy używaniu zaklęć usypiających;
- zdrowie ognistych stworzeń nie spadnie na minus po otrzymaniu podwójnych obrażeń od zamrożenia;
- Gorax nie sprzedaje pustych kamieni runicznych neutralnym i akolitom;
- towary w ekwipunku Miltena na Irdorath powstają tylko raz;
- Dar nie ma żadnego tytoniu grzybowego, który pali;
- upominkowy tytoń grzybowy można wręczyć dopiero po przywitaniu;
- Sekob zawsze staje się śmiertelnikiem w czwartym rozdziale;
- Diego w Khorinis nie przestaje uczyć Bezimienny, jeśli poszedł do drużyny na statku;
- Naprawiono błędy w dialogach z Diego w Khorinis dotyczące jego portfela.

Linki:
Instalator
Dla posiadaczy wersji Steam mod jest również dostępny w Warsztacie

Należy pamiętać że zapisy gry z dodatku nie będą kompatybilne z modyfikacją, przez co wymagane jest rozpoczęcie nowej gry.

4
Wypakowałem i zedytowałem plik stringstable.ini. Wie ktoś jak to spakować/skompilować by zmiany były widoczne w grze?

5
Ukończone modyfikacje / [G1] Mod-Fix English Edition ENG
« dnia: 2021-04-09, 18:21 »
Mod-Fix English Edition


Typ modyfikacji:           Obszerny Patch
Platforma:                 ⠀   Gothic
Język:                    ⠀          Angielski, Polski (w drodze)
Najnowsza wersja:     1.01
Autorzy:                 ⠀        ElderGamer, GaroK (tłumaczenie)
Oryginalny temat:  ⠀ https://worldofplayers.ru/threads/36812/




Opis modyfikacji:
Mod-Fix to dzieło rosyjskiego moddera - Elder Gamer. Zamiarem modyfikacji jest sprawienie by pierwsza część gry była bardziej doszlifowanym produktem bez wprowadzania zbyt inwazyjnych zmian. Jest ona pełna małych, ale cieszących dodatków i niespodzianek które sprawią że nawet weterani gry znajdą coś nowego.
Modyfikacja istnieje od 2013, jest wciąż aktualizowana i ulepszana przez autora. Jest bardzo popularna w rosyjskim community jako domyślny sposób na gre w pierwszego Gothica.
English Edition bazuje na wersji z 2020.12.




Lista zmian:
 
* Alchemia.
 * Kradzież Kieszonkowa z Gothic II.
 * Opuszczona Kopalnia jako tutorial level.
 * Niewielka ilość przedmiotów otrzymała odświeżone modele i tekstury.
 * Garść dialogów została przepisana i zbubbingowana na nowo.
 * Duża ilość bugów naprawiona.
 * ...oraz cała masa innych, mniejszych rzeczy które polecamy odkryć na własną rękę :)




Uwagi:
Modyfikacja ma pomniejsze problemy gdy używasz DX11, jak skalowanie przeciwników do ich oryginalnych rozmiarów, niewyświetlające się napisy na ścianach, obiekty używane przez NPCtów duplikujące się w nieskończoność czy ingerencja w sterowanie. Nie wiadomo mi czy dzieje się tak z każdą wersją DX11, w każdym razie be aware :)

Wiele osób czyści miasto orków we wczesnych rozdziałach. Polecamy wstrzymać się z tym do czasu otrzymania Ulu-Mulu i "spokojnego" zwiedzenia miasta.




Download: 
klik
Alt. Link
Również dostępny przez Spine.

Wymaga Systempack/Union + Playerkit


Credits:
ZakonKrwii, Milo, Masty, D36 - pomoc techniczna
m4djoker, Pangur, Macrophage - testerzy
Sargon - Easy Gothic Mod Translator (musiałem później ręcznie wklepywać text do skryptów ale i tak bardzo pomogło)
Kit Harrison, eshenry, Kovich Crow, WanderingVoiceActor, vinny, ChrisWLVRN, koczkodany, Complete the Circuit - aktorzy

dałem się namówić szantażem na stworzenie tematu

6

Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=b-75jRotapA

Gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=YXb8d__ID5w

Opis:

Gothic Sequel - Początkowo dodatek to Gothica 1, później postanowiono, że będzie to samodzielną grą. Ostatecznie, gra została porzucona na rzecz Gothica 2 jaki jest nam znany dziś.

Grupa Gothic Sequel Entertainment zamierza dokończyć grę, posługując się oryginalnym scenariuszem gry, i starając się trzymać przy zamysłach pierwotnych twórców, bez dużej ilości zbędnego contentu rodem z returninga, bez żadnych retexturek i świecącej grafiki z DX11, który zresztą na Sequelu nie będzie działał, o co grupa GSE się postara. Ma być to grane tak, jak się powinno w 2002, gdyby gra została oficjalnie wydana.

To nie jest mod, a oddzielna gra, bo zawartość plików nie jest w rozszerzeniu .mod, nie uruchamia się tego przez PlayerKita tylko przez normalnego .exe.

Premiera gry planowana jest na pierwszą połowę 2019 roku.


Screeny

Spoiler













Więcej na stronie grupy: http://gothicsequel.cba.pl/

 


Nie należę do grupy Gothic Sequel Entertainment, a jedynie piszę tutaj w ich imieniu.

7
Pytania i problemy / G2NK i spadki FPS
« dnia: 2016-10-23, 19:09 »
Nie wiem czy właściwie forum, w razie czego przenieść.

W zasadzie nigdy mi to wcześniej nie przeszkadzało, lecz ostatnio jednak ciężko mi się z tym gra. Gra strasznie klatkuje, szczególnie gdy wychodzę do lasów.



8
Pytania i problemy / DX11 na zwykłym GII
« dnia: 2015-11-25, 10:48 »
Działa to na wersji gry bez dodatku?

9
Pytania i problemy / Jak uruchomić konsole?
« dnia: 2015-10-16, 13:53 »
Chce kilka rzeczy sprawdzić na pewnym demie z pierwszego Gothika, ale nie ma tam konsoli, która jest prawdopodobnie zablokowana(bo demo wydane kilka dni przed premierą pełniaka, to marvin musi istnieć) Czy w plikach gry jest coś co odpowiada za marvin ON/OFF?

10
Pytania i problemy / L'Hiver +DX11 i moje bolączki
« dnia: 2015-09-29, 19:50 »
Dobry dział, nie?

Jest jakaś wersja moda która zmienia jedynie tekstury? Chce tylko przejść Gothica z dobrą grafiką, a nie bawić się po drodze takimi pierdołami jak nauka pozyskiwania mięsa, brak kamiennych tabliczek(jak, kurwa, jak mogli to w ogóle usunąć? Zmniejszyć minimalnie bonusy czy coś, ale usuwać? Noc Kruka to głównie wątek budowniczych, tabliczki muszo być) czy rośliny lecznicze które nie leczą(wtf).

Chce tylko zagrać w Gothica z lepszą grafiką, nic więcej.

Strony: [1]
Do góry