Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Nefario

Strony: [1] 2
1
Grupa AudioHood prezentuje dla was dubbing do modyfikacji Sekta Szaleńców, zapraszamy do zagrania. :)

Mod autorstwa: Simple Creators
Przetłumaczony przez: Drużyna Spolszczenia & Recovery Team

Historia modyfikacji:
Po skończonej wojnie z orkami, w Myrtanie zapanował okres odbudowy i nowego porządku. Ludzie wyrzucali stamtąd wszelkie okropności, które pozostawiła im wojna. Ale wkrótce pojawił się pierwszy buntownik, który nie tolerował nowego króla. Zandor, wyrzutek szlachty, utworzył demoniczną wspólnotę, która odrzuca starych bogów. Jej członkowie noszą szaty starego Bractwa Śniącego i wkrótce stali się nowym zagrożeniem dla królestwa. Zandor i jego zwolennicy przenieśli się do Górniczej Doliny w Khorinis. Dzięki wiedzy wykradzionej Magom Ognia wzniósł nad górską fortecą Magiczną Bariery, by uchronić się przed wojskami korony. Ale w szeregach Bractwa znalazł się szpieg króla, którym jesteś właśnie ty...

Cechy modyfikacji:
- zbadaj górską fortecę w Górniczej Dolinie w nowej odsłonie,
- rozwiąż konflikt sekciarzy z królestwem Myrtany
- spotkaj starych znajomych z Gothica
- rozwiązuj skomplikowane zagadki w świecie Gothic'a
- przeżyj historię, którą przemilczano w historii królestwa Myrtany
- około 4-5 godzin rozgrywki z dwudziestoma questami i pełnym polskim dubbingiem

Prezentacja dubbingu:
https://www.youtube.com/watch?v=BfiKQVtkgo0




Screeny:
Spoiler








Głosu użyczyli:
Benson  – Owca/Kevin/Ashton
marker89 – Girion/Aldric
Kanaan – Enteri
Nosalduhr – Rodney/Daniel
Enteri – Strażnik bramy
Mathew 19951 –  Firax/Todd
SnowFox – Paldor/Lander/Majster
Szalony Xardas – Cavler/Przestraszony nowicjusz
Opol – Bedor/Zandor
Bublon – Żołnierz do namiotu/Arkan/Ronon
Anonim - Strażnik sekty
Khrotok Jabarth – Daren/Świrowaty pracownik
stasiek32 - Hans/Kucharz/Kopacz
Maruc – Og/Złodziej
Preclak – Bibliotekarz/Relikwa pilnująca skrzyni
Mchuable - Bohater

Link do pobrania:
https://www.mediafire.com/file/cm4cot3hx3kv7sk/Sekta_Szale%25C5%2584c%25C3%25B3w_PL_%252B_Dubbing.exe/file

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic Racer PL
« dnia: 2018-07-15, 16:07 »
Autor: Zaphod Beeblebrox

Opis modyfikacji:
Gothic Racer to pierwszy symulator wyścigów do Gothic'a.
5 różnych pojazdów czeka na odblokowanie! Niezależnie od tego, czy ścigasz się w górach, zdobywasz ukryte punkty bonusowe, czy zbierasz dodatkowy czas dzięki śmiałym skokom, cel pozostaje jeden:
Czy uda ci się zdobyć najlepszy wynik?


Screeny:
Spoiler








Creditsy:
Tłumaczenie: @Nefario
Skrypty: @Nefario
Grafika: @archi
Screeny: @Jastrząb
Testy: @Jastrząb, @Nefario, @Simen

Gameplay autorstwa Gothablo:
https://www.youtube.com/watch?v=evWvYJemqYk

Pobierz:
>Klik!<

3
Narzędzia / BikMod - Rozbudowana biblioteka binkw32.dll
« dnia: 2018-06-03, 23:56 »
BikMod pozwala na rozszerzenie kontroli nad odtwarzaniem plików wideo .bik w grach.

Znalazłem dzisiaj tą bibliotekę, więc wypróbowałem czy działa w Gothic'u. Wychodzi na to, że działa i w G1 i G2.
Pobierz: http://www.mediafire.com/file/x5bmjycxizy8r0o/bikmod_v0.3e.zip

Najważniejsze cechy biblioteki:
-Wyświetlanie napisów, obsługa wszystkich znaków Unicode, pozycjonowanie tekstu i wybór czcionki
-Możliwość wyłączenia odtwarzania filmików kompletnie.
-Plik konfiguracyjny.

Jak dodać napisy do pliku .bik:
Biblioteka obsługuje napisy w formacie .srt.

Używanie napisów:
-Zmień nazwę pliku napisów na nazwę pliku .bik i dodaj podkreślnik, kod języka i indeks ścieżki, e.g. Logo1.bik -> Logo1_pl0.srt.
-Skopiuj plik z napisami do folderu w którym przechowywany jest plik .bik.

4
Archiwum / [G2NK] Gwardia PL
« dnia: 2018-01-28, 13:15 »

Opis modyfikacji:


Bariera upadła, strażnicy uciekli. Jeden z nich, wyprawi się jako podróżnik na wyspę Thorn, wyspę niszczoną przez wojnę. Podczas gdy miasto Elandel żyje własnym życiem, Rada Magów Ognia je wykorzystuje. Orkowie z południa przygotowują się do ogromnego ataku, ale kto ich poprowadzi? Kto jest ich przywódcą? Podróżnik dostanie się do odpowiedzi tego pytania, wejdzie w bitwę, nikt nie ma już nad nim kontroli. Jego przeznaczeniem jest los Myrtany. Jego drogą jest droga tułaczki i wolności. Jego celem jest zniszczenie mocy Beliara na ziemi.


Cechy:

* kompletnie nowy, duży świat
* 40 zadań
* około 10 godzin gry
* dwie gildie do wyboru (Elandcki strażnik/Strażnik burzy)
* opcjonalny dubbing niemiecki

Screeny:
Spoiler










Prezentacja świata:
https://www.youtube.com/watch?v=p6Iq_loZzAg


Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=pA5XbJlS4CA


Zapowiedź na stronie Bractwa:
https://bractwogothica.pl/thread-1249.html

Mod tłumaczony jest w Bractwie Gothic'a przez naszego tłumacza z niemieckiego, Scarra. :)

5

Opis modyfikacji:

„Na mojej rodzinnej wyspie wybuchła epidemia zombie, zaś ja sam zostałem predestynowany do znalezienia wsparcia. Przebywam właśnie na wyspie gildii kupieckiej Araxos, aby poprosić tam o pomoc w walce przeciw tym zombiakom. Sprawy jednak nieco się komplikują. Nie ma lekko z lokalną biurokracją. Aby w ogóle móc porozmawiać z gildyjnym generałem, muszę się wpierw pomęczyć z wrednymi ludźmi i dziwnymi osobnikami (kapitan), którzy wcale nie ułatwiają mi wykonanie mojego zadania.”


Cechy:

* 1-2 godzin czasu gry
* Opcjonalny dubbing niemiecki (880 linii dialogowych)
* Nowy świat
* Nowa historia
* Nowe postacie
* Szczypta humoru

Screeny:
Spoiler







Spolszczenie:

Tłumacze: Scarr, xMefistox
Skrypty: Nefario
Testerzy: Darth Dusarus, Fabiosek, Jastrząb, Duch, Fexo
Grafika: A R C H I
Screeny: Jastrząb

Pobierz:

UWAGA!
Mod wymaga wszystkich wspomagaczy które znajdują się w tym temacie.

6
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Przystań Heladii
« dnia: 2017-09-18, 17:59 »
Bractwo Gothic'a przedstawia modyfikację pod tytułem

Powiew morskiej bryzy przyprawiał starszego mężczyznę o zachwyt, siedząc tak na starej i wyżłobionej już ławie wzdychał pod nosem zwracając tym samym uwagę młodego myśliwego, który pracował w jego pobliżu. Wraz z morskim szumem do uszu starca docierały odgłosy ocierania skóry specjalną szczotką, która miała wyczyścić ją z krwi i wszelakich niepożądanych resztek. Kiedy tak trwali w swych zajęciach starzec wyrzucił z siebie jedno zdanie, wymówił je cicho i nieskładnie ale skutecznie zwrócił uwagę swojego towarzysza.

- Coś mówiłeś? - Odrzekł ze słyszalnym zainteresowaniem.
- Wspominam czasy Przystani oraz jej mieszkańców. - Wyjaśnił obserwując morze.
- A... - Łowca zaniemówił. - Jaka kiedyś była ta przystań? - Zapytał.
- Pytasz się jaka była ta przystań... Hm... - Kąciki ust buntownika ułożyły się na kształt zadziornego uśmiechu.

U początków swego istnienia Przystań Heladii była najpiękniejszym miejscem, do którego można było trafić. Wyobraź sobie port, który tak dobrze znasz z lat swej młodości, a kiedy już go ujrzysz dodaj tam kilka statków. Ale, ale! Nie jakiś zwyczajnych statków czy kutrów rybackich, a potężne statki handlowe, które każdego dnia przywoziły i zabierały setki przeróżnych towarów; od biżuterii, po broń i zbroje. Miasto kwitło, a handel każdego dnia dostarczał miastu olbrzymich zysków, sam rozumiesz miasto portowe żyje tak długo jak jego przystań. Niestety czasy te uległy zmianie, na wyspę przybyła Jelkalijska gildia kupców wraz ze swoimi najemnikami, którzy przejęli Przystań. Od tego czasu, gildia wyduszała ze swych poddanych ostatnie grosze nie zważając na to jak wielu z nich cierpi przez głód i biedę. Jak wiesz z przeróżnych historii w ludzkich sercach zawsze tliła się iskierka buntownika, która w odpowiednich warunkach pozwala swemu posiadaczowi dokonać wielu wspaniałych i mężnych czynów. Wybuchł bunt, straż walczyła ze zwykłymi ludźmi, którzy wspierali rebelię. Konflikt trwał przez długie tygodnie aż w końcu głowy najważniejszych kupców wylądowały w świńskim gnoju, gdybyś wtedy widział radość na twarzach tych ludzi... Tak wspaniałe emocje i tak ulotne, bo jak myślisz? Ile można było świętować? Rebelia osłabiła miasto, handel osłabł, populacja spadła, a bogactwa się skoczyły. Wiele było do naprawy, a jeszcze więcej się do tego nie nadawało. Przystań nie jest już taka sama jak kiedyś...

- Skąd to wszystko wiesz? - Zapytał zaintrygowany myśliwy
- Skąd? Chłopcze... - Mężczyzna odwrócił się do niego z uśmiechem. - Nie wiesz jeszcze wielu rzeczy o starym Barecie i Przystani!
- A opowiesz mi jeszcze jakąś historię? - Myśliwy nie odpuszczał.
- Cóż.. - Starzec zapalił fajkę. - Bohaterów tej historii jest dwóch...

Opis:
Przystań Heladii to nie kolejna typowa modyfikacja do gier z serii Gothic, która będzie rozszerzała bądź nawiązywała do świata stworzonego przez Piranha Bytes. 

Na potrzeby naszego projektu wykreowaliśmy swój własny, całkowicie oryginalny świat pozbawiony nawiązań do świata Gothica. Wypełniona po brzegi ciekawą oraz irygującą historią swej przeszłości kraina, którą zamieszkują oraz porastają nieznane dotąd stworzenia i rośliny oczekuje na śmiałków, którzy poznają jej mieszkańców oraz skrywaną tajemnicę. 

W trakcie gry uświadczymy wielu zwrotów akcji, a wybory fabularne nie będą miały znaczenia jedynie kosmetycznego; każda nasza decyzja będzie miała bowiem swoje konsekwencje, które zostały napisane z dbałością o najmniejszy szczegół. Wątek modyfikacji nie będzie całkowicie liniowy, tak więc nasze poczynania zadecydują o tym jak zakończy się przedstawiona historia.

Screeny:
Spoiler








Nabór do teamu:
Oczywiście, projekt takiego rozmiaru wymaga pomocy większej ilości osób. Taka pomoc mogłaby się przyczynić do tego że modyfikacja może być bardziej rozbudowana i prace mogłyby posuwać się szybciej.
Głównie poszukujemy:
- Grafików wszelkiego rodzaju.
- Level-designerów.
- Skrypterów.

Zapraszamy na temat modyfikacji na forum Bractwa Gothic'a, gdzie będziemy często informować nad postępami nad modyfikacją!

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Bandyci
« dnia: 2017-07-06, 12:27 »

Wydarzenia modyfikacji rozgrywają się tuż po zdarzeniach znanych z pierwszej części Gothica, skupiają się one wokół tytułowych bandytów, którzy po ucieczce z kolonii karnej postanowili poszukać miejsca na zbudowanie nowego obozu. W czasie swej podróży dotarli do Jarkendaru, wśród mokradeł odnaleźli miejsce pod podwaliny obozu. Jako nowy bandyta w obozie będziemy świadkami wielkich przemian, o których mogliśmy tylko usłyszeć w drugiej części gry. Wcielamy się w postać Vinca, młodego chłopaka, który został skazany na pobyt w kolonii karnej.

Oddział eskortujący więźnia postanawia się zatrzymać, aby przeczekać wzmagającą się burzę. Wtedy do ich oczu dociera przerażający widok; żaden ze strażników nie przypuszczał, iż będzie świadkiem upadku magicznej bariery. Vinc wykorzystuje fakt zdezorientowania strażników, i zabija ich odzyskując tym samym wolność. Na drugi dzień spotyka byłego magnata Kruka. Ten składa mu propozycję nie do odrzucenia; albo idzie z nimi albo traci życie. Bohater nie mając wyboru, zgadza się przystać na warunki byłego magnata. Wreszcie przypływa do Jarkendaru, gdzie zaczyna się jego przygoda...


Cechy:
 * krótka modyfikacja stricte fabularna
* nawiązania do zdarzeń z Gothic 1
* ok. 4 godzin gry
* ok. 20 zadań

Screeny:
Spoiler





Twórcy:

Fabuła: Duch
Skrypty: Nefario
Świat: Nefario
Screeny: Jastrząb
Testerzy: Fabiosek, Dusaro, Jastrząb, Duch, Varan, Dinozaur7, Wolfer, Nefario

Pobierz:
 Klik!

Alternatywny link: https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Bandyci

 UWAGA!
 Mod wymaga wszystkich wspomagaczy które znajdują się w tym temacie.

Pomoc techniczna jest udzielana jedynie na naszym forum.

8


Witam. :)
poszukujemy testerów do teamu Bractwo Gothic'a. Na ten moment potrzebni są testerzy do moda "Exodus", którego zapowiedź jest tutaj. Mod jest już przetłumaczony i trzeba go przetestować przed wydaniem.
Wymagany jest czas oraz dobra znajomość języka polskiego. Listę modów przez nas przetłumaczonych możecie znaleźć tutaj.

Zgłaszać możecie się albo na PW albo na naszym forum w dziale "Nabór do Bractwa Gothic'a".

9
Oferty pracy i pomocy / Nabór do Aurora Modding
« dnia: 2017-03-14, 19:00 »
Witam,
szukamy ludzi do pomocy przy naszym projekcie w Aurora Modding. Dopiero zaczynamy pracę, ale mamy już gotowe dla was kilku screenów ze świata moda:

Spoiler












































Głównie poszukujemy skrypterów, level-designerów i scenarzystów, ale jak znasz się na czymś innym co mogłoby pomóc przy tworzeniu moda to możesz śmiało napisać. :)

10
Skrypty / Usunięcie efektów broni.
« dnia: 2017-02-20, 22:45 »
Dokładnie chodzi o ten efekt: https://imgur.com/a/QAEge
W modzie który tłumaczymy bohater jest zmniejszony i przez to te efekty są za duże. Da się je jakoś usunąć?

11
Ten oto błąd pojawia się przy próbie zaczęcia nowej gry w przetłumaczonym przez nas modzie Exodus. Mod był dekompilowany GothicSourcerem.

Log w zSpy: http://pastebin.com/B3DwQhQb

Najważniejsze tu jest to:
00:21 Info:  7 U:       NPC: NPC - Instance : B_SETVISUALS_DRAGON_ROCK .... <oNpc.cpp,#1627>
00:21 Fatal:-1 U:       NPC: Instance is not a npc. Dat/Tre-Files are not compatible ! .... <oNpc.cpp,#1631>

Z tego co rozumiem, to gra myśli że ta funkcja to instance NPC. Próbowałem usunąć tą funkcję, ale wtedy inna "B_SETVISUALS_" się pokazywała jako błąd.

Jeśli ktoś wie co może powodować ten problem, mogę podesłać skrypty.

12
Archiwum / [G2NK] L'Hiver Edition 0.9.6
« dnia: 2017-01-05, 22:22 »
 
  Typ modyfikacji: Re-Texture, Re-Model, Re-Balance, Re-World

 Autorem moda jest unknown111. W modzie zostały wykorzystane materiały z różnych texture packów i innych gier takich jak Wiedźmin, Skyrim. Autor zezwala na edycję i wykorzystywanie moda w innych modyfikacjach pod warunkiem podania linku do jego oryginalnej wersji.


 Link do oryginalnego tematu z modem: http://worldofplayers.ru/threads/36390

 Opis modyfikacji: 

 L'hiver Edition to modyfikacja, która znacząco poprawia grafikę drugiej części sagi Gothic. Dodaje między innymi nowe tekstury, przeciwników, częściowo lub całkowicie zmienione oraz zupełnie nowe lokacje takie jak: Górnicza Dolina wraz ze zniszczonym zewnętrznym pierścieniem Starego Obozu, Miasto Khorinis tętniące życiem dniem i nocą czy obszar porośnięty lasem za farmą Onara. 
 Modyfikacja znacząco podwyższa poziom trudności zaoferowany nam w podstawowej wersji gry. Wraz z wersją 0.9.6 po za zwiększonymi statystkami potworów ujrzymy również ich nowe animacje. Podczas rozgrywki będziemy mogli spotkać na swojej drodze kilku bossów takich jak Kruk czy Lord Amorth. Walka z nimi to teraz nie lada wyzwanie. Wprowadzony został także system głodu, pragnienia oraz zmęczenia. Niemniej jednak w dalszym ciągu w żaden sposób L'hiver nie ingeruje w fabułę gry. 

 Lista zmian:

 - Zmodyfikowano szatę graficzną (nowe tekstury, obiekty).
 - Przemodelowano lokacje.
 - Zmodyfikowane oświetlenie.
 - Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie)
 - Dodano kilku nowych przeciwników.
 - Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg, z którego reagują na gracza.
 - Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
 - Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
 - Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
 - Dodano nową umiejętność - patroszenie zwierząt - od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa oraz Jacka Alligatora.
 - Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
 - Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania nowych mieczy.
 - Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
 - Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroii).
 - Bennet może nauczyć łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w 5 rozdziale.
 - Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
 - Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
 - Styl chodzenia bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
 - I wiele innych, mniejszych zmian...

 (od wersji 0.9.6)

 - zmieniono liczną liczbę detali w Górniczej Dolinie
 - odtworzono zniszczony Zewnętrzny Pierścień Starego Obozu
 - dodano kilka nowych obiektów w Khorinis
 - dodano nowe animacje dla niektórych potworów
 - nowi przeciwnicy
 - Pancerz Cienia z Gothica 1 jest teraz dostępny dla bohatera
 - przywrócono runę teleportacyjną do zamku w Górniczej Dolinie
 - usunięto cieniostwora w pobliżu Khorinis, z którym nie radził sobie Bartok
 - dodano stół do wytwarzania łuków na zamku w Górniczej Dolinie


 Jako, że uważamy, iż elementy survivalu oraz obciążenie jest czymś co w gothic'u nie powinno mieć miejsca przygotowaliśmy dla was specjalny patch, który je wyłącza. Jest on zupełnie opcjonalny i wymaga rozpoczęcia nowej gry. Instalujemy go do głównego folderu gry Gothic II Noc Kruka. Podczas uruchomienia instalacji nasz antyvirus może wspomnieć o niebezpieczeństwie. By rozwiązać ten problem ignorujemy bądź wyłączamy antyvirusa. Jest to false positive, plik jest czysty.

 Creditsy:
 Tłumaczenie: AhnBael, metek58, smox
 Skrypty: Nefario, Taliasan, Draco
 Grafika: Karen
 Testy: MrKabalarz, MrLisek, smox, metek58
 Łatka: Outlander, Taliasan


 Screeny ze starszych wersji: http://imgur.com/a/H6Vju

 Screeny z wersji 0.9.6: http://imgur.com/a/dJQBZ

 Download wersji PL: 
 http://bractwogothica.pl/thread-534.html

 Przygotowanie opisu: bgb, AhnBael, MrLisek

 Logo: Dawid_G
 

13

Opis moda:
Ludzie z Górniczej Doliny (Народ Миненталя) przedstawia wydarzenia w oparciu o historię podstawowego Gothica 1. Głównym celem moda jest dodanie nowych postaci i wątków fabularnych. Ponadto wiele postaci niewykorzystanych w Gothicu w tej modyfikacji nabiera na znaczeniu, dzięki nowym zadaniom i dialogom. Polska wersja modyfikacji to mix Ludzi z Górniczej Doliny oraz Golden Moda stworzony przez niejakiego CERBERBOSS. Autor pokusił się też na własną zawartość. Golden Mod ma na celu rozszerzenie oryginalnej fabuły, uczynienie jej bardziej nieliniową i dodanie zawartości wyciętej z Gothica przez Piranha Bytes.

Modyfikacja oferuje:
- ponad 50 długich, rozbudowanych zadań rodem z takich modyfikacji jak Velaya - historia wojowniczki
 - oryginalną "ruchomą" tawernę przemieszczającą się po obszarze Kolonii
 - nowych nauczycieli
 - nowych handlarzy
 - nowe długie rozbudowane dialogi, także u postaci z Gothic 1
 - możliwość zostania Guru
 - możliwość wejścia do obozu Quentina i wykonywania misji dla przebywających tam Szkodników
 - możliwość zaatakowania Wolnej Kopalni u boku Strażników
 - możliwość zwiedzenia Opuszczonej Kopalni
 - alchemie
 - zagadkowe zadania, wymagające myślenia ze strony gracza
 - pancerze niewykorzystane w Gothicu (pancerz straży królewskiej, szata sędziego, ciężka zbroja strażnika)
 - nowe udźwiękowienie NPC
 - chód postaci zależny od gildii
 - możliwość założenia własnego niezależnego obozu
 - znaczne zwiększenie roli postaci kobiecych
 - nowe przedmioty, w tym wiele nowych ksiąg
 - obóz przed Starą Kopalnią
 - i wiele więcej

- Czas przejścia modyfikacji około 35-55h

Screeny:
Spoiler





Prezentacja świata:

https://www.youtube.com/watch?v=Ou42JinzWgQ

Creditsy:
Tłumaczenie: AhnBael, metek58, smox
Skrypty: Nefario, Taliasan, Draco, Papużka
Grafika: chicken, Tracha, Nefario, A R C H I
Filmy: A R C H I, OwcaZagady, Nefario
Testy: Opos, MrKabalarz, Draco, Simen, Jastrząb, Vanarius, LordWojtek, SirNachoS, Zertin, wyzyskk, Fexo
Klubowicze: Wiśnia, Token, Echsul, Seeker, Narkan, Lewkooo, Bezimienny, Jarkendarion

Specjalne podziękowania dla Memoriusa, który rozsławił moda, gdy miał się nim zająć team Drużyna Spolszczenia oraz pomógł w kwestiach Lore i tłumaczenia.
Podziękowania także dla Titufa, który podesłał polski przekład niektórych wierszy występujących w modyfikacji.

UWAGA: Pomoc techniczna dotycząca moda jest tylko na naszym forum.
Pobierz!
Link alternatywny

14
Pytania i problemy / Problem z dubbingiem.
« dnia: 2016-10-27, 22:50 »
A więc tak, gdy robiłem dubbing do Bitwy Królów 3 musiałem konwertować pliki na 177kb/s żeby było je w grze słychać. Wszystko działało, jednak teraz gdy to samo zrobiłem z dubbingiem do nowego projektu BG nie ma dźwięku.

Tutaj dałem dubbing z BK3 i nowego moda: <usunięte>
Jak widać, oba są 177kb/s i nie widać większej różnicy. Oczywiście plik nazywa się dokładnie tak samo jak dialog.

Post połączony: 2016-10-27, 23:46
Poprawione. Plik z BK3 był IMA ADPCM a ten z nowego moda Microsoft ADPCM. Wystarczyło zmienić na IMA ADPCM i działa.

15
Ukończone modyfikacje / [G½] ReGoth
« dnia: 2016-07-29, 13:23 »
ReGoth to implementacja silniku ZenGin na licensji open-source (GPL 3.0). Jest całkowicie legalny, bo nie ma w nim zawartych żadnych materiałów z Gothiców (dlatego wymagana jest instalacja G1 albo G2).

GitHub: https://github.com/degenerated1123/REGoth
Post na WoG: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1467847-Ank%C3%BCndigung-REGoth-Engine

Screeny:
Spoiler






Filmiki:
https://www.youtube.com/watch?v=8bLAGttYYpY

https://www.youtube.com/watch?v=cDDEP5r6a38

https://www.youtube.com/watch?v=Z1mlI9qxkzc


Info jak grać jest na GitHubie.

16
Narzędzia / GVE - Gothic Variable Editor
« dnia: 2016-06-15, 00:04 »
Program przydatny gdy podczas testów moda zjebie się jedna zmienna. Przetłumaczyłem na polski z angielskiego.
https://www.dropbox.com/s/an1nam9l1t3x0ot/GVE.zip?dl=1

Jedyne co nie jest przetłumaczone, to kilka dialog boxów hardcodowanych w .exe oraz plik Help (który jest po niemiecku).

17
Oferty pracy i pomocy / Eternal Modding - Rekrutacja
« dnia: 2016-05-09, 19:49 »
.

18
Wie ktoś jaki język używają podstawowe programy w Windows'ie typu notepad.exe, calc.exe? Szukam takiego języka który działa na Windowsie bez pobierania framework'ów itp.

19

Kilka słów:
Jakiś czas temu niemiecki modder o nicku Marcello przygotował moda L'Hiver Edition w formie texturpacka. Bez żadnych powiększonych światów i nowych modeli. Wersja ta została przygotowana z myślą o innych modyfikacjach do gry Gothic, w których pierwotna wersja L'Hiver Edition niekiedy czyniła nieco zamieszania. Na pewno osoby, które próbowały grać w modach Velaya połączonego z L'Hiver wiedzą co mam na myśli. Recovery Team postanowiło zaprezentować polskim graczom tego texturpacka dodatkowo nanosząc pewne poprawki, które bardzo raziły w oczy. Od teraz w Górniczej Dolinie nie zastaniemy zielonych terenów przed zamkiem i wygląda ona tak, jak powinna wyglądać. Od teraz każdy polski gracz może mieć grafikę z L'Hiver Edition w innych modach jak i w oryginalnym Gothicu.

Paczka jest kompatybilna ze wszystkimi modyfikacjami do Gothic 2 Noc Kruka.

Screeny:
Czarne Serce:
Spoiler

Rozdroże:
Spoiler

Sarkeras - Artefakt Pradawnych:
Spoiler

Z życia złodzieja:
Spoiler

Złote Wrota:
Spoiler

Global Mod
Spoiler

Nad poprawioną wersją pracowali:
Nefario - wykonanie
AhnBael - testy, screeny

Instalacja:
Pobrany plik należy wrzucić do katalogu: Gothic II/Data

Link do oryginalnego tematu, gdyby ktoś był zainteresowany dwoma wariantami wersji niemieckiej.
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1391645-L-Hiver-Edition-Grafikpatch-f%C3%BCr-Gothic-2

Link do pobrania poprawionej wersji:
https://mega.co.nz/#!4UtDXDhS!nD9K_4u1g6aoWkftL99Mw_tuw1B1Q-TnNdbO11RlyEw

20
Skrypty / Błąd z przetłumaczonym modem.
« dnia: 2015-05-23, 19:51 »
A więc w tłumaczonym modzie (Gothic 1) natknęliśmy się na pewien problem. Gra wywala błąd "Expected ';' (line 45)" mimo że nie widze miejsca w które trzeba by było dać ten ;

To co ważne z logów zSpy:
00:36 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\ZS_HUMAN\ZS_UNCONSCIOUS.D : Parse... .... <zError.cpp,#462>
00:36 Fatal:-1 U:    PAR: Expected ';' ( line 45 ) .... <zParser.cpp,#599>
Skrypt w którym jest błąd:
contr = Hlp_GetNpc(CONTRAHENT);
a = contr.name[0]; //Linia 45
b = ConcatStrings("ß â áîţ íŕ Ŕđĺíĺ ďđîňčâ ",a);
a = ConcatStrings(b," âűčăđŕë.");
Log_AddEntry(ARENAFIGHTS,a);

Prosiłbym o pomoc.

Strony: [1] 2
Do góry