Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Militiant

Strony: [1] 2
1
MDS i animacje / Tekstury w 3DSmax
« dnia: 2018-05-31, 20:03 »
Mam mały problem.Gdy otworzę plik zbroi w .3ds (model leżący) i po prostu przeniosę teksturę w .jpg na model w programie tekstura pojawia się normalnie i dopasowuje do modelu.Natomiast gdy chcę zrobić to samo na pliku .asc żeby zobaczyć jak tekstura prezentuje się na modelu to już nie działa, model jedynie lekko ciemnieje (?).Oglądałem też różne tutoriale jak teksturować w 3dsie (np. tym narzędziem które pojawia się po kliknięciu "M") ale nic z tego nie działa i nadal tekstura się nie pojawia.

2
Pytania i problemy / Zbroja łowcy smoków bez hełmu
« dnia: 2018-05-28, 15:01 »
Aaa, czasem się coś bawię w blenderze ale myślałem że po usunięciu hełmu nie będzie głowy.Dzięki wielkie!

3
Pytania i problemy / Zbroja łowcy smoków bez hełmu
« dnia: 2018-05-27, 16:43 »
Podepnę się bo nie chcę robic kolejnego postu, ma ktoś może model zbroi Paladyna bez hełmu oraz rycerza też bez "hełmu" jeśli można to tak nazwać?

4
Skrypty / Błąd U:PAR: Expected "" (line 98)
« dnia: 2018-05-27, 16:42 »
Cytuj
Sprawdź wszystkie pliki, które modyfikowałeś i szukaj brakującego cudzysłowu.
Sprawdzałem i wszędzie jest wszystko ok.
Cytuj
Po wywaleniu błędu w zSpy pokazuje się linijka na czerwono z błędem. NAD tą linijką pokazuje się ścieżka do pliku, w którym jest błąd.
Sprawdzę to jak tylko wrócę do domu.

5
Skrypty / Błąd U:PAR: Expected "" (line 98)
« dnia: 2018-05-26, 20:57 »
Ale skrypt czego?

6
Skrypty / Błąd U:PAR: Expected "" (line 98)
« dnia: 2018-05-26, 18:46 »
Ustawiłem na 10 (zawsze miałem na 5),znalazłem coś takiego podświetlonego na czerwono, ale nic mi to nie mówi.
Cytuj
00:45 Fatal:-1 U:    PAR: Expected '"' ( line 98 ) .... <zParser.cpp,#599>




7
Spacer / Export świata .ZEN na .3ds
« dnia: 2018-05-26, 18:42 »
Chciałbym wyeksportować świat .ZEN na .3ds Spacerem, gdy klikam na "Save Mesh" dostaję komunikat "That works only in EditorCompiledMode", tak więc klikam na "World" - Compile World - zaznaczam EditorMode i po kliknięciu Compile dostaję błędy - "M:BSP leaf destroyed, but had still vob(s) in it's lists" oraz "D: RNDMAN: too few alphaVOBs!, potem ekran robi się biały a Spacer zawiesza się.Da się coś na to poradzić?

8
Skrypty / Błąd U:PAR: Expected "" (line 98)
« dnia: 2018-05-26, 10:29 »
Tutoriala używałem tego: https://themodders.org/index.php?topic=10992, większości istniejących gildii zmieniłem nazwy itp. oraz dodałem dwie swoje.

9
Skrypty / Błąd U:PAR: Expected "" (line 98)
« dnia: 2018-05-25, 16:47 »
Po dodaniu swoich gildii do skryptów według tutoriala wyskakuje mi błąd o treści "U:PAR:  Expected "" (line 98)", już raz spotkałem się z podobnym błędem ale wtedy między tymi dwoma znakami: " i " był przecinek, a w tym błędzie nie ma tam nic.Czy może mi ktoś pomóc?

10
Okej działa, dzięki wielkie!

11
Rutyna Hamlara
Cytuj
FUNC VOID Rtn_Start_2001 ()
{
TA_Position (00,00,22,00,"WP_HAMLARHOME");
TA_Position (22,00,00,00,"WP_HAMLARHOME");
};
Hamlar w pliku startup.d
Cytuj
Wld_InsertNpc            ( SFB_2001_Hamlar, "HAMLARHOME" );//StandAround
A w grze nie mam co pokazać, po prostu ich nie ma.

12
Materiały / Tekstury Grim'a
« dnia: 2018-05-16, 15:17 »
Można wiedzieć jak zrobiłeś tą łapę niedźwiedzia na twarzy?W sensie sam ją malowałeś czy znalazłeś na internecie i nałożyłeś?

13
No to co mam więc zrobić żeby NPCe się pojawiali

14
W Gothic.src mam STORY\NPC\*.d
Co mam tam wpisać?

15
Wpisałem z dużej.Co masz na myśli mówiąc "postaci pod ziemią"?

16
Zrobiłem sobie NPC'a i coś w rodzaju podwójnego domku, w którym ma on mieszkać razem z Diego.Zrobiłem waypointy w pokojach, połączyłem z innymi, wpisałem waypointy zarówno do skryptów postaci jak i pliku startup.d a postacie się nadal nie pojawiają.

17
Skrypty / G2NK NPC Designer
« dnia: 2018-05-15, 11:58 »
Okej działa, dzięki!

18
Tak jak w tytule, tutaj część skryptu
Cytuj
FUNC VOID Rtn_Start_2001 ()
{
TA_Guard (00,00,22,00,"WP_INTRO_W107");
TA_Guard (22,00,00,00,"WP_INTRO_W107");
};
niestety w miejscu w którym jest waypoint "WP_INTRO_W107" postać się nie pojawia.

19
Skrypty / G2NK NPC Designer
« dnia: 2018-05-15, 09:51 »
Cześć!Oglądałem materiał o modyfikacji Kroniki Myrtany, i zauważyłem że używają tam czegoś o nazwie Gothic 2NK NPC Designer.Znalazłem to ale nie do końca rozumiem jak mam to zainstalować.
Tutaj G2NK NPC Designer: https://github.com/Xardas49/g2npc_designer

20
Spacer / Brak świata (?)
« dnia: 2018-05-15, 09:43 »
Mam go w tym folderze.

Strony: [1] 2
Do góry