Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Baster

Strony: [1]
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Bitwa mod 2
« dnia: 2008-07-22, 13:21 »
Bitwa mod 2

* Nazwa: Bitwa mod 2
* Twórca: Oszust, Krolik
* Wersja językowa: polska
* Platforma: Gothic II + NK
* Długość: bardzo krótki, ale zapewniam, że niektórzy grają w to godzinami :P
* Trudność: to zależy, weterani Gothica nie będą mieć problemów
* Premiera: 22.07.2008r.

Opis:

Kolejna część "sagi" :P  Tyle, że związana jest z poprzednikiem tylko 1 rzeczą, domyślcie się jaką :D
Trochę się nauczyłem od czasów, kiedy nie wiedziałem co to startscreen, więc jakość "dzieła" także wzrosła. Modyfikacja była robiona kilka dni, a robiona byłaby jeszcze krócej, gdyby nie spore problemy techniczne. Fabuła w modzie jest, ale tylko dlatego, aby nie została nazwana taką "zwykłą sieczką". Mimo wszystko, ten mod to i tak zwykła sieczka :D  . Acha, nie narzekajcie na 2d, gdyż było ono robione przez słabego grafika :P  W startscreenie, ten klocek pośrodku to miał być symbol moda, ale nie wyszło :P

Oficjalny opis:

Fabuła:

"Tennoth - najsłynniejsza kraina z czasów odważnych i honorowych wojowników. To właśnie stąd pochodzą najlepsze wojska, najemnicy. Ziemie Tennoth'u opiewały legendy, a rycerzy - sława.
   Zaprawione w bojach królestwo, zdołało podbić wiele ziem... i zyskać wrogów. Plemiona dzikich barbarzyńców zaczęły najeżdżać osłabione wojnami państwo. Mieli skórę twardszą od mocnego materiału, a topory wielkie i ostre. Mimo zaciekłego oporu, barbarzyńcy zaczęli już zajmować wioski i pojedyncze farmy. Król wyjechał szukać wsparcia, lecz zostawił na swoje miejsce nieco porywczego generała. On nie czekał, tylko zebrał ostatnich niezranionych jeszcze żołnierzy i ruszył walczyć z częścią wojsk barbarzyńskich. Jako miejsce bitwy wybrano kotlinę po wyschniętym jeziorze, tutaj zaczynamy naszą "historię" :/ . Obozowisko wojowników mieściło się niedaleko, jednak jeden z żołnierzy przysnął..."

Mod oferuje:

- Nowy główny bohater;
- 48 NPC;
- Parę dialogów;
- wybór poziomu trudności;
- Easter eggi;
- nowy świat wykorzystany w około 1% xD;
- jeden z tekstów Zdunka (pozdro Zdunek :P  );
- dialogi mówione.

Screeny!

Komentarze:

CLICK!

Linki:
Bitwa mod 2 wersja KINGSIZE - NIE WYMAGA GMDK! (dubbing)
MIRROR - WYMAGA GMDK! (dubbing)

Bitwa mod 2 wersja SMALL (brak dubbingu)

Aby mod poprawnie działał, należy ściągnąć G2MDK LINK
i zainstalować w głównym folderze Gothic II,
oraz pobrać Gohic startera LINK
i również zainstalować w głównym folderze Gothic II :D

Betatesterzy :
- Sebinho,
- Lesterek,
- Kereth,
- Vierzba,
- Dexter17.

Dzięki betatesterom, dowiedziałem się, że jak nie mamy G2MDK, to wywali nas z jednej z rozmów ;)  (patrz wyżej na wersje)

2
Skrypty / [G1&G2]Omówienie C_NPC
« dnia: 2008-07-20, 20:18 »
No więc zacznę od tego, że to całe C_NPC wyjaśnił mi mEatrikZ :D

C_NPC... Co to do licha jest ?
Fachowa odpowiedź -

mEatrikZ 19:59:00
"Zajebiście przydatna Funkcja"

****************************************

Dobra, no więc już wiemy co to jest. Teraz czas na wyjaśnienie używania. Przykładowo, npc ma w ekwipunku pancerz, a my mu go chcemy założyć, gadając z innym gościem. Niewykonalne? Jak to nie! :P

załóżmy, ze zbroja nazywa się "ITAR_MIL_L", a npc :  "ORG_71830_Meat"

bierzemy dialog jakiegokolwiek gościa i wstawiamy coś takiego :


var C_NPC wacek; wacek = Hlp_GetNpc(ORG_71830_Meat);
AI_EquipArmor  (wacek,ITAR_MIL_L);


i tyle! :P  Ale należy wspomnieć, że var C_NPC wacek; wacek = Hlp_GetNpc(ORG_71830_Meat); wstawiamy na początek dialogu.

Pokażę na przykładzie dialogu z Hagenem:

Cytuj
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   Info Hallo
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Lord_Hagen_Hallo (C_INFO)
{
   npc          =    PAL_200_Hagen;
   nr          =    2;
   condition    =    DIA_Lord_Hagen_Hallo_Condition;
   information    =    DIA_Lord_Hagen_Hallo_Info;
   important    =    TRUE;
   permanent    =    FALSE;
};
func int DIA_Lord_Hagen_Hallo_Condition ()
{   
   if (hero.guild != GIL_NONE)
   && (self.aivar[AIV_TalkedToPlayer] == FALSE)
   && (Kapitel < 3)
   {
      return TRUE;
   };
};
func void DIA_Lord_Hagen_Hallo_Info ()
{
var C_NPC wacek;    wacek = Hlp_GetNpc(ORG_71830_Meat);
   AI_Output (self, other, "DIA_Lord_Hagen_Hallo_04_00"); //Słyszałem już o tobie.
   if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lothar_EyeInnos))
   || (Andre_EyeInnos == TRUE)
   {
      AI_Output (self ,other, "DIA_Lord_Hagen_Add_04_03"); //Lothar doniósł mi, że chciałeś ze mną rozmawiać.
      AI_Output (self, other, "DIA_Lord_Hagen_Hallo_04_01"); //Jesteś tym obcym, który domaga się Oka Innosa.
   };
   
   AI_Output (self, other, "DIA_Lord_Hagen_Hallo_04_02"); //Jestem Lord Hagen.
   AI_Output (self, other, "DIA_Lord_Hagen_Hallo_04_03"); //Królewski paladyn, wojownik w służbie Innosa i namiestnik Khorinis.
   AI_Output (self, other, "DIA_Lord_Hagen_Hallo_04_04"); //Jestem zajętym człowiekiem, więc nie marnuj mojego czasu. Mów od razu, co cię tu sprowadza.
AI_EquipArmor  (wacek,ITAR_MIL_L);
};


Tym sposobem można zrobić dosłownie wszystko u kogoś, nawet z nim nie gadając! (np. zmienić rutynę, gildie, założyć hełm, itp.)

Właśnie nauczyłeś się bardzo przydatnej funkcji! :D

Tutorial można kopiować ile wlezie, a nawet jeszcze więcej, ale miłe słowo o autorze :P

@down - a może :P  to mEatrikZ nazwał to funkcją :D

3
Ukończone modyfikacje / [G1] Bitwa Mod v1.2
« dnia: 2008-02-17, 21:50 »
Bitwa_mod

    * Nazwa: Bitwa_mod
    * Twórca: Oszust
    * Wersja językowa: polska
    * Platforma: Gothic I
    * Długość: krótki(około 15 minut)
    * Premiera: 17.02.2007r.  Godzina 21:45

Opis:

Moja pierwsza produkcja. Mod wprowadza krótką, ale nową i treściwą fabułę, której akcja toczy się w pobliżu placu wymian. Może mod jest krótki, ale warto wspomnieć, że robiłem go sam parę dni, robiony był w celach edukacyjnych i zaczynałem go robić jako zupełny n00b.

Oficjalny opis:

Fabuła:

"Myśliwy imieniem Hans został dziś wrzucony do koloni. Co go tam spotka ? Jakie będzie miał przygody? Dowiesz się tylko grając w moda."

Mod dodaje:

- 11 NPC;
- Parę dialogów;
- 4 questy (3, zależnie od drogi jaką obierzemy);
- Easter eggi;
- Trochę humoru;
- Startscreen;
Po ukończeniu moda można grać dalej w normalnego Gothica.

Galeria
Linki:
Bitwa_mod_1.2

https://mega.nz/file/dthilboB#SQkODSjc-5owB4-UQduJhNHoTT1QhzAQT3DFhA6FcjU
https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+I/Bitwa+Mod+1.2

Strony: [1]
Do góry