Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jedairusz

Strony: [1] 2 3 ... 55
1
Zapowiedzi modyfikacji / Gothic 2 HD Reworked Project
« dnia: 2019-02-12, 22:39 »
Cytuj
szczególnie, że masz bezpośrednie porównanie tekstur - i jeśli tam widzisz zaledwie lekką różnicę to albo jesteś ślepy albo tylko udajesz takiego idiotę).
To ja pozwolę dorzucić jeszcze łyżkę dziegciu do tego. Ile te tekstury mają większą rozdzielczość? 2x, 4x? Tego nie widać. Dodajesz taki mikrodetal, a żeby faktycznie była różnica, trzeba by skupić się najpierw na ogólnych formach namalowanych rzeczy, nad tzw. średnim detalem a dopiero na końcu na drobnym. Zwiększenie rozdzielczości w niektórych miejscach wręcz uwydatnia niedokładnie zmapowane modele, seamy na UVce, mirrory itp. To też dałoby się poprawić. To jest karkołomny proces, ale do zrobienia. Tak czy siak życzę powodzenia!

2
Twórczość / Sky Baron: War of Nations
« dnia: 2019-02-04, 22:02 »
Kolorki i stylówka - klasa! Możesz coś więcej powiedzieć od strony 3D? Za co jesteś odpowiedzialny, może jakieś info na temat shaderów, tekstur i workflow jakie macie?

3
Teczki grafików / KolegaZWojska
« dnia: 2019-01-31, 21:07 »
Hmm, myślę, że warto byłoby pokazać coś dopracowanego, niekoniecznie duże enviro. Najlepiej jakiś asset z ciekawą historią, może małą dioramę?
Zobacz na te obrazki - jeden taki i chcesz żeby taki ktoś robił dla ciebie grafikę.





4
Teczki grafików / KolegaZWojska
« dnia: 2019-01-31, 19:11 »
Fajnie, że się podzieliłeś! Niektóre rzeczy widziałem wcześniej. Niewątpliwie widać, że masz dobre oko i ładnie modelujesz. Natomiast brakuje Ci w portfolio czegoś takiego, co się wybija. Czegoś z ciekawym designem, materiałami, prezentacją - przemyślanej, kompletnej pracy a nie "masówki" na mobilki (która trzyma poziom, ale mam wrażenie, że nie pokazuje w pełni twojego potencjału). Masz cały czas zlecenia czy zajmujesz się głównie czymś innym? Szukasz stałej pracy w branży?
PS: Też myślę o założeniu artstation, ale to może jak będę mógł coś z nowej pracy pokazać!

5
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2019-01-29, 21:45 »
Bardzo ładnie, fajny pomysł na prezentację. Chyba przydałoby się delikatnie zblurować heighmapę żeby uniknąć "schodkowania".

6
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2018-12-04, 22:36 »
Fajne! Zróżnicowałbym kolor drewna i skóry, tak żeby zróżnicować te materiały. Podobnie zwiększyłbym połyskliwość skóry w stosunku do drewna. Przy stylizowanych rzeczach trzeba jeszcze bardziej zwiększyć kontrasty między elementami/materiałami żeby były bardzo dobrze czytelne. Z kolei edgde wear z curvature na drewnie wydaje się zbyt intensywny.

7
Co do nazwy moda - w mroku nie można wyróżnić stron, więc określenie "po tamtej stronie mroku" jest błędem językowym. Mocno niefortunne zestawienie słów.

8
Oferty pracy i pomocy / Graficy poszukiwani (3D / 2D)
« dnia: 2018-08-13, 20:37 »
Cytuj
mogą zostać wykorzystane praktycznie wszędzie
Przepraszam, że się wtrącam, ale kompletnie nie macie racji. Jeśli chcecie ruszyć z tym na poważnie (czego nie polecam, RPG to nie jest dobry pomysł na start) to potrzebujecie art directora i game designera. Następnie trzeba przemyśleć lokacje, ustalić styl, zebrać referencje, zrobić koncepty, przemyśleć kwestie techniczne i optymalizację - master materials, decale, tilowane detail textury itp. W przeciwnym wypadku będziecie każdy etap powtarzać kilkakrotnie. Stracicie masę czasu i zapału na to. Piszę to z perspektywy kogoś, kto pracuje w gamedevie i zna organizację pracy w tej branży.

Jeśli miałbym coś doradzić to używanie na tym etapie assetów z asset store (Unity) czy Unreal Marketplace. Są zarówno darmowe paczki jak i takie, które dostaniecie za grosze. Jako placeholdery nadadzą się w sam raz.

9
Pytania i problemy / Efekt loga
« dnia: 2018-05-22, 17:22 »
@up efekt okropny ;) Jak się chce zrobić coś porządnie, to nie zawsze da się prosto.

10
Pytania i problemy / Efekt loga
« dnia: 2018-05-22, 13:16 »
Ja bym zrobił w 3d, najpierw baza w 3ds maxie, potem podrzeźbić w Zbrushu. Jakiś ładny render i na koniec podmalówka.

11
Pytania i problemy / Teksturowanie w 3ds Max
« dnia: 2018-05-12, 20:30 »
Zasadniczo musisz zapoznać się z modyfikatorem Unwrap  uvw. Odpowiednio przygotowany (zmapowany) model teksturujesz z pomocą programów 2D (np. Photoshop, Gimp czy Krita) lub pakietu Substance (Substance Designer i Substance Painter).

13
Game Art / Prace Game-Artowe
« dnia: 2018-03-19, 20:03 »
No i ładnie. Temat oklepany, ale cóż. Jeśli chodzi o samochodzik, to trochę byłeś niekonsekwentny i źle się czyta jego skalę (odciski palców na górze, super pomysł - ale już zadrapania, zabrudzenia już nie wyglądają jak w zabawce) Warto byłoby zaprezentować go też lepiej. Mam wrażenie, że material definition mogłoby być ciut lepsze. Trochę marudzenie, ale staram się napisać cokolwiek konstruktywnego. Ogólnie to wszystko ładnie wygląda.

14
Pytania i problemy / Kreacja terenu
« dnia: 2018-01-24, 11:20 »
Model w blenderze, heighmapa na podstawie modelu, następnie import heighmapy do terenu w unity i dalej już zabawa w Unity. Warto zwrócić też uwagę na programy takie jak WorldMachine.

15
Teczki grafików / Komuch
« dnia: 2018-01-23, 14:08 »
Siatkę masz bardzo gęstą - sporo poly jest zbędnych, w innych miejscach łączysz elementy mesha w jedną całość co nie wydaje się konieczne :) Troszkę Ci się źle wypaliła normalka na krawędziach ostrza. Warto byłoby to poprawić :) Co designu to średnio przekonują mnie takie wysublimowane kształty połączone z topornym sposobem wykuwania. Tak czy siak, jest duży progres w porównaniu do poprzednich prac a o to chyba się rozchodzi?

16
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2018-01-21, 14:38 »
Bardzo ładnie. Robisz duży progres. Tekstury ładne, nie brakuje smaczków, ciekawych detali, może trochę brud taki "cloudowy" za bardzo :) No i co prawda nie widzę tekstur, ale wydaje mi się że przydałoby się je wyostrzyć.

17
Game Art / Nowinki ze świata Game-Artu
« dnia: 2018-01-12, 09:26 »
Świetna wiadomość. Zbierałem się do zakupu Shader Forge, ale w takim razie chyba poczekam :)

18
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-11-15, 15:09 »
Dzięki! Zatem posuwam się do przodu. :)



19
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-11-05, 14:06 »
Powolutku, w wolnym czasie, dłubie nowe assety. Mam sporo frajdy przy designie wszystkiego :) Dajcie znać co myślicie.





20
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-10-17, 20:14 »
Same w sobie drzewka niewiele do przodu. Zrobiłem LOD, poprawiłem liście, dorobiłem pniaczki.


Za to mogę się pochwalić kolejną paczką:
https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/handpainted-mine-pack-64470

Sketchfab z jednej scenki:
https://sketchfab.com/models/17778358eeb44676834e3b19b987b7ec





Strony: [1] 2 3 ... 55
Do góry