Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PanAlgebra

Strony: [1]
1
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2020-04-05, 13:50 »
Ja osobiście zainstalowałem spolszczenie 1.0.4 na wersję 1.0.5 i gra działała, natomiast spolszczenie jest kompatybilne z 1.0.4 więc poprawki z 1.0.5 po instalacji spolszczenia 1.0.4 nie powinny działać.

2
Gry / Tajna droga do usuniętej przełęczy w G2nk
« dnia: 2020-04-03, 16:15 »
Gothic zawsze może zaskoczyć czymś nowym. Swoją drogą to ciekawe.

3
Archiwum / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-03-19, 14:08 »
Zapowiada się niesamowity mod. Czy z świątynią śniącego będą związane jakieś questy, czy coś ? I czy będzie to oryginalna świątynia śniącego, czy też jej zawalona wersja ? Bo z tego co wyczytałem nie chcecie dodawać nowych dialogów, więc nowe questy odpadają, ale czy poza kwestiami eksploracji nowe lokacje wniosą jakąś  wartość ? Na zasadzie jakiś nowy potężny miecz ukryty np. w klasztorze zmiennokształtnych czy coś ?

4
Ucieczka / Błędy i bugi
« dnia: 2020-03-01, 10:13 »
Simen nie mam GMDK, a starter w wersji 2.8

5
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2020-02-28, 12:44 »
Kolejność instalacji ma znaczenie. Uruchom wszystkie instalki jako administrator.

1.Usuń całego gothica 2 nk. (jeśli zostanie folder o nazwie gothic 2 należy go usunąć)

2.Zainstaluj go jeszcze raz.

3.Zainstaluj gothic2_fix-2.6.0.0-rev2

4.Zainstaluj Gothic2_PlayerKit-2.8

5.Zainstaluj G2NoTR-SystemPack-1.8(Należy zaznaczyć koniecznie instalację wersji polskiej)

Teraz gra jest jest gotowa do instalacji moda.

6.Zainstaluj DarkSaga 1.0.4.0 w wersji rosyjskiej.

7.Zainstaluj spolszczenie The Dark Saga PL.(wersja spolszczenia 1.0.4.0)




6
Ucieczka / Błędy i bugi
« dnia: 2020-02-26, 21:02 »
Wersja 1.1. 30-40h rozgrywki. ~17 lipca 2k19 (Skopiowałem opis z gothicstarter)

Wersja z gry z systempack.

Poziom trudności Legendarny z włączonym trybem sprawiedliwości.

Błędy, które znalazłem:

1.Znikające bryłki złota. Miałem w ekwipunku pewną liczbę bryłek złota, odebrałem złoto od kopacza do zadania od Jana, po czym kopałem złote bryłki w 2 bądź 3 rudach, wracam do obozu a tam nie ma dialogu z Janem. Zaglądam do ekwipunku, a tam mniej bryłek złota niż miałem przed rozmową z kopaczem i wydobywaniem rud (ewentualnie tyle co na początku, a powinienem mieć dużo więcej).

2.Pewnego razu widzimy orka(Krugh-Kan) w obozie łowców orków w zbroi z płyt paladyna, jakiś czas potem zbroja znika i ork znowu biega bez zbroi, a powinien ją mieć.

3.Fed podczas walki na arenie jest nieśmiertelny(próbowałem walczyć w 3 rozdziale). Nie wiem jak zresztą przeciwników, bo Feda pokonać się nie dało.

4.Bardzo często po użyciu zwoju przemiany w jakieś stworzenie będziemy mieli ujemną manę. Gdy mamy 5 many i np. przemienimy się w jaszczura i wrócimy do ludzkiej postaci, nasza mana będzie ujemna(-5 many), ponadto istnieje duże prawdopodobieństwo iż gra się zawiesi podczas próby zapisania stanu gry.

5.Mimo kupienia amuletu Johnego i zakończenia questu z amuletem, dalej możemy go okraść z amuletu(którego nie powinien mieć), a quest z zakończonych przejdzie do nieudanych.

6.Szukając myśliwego który umie tworzyć lutnie(robiłem to w 3 rozdziale) dowiadujemy się o jego obozie obok przełęczy, faktycznie pojawia się tam wtedy, lecz nie ma żadnej opcji dialogowej.(Nazywał się prawdopodobnie Jehen)

7.Twarze i głowy niektórych postaci  od pewnego momentu rozgrywki robią się czarne.(zaczęło się od obozu bandytów)

8. W opisie białego rumu pisze, że przywraca mane, a tak naprawdę przywraca punkty życia.

9. Gdy mamy 45 punktów siły, u nauczycieli siły pisze, że potrzebujemy 5 punktów nauki by zwiększyć siłę o kolejne 5, natomiast posiadając 5 pn nasza postać jest informowana, że ma za mało doświadczenia.

10. Dodatkowo nawet jak nie mamy dostatecznie dużo punktów nauki by zwiększyć siłę(wyskakuje taki komunikat), to podczas klikania naucz się, nasza postać traciła złoto, a nie powinna skoro brak jej punktów nauki by zwiększyć atrybut.

11.Po zdobyciu amuletu dla Noda(z ciała nekromanty) ściągnąłem założony obecnie amulet i nie mogłem założyć jakiegokolwiek innego. Nawet gdy amulet potem trafi w ręce Kerolotha(amulet z zadania). Klikanie w inne amulety nie przynosi rezultatu, nie da się ich założyć. Np. Nie mogłem założyć amuletu ochrona przed ogniem +10.

12. U mnie nekromanta z questu od Noda miał w ekwipunktu przedmiot bez tekstury o nazwie przypominającej kod na jakiś przedmiot. Tak raczej nie powinno być.

13.Owca Moly po odprowadzeniu jej na miejsce(laboratorium bandyty alchemika) i udanym "dialogu" z owcą w jaskini, z powrotem pojawia się w obozie bandytów, a powinna być w jaskini.

14. Na samym początku gry, gdy za pomocą trucizny udamy martwego, a przez przypadek przejdziemy za blisko strażnika kopalni, nasza postać wróci do kopalni i gdy tylko będzie próbowała wyjść rozpocznie się nowy dialog z strażnikiem, a nasza postać się cofnie. Uniemożliwia to ucieczkę z kopalni i ruszenie fabuły do przodu. Powinien on raczej wszczynać alarm gdy nas zauważy poza kopalnią, a nie kazać nam do niej wrócić.

15.W zadaniu psikusy bandytom po podrzuceniu paczek z bronią i zabiciu owiec, postanowiłem uszkodzić palisadę, powiedziałem bandycie o dzikach, znalazłem miejsce wewnątrz obozu gdzie uruchamia się animacja niszczenia palisady(obok niewolników o północy) lecz nic się nie działo. Nieważne ile razy bym nie uruchamiał animacji, ani na jak długo. Po licznych próbach zapisałem grę, wczytałem ją, położyłem się spać (chyba do południa) i zadanie zostało z jakiegoś powodu zakończony pomyślnie. Być może tak miało być, ale moim zdaniem coś było nie tak, bo nie zostałem poinformowany, że uszkodziłem palisadę, a po podrzuceniu paczek z bronią i zabiciem owiec miałem komunikat w dzienniku.(Potem Gestath po ukończeniu zadania z Nodem normalnie pojawił się wybić bandytów).

16. Gdy Jan każe nam szukać Brutusa, to  z tego co się dowiedziałem mamy znaleźć jego ciało, natomiast nigdzie go nie ma, szukałem dokładnie, z tego co wyczytałem na forum to błąd.

17. Po nauczeniu się umiejętności władania tarczą i jej założeniu nie widać jej na plecach postaci, jedyne co się zmienia, to lepsze statystyki ochrony widoczne w oknie atrybutów.

18. Mimo iż nasza postać mogła nigdy nie zawitać do twierdzy(u mnie nigdy tam nie była), to w 3 rozdziale jest wstanie wskazać to miejsce Kerolothowi jako kryjówkę , mimo iż nigdy tam nie była, więc nie powinna tego miejsca znać. Opcja dialogowa z Kerolothem powinna się pojawiać dopiero po odwiedzeniu tego miejsca.

7
Czy jako guru będę mógł nauczyć się 6 kręgu magii ?(chodzi mi o to, że runa uriziela wymaga 6 kręgu), oraz czy jako guru będę mógł  zostać nekromantą ? Czy w obecnej wersji moda dalej funkcjonuje opcja dołączenia do magnatów ? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Strony: [1]
Do góry