Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Halk_Hogan_PL

Strony: [1]
2
Gry / Battlefield 1
« dnia: 2016-05-06, 22:29 »
https://www.youtube.com/watch?v=c7nRTF2SowQ


Czekałem na taką strzelankę w tych klimatach od wielu lat i wreszcie zapowiada się, że dostaniemy coś zajebistego. :D :D

3
Offtopic / Włamanie na konto
« dnia: 2015-12-31, 17:49 »
Witam
Właśnie przed chwilą wbiłem na swojego e-maila i patrzę kurwa a tu jakieś nowe wiadomości ze steama i microsofta powiadamiające o resecie haseł dla kont. Jakimś cudem kurwa kutas jebany znał hasło do mojego e-maila i potwierdził zmiany tych haseł. Szybko pozmieniałem wszystkie hasła na w chuj trudne, dodałem różne zabezpieczenia. Jakim cudem ten chuj złamany mógł znać moje wcześniejsze hasła?? Na szczęście ani na steame ani nigdzie nic nie straciłem i wszystko jest ok.
Tutaj są dane tego kutasa z logowania na steama, jakiś serbski chuj pierdolony
Adres IP:
178.220.169.38
Miejscowość:
Belgrade
Stan lub region:
Central Serbia
Państwo:
RS
http://www.bing.com/maps/default.aspx?sp=point.44.802_20.466_Przybli%C5%BCona%20lokalizacja&lvl=9&mkt=pl-pl

Da się coś z tym zrobić żeby chuja ujebać? Dopierdolę skurwysyna

EDIT: Chyba znalazłem kutasa: https://db-ip.com/178.220.169.38

4
Chyba jedyny graficzny overhaul do Wieśka 3 mojego autorstwa:
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?
Zapraszam

5
Pytania i problemy / Skyrim zajebista wydajność na AMD
« dnia: 2015-01-22, 17:53 »
Witam

Łyknąłem nową kartę - AMD Radeon HD 7970, dokładnie taka http://www.gigabyte.pl/products/page/vga/gv-r797oc-3gd, mam najnowsze sterowniki Catalyst Omega 14.12
I problem jest taki że w Skyrimie wydajność jest tragiczna, powiedział bym że gorzej niż na GTX 460.
Mam tekstury HD 2K i ENB i gra ledwo wyciąga 20-30 fpsów, dziwna jest sprawa że np. przy włączonym ENB mam 20 fpsów, jak wyłącze to mam 23 fpsy. W ENB mam prawie wszystko na full, coś tu jest chyba nie tak gdyż ENB powinno zabierać dużo więcej fpsów. Albo np. w malutkim domu gdzie GTX 460 spokojnie na 60 fpsów sobie radził to na tym Radku mam 25-30fpsów (ENB off/on nie ma różnicy w wydajności). Do tego zauważyłem że po jakimś czasie grania fpsy spadają i gra zaczyna łapać duże ścinki co pare sekund.
O co tutaj kurwa chodzi? Miałem nadzieję że pogram sobie zajebiście na tym radku w skyrima a tu chujnia. W MSI Afterburnerze patrzyłem i użycie GPU waha się pomiędzy 30-60%, czasem dojdzie do 90% lub wyżej a po jakimś czasie spada dużo niżej (przez to pewnie są te ścinki).

Testowałem inne gry (Far Cry 4, Metro 2033 Redux, WoT, War Thunder, ETS 2 i parę innych) i w żadnej z tych gier nie ma takich problemów, spokojnie śmigają na Ultra beż jakichś większych spadków fpsów.

Wie ktoś o co chodzi i jak ten problem rozwiązać?

Pozdro

6
Witam

Od razu podam sprzęt:
AMD X8 FX-8320 3,5GHz - 4,2GHz TURBO BLACK BOX Unlocked!
8GB Patriot Viper 3 DDR3 2x4GB 2133MHz CL11 XMP
2 Dyski: 160GB 7200RPM SEAGATE + 500GB 7200RPM SAMSUNG
ASROCK 970 PRO3 USB3.0 Unlocked
Zasilacz: CHIEFTEC 650W GPS-650A8 BOX
+ cooler SPC SPARTAN HE9241

i co najważniejsze w temacie karta graf:

GeForce GTX460 GS 1GB GDDR5 GAINWARD Special Edition -  taka sama jak tutaj http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=394

Wiem że PC nie jest jakiś tam mocarny ale jak na razie mi wystarcza. :)

Mam taki problem z którym borykam się od ponad roku:
Od początku nabycia PCta mam problem z kartą graficzną na której czasami wyskakują artefakty i bsody.
2-3 miesiące dopiero odkryłem że jest to wina zbyt małego napięcia no i sprawa wygląda tak:
Ten model GTX 460 ma fabrycznie podniesione taktowanie rdzenia z 675MHz do 700MHz a przy tym domyślne napięcie wynosi 1.000V jak dla 675MHz. Z tego co zauważyłem to żeby karta stabilnie pracowała napięcie musi być 1.025V (lub więcej) przy obciążeniu rdzenia 700MHz bo jeśli jest 1.000 to wyskakują artefakty (jednak nie zawsze), dlatego też ustawiłem tak w MSI Afterburnerze. Przez miesiąc-dwa był spokój, raz czy dwa tylko wyskoczyły artefakty i nic się takiego nie działo aż tu nagle dzisiaj po paru godzinach grania zaczęły wyskakiwać artefakty, dodam że nic w ogóle nie ruszałem od miesiąca. Zrobiłem test - odpaliłem grę i śledziłem napięcia i co zauważyłem - gdy napięcie jest 1.025V to wszystko śmiga normalnie ale gdy zejdzie do 1.00V przy taktowaniu 700Mhz to wyskakują artefakty i często PC się zacina albo wyskakują BSODy. Problem jest właśnie taki że GPU nie trzyma teraz stałego napięcia 1.025V podczas grania. W MSI wymusiłem niby stałe napięcie ale nic to nie dało. Dodam jeszcze że w spoczynku napięcie skacze od 0.875V do 0.912V i 1.025V.

Druga sprawa to próbowałem sprawdzić czy da się może ustawić napięcie w BIOSie ale problem jest taki że grafa nie przesyła obrazu do monitora, dopiero przy odpalaniu Windowsa jak wyskakuje napis Zapraszamy to obraz się pojawia, czekałem około 5min w biosie chcąc sprawdzić czy obraz się pojawi ale monitor cały czas był w trybie oszczędnym i nic się nie działo, dodam że stało się tak po zmianie monitora na FULL HD, czyli z kabla VGA na HDMI. Na kablu VGA obraz pojawiał się parę sekund po odpaleniu pcta. Niestety nie mam jak sprawdzić teraz na VGA bo obraz w ogóle się nie pojawia (chyba się spaliło wejście VGA na grafie) dlatego też zmieniłem monitor na hdmi.


Trochę tego napisałem, liczę na jakąś pomoc bo kurwa sam tego chyba nie ogarnę.


EDIT:
Ustawiłem w panelu NVIDIA maksymalną wydajność globalnie no i przez trochę trzymało napięcie 1.025V, nagle spadło do 1.00V i wyskoczyły artefakty, na szczęście nie było bsoda ani zwiechy tylko wyskoczył komunikat że sterownik ekranu przestał działać. Tak to wyglądało:
Spoiler

I moment w którym wyskoczyły artefakty: (tam gdzie taktowanie spadło do 0)
Spoiler
Jak widać przy taktowaniu 700MHz napięcie spadło do 1.00V i wyskoczyły artefakty.


Wie ktoś jak rozwiązać ten problem? Jak ustawić stałe napięcie?

7
Pytania i problemy / Gothic 1 Nie da się zainstalować
« dnia: 2014-11-13, 21:57 »
Witam.

Robiąc przerwę od modowania chciałem sobie zainstalować Gothica 1 i popykać (z Content Modem  :lol:), oryginała gdzieś zaposiałem chuj wie no i ściągnąłem pirata. Problem jest taki gdyż odpalam autorun czy setup to wyskakuje logo Piranhy i installshield który dochodzi do 99%, przez około minutę czekam a potem wszystko znika i nic się nie dzieje, proces setup.exe znika a zostaje jakiś _isdel.exe oraz _ins5576._mp.
Spoiler
Próbowałem zainstalować z 10 razy, wyłączyłem również antywirusa i nic, dalej lipa. Wie ktoś o co chodzi i jak to naprawić? Bo szczerze mówiąc to nieźle napaliłem się żeby troszkę pierdalnąć sobie w G1 jak w chuj dawno kiedyś. :D

Pozdro

8
Witam :)

Jako, że zabieram się za tworzenie już ciekawszych rzeczy to mam zbiór ogólnych pytań jakie mam dotyczące skryptów i nie tylko. :)
Szukałem długo ale żadnych poradników nie znalazłem.
No to zaczynamy: :P


1 pytanie:
Jak dodać całkowicie nowy SVM (czyli głosy postaci), bo zrobiłem w pliku SVM nowy instance jako 20, dodałem do folderu SFX i Speech wszystkie dźwięki w .wav, dodałem wpisy do SfxInst, próbowałem nawet do SfxInstSpeech. Ustawiłem NPCtowi voice na 20 i nic nie mówi tylko wydaje z siebie nowe odgłosy aaargh i śmierci te co dałem, a reszta tak jakby w ogóle nic nie mówił. Co robię źle? Może gdzieś coś trzeba dopisać?


2 pytanie:
Chcę zrobić całkowicie nową "profesję" - gotowanie (w kotle), tak jak w G1. Jak to zrobić? Chodzi mi o skrypty bo kocioł chyba już jest. :)


3 pytanie (odnośnie obiektów statycznych (asc/mdl) )
Zdekompilowałem oryginalne łóżko, przerobiłem je i wyeksportowałem. Gdy gothic kompiluje je z asc do mdl to wyskakuje takie coś:

Spoiler
A gdy podchodzę do łóżka to bezi mówi "Nie z tej strony". Po prostu nie da się na nim spać. :trollface: Nic nie ruszałem oprócz łóżka. O co chodzi? :hmmm:

Czekam na pomoc, kolejne pytania wkrótce. ^^

9
Skrypty / Dodanie dźwięku do skryptu rutyny
« dnia: 2014-07-15, 20:12 »
Witam  :P

Nigdzie nie znalazłem a na skryptach się nie znam, więc Was się zapytam: :)
Chodzi o to, że chcę dodać dźwięk do rutyny NPC.
Np.

// ****************************
// NSC benutzt Säge Mobsi
// ****************************

FUNC VOID ZS_Saw ()
{
Perception_Set_Normal();

B_ResetAll (self);

AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);

if (Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), self.wp) == FALSE) 
    {
AI_GotoWP (self, self.wp); 

};
};

FUNC int ZS_Saw_Loop ()
{
// ------ Saegen ------
if (!C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
&& (Wld_IsMobAvailable(self,"BAUMSAEGE"))
{
AI_UseMob (self, "BAUMSAEGE", 1);
   
};

// ------ Random-Ani beim Hämmern ------
if (Npc_GetStateTime(self) > 15)
&& (C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
    {
    Npc_SetStateTime (self, 0);
    };

return LOOP_CONTINUE;
};

FUNC VOID ZS_Saw_End ()
{
AI_UseMob (self, "BAUMSAEGE", -1);
};
I dodać, żeby się dźwięk odtwarzał.

Coś ala eventSFX jak w mds:
modelTag ("DEF_HIT_LIMB"               "Bip01 Ponytail2")                                                                                       
ani      ("S_FISTRUN"                  1                  "S_FISTRUN"           0.0 0.0  M. "Halk_Hogan_Lesny_Scierwojad01_BEZCZYNNOSC_01.ASC"           F  0   250)       
{
*eventSFX (2 "Halk_Hogan_Lesny_Scierwojad01_BEZCZYNNOSC_01" EMPTY_SLOT)
}
Próbowałem dodać *eventSFX ("....") ale nie działa. :pokerface:


Da się tak w ogóle? :P

Pozdrawiam i liczę na pomoc  :)

10
Skrypty / Wizualne skrypty czarów
« dnia: 2014-06-24, 15:56 »
Witam :)

Szukałem dość długo ale nie mogę znaleźć:

Gdzie są wizualne skrypty magii? Szukałem w plikach w folderze PFX ale tam jest od chuja jakiś rzeczy i nie mogę się połapać co i jak. Głównie chodzi mi o to, żeby zmienić ich wygląd :P Jakby ktoś dokładnie pokazał co i gdzie, to byłbym wdzięczny  :)

11
Pytania i problemy / Tekstury blokujące kamerę
« dnia: 2014-06-21, 11:38 »
Witam witam  :D

Mam mały problemik przy tworzeniu moda, a mianowicie nie mam pojęcia jak zrobić, żeby tekstury blokowały kamerę. Oryginalne tekstury blokują ją tzn, przybliżają na postać jeśli odwrócimy się do tyłu, a nowe nałożone nie blokują i po prostu kamera przenika przez obiekty. Kombinowałem coś w materialfilter ale nie działa. Chyba wiecie o co chodzi. :)

A drugie pytanie to co daje zmiana matdef na np. Stone, Wood, Metal, Water itp.?  :)

Liczę na szybką pomoc, z góry dzięki  :D

Post połączony: 2014-06-21, 13:45
To jak pomoże ktoś?  :)

12
Halk_Hogan prezentuje:


Gothic 2 Reworked Mod

Co zmienia mod:
- nowe high poly meshes
- nowe tekstury w jakości HD (1024,2048)
- nowe animacje
- nowe dźwięki
- nowe efekty
- nowa roślinność


W skrócie: Całkowicie nowa gra
Modyfikacja w przygotowaniu



Screeny:
http://www.fmix.pl/album/113544/gothic-2-reworked/1

Filmy:
https://www.youtube.com/channel/UCvqsQVYY5mlfOrfEp6m_mQg/videos

Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Gothic-2-Reworked-Mod/1377493895870687



Najnowszy film:
https://www.youtube.com/watch?v=HmiYxH5AQv8



Więcej możecie się dowiedzieć na:
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1348272-Ank%C3%BCndigung-Gothic_2-Reworked-Mod

Download (Wersja V2D):
http://modbase.pl/download/mody-gothic-2-noc-kruka/pobieranie-gothic-2-reworked-mod-pobieranie

Zapraszam do komentowania!  :D

13
Spacer / Przenikliwość tekstur - problem.
« dnia: 2014-05-03, 16:36 »
Witam  :)

Mam taki problem, a mianowicie przerabiam oryginalne meshe no i chcę, żeby parę polygonów było przenikliwych. W spacerze ustawiłem własną nową teksturę na noCollDet: True, tak jak inne przenikliwe tekstury mają (trawa, liście itp.) No i oteksturowałem część obiektu, wchodzę do gry a ta część polygonów jest nie przenikliwa, blokuje postać. Sprawdziłem potem tak - oteksturowałem tą samą część oryginalną teksturą liści, które są przenikliwe no i o dziwo wchodzę do gry a tu spokojnie mogę przechodzić przez obiekt. Da się jakoś zrobić, żeby niektóre moje nowe tekstury były przenikliwe jak oryginalne (trawa, itp.)? Proszę o pomoc  :P

14
Pytania i problemy / Pomoc z nowymi teksturami
« dnia: 2014-04-26, 00:58 »
Witam
Pracuję nad wielkim modem, a dokładnie - http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1348272-Ank%C3%BCndigung-Gothic_2-Reworked-Mod / http://modbase.pl/download/mody-gothic-2-noc-kruka/pobieranie-gothic-2-reworked-mod-pobieranie .
No i mam taki jeden problem, przerobiłem model. nałożyłem własne tekstury, wszystko w kerraxie wyeksportowałem, mesh jest ok, nowe tekstury w tga dałem do folderu z teksturami (pliki z data mam .disabled) ale jak wchodzę do gry to zamiast nowych tekstur to jest tekstura jakby kamienia albo czasami jakaś inna. Co jest nie tak? Dodam że wcześniej robiłem inny model i sobie jakoś poradziłem bo nowa tekstura jest ok, ale teraz coś jest nie tak. Pomoże ktoś?  :)

Strony: [1]
Do góry