A tu masz opis parametrów klasy zCCSCamera; i na tej samej stronie jest opis zCCamTrj_KeyFrame:
http://www.gothic-library.ru/publ/zccscamera/1-1-0-494W Spacerze jest coś takiego jak "Cutscene-sequencer", ale jest niefunkcjonalne i nie ma co tracić na to czasu; sprawdzałem, wywala z gry, nie było używane w G1, ani G2.
Zobacz sobie skrypt nauczania Vatrasa. W tym skrypcie możesz sobie odliczać czas. Ja na bazie tego skryptu tworzę przemowę. I zamierzam stworzyć kilka kamer czyli instancji klasy zCCSCamera, które zawierają obiekty klasy ZCCamTrj_KeyFrame.
W Spacerze ustawię czas pracy kamer w sekundach; a w skrypcie przemowy mogę sobie co do sekundy wyznaczyć, kiedy będzie uruchamiana kolejna kamera. Za pomocą "Wld_SendTrigger". Najpierw pokażę jedną kamerą grupę gapiów, kolejna będzie stale ustawiona na przemawiającego (aż uruchomię funkcję "Wld_SendUntrigger"). Potem uruchomię kolejną.
Z Laran, czyli pewne nawiązane do lore będzie.