Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - siewka181

Strony: [1]
1
Pytania i problemy / [Gothic 2 NK] Edytor zapisów gry
« dnia: 2017-01-24, 11:24 »
Siema,jest coś takiego jak edytor save do g2nk ?
Nie choci mi o konsole w grze ani edit abblites tylko zewnętrzy save editor z poziomu windy.
Coś jak w mount&blade import-export wiadomo o co chodzi.

Istnieje coś takiego ? Albo czy jast jakiś sposób zeby podkręcić np staty czy golda bez właczania gru?

2
Pytania i problemy / Problem w modelowaniu mapy
« dnia: 2015-06-01, 20:28 »
Siema sorry że tak dupe zawracam pytaniami ale mam problem z modelowaniem do gothica modeluje teren i jak robie rendery to pojawiają się takie białe rzeczy gdzie w 3d widoku podczas modelingu tego nie ma..
Wie ktoś jak to usunąc ?

3
Pytania i problemy / Produkcja modów do Gothica
« dnia: 2015-05-30, 21:25 »
Witajcie nie wiem czy dobrze z działem trafiłem jeżeli nie to proszę o umieszczenie we właściwym.
Dobra ale o co chodzi ?
Chciałbym się dowiedzieć od czego trzeba by zacząć jeżeli chciałbym sam zrobić mod do gothica nie mówię tu o extra produkcji ale wiadomo coś początkowego.
Skrypty jakie języki musze poznac ? coś jeszcze do tych języków?
Co ze światem itp ?

Co chciałbym uzyskać ?
Jako pierwszy mod po prostu chciałbym zrobić małą,naprawdę małą miejscówkę jakąś rutynę,quest wiadomo takie podstawy aby po woli robić lepsze rzeczy.
Nie wiem czy to się liczy ale mniej wiecej łatwiej będzie o tyle że robiłem coś takiego:


Także wiem o co chodzi ze zmiennymi,warunkami po prostu wiem mniej wiecej co za co odpowiada także to w jakiś sposób ułatwia sprawę.
Coś tam w spacerze kombinowałem ale to nie jest wiadomo nic takiego ale się odnajdę.
Blender coś w tym stylu do produkcji mapy ?

ps.ewetualne koszta pieniężne mogą zostać poniesione jeżeli chodzi o ewentualne dokształcenie się mojej osoby.

4
Skrypty / Umieszczenie i przypisanie npc
« dnia: 2014-04-07, 21:49 »
Witam a wiem odrazu do rzeczy.
Jak mam przypisać ten skrypt do konkretnego npc i umieścić go pod wieżą xardasa.
I czy wgl będzie to działać :
Spoiler


//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = DIA_VLK_1009_Ash;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Ash_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Ash_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Ash_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Ash_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> PICKPOCKET
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_PICKPOCKET(C_INFO)
{
   npc         = DIA_VLK_1009_Ash;
   nr         = 900;
   condition   = DIA_Ash_PICKPOCKET_Condition;
   information   = DIA_Ash_PICKPOCKET_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = Pickpocket_120;
};

FUNC INT DIA_Ash_PICKPOCKET_Condition()
{
   C_Beklauen (111, 666);
};

FUNC INT DIA_Ash_PICKPOCKET_Info()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_Ash_PICKPOCKET);
   Info_AddChoice      (DIA_Ash_PICKPOCKET, DIALOG_BACK       ,DIA_Ash_PICKPOCKET_BACK);
   Info_AddChoice      (DIA_Ash_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET       ,DIA_Ash_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC INT DIA_Ash_PICKPOCKET_DoIt()
{
   B_Beklauen ();
   Info_ClearChoices   (DIA_Ash_PICKPOCKET);
};

FUNC INT DIA_Ash_PICKPOCKET_BACK()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_Ash_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc         = VLK_1009_Ash;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Ash_HELLO2_Condition;
   information   = DIA_Ash_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "stary_wojak"
};

FUNC INT DIA_Ash_HELLO2_Condition()
{

     && (Hero.Level < 1)
  {
      return TRUE;
  };
};


func VOID DIA_Ash_HELLO2_Info()
{
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_01"); //Witaj!
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_02"); //Kim jeste?
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_03"); //Jestem starym wojownikiem z kontynentu.
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_04"); //Mam do ciebie prośbę.
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_05"); //Hmmmm ?
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_06"); //Mógłbyś mi pomóc ?
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_07"); //Zapomniałem wielu rzeczy i zostałem bez grosza a khorinis nie jest zbyt przyjaznym miejscem dla obdartych podróżnych.       
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_10"); //Słuchaj mam pomysł.
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_11"); //Ty pomożesz mnie a ja tobie.

        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_12"); //W jaki sposób ?
        AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
        AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_13"); //Znajdz mój stary sztylet który zgubiłem w okolicy a czeka cię ciekawa nagroda.
        AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_14"); //W takim razie idę go poszukać.
        B_LogEntry   (TOPIC_Wojak_Sztylet,"Stary wojownik polecił mi znaleźć jego stary sztylet.");

        B_GivePlayerXP (1900);

        if (Npc_HasItems (other, ItAm_Prot_Fire_01) >=1)
        {
        B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 2500);
        };

        AI_StopProcessInfos   (self);
};

PS. nie śmiejcie się z dialogu wiem że troche głupio to wymyśliłem ale jest to wgl pierwszy dialog jaki wymyśliłem  do gothica.

5
Pytania i problemy / Problem z gothic 3
« dnia: 2013-04-30, 13:04 »
Siema. Mam problem z gothic 3.
A mianowicie włączam grę i mam tzw. "Slow motion".Wczoraj grałem i było wszystko normalnie a dziś zwolnione tempo. Kamera pracuje normalnie ale bohater porusza się w zwolnionym tempie.Wszystkie ustawienia na maxa.Nie pisać mi że sprzęt za słaby jak wczoraj grałem na tych samych ustawieniach i nie było czegoś takiego.Nadmieniam że to nie jest klatkowanie tylko zwolnione tempo. Jakieś pomysły jak to rozwiązać ??

Z góry dzięki.

PS.
Patch 1.75.
Gothic 3 oryginalny
Windows 7
Karta Sapphire radeon hd 4830 512mb ddr3 256bit
3gb ram
procek amd 64x2 dual core 2x2,4GHZ.

6
Pytania i problemy / Problem gothic 2 NK spadki/mało FPS.
« dnia: 2013-04-07, 18:50 »
Witam mam problem z płynnością gry gothic 2nk na karcie Sapphire Radeon HD 4830 512mb ddr3 256szyna.
Mam straszne spadki fps. Wachają się one od 12-40. Dodam że na wcześniejszej karcie zotiac geforce 8500gt ddr2 512 128bit nie miałem takich problemów.
I tu moje pytanie czy da się coś z tym zrobić?

7
    Witajcie dziś przedstawię wam jednego z największych i najlepszych modów jaki kiedykolwiek powstał do gry Gothic 2 Noc Kruka.

    Na początek zacznijmy od przedstawienia moda:

    Gildie jakie są w modzie :

    Główne Gildie :
    Strażnik--> Paladyn
    Najemnik--> Łowca Smoków
    Now. Ognia--> Mag Ognia
    Now. Wody--> Mag Wody
    Now. Ciemności--> Nekromanta
    Now. w Bractwie--> Strażnik Bractwa/Guru


    Można dołączyć tylko do jednej głównej gildii


    Dodatkowe Gildie :


    • Wodny Krąg
    • Piraci
    • Gildia Zabójców
    • Gildia Złodziei
    • Gildia Kupców
    • Opiekunowie
    • Myśliwi
    [/color][/color]

    W gildiach dodatkowych nie ma ograniczeń i można przynależeć do wszystkich gildii.

    Każda gildia główna ma swoje cechy i inne style, także warto się zastanowić kim się chce grać.
    Będąc w np. Straży nie możesz dołączyć do żadnej innej gildii głównej jedynie Gildie dodatkowe stoją przed tobą otworem.

    Nowe rozwiązania w modzie :

    -Został do gry wprowadzony pasek wytrzymałości jak było w G3

    -W grze możemy zdobyć a'la śpiwór,dzięki któremu możemy spać wszędzie



    -Zostały dodane nowe umiejętności m.in:

    • -Demonologia
    • -Inteligencja
    • -Wytrzymałość
    • -Sakta Nomen
    • -Wyrób Strzał
    • -Retoryka
    • -Wydobycie Rudy

    • -I inne ciekawe umiejętności,których odkrycie zostawiam wam



    -W grze jest dużo nowych światów i miejsc:


    • Ok 20 nowych lokacji
    • Fort Azgan
    • Stara Kopalnia
    • Wolna Kopalnia
    • Dolina Cieni
    • Świątynia Śniącego
    • Obóź Bractwa
    • Opuszczona Kopalnia
    • Wieża Mgieł
    • Cmentarzysko Orków
    • Wyspa Etlu



    -Dodano nowe runy/czary:

    • -Strzała Śmierci
    • -Włócznia Ciemności
    • -Fala Śmierci Uriziela
    • -I inne


    -Kolory na zwojach/runach dzięki którym wiemy do jakiej specjalizacji one przynależą:



    • -Czerwony należy do Magów Ognia
    • -Niebieski należy do Magów Wody
    • -Zielony należy do Bractwa
    • -Fioletowy należy do Nekromantów



    -Wiele Nowych Przedmiotów :


    • -Nowe bronie np.
    • -Kostur Cienia
    • -Nomad
    • -Siekacz
    • -Gwiazda Nocy
    • -UluMulu
    • -Żądło Skorpiona
    • -Uriziel
    • -Tancerz Śmierci
    • -Przeklęty Miecz
    • -Mroczny Łowca
    • -Katana
    • -Szpada Abigayl
    • -Magiczna Runa Mocy
    • -Miecz Sentenzy
    • I wiele wiele innych


    -Nowe pancerze:


    • -Kilka Zbroi z Bractwa
    • -Zbroje Nekromantów
    • -Zbroje z rudy
    • -Błogosławione zbroje palladyna
    • -Zbroje szkodnika
    • -Przerobiona zbroja bandyty
    • -Szata Adepta Chaosu
    • -Szata Adepta Ognia
    • -Szata Adepta Kamienia
    • -Szata Adepta Wody
    • -Szaty Opiekuna:wody,ognia,kamienia,chaosu
    • -Pancerz Gomeza
    • -Zbroja Nowicjusza
    • -Przepaska Nowicjusza
    • i inne


    -Nowe potwory w tym:


    • Leśne Gobliny
    • Upadły Rycerz
    • Zombie Gomez
    • Trujący Krwiopijca
    • Zombie Strażnik
    • Upadły Palladyn
    • Zombie strażnik świątynny
    • Szkielet Kopacz
    • Demonikon
    • Opiekun Xardasa
    • Demoniczny Szkielet
    • Różnego rodzaju bossy za których pokonanie
    • dostajemy punkty nauki i dużo expa


    -Nowe przydatne rozwiązania przy pancerzach:

    • -Pancerze możemy przekuwać do 5razy z każdym przekuciem wzrasta ich skuteczność w obronie naszego bohatera
    • oczywiście tego trzeba się nauczyć u różnych kowali.
    • Np.
    • Przekuwania zbroi związanych z najemnikami
    • -Benet
    • Przekuwanie zbroi związanych ze strażą u
    • -Mortis
    • Przekuwanie zbroi wodnego kręgu tylko po dołączeniu do wodnego kręgu i podczas inicjacji w karczmie
    • wypytanie o wszystko Laresa który ze zbroją odeśle nas do :
    • -Carl

    -Zwiększone zdobywane doświadczenie
    -Zwiększona trudność w stosunku do Nocy kruka
    -Możliwość wyboru trudności:

    • Łatwy
    • Normalny
    • Trudny
    • Bardzo trudny
    • Wyboru możemy dokonać podczas rozmowy początkowej z Xardasem

    -Gdy chcemy trenować jakąś umiejętność np.:

    Broń Jednoręczną musimy płacić za każdy trening zależnie od poziomu rozwinięcia umiejętności


    -Pomniejsze zmiany w grze:

    • Bandyci zamiast skórzanych zbroi mają lekką zbroję bandyty
    • Książę demonów ma taki złotawy kolor
    • Feodaron nosi teraz miano Czerwonego Smoka
    • Xardas używa czaru Krzyk Umarłych
    • Poszukiwacze używają czaru Włócznia Ciemności
    • Zamiast orka zwiadowcy w zadaniu od Harada pojawia się ork bandyta
    • Bezimienny ma inne ubranie początkowe
    • Na wyspie Irdorath zamiast jaskiniowego trolla jest czarny troll
    • Magowie wody używają czarów związanych z tym żywiołem
    • Magowie ognia używają czarów związanych ze swoim żywiołem
    • Został dodany teren za palisadą orków

    -Jest dużo nowych NPC np.:
    • Asmal
    • Gallahad
    • Dagoth
    • Demos
    • Nigiel
    • Wakon
    • Stonnos
    • Abigayl
    • Drax
    • Duch Gomeza
    • Gravo
    • Aleph
    • Narus
    • Farion
    I wielu wielu innych npc.

    -Jak to wygląda z orkami ?

    Oto jakich orków możemy spotkać w grze:

    • Ork Bandyta
    • Ork Zwiadowca
    • Ork Myśliwy
    • Ork Wojownik
    • Ork Kusznik
    • Ork Szaman
    • Ork Wojownik Elita
    • Ork Kusznik Elita
    • Czarny Ork
    • Czarny Ork Elita
    • Ork Dowódca
    • Ork Półkownik
    I jeszcze innych

    FAQ Najczęściej zadawane pytania :
    [list=1]

    • Czemu nie dostajemy klucza do Górniczej Doliny? Najpierw trzeba przejść wątek główny Nocy Kruka,czyli wyspę Jarkendar.
    • Gdzie jest ornament Cavalorna ? Nie ma go Hagen,teraz ma go Lothar.
    • Do czego jest Inteligencja ? Zwiększa moc czarów i jest konieczna do używania retoryki.
    • Co to jest retoryka? Pozwala nam wyłgać się z przestępstwa, stosować przekupstwo i pomaga w zadaniach.
    • Jak nauczyć się Retoryki? Z książki,którą trzeba ukraść w zadaniu - przeczytaj zanim oddasz
    • Jak nauczyć się Akrobatyki?Gdy mamy 70 pkt. zręczności,nauczy nas jej jeden z najemników Buster
    • Czemu za lvl nie dodają się punkty trafień? Trzeba się ich uczyć np. u Wulfgara
    • Gdzie mogę nauczyć się Wytrzymałości? Uczy ich m.in. Wulfgar
    • Jak uczyć się Inteligencji? Po prostu musimy czytać księgi itp.
    • Jak nauczyć się Demonologii? U Xardasa po zostaniu nekromantą.
    • Jakie jest hasło do spolszczenia ? Hasło brzmi: DreamVader




    Tu znajdziesz wszelkie znalezione(tu mam namyśli nie znalezione w grze a w internecie) czy odkryte przezemnie sposoby przechodzenia questów

    Spoiler
    • Zadanie 3 opiekuna:
    1elementy
    2bogowie
    3saldo
    4wszystko to razem
    5wiedza
    6chaos
    7beliar
    8moja decyzja

    • Kombinacja do dźwigni na statu orków
    2 4 1 3

    • Quest pierwszego opiekuna

    Musimy zabić demona Lucjana który znajduje się w jaskini koło miejsca gdzie na początku gry był Lester taka mała dolina przy wieży Xardasa.
    • Jak zacząc z gildią kupców
    Gildia kupców-
    Porozmawiaj z erolem o jego przeszłości. Powie, że jeżeli przyniesiesz mu 3 tabliczki(zadanie z G2NK), to wyśle cię z listem polecającym do aktualnego szefa gildii(Lutera)

    • Jak zacząć z gildią morderców
    Gildia Zabójców-
    Sposób A:
    Jako strażnik miejski dostajesz quest. Po odkryciu gildii możesz ich zabić i zgarnąć nagrode od Andre, albo dołączyć do nich
    Sposób B:
    podczas wykonywania questu, dla Gallahada(ten gość z portu). Jeżeli chcesz papier od Gerbrantha, to musisz wykonać delikatną sprawę. Potem możesz spotkać ich członka przy domu sędziego, jak zabija Wambo
    • Jak zacząć z nekromantami ?
    Poprostu musimy wypytać vatrasa o gildie i podczas rozmowy wybrać u niego: a co z dodatkowymi gildiami?.Po tej rozmowie udajemy się do xardasa i z nim rozmawiamy i zostajemy nowicjuszem mroku.Aby zostać Nekromantą musimy mieć Inteligęcje na 40 i manę na 100.

    • Delikantna sprawa gerbernata
    Idziemy do gospody orlana spimy w niej do północy i idziemy do ostatniego pokoju i zagadujemy nieznajomego.Mówimy mu że to my jesteśmy zleceniodawcą i dajemy mu mieszek i list.

    • Jak zdobyć list Fernanda ?

    Idziemy do fernanda i z nim rozmawiamy naspępnie do gallahada i mu mówimy o książce.
    Wnet udajemy się do Ignaza i bierzemy od niego quest o ziołach po czym udajemy się do gallahada mówimy mu o tym i on udaje się do ignaza i zostawia chatkę pustą a my mozemy wziąść Ksiązke Retoryki

    • Jak zdobyc list Lutero ?
    Gadamy z luterem i bierzemy questa,spimy do północy,teraz udajemy się przed dom Lemara i czekamy chwilę aż się położy spać.Gdy lemar już uśnie musimy podejść koło lemara i między kominkiem a łóżkiem z nim jest tarcza a tam guzik wciskamy go i pojawi się skrzynka z wekselem i 500sztuk złota bierzemy i mamy quest z głowy
    • Jak zdobyć list salandrila?
    Bierzemy od niego quest.Wychodzimy bramą w rynku i skręcamy w lewo.Przed tym jak scieżka podnosi się do góry skręcamy w lewo i tam szuakmy orka myśliwego który będzie miał przy sobie miksture dla salandrila.

    • Gdzie są statuetki z czarnego marmuru ?
    Są one w zamku w górniczej dolinie i ma je Duch gomeza który znajduje się w jednej z wież nad tym gdzie musimy ubić karaluchy.Aby je zdobyć będziemy musieli wykonać quest dla gomeza który nie należy do łatwych

    • Opis zadania ze smokiem z Jarkendaru
    • Artefakty starożytności

    Do otrzymania tego zadania trzeba zabić Kruka. Za Krukiem będzie ściana, za którą jest teleport, a obok niego jest kamień ogniskujący. Zabieramy kamień i pokazujemy Saturasowi. Po tym będzie wpis do dziennika.

    Teraz trzeba znaleźć miejsce, gdzie umieścić ten kamień. To jest w zburzonym budynku obok magów wody. Na samym wierzchu będzie piedestał. Wstawiamy kamień i z prawej strony aktywuje się teleport. Trafiamy do złotego smoka.

    Porozmawiamy z nim. Mówi, że trzeba znaleźć sfery, żeby zniszczyć złego demona Senyaka. Są w Górniczej Dolinie.
    1. W porzuconej kopalni przy wejściu na górnym płaskowyżu.
    2. Stara kopalnia. Obok kopalni paladynów, w której jest kopacz Grimes.
    3. W zatopionej wieży Xardasa. Niedaleko od kopalni Silwestro.
    4. W byłym obozie bractwa. W apartamentach Y'beriona. Obóz bractwa znajduje się za palisadą orków.
    Jeśli sfery zostały oddane stróżom, to nic strasznego, nawet lepiej, smok zachowa swoje życie.

    Jeszcze powie, że można zamknąć duszę Senyaka w Szponie Beliara, za pomocą zaklęcia Mora Ulartu. Powinniśmy porozmawiać z Xardasem o tym zaklęciu. Xardas powie, że można poprosić o zaklęcie u Beliara, ale musisz zaproponować w zamian amulet Triamar, który znajduje się u paladynów. Także wspomniał o tym, że Beliar może nie dać zaklęcia. Prawdopodobieństwo otrzymania wynosi mniej więcej 33%.( Ale nasz bohater jest wybrańcem Innosa i na szczęście dał nam możliwość wczytywania i próbowania ponownie.)

    Po rozmowie z Xardasem idziemy do miasta. W mieście, między portem i koszarami, będzie znajdować się paladyn Melchior. Podczas rozmowy zaatakuje nas i będziemy musieli go pokonać. Znów z nim rozmawiamy. W wyniku czego będą 3 warianty odpowiedzi. Wybieramy: Jest mi potrzebna informacja. I powie nam, że amulet znajduje się na wyspie Etlu, gdzie paladyni nie będą zadowoleni z pojawieniu się gości. Klucz od portalu na wyspę trzeba wykraść od Lorda Hagena.

    Można też zapytać Xardasa o pokojowy sposób zdobycia amuletu. Zatem trzeba, pomodlić się w kapliczce Beliara, wstępnie upuściwszy z ekwipunku Szpon Beliara i jeśli nie jesteś paladynem albo magiem ognia, pojawi się posłaniec Zigos. Który da nam zadanie na poszukiwanie Fellangora Dar szaleńca.

    Droga do portalu: Idziemy drogą od tawerny Martwa Harpia(po tej, która jest między drogą do klasztoru i drogą na gospodarstwo Onara) do czarnego trolla, ściśle trzymając się drogi, idziemy do mostu przez rzekę przechodząc go, dalej będą starożytne ruiny(piramida), przechodzimy obok, dalej będzie wejście do góry. Doszedłszy do wielkiego jeziora, z lewej strony od niego będzie dużo topielców. Tam też będą zbieracze ziela. Portal jest w jaskini, bezpośrednio za ich plecami. Jeśli nie jesteście jeszcze dobrze przypakowani, to lepiej nie wchodzić do portalu! Droga powrotna prowadzi przez tłum paladynów!

    Będąc na wyspę idziemy ścieżką, jak dotrzemy do paladynów, to nie podchodzimy do nich, są wrogo nastawienie. Natychmiast skręcamy w prawo, gdzieś tam będzie domek z mieszkańcem na urwisku. Opowiada dużo ciekawych rzeczy.

    Potem idziemy do paladynów nocą(jak powiedział mieszkaniec) i zabijamy ich po trochu. W głównym budynku, na pierwszym piętra znajdziemy szkatułkę, a w niej klucz od kaplicy z amuletem.

    Idziemy do kaplicy, znajduje gdzieś na występie urwiska. Bierzemy amulet, naciskamy przełącznik w kaplicy i za kaplicą otworzy się teleport.

    Wracamy do Xardasa, a potem idziemy modlić się Beliara. Po tym można wrócić do Ashtara, żeby wezwać demona Senyaka. Wzywamy, zabieramy duszę i zabijamy.

    Potem wracamy z duszą Senyaka do Xardasa i idziemy znowu do posągu Beliara i ulepszamy duszę szpon Beliara, konieczna jest wysoka karma u Beliara, dokładnie co najmniej 100


    • Dar szaleńca

    Trzeba znaleźć Fellangora i zabić go.

    Pierwsze miejsce w którym się znajduje,(w postaci Fellana, durnia, co stukał w dzielnicy portowej młotkiem) w porzuconej spalonej chacie obok tego miejsca, gdzie w G2 NK siedział Dragomir. Nie zapomnij przy rozmowie z nim (i przy wszystkich następnych z nim rozmowach) założyć amulet, dany przez Zigosa.

    Drugi raz (w postaci Eleny) od godziny 14:00 w pobliżu kamiennego kręgu w gęstym lesie na wschodzi, tam gdzie szliśmy z Laresem po ornament.

    Trzeci i ostatni (w postaci Ruperta), spotkałem go o gdzoinie 8:00 rano, za piramidą w wykopaliskach magów wody, niedaleko ognistych jaszczurów i ścierwojadów. Oto i właściwie wszyscy.

    Za trzeci razem zaproponuje ci bardzo dobry pierścionek. Możesz go wziąć lub nie, ale potem będzie niemożliwe przejście wyspy Etlu w pokojowy sposób.
    PS Żeby żaden paladyn nie ucierpiał, można posłużyć sięzaklęcie strachu i snu.

    Żeby można otrzymać to zadanie, trzeba zapytać Xardasa o pokojowy sposób zdobycia amuletu. Zatem, musismy się pomodlić na ołtarzu Beliara, wstępnie wyrzuciwszy z ekwipunku szpon Beliara i jeśli nie jesteście paladynem lub magiem ognia oraz macie dodatnią karmę u Beliara, pojawi się posłaniec Beliara Zigos. Który da wam zadanie na poszukiwania Fellangora.

    • Gdzie znaleźć opiekunów
    Na pierwszego trafisz szybciej gdy obierzesz drogę maga ognia ale nie tylko po drodze do wykonania zadanie na maga ognia.
    Idziesz ścieżką w stonę czarnego trolla ale przed jeziorkiem skręcasz w prawo kawałek dalej prosto i tu trafisz na małe rozwidlenie. Po lewej na ścieżce powinieneś trafić na szczury a skręcisz znowu w prawo i pierwszy opiekun się pojawi.To pewnie Dagoth.

    Drugi pojawi się koło wieży Xardasa ale po wykonaniu zadania tego pierwszego opiekuna.


    • Amulet Triram
    między koszarem a portem jest gościu tam gdzie  rengaru ucieka musisz do niego zagadać w końcu pojawi się dialog potrzebuje informacji i w tym dialogu o amulecie będzie mowa. Następnie musisz ukraść hagenowi klucz do portalu wyspy zwanym etlu trzeba mieć 100 zręczności żeby go okraść, następnie idziesz do portalu, znajduje się w drodze do słonecznego kręgu, tam gdzie są zbieracze, to już wszystko

    • Jak dołączyć do bractwa? Opis jak przypodobać się guru.

    Orun- musisz z nim porozmawiać w szarfie nowicjusza którą dostajesz od lestera każe ci on zanieść paczkę do lariusa można go spotkać od 12-14 na ławce obok Giriona przed ratuszem najpierw powinno się porozmawiać z lariusem o czym tylko się da należy jednak unikać tematu paczki,musimy mieć na sobie przepaskę nowicjusza, jak się go wypyta o wszystko można zagadać o paczkę powinien ją przyjąć jeśli jej nieprzyjmie za pierwszym razem to już chyba nie przyjmie i nie dostaniemy się do bractwa wracamy do oruna i dajemy mu zapłate od lariusa.

    Tyon - musimy mu przynieść receptę na jakiś eliksir udajemy się do klasztoru aby tam wejść należy przed pedrem skręcić w lewo i wspiąć sie po jednej ze ścian idiemy do goraxa kradniemy mu klucz do skarbca udajemy się tam i wyciągamy z jednej ze skrzyń upragnioną receptę aby się wydostać z klasztoru należy ukraść klucz paladynowi sergio. Po powrocie do tyona okaże się że to nie wszystko musimy jeszcze zdobyć jajo pełzacza, szczaw królewski, serce golema oraz język ognistego jaszczura. Jajo jest w jaskini z pełzaczami i runą którą należy zdobyć aby zostać magiem ognia. Na szczęście nie musimy tam iść ponieważ te przedmioty oprócz szczawiu możemy kupić od lutero. Dajemy przedmioty tyonowi i następnego dnia może nam dać eliksir podnoszący manę o 5 pkt

    Cadar - Idziemy do nowicjusza nadzorującego zbieraczy bagiennego ziela prosimy go o pomoc ten każe nam zanieść bagienne ziele cadarowi gdy to zrobimy zleci nam on udanie się do 3 grup zbieraczy po ziele 1 jest za kamiennym kręgiem przy farmie lobarta 2 jest na wzgórzu przy kamiennym kręgu w lesie i 3 jest przed kopalnią niedaleko jeziora koło którego jest czarny troll wracamy i mamy jego szacunek.
    Parvez - dla niego dostajemy specjalne ziele od oruna dajemy mu je i każe on nam znaleźć ohotnika na nowicjusza którym okazje się valentino.

    Namib - używamy na jednym z jego uczniów zwoju snu ten do nas zagada i wyjdzie żeby na poparł potrzebujemy 40 many głupotą jest pakowanie w manę jeśli nie będziemy guru więc kupujemy amulet oświecenia pierścień oświecenia, idziemy na wzgórze przed wschodnim wyjściem z khorinis po pierścień zwiększający manę o 10 pozostałe 5 pkt many to np eliksiry ciemne grzyby itp




    Na wszelkie pytania i niejasności postaram się odpowiedzieć,oczywiście jeżeli będę znał odpowiedź.

    All right reserved siewka181.

    Bzdury,że niby skopiowane będę ignorował,gdyż nad tym spisem spędziłem ponad 2 godziny i nie mam zamiaru słuchać bezpodstawnych oskarżeń,
    i wszelkie tego typu posty będę zgłaszał jako spam.
    Jestem autorem tego opisu i zastrzegam do niego prawo.
    W przypadku,gdy chcesz go wykorzystać pozwalam,ale
    tylko z informacją,że to ja jestem autorem tego oto opisu.
    [/s]

    Strony: [1]
    Do góry