Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Sentarion

Strony: [1] 2 3
1
Oferty pracy i pomocy / [Złote Wrota] Skrypter
« dnia: 2019-12-04, 10:58 »
Poszukujemy skryptera:

Obowiązki:
- skryptowanie misji

Wymagania:
- podstawowa znajomość skryptów Gothica
- wiedza za zakresu implementacji questów

Zgłoszenia na PW lub goldengatebox@gmail.com

2
Oferty pracy i pomocy / [Złote Wrota] Quest designer
« dnia: 2019-11-05, 23:21 »
Poszukujemy quest designera:

Obowiązki:
- stworzenie ciekawego pomysłu na zadanie
- przygotowanie krótkiego opisu questa
- napisanie dialogów do zadania

Wymagania:
- umiejętność tworzenia kreatywnych, a zarazem logicznych zadań
- umiejętność tworzenia ciekawych charakterów postaci
- dobra znajomość średniowiecza
- poprawne posługiwanie się językiem polskim
- wytrwałość

Zgłoszenia na PW lub goldengatebox@gmail.com

3
Poszukujemy kogoś od spacera, chodzi o urządzenie kilku małych lokacji do kolejnej części Złotych Wrót. Wystarczy podstawowa znajomość spacera. Zgłoszenia na PW lub goldengatebox@gmail.com

4
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwany montażysta
« dnia: 2018-05-04, 22:44 »
Golden Gate team szuka kogoś kto zna się na programie do edycji wideo do zmontowania krótkiego filmu, połączenie screenów i muzyki.

Zgłoszenia na PW lub mail: goldengatebox@gmail.com najlepiej z przykładowy materiałem.

5
Orientujecie się jak zmienić szybkość odgrywania animacji? Konkretnie chodzi mi o zwiększenie szybkości biegu trolla.

ani         ("s_FistRunL"            1   "s_FistRunL"   0.0   0.0   M.   "Tro_RunLoop_M01.asc"   F   0   24)

Dodanie parametru FPS nie nie daje, mark mi doradzał wpisanie SPEED z wartością na koniec ale to też nic nie zmienia.

6
Trwają prace nad II częścią Złotych Wrót, ogłaszamy nowy nabór:

Level-deisgner
Wymagania:
- dobra znajomość spacera
- duża ilość wolnego czasu
- wytrwałość

Grafik 3D
Wymagania:
- umiejętność modelowania jaskiń
- umiejętność mapowania i tworzenia tekstur
- duża ilość wolnego czasu


Scenarzysta
- umiejętność tworzenia trzymających w napięciu, ciekawych historii
- pasja w pisaniu
- dobra znajomość języka polskiego
- duża ilość wolnego czasu


Zainteresowanych prosimy o przesłanie przykładowych prac na PW lub mail: goldengatebox@gmail.com

7
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Rekrutacja
« dnia: 2016-07-31, 09:53 »
Trwają prace nad II częścią moda, ogłaszamy nowy nabór:

Level-deisgner
Wymagania:
- dobra znajomość spacera
- duża ilość wolnego czasu
- wytrwałość

Grafik 3D
Wymagania:
- umiejętność modelowania jaskiń
- umiejętność mapowania i tworzenia tekstur
- duża ilość wolnego czasu


Scenarzysta
- umiejętność tworzenia trzymających w napięciu, ciekawych historii
- pasja w pisaniu
- dobra znajomość języka polskiego
- duża ilość wolnego czasu


Zainteresowanych prosimy o przesłanie przykładowych prac na PW lub mail: goldengatebox@gmail.com

8
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania na temat II cz. Złotych Wrót, oczywiście na część pytań, zwłaszcza związanych z fabułą nie możemy jeszcze odpowiedzieć.

1. Na kiedy jest planowana premiera?
Premiera odbędzie się po ukończeniu prac, konkretna data nie jest ustalona.

2. Dlaczego w II cz. pojawi się nowy bohater?
Zdecydowaliśmy się na nowego bohatera ponieważ daje to możliwość opowiedzenia nowej, znacznie ciekawszej historii. Nowy bohater to zupełnie nowy charakter i o wiele bardziej złożona osobowość.

3. Jak się nazywa i jak wygląda nowy bohater?
Nowy bohater to Morris, jak wygląda można zobaczyć tutaj (wygląd twarzy może się jeszcze zmienić)
https://www.youtube.com/watch?v=DvpGwJgbv-M


4. Czy Bezimienny pojawi się jako NPC?
Jest to możliwe, ale jeszcze nie przesądzone. Jeśli się pojawi będzie go dubbingował ten sam aktor, który podkładał głos w I części.

5. Co z kontynuacją questów z I części, czy dowiemy się co Bezimienny zrobił na Elei?
Tych questów nie będzie można ukończyć, jednak dowiemy się czego Bezimienny dokonał na Elei.

5. Czy będzie dubbing?
Tak, będzie.

6. Jaki jest czas rozgrywki?
Jeszcze nie wiadomo.

7. Gdzie będzie rozgrywać się akcja, jak duże są światy?
Większość wydarzeń toczyć się będzie na dwóch wyspach Samoi i Elei, poza tym pojawi się jeszcze jedna lub dwie mniejsze lokacje. Samoa wielkością przypomina Jarkendar, Elea jest około 4 razy większa!

8. Czy będzie możliwość odwiedzenia Jarkendaru?
Nie.

9. Czy pojawią się postacie znane z Gothic 1 i 2?
Kilka się pojawi, ale będzie ich mało, na pewno będzie Lester.

10. Czy pojawią się postacie z I części Złotych Wrót?
Tak, kilka będzie.

11. Jak idą prace?
Dobrze :D


W miarę pojawiania się nowych pytań będziemy aktualizować temat.

9
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2014-10-03, 16:04 »
Fale miarowo rozbijały się o kamienny klif, a chłodny wiatr cicho szumiał w uszach. Na horyzoncie można było dostrzec zbliżający się do wyspy statek, noszący miano Gamaliel.
Wreszcie jest - pomyślał Morris. - Jeszcze tylko chwila i opuszczę tę przeklętą wyspę raz na zawsze.
W tym momencie młodzieniec stojący na klifie nie wyobrażał sobie nawet, ile przeciwności losu i trudności go spotka, nim będzie w stanie opuścić Samoę. Nie zdawał sobie sprawy, jak bardzo wszystko się skomplikuje i ile razy jego życie będzie zagrożone. Nie wiedział jeszcze, jakich niesamowitych rzeczy będzie świadkiem; ale dowie się już wkrótce…

I Wy, drodzy gracze, będziecie mogli się tego dowiedzieć, grając w drugą część Złotych Wrót.






Akcja Złotych Wrót 2: Serce Bogini będzie miała miejsce kilka lat po wydarzeniach z części pierwszej. Pokierujemy w niej losami młodego myśliwego - Morrisa, którego przeszłość owiana jest tajemnicą. Rozgrywka będzie toczyć się na wyspie Samoa, która, choć z pozoru może wydawać się miejscem spokojnym, w przeszłości była świadkiem dramatycznych wydarzeń. Dawniej była zamieszkiwana przez Hasyjczyków - krwawych kultystów oddających cześć mrocznej bogini Hatiret. Mimo że Hasyjczycy zostali zgładzeni ponad 100 lat temu, na wyspie wciąż możemy natknąć się na wiele pozostałości po nich. Podczas rozgrywki będzie nam dane odkryć wiele tajemnic i dokonać szeregu trudnych wyborów, których efektem będzie zaskakujący rozwój wydarzeń. Dowiemy się również, jak potoczyły się losy Bezimiennego i w jaki sposób bohater wpłynął na królestwo Elei.


Cechy modyfikacji:
- nowy bohater - myśliwy Morris
- zupełnie nowa, porywająca fabuła
- dwa rozbudowane wątki romansowe:
            - z intrygującą zielarką Olsą, która jest odważną kobietą z trudną przeszłością
            - z atrakcyjną córką gubernatora Sylvią, która próbuje wyrwać się spod kurateli nadopiekuńczego ojca
- możliwość opowiedzenia się po jednej z dwóch stron konfliktu
- rozbudowane zadania poboczne, które można przejść na wiele sposobów
- konieczność dokonywania trudnych decyzji
- możliwość spotkania kultowych postaci, znanych z sagi Gothic
- nowy rozbudowany kult - Hasyjczycy
- nowy autorski świat o wielkości porównywalnej do Jarkendaru
- nowe itemy, modele, tekstury
- autorska ścieżka dźwiękowa
- nowe animacje
- rozbudowane i starannie dopracowane lore
- możliwość wspinaczki po skałach
- planowany dubbing wysokiej jakości
- elementy humorystyczne
- nowe, ciekawe i barwne postacie
- kilka zróżnicowanych i klimatycznych obozów wypełnionych misjami
- i wiele więcej - będziemy o tym informować z czasem.

Screeny:
Spoiler













Zapraszamy na:
- fanpage na fb: https://www.facebook.com/zlotewrotamod
- Moddb: https://www.moddb.com/mods/golden-gate-2-goddess-heart
- oficjalną stronę: http://zlotewrota.org/

10
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Team Złote Wrota
« dnia: 2014-10-03, 15:21 »

Sentarion - założyciel i szef grupy, fabuła, skrypty, spacer

Rysa - 2D

RychuKapucino - 3D

Adach - muzyka

Fabiosek - skrypty

MocnyFull - spacer

wogsel - scenarzysta

Avanqes - scenarzysta

Montresor - scenarzysta

Marlena - scenarzystka

Avgust - grafik 3D

Rey - spacer


Współpracowali z nami:

Rathgar (3D, 2D, HTML), Xardas17 (skrypty, 3D), Kereth (spacer), Bucik (skrypty), Creenthe (2D, 3D), Gumen (3D), Cor Anghar VII (spacer), Bagwell (filmy), Dagonet (3D), Damianx (3D), Herszt (3D), Lord (spacer), The Snajper (3D, spacer), Wowoz (2D), Vader (spacer), Famas (muzyka), Revolution (3D), Bragamus (scenarzysta), damdan (spacer), Sier4a (spacer), Fahren Imi (3D), FraseR (spacer), Rinz (obsługa techniczna serwera multiplayer), Adrian "VEQ" Fałkowski (2D, 3D), Żelazko (tłumacz), Ksondar (spacer), Dragomir (3D), Jedaith (2D, 3D), Adanos (skrypty, fabuła), Avallach (2D, 3D), mark56 (animacje), Gornos (spacer), Martinos (dubbing, spacer), Szynalone (tłumacz, 3D), Kuba Czaker (fabuła), Vanarius (spacer), Xankir (spacer), Duch (fabuła)

11
Złote Wrota / II część Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-18, 23:10 »
Więcej na temat drugiej części Złotych Wrót możecie dowiedzieć się w tym dziale:

http://themodders.org/index.php?board=508.0

12
Złote Wrota / Angielska wersja Zlotych Wrót
« dnia: 2014-05-13, 17:02 »
Witajcie, od jakiegoś czasu tłumaczymy Złote Wrota na angielski. A ponieważ zaczęły się wakacje i większość osób ma dużo wolnego czasu można go dobrze spożytkować :D

Jeśli dobrze znasz angielski i chcesz się przyczynić, aby także osoby z zagranicy mogły poznać Złote Wrota można się zgłaszać pisząc na PW lub mail na adres goldengatebox@gmail.com.

EDIT:
Zostało już przetłumaczonych ponad 40% dialogów, jednak wciąż poszukujemy chętnych do pomocy. Dzięki zaangażowaniu się w projekt można udoskonalić swoją znajomość tego języka, zdobyć cenne doświadczenie, które można wpisać do CV, a przede wszystkim mieć udział w udostępnieniu Złotych Wrót fanom zza granicy. Zachęcamy do zgłaszania się, tymczasem jest już gotowy zwiastun z angielskimi napisami.

https://www.youtube.com/watch?v=QmylpJcAXs8



13
Złote Wrota / Problemy z instalacją
« dnia: 2014-05-11, 11:31 »
Jeśli macie jakieś problemy z instalacją tutaj można szukać pomocy :)

14
Tutaj możecie opisywać swoje wrażenia, uwagi, recenzje po ukończeniu Złotych Wrót. Czekamy na wszystkie opinie, także te krytyczne;)



Na początek jeszcze małe wyjaśnienie dlaczego prace trwały 6 lat. (wiele osób może dziwić dlaczego tak długo a gra jest tylko na 10-20 godzin) Proces tworzenia Złotych Wrót wyglądał następująco (idąc od końca):

- pół roku zajęły alfa i beta testy (błędów było oczywiście 100 razy więcej niż teraz)
- 1,5 roku trwały prace nad dubbingiem (niestety ktoś się tym nie zajmował nie wie ile pracy i czasu zajmuje nagranie i opracowanie 9 tys nagrań dla 150 różnych postaci)
- 2 lata pracowaliśmy nad Eleą czyli obecną II częścią, która jest gotowa w 50%
- 2 lata pracowaliśmy na Jarkendarem czyli napisaniem fabuły (100 questów), poprawieniem tekstur i stworzeniem 5 obozów
- pierwsze pół roku tworzenia zajęła nauka moddingu i próby wcielania własnych pomysłów do gry

Łącznie 6,5 roku. Oczywiście może nie było to tak wszystko sztywno, ale taki podział dobrze oddaje całą wykonaną pracę.

Z tego powodu Złote Wrota nie są dłuższe. Jedyny błąd jaki popełniliśmy to mieliśmy zbyt duże apetyty i zaczęliśmy robić zbyt duży nowy świat z bogatą fabułą, który nas trochę przerósł i dlatego podjęliśmy decyzję o podzieleniu Złotych Wrót na dwie części (ukończenie Elei zajęłoby zapewne jeszcze ze 3 lata). Poza tym przez te 6,5 roku na modyfikacją na stałe pracowało kilka osób i też nie zawsze, większość porobiła coś przez parę miesięcy, a potem odchodziła. Mam nadzieję, że teraz bardziej zrozumiecie dlaczego tyle to trwało;)

15
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-05-10, 23:08 »
Złote Wrota testowaliśmy bardzo dokładnie, ale jeśli znajdziecie jakieś błędy, bugi, to tu możecie je umieszczać.

16
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 20:08 »
Premiera Złotych Wrót staje się faktem! Po 6 latach pracy, gdzie w tworzeniu modyfikacji udział wzięło 30 osób, a 70 podkładało głos postaciom, modyfikacja może ujrzeć światło dzienne! Jako szef dziękuję całemu teamowi, wszystkim aktorom oraz fanom, którzy przez tak długi czas nas wspierali. Podziękowania dla wszystkich, którzy mieli udział w powstaniu Złotych Wrót, a teraz pobierajcie i grajcie!


Modyfikacja oferuje nam:
- 10-20 godzin gry, 4 rozdziały, 100 questów
- zupełnie nowa fabuła z możliwością spotkania starych przyjaciół
- zmieniony Jarkendar, trzy nowe lokacje
- 3 gildie do wyboru (paladyn, mag wody, najemnik orków), 4 poziomy trudności
- innowacyjne questy, nowe umiejętności
- poprawiona grafika gry, wiele nowych tekstur, modeli 3D oraz nowe animacje
- kompletne udźwiękowienie dialogów
- filmiki podczas gry
- easter eggi


Linki:
Złote Wrota zostały dodane także na Steam: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2787956445&searchtext=z%C5%82ote

Aby zainstalować same Złote Wrota bez dubbingu trzeba pobrać samą modyfikację, aby był dubbing trzeba pobrać modyfikację i dubbing.

1. Modyfikacja v1.05.5
http://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/downloads/golden-gate-pl
Uwaga! Obecna wersja zmienia położenie paczki Diego i nie wymaga patcha.

Jeśli nie możesz zainstalować modyfikacji (np. gdy posiadasz wersję Gothica na Steam) pobierz ten plik:

2. Dubbing
http://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/addons/golden-gate-dubbing-pl

Jeśli nie możesz zainstalować dubbingu (np. gdy posiadasz wersję Gothica na Steam) pobierz ten plik i rozpakuj go w folderze Gothic 2.



Wersja 1.05.5 poprawia:
Spoiler
1. Błąd z wybraniem jako nagrody złota po zostaniu mistrzem areny.
2. Błąd Lio i Diego podczas prowadzenia do obozu piratów.
3. Błąd wzrastania liczby przedmiotów u kupca Hokara.
4. Błąd z Karrasem, który nas ciągle atakował po zadaniu "Skrytka Sandry".
5. Błąd z Kereth'em o oprowadzaniu podczas wyzwania na arenę, gdy wcześniej nie wybraliśmy opcji oprowadzania.
6. Błąd z Christianem, mogliśmy powiedzieć o śmierci Argosa, mimo że nie byliśmy w jego chacie.
7. Usuwa nieskończoną ilość dań u kucharza orków.
8. Błąd z Kereth'em gdy mówi, że już się przyłączyliśmy do innego obozu, mimo że tak nie jest.
9. Usuwa dwa razy "KONIEC" u Orka-wojownika, kilku orkom usuwa "Ende".
10. Problem z atakiem Ahtara.
11. Błąd z Garondem gdy zaliczał quest ze szczurami po ich wybiciu, ale przed zleceniem, poza tym dwa szczury zostały przeniesione na teren obozu.
12. Usuwa "ENDE" u chrząszcza przy Rogerze.
13. Altair nie wypowiada już kwestii Bezimiennego.
14. Ograniczenie ilości otrzymywanego złota za przetopioną bryłkę złota do 25.
15. Błąd z wpisem w dzienniku o zleceniu szpiegowania przez Vareka, gdy gramy jako najemnik orków.
16. Poprawiony waypoint spania Fernando i Briana.
17. Kupcy mają więcej surowej stali, strzał i bełtów.
18. Po wejściu bez pozwolenia na teren piratów gra przenosi nas przed obóz.
19. Lord Hagen zawsze ginie podczas bitwy.
20. Na zamku w Górniczej Dolinie, nie można wyskoczyć przez okna na piętrze.
21. Możliwość rozmowy z Larissą po dołączeniu do orków, gdy nie rozmawialiśmy z nią wcześniej.
22. Zadania "Żywność dla Mechrona" i "Ruda dla kowala" nie zamykają się 2 rozdziale, a quest "Złe sny Apollosa" nie zamyka się w  3 lub 4 rozdziale.
23. Poprawiony opis miecza Gorleh.
24. Podczas bitwy z piratami Diego i Gorn nie giną oraz nie ma możliwości użycia zaklęcia "Deszcz ognia".
25. Po wykonaniu zadań dla Sary zostaje ona w obozie.
26. Błąd z amuletem Bonesa przy zadaniu "Kto zabił Julesa?".
27. Zostały obniżone wymagania siły dla większości broni lepszych broni dwuręcznych, jest możliwość kupienia książki podnoszącej umiejętność walki broniami dwuręcznymi (u Skipa).
28. Błąd z odmierzaniem godzin.
29. Błąd rutyny Ke'Retha i Larissy po walce na arenie.
30. Brak możliwości zdobycia złotego pancerza przed powiadomieniem o rytuale Saturasa, Miltena i Lee.
31. Brak opcji dialogowej Xardasa po zdobyciu złotego pancerza.
32. Wartość złotego pierścienia.
33. Błąd muzyki w obozie piratów.
34. Zmiana miejsca ukrycia paczki Diego na łatwiejsze.
35. Możliwość wejścia do jaskini Alvaro po ułaskawieniu bandytów.
36. Dodano nazwy questów do jakich wyświetlają się wpisy w dzienniku, wpisy nie wchodzą na siebie.
37. Do Vareka nie trzeba przychodzić w południe po naradzie z szamanami.
38. Jeśli odmówiliśmy pójścia na polowanie z Greenem możemy zmienić zdanie.
39. Tygrys zleca zadanie niezależnie od tego czy pomyślnie zakończyliśmy questa ''Polowanie Greena''.
40. Błąd ze schowkiem Chaktura.
41. Dodaje wpis do dziennika gdy kapitan Garond udaje się do ruin.


Tutaj można wesprzeć powstawanie naszego projektu:
http://www.zlotewrota.org/wsparcie-projektu




Poradnik Złotych Wrót
http://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/downloads/poradnik-zote-wrota



Dlaczego prace nad modyfikacją trwały 6 lat?
Spoiler
Na początek jeszcze małe wyjaśnienie dlaczego prace trwały 6 lat. (wiele osób może dziwić dlaczego tak długo a gra jest tylko na 10-20 godzin) Proces tworzenia Złotych Wrót wyglądał następująco (idąc od końca):

- pół roku zajęły alfa i beta testy (błędów było oczywiście 100 razy więcej niż teraz)
- 1,5 roku trwały prace nad dubbingiem (niestety ktoś się tym nie zajmował nie wie ile pracy i czasu zajmuje nagranie i opracowanie 9 tys nagrań dla 150 różnych postaci)
- 2 lata pracowaliśmy nad Eleą czyli obecną II częścią, która jest gotowa w 50%
- 2 lata pracowaliśmy na Jarkendarem czyli napisaniem fabuły (100 questów), poprawieniem tekstur i stworzeniem 5 obozów
- pierwsze pół roku tworzenia zajęła nauka moddingu i próby wcielania własnych pomysłów do gry

Łącznie 6,5 roku. Oczywiście może nie było to tak wszystko sztywno, ale taki podział dobrze oddaje całą wykonaną pracę.

Z tego powodu Złote Wrota nie są dłuższe. Jedyny błąd jaki popełniliśmy to mieliśmy zbyt duże apetyty i zaczęliśmy robić zbyt duży nowy świat z bogatą fabułą, który nas trochę przerósł i dlatego podjęliśmy decyzję o podzieleniu Złotych Wrót na dwie części (ukończenie Elei zajęłoby zapewne jeszcze ze 3 lata). Poza tym przez te 6,5 roku na modyfikacją na stałe pracowało kilka osób i też nie zawsze, większość porobiła coś przez parę miesięcy, a potem odchodziła. Mam nadzieję, że teraz bardziej zrozumiecie dlaczego tyle to trwało;)

17
Złote Wrota / Beta testy
« dnia: 2014-02-17, 19:10 »
Nadeszła chwila kiedy mogę założyć taki temat :D Zakończyliśmy wewnętrzne testy, wprowadziliśmy wszystkie niezbędne poprawki, dodaliśmy jeszcze parę nowych rzeczy do gry i tym samym powstała wersja beta.

Aktualnie potrzebujmy 10-15 testerów, od których oczekujemy:
1. Dużej ilości wolnego czasu na testowanie przez najbliższe 3-4 tygodnie
2. Bardzo dobrej znajomości sagi Gothic i języka polskiego.
3. Dobrej znajomości gier komputerowych w ogólności.
4. Uważnego i dokładnego sprawdzania.

Jeśli uważasz że spełniasz te kryteria napisz dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać na testera. Proszę także o informację, którą ścieżkę chciałbyś/chciałbyś testować (do wyboru są paladyn, mag wody i najemnik orków).


Zgłaszać można się poprzez prywatną wiadomość na forum lub mailowo na adres: dubbingzw@gmail.com
(w przypadku zgłoszeń na maila proszę o podanie swojego nicka z forum dla łatwiejszej identyfikacji)


Zastrzegamy sobie odpowiedzieć na wybrane zgłoszenia. Zainteresowanych poinformujemy o wyborze maksymalnie w ciągu tygodnia.

18
Złote Wrota / Dubbing do Złotych Wrót
« dnia: 2012-05-24, 21:15 »
Prace nad modem są w BARDZO zaawansowanym stanie, na tyle że można pomyśleć nad dubbingiem do modyfikacji, tym bardziej, że zgłosiła się chętna osoba do zajęcia się organizacją tego przedsięwzięcia. Pracy na pewno będzie dużo bo wszystkich dialogów jest sporo więcej niż w całej grze Gothic I. Tym chętnym jest użytkownik forum The Modders Martinos znany też z YouTube jako TheMartino07, który ma już trochę doświadczenia w tej kwestii. Miejmy nadzieję, że prace zakończą się powodzeniem i będzie możliwość zagrania w Złote Wrota z głosami postaci, których jest naprawdę wiele, bo łącznie około 250! Dlatego każdy chętny może  się zgłosić i przysłać próbkę swojego głosu na adres mailowy dubbingzw@gmail.com, więcej na naszej stronie http://www.zlotewrota.org


Próbki dla mężczyzn:

1)Ale od tej pory, co jest wręcz niewiarygodne, żyjemy z orkami w pokoju! Nie napadają nas i zupełnie nie widać ich na terenach wokół miasta. A jeśli już są to przychodzą w pokojowych zamiarach.
2)Ale radzę ci uważać. Teraz nie ma żartów. Hannibal i Ancilla to ludzie, którzy nie dadzą się łatwo zrobić w konia. Nie to co Greg.
3)Chłopakom się nudzi, więc szukają jakiejś rozrywki. Radzę ci dobrze, uważaj! Zwłaszcza na nowych lubią się wyżywać.
4)Cholera, to znowu ty. Po coś tu znowu przylazł?
5)Kasty wprowadził Alvaro jakiś czas po śmierci Kruka. Powiedział, że czas zaprowadzić porządek w naszym obozie, bo to co się działo wcześniej to była ciągła zazdrość i walka o wpływy.
6)Człowieku, chyba oszalałeś. Wy bandyci jesteście znani ze swej reputacji. Nikt nigdy was nie ułaskawi.

Dla kobiet:

1. Nie widzisz, że gotuję?!
2. Ach, to niemożliwe! Mój wybawco! Tyle czasu śniłam aż ktoś mnie uratuje!
3. Cieszę się, że znów zechciałeś nas odwiedzić.
4. Co takiego? Ten stary cep mi obiecywał... Zaraz sobie z nim pogadam!
5. Gdy tylko pierwszy raz o tobie usłyszałam mocniej zabiło moje serce!
6. Uwolnić? Tylko śmierć może mnie uwolnić.

Próbki orków:
1.Varek pochodzi ze starożytnego królestwa orków - Nach'Dorru, w którym nigdy nie wyznawano Beliara.
2.Zadajesz za dużo pytań, Morra. Dla twojego własnego dobra mówię ci: oddaj mi ten posążek!
3.Koniec Morra, doigrałeś się!
4.Abyś jednak dobrze służył Duchowi Przodków, musisz go lepiej poznać, przeczytaj więc tę księgę.
5.Biedny śmiertelnik może przyjąć albo odrzucić ich plan, ale czym tak naprawdę może się im przeciwstawić?

19
Archiwum / Dubbing do intro Złotych Wrót
« dnia: 2012-04-02, 10:50 »
Rysa powiedział, że mogę założyć tu taki temat, chodzi o nagranie kilku kwestii do intro Złotych Wrót, w zasadzie potrzebne są 3 głosy: wieśniaka i dwóch poszukiwaczy.

Potrzebne kwestie:
Argos:
- „Nie mogę już tego znieść, ten sen mnie wykończy...”
- „Muszę się w końcu przekonać co tam jest. Rosi mnie zabije gdy odkryje, że mnie nie ma, ale muszę tam iść, tam coś musi być.”
- „Tak to musi być to. Teraz szybko się stąd wynoszę.”
Poszukiwacz1
- „On ma to czego szukamy. Rozwalmy go i wracamy.”
Poszukiwacz2
- „Poczekaj chwilę!”
- „Dobra, teraz.”

O co ogólnie chodzi w intro?
Ogólnie intro ma nawiązywać do tego fragmentu fabuły, która jak się okaże jest bardzo istotny: „Sytuacja jest tym bardziej zagadkowa, gdyż plaga istot Beliara zaczęła napływać, gdy jeden z okolicznych wieśniaków odnalazł tabliczkę z pradawnymi inskrypcjami. Zbadana przez jednego z Magów Wody okazała się bezcennym reliktem opowiadającym o ukrytej krypcie pełnej skarbów i bogactw. Ta krypta nosiła nazwę Złote Wrota.”

Akcja zaczyna się gdzieś w środku nocy, gdy dręczony koszmarami wieśniak (Argos) wychodzi ze swojej chaty (mieszka z żoną w chacie obok obozu paladynów czy tam gdzie w G2 byli Magowie Wody) i udaje się w stronę bagien. Po drodze mruczy:
- „Nie mogę już tego znieść, ten sen mnie wykończy...”
- „Muszę się w końcu przekonać co tam jest. Rosi mnie zabije gdy odkryje, że mnie nie ma, ale muszę tam iść, tam coś musi być.”
Dochodzi do bagien (kawałek w praw od obozu bandytów, potem podam waypoint) i widzi jak na ziemie coś się świeci, podchodzi i znajduje jakąś tabliczką otoczoną magiczną aurą.
- „Tak to musi być to” - mówi do siebie i podnosi przedmiot. Teraz szybko się stąd wynoszę.”
Powoli zaczyna wracać, wtedy kamerka pokazuje w pobliżu dwóch poszukiwaczy, którzy obserwują Argosa i mówią do siebie:
- „On ma to czego szukamy. Rozwalmy go i wracamy.”
- „Poczekaj chwilę” - mówi drugi
(mija chwila, Argos zbliża się do swojej chaty)
- „Dobra, teraz” - jeden z poszukiwaczy rzuca w niego czarem, czar prawie trafia, ale nagle pojawia się jakby magiczna ochrona i zaklęcie nie dochodzi do Argosa. Kamerka kieruje się na maga, który to spowodował, okazuje się że to Xardas. Jednocześnie Xardas zabija dwóch poszukiwaczy jakimś czarem, Argos bezpiecznie wraca do chaty, filmik się kończy.


Będę bardzo wdzięczny za nagrania, dubbingerzy oczywiście będą w napisach końcowych;)

20
Złote Wrota / Złote Wrota – wybór ekwipunku
« dnia: 2011-01-05, 20:30 »
Już dawno nie publikowaliśmy żadnych nowych materiałów z modyfikacji, dziś chcemy wam pokazać trzy projekty nowego wyglądu ekwipunku opracowane przez naszego grafika Avallacha. Sądzimy, że wszystkie trzy wersje są bardzo ciekawe, dlatego chcemy zasięgnąć także Waszej opinii i zaprosić Was do udziału w głosowaniu nad najlepszym – Waszym zdaniem – wyglądem ekwipunku. Od dziś na naszym forum rusza ankieta, w której można wybrać jeden z trzech projektów lub opowiedzieć się za tradycyjnym wyglądem.

Wersja 1

                                                         
Wersja 2


Wersja 3
           

Wersja tradycyjna



Głosownie potrwa przez tydzień, zachęcamy do wzięcia udziału. Oczywiście projekt z największą ilością głosów zostanie dodany do modyfikacji, także każdy może mieć swój mały wkład w ostateczny kształt modyfikacji :)

Strony: [1] 2 3
Do góry