Witam mam problem z dialogiem kupna zbroi utworzyłem go, ale wyskakuje błąd z znakiem ; (w skrypcie który zamieszczę niżej zaznaczę na czerwono który konkretnie znak) i nie wiem czym może być to spowodowane.
Spoiler
//========================================
//-----------------> BUY_ARMOR
//========================================
INSTANCE DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR (C_INFO)
{
npc = BDT_1086_Addon_Scatty;
nr = 50;
condition = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition;
information = DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info;
permanent = FALSE;
description = "Chcę kupić zbroję.";
};
FUNC INT DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_15_01"); //Chcem kupić zbroję.
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_03_02"); //Tylko jeśli cię na nią stać.
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup lekką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 60, 2500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup średnią zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 70, 3000 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "Kup ciężką zbroję bandyty. Ochrona (broń i strzały) 80, 3500 sztuk złota.", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR, "[WRÓĆ]", DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BACK);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K()
{
if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=2500)
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 2500);
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_K_03_01"); //Na pewno jest leprza od tej co masz.
}
}; // To tutaj jest ten znak.
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN()
{
if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=3000)
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 3000);
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_BLOODWYN_03_01"); //Niech ci dobrze służy.
}
};
FUNC VOID DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS()
{
if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=3500)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR_BDT_THORUS_03_01"); //Tę zbroją mogą nosić tylko elitarni strażnicy kruka, póki nim nie zostaniesz to ci jej nie sprzedam.
}
};
FUNC VOID DIA_Ash_HELLO1_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Scatty_BUY_ARMOR);
};