Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Draks

Strony: [1] 2
1
Teczki grafików / Draks (Gothicowe prace)
« dnia: 2016-03-17, 20:17 »
Ostatnimi czasy strasznie dużo zajmowałem się grafiką 3D do swojego moda, i wpadłem na pomysł, żeby pokazać to co już zrobiłem, a jest tego dużo. Moim źródłem inspiracji były najczęściej prace Zeda. Nie jestem jakimś tak super grafikiem, starałem zachować się klimat gothica, większość modeli została wymodelowana prze zemnie, nie które po prostu zmodyfikowałem, z wykorzystaniem gothicowych textur.

Wzmocniony pancerz herszta najemników
Spoiler

Jaszczuroczłek wojownik
Spoiler

Lekki pancerz łowcy orków
Spoiler

Średni pancerz łowcy orków
Spoiler

Oręż najemnika
Spoiler

Piracki kordelsa
Spoiler

Zwykły miecz dwuręczny
Spoiler

Ostrze na smoki
Spoiler

Pirackie ostrze
Spoiler

Dwuręcznik
Spoiler

Wzmocniony pancerz cienia
Spoiler

Wielki dwuręcznik
Spoiler

Pancerz myśliwego
Spoiler

Szata maga bitewnego
Spoiler

Wzmocniony ciężki pancerz łowcy smoków
Spoiler

Ciężki pancerz cienia
Spoiler

Wzmocniony pancerz z płytek z pełzacza
Spoiler

Kruk
Spoiler

Pancerz którego PB nie dodała
Spoiler

Kolejny pancerz nie dodany przez PB
Spoiler

Kusza i łuk jako szpon beliara
Spoiler

Ciężki pancerz myśliwego
Spoiler

Ork niszczyciel
Spoiler

Ork herszt
Spoiler

Jaszczuroczłek elita
Spoiler

Wielki orkowy miecz wojenny
Spoiler

Miecz paladyna
Spoiler

Piracka maczeta
Spoiler

Miecz dwuręczny paladyna
Spoiler

Kordelas Grega
Spoiler

Szpady różnego rodzaju
Spoiler

Hydra
Spoiler

Pancerz nowego porządku
Spoiler

Wielkie ostrze bojowe
Spoiler

Ostrze nowego porządku
Spoiler

Kolejny dwuręcznik
Spoiler

Harpia
Spoiler

Zmodyfikowany pancerz łowcy smoków
Spoiler

Ciężki dwuręcznik
Spoiler

Kostury
Spoiler

Miecz łowcy orków
Spoiler

Topór bojowy
Spoiler

Oręż z magicznej rudy
Spoiler

Oręż z czarnej rudy
Spoiler

Orkowa zguba
Spoiler

Katana
Spoiler

Inkwizytor
Spoiler

Miecz dwuręczny
Spoiler

Miecz katowski
Spoiler

Ciężki pancerz assasyna
Spoiler

Pancerz assasyna
Spoiler

Pancerze bandytów
Spoiler

Szkielet rycerz
Spoiler

Szkielet paladyn
Spoiler

Pancerz zabójcy smoków
Spoiler

Ciężki pancerz paladyna
Spoiler

Ciężki pancerz wodnego kręgu
Spoiler

Wisielce 
Spoiler

Wykorzystane projekty:
Textura Zeda
Textura Maliksofta
Pancerze z Woga, zmodyfikowałem model
Textura łowcy orków z mrocznych tajemnic
Textura maga z Returninga 2

Temat będzie cały czas aktualizowany o nowe projekty :)

2
Skrypty / Problem NPC_TALENT_1h
« dnia: 2014-09-28, 14:02 »
Witam, napisałem owy skrypt:
if (Npc_GetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H) < 30) {
    AI_UnequipWeapons(self);
} else {
    Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_TARCZA.msb");
};
Gdy założę tarczę to mi ją zdejmuję pomimo, że mam 30%+ dokładnie to 100% walki bronią jednoręczną, gdzie jest  błąd?

3
Gothic MMO to najnowszy serwer oparty na modyfikacji Gothic Multiplayer.

Najważniejszym elementem serwera jest zdecydowanie mapa, która została stworzona na bazie mapy z modyfikacji "Jaktyl". Zawiera wiele nowych wysp, bezpieczne miasto, tajemnicze jaskinie, gęste lasy, bagna, mroźne szczyty i wiele innych lokacji.

Zostały wprowadzone liczne systemy:
-System kowalstwa
-System alchemii
-System polowań
-System misji kurierskich
-System misji zielarskich
-System zielarstwa
-System skarbów
-System grup
-System rang
-System klanów
-Sysem dropu przedmiotów
...oraz wiele wiele innych, jednak o nich dowiecie się już w samej grze!

Wszystkie profesje zostały zbalansowane między sobą.Walka  Mieczami dwuręcznymi została przyśpieszona, a strzelanie z kuszy spowolnione.

Forum http://www.forum.gothicmmo.pl/

Facebook http://www.facebook.gothicmmo.pl/

Youtube http://www.youtube.gothicmmo.pl/

Strona http://www.gmp.gothicmmo.pl/

Kilka filmów przedstawiających serwer:
-
https://www.youtube.com/watch?v=Ofp2kdqtK2g

-
https://www.youtube.com/watch?v=MiJPutzldcU

-
https://www.youtube.com/watch?v=Y8iLtWQwY9M

4
Skrypty / Nowy czar - błąd
« dnia: 2014-08-12, 18:33 »
Witam, mam taki problem, że dziś spróbowałem sobie zrobić nowy czar, mianowicie miała to być kula ognia tylko z inna teksturą, gdy wszystko zrobiłem, skrypt runy, nowy SPL_BLUEBALL a także dopisałem PfxInstMagic pozmieniałem INSTANCE oraz zmieniłem teksturę kuli ognia, wprowadziłem zmiany także w VisualFxInst gra się jakimś cudem włączyła  :cool: dodam, że to moja pierwsza styczność z takimi rzeczami, ale niestety, gdy wyciągam moją nową runę, to wywala że nie może odnaleźć SpellFX co muszę dopisać jeszcze, aby to działało? szukałem i nic nie znalazłem, proszę o pomoc.

edit: poszukałem w działach samouczki, skrypty, znalazłem tutrial nowy czar bojowy, zrobiłem tak jak trzeba ale tym razem wywala błąd, SPL_BLUEBALL, jak zrobić aby to działało? dopisałem w constants.d co trzeba i asccesmana.

Post połączony: 2014-08-13, 13:48
Zrobiłęm wszystko, tylko wyskakuje bład SPL_ICEBALL 5 linijka coś takiego, chuj wie oco chodzi.

5
MDS i animacje / Błąd podczas wczytywania MDS
« dnia: 2014-07-23, 23:12 »
Witam, mam kolejny głupi problem, otóż przekopiowałem zdekompilowany przez siebie MDS Humans_1hst2.MDS
, gdy go zmodyfikuję przyśpiesze, zmienie nazwe na swoją, to wywala mi taki błąd http://ifotos.pl/zobacz/wtfpng_eshrear.png/ Gdy zmienie inny MDS np kuszy czy łuku to działa bez zażutu, tylko tutaj mam ten problem, z ciekawości, też przekopiowałem MDS z folderu mds_overlay w Anims, zmieniłem tylko nazwe dalej ten sam błąd, proszę o pomoc, pozdrawiam.

6
Witam, poszukuję plików Humans_Cbow0.msb, Humans_1hst0.msb, Humans_2hst0.msb, Humans_bowt0.msb, wypakowałem plik Anims.vdf GothicVDS znalazłem pliki powyżej wymienionych, jako wojownik oraz mistrz, potrzebna mi animacje walk zielonych, niestety nie mogłem ich znaleźć ktoś wie jak do nich dojść? Może być MSB czy tam MDS bez różnicy.

7
Spacer / Zasięg lamp w mieście
« dnia: 2014-07-20, 19:38 »
Witam, mam taki problem dotyczący lamp z miasta. Wstawienie ich nie sprawiło mi problemu, w nocy świecą lecz bardzo słabo chciałbym się spytać czy po wstawieniu oCMobFire jako latarnie można ustawić mocniejsze światło bądź zwiększyć zasięg tego światła które promieniuje z latarni. Jeśli jest taka możliwość to jak to zrobić, jak skonfigurować voba.

8
Witam, chciałbym spolowanić animację ładowania bełtu w kuszy, na poziomie mistrzowskim, w tym celu zdekompilwałem MDS HUMANS_CBOWT2.MSB zdekompilowało mi animacje, otworzyłem je w blenderze i nie wiedziałem jak to spowolnić, więc porawdziłęm się pewnej osoby, powiedziała mi, że można to zrobić w MDS to się pytam jak? jest to możliwe? z góry dziękuje za pomoc.

9
Witam, chciałbym zrobić skrypt do butów  i zrobiłem sobię przedmiot z takimi flagami   
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_THROW;
problem tkwi w tym że mogę założyć więcej niż jedne "buty". Chciałbym aby można było założyć tylko jedne, aby to wyglądało tak samo jak w przydpaku hełmu, że mogę załozyć tylko jedne, bardzo proszę o pomoc.

10
Skrypty / Blokada wyrzucania przedmiotów
« dnia: 2014-07-04, 13:35 »
Witam, gdzie znajduję się funkcja odpowiedzialna za wyrzucanie przedmiotów pod przyciskiem alt, ponieważ, chcę zrobić blokadę wyrzucania przedmiotów, proszę pomoc.

11
Skrypty / Usuwanie broni po śmierci
« dnia: 2014-07-04, 01:40 »
Witajcie :D ktoś wie jak znaleść fukcje odpowiedzialna za śmierć, chodzi mi o to, że gdy umieram, to chciałbym stracić wszystkie bronie, mam problem z dualem z dark sagi, po śmierci dalej go mam, chciałbym tego uniknąć, jak to zrobić? z góry dziękuje za pomoc, po prostu chce aby wszystkie inne przedmioty takie jak miecze, czy dual znikały z mojego NPC.

12
Spacer / Kolce nie zabijają
« dnia: 2014-07-03, 21:00 »
Witam, to znów ja, tworzę mapę wszystko pięknie ładnie, mechanizmy gotowe, tylko jest malutki problem, otóż to chciałem zrobić pułapkę z kolcami która by zabijała, niestety nie wiem jak zrobić, aby te kolce zabijały, jedyny problem tkwi w tym że jak kolce dotykają postaci nie zadają obrażeń, co zrobić aby kolce zabijały postać na strzał,  proszę o pomoc.

13
Spacer / Łączenie zenów
« dnia: 2014-06-29, 20:05 »
Witam, dziś wykonałem sobie testowy zen już go ovobowałem, dodałem parę drzew itp, chciałem go dodać do Khorinis za pomocą marcosa, wiem, że zeny muszą być w 3dsach, no ale pytanie czy jak je przekonwenetruję to nie utracę vobów? Da się tak połączyć zen, aby moje voby nie zostały usunięte? bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam.

14
Skrypty / Gothic 2 miecz runiczny, efekt z Gothica 1
« dnia: 2013-11-23, 14:39 »
Witam

zajmuje sie mieczami runicznymi
https://www.youtube.com/watch?v=wsUCHDNg6xQ

i chciałbym zrobic miecz z efektem piorokinezy, co musiał bym zrobic by przenies ten magiczny efekt pioronikezy, w PfxInstMagic znalazłem PYROKINESIS_TARGET no ale niestety efekt nie działa, nie chodzi mi o czar sam efekt do miecza runicznego, co musiałbym zrobic zeby mi to działało ? co mam zrobic ? bardzo prosze o pomoc, z gory dziekuje.

pozdrawiam

15
Skrypty / Czar z Gothica 1 do Gothica 2
« dnia: 2013-11-16, 19:37 »
Witam
chciałbym przenies czar z gothica 1 do gothica 2 Piorokineze, jak grzebałem w SPELL_PYROKINESIS to probowałem z innym czarem z gothica niestety skrypt wyglada inaczej niz z G2, ma ktos jakis pomysł jak to zrobic ? bardzo prosze
pozdrawiam.

16
MDS i animacje / Orc Body.asc
« dnia: 2013-11-10, 21:20 »
Witam
Mam pewien problem otoz chce zdekompilowac ciało orka elity Orc_BodyElite.asc wiec chce zdekompilowac Orc.mds
Tool >> decompile models >> Dynamic (MDS or MSB) i nie wyswietla mi pliki Orc.mds, sprawdzałem w folderze anims i _compiled, wie ktos jak to zrobic, uzywam GothicSourcer V3.10, nie wiem co zle robie.

17
Skrypty / Jak zmienić obrażenia runy?
« dnia: 2013-10-14, 17:07 »
Witam
mam pewien problem, nie wiem jak zmienic dmg runy kombinowałem zmieniałem COUNTY itp, runa dalej miała swoj dmg, wiec nie wiem gdzie jest problem, prosze o pomoc.

z gory dziekuje

18
MDS i animacje / Potrzebne ASC potwora
« dnia: 2013-06-15, 10:59 »
Witam
Da radę ktoś podesłać animację WAR_FIRE_BODY.asc

19
Skrypty / Siła na czas
« dnia: 2013-06-04, 19:30 »
Dzien dobry

Mam problem wiec pisze do Was, otuż chce zrobić miksture siły, taka ze po je wypiciu doda nam np 10 sily, ale chce zeby trwalo to 10 minut, rozumiecie wipijam miksturę po upływie czasu 10 minut tracę te 10 siły, kombinowałem ale nie wychodziło ?? możecie pomoc ??? jak wpisać np swoj czas 3 min, 5 min itd

20
MDS i animacje / Potrzebne animacje potworów
« dnia: 2013-06-02, 10:26 »
Witam
Da radę ktoś podesłać animację CRW2_Body.ASC, LUR_BODY.ASC, SNA_BODY.ASC ?

Strony: [1] 2
Do góry