Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szybek_pl

Strony: [1] 2
1
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2021-04-19, 21:37 »
Macie zamiar przywrócić stare filmy (przed rozłamem) z waszego kanału z youtube ? Fajnie by było gdyby zostały chociaż przywrócone na kanale "dzieje khorinis archiwum". Bardzo przyjemnie się oglądało te materiały, no chyba, że są tak mocno przereklamowane, że się ich nie opłaca ponownie wrzucać ;)

Które konkretnie masz na myśli?

Chociażby ten
https://www.youtube.com/watch?v=pvtqCPs2MMU
Moim zdaniem szkoda, żeby taki dobry film się zmarnował, bądź utonął w zamętach youtube. Pamiętam jeszcze, że były też inne materiały, ale niestety nie pamiętam ich tytułów.

2
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2021-04-14, 22:45 »
Macie zamiar przywrócić stare filmy (przed rozłamem) z waszego kanału z youtube ? Fajnie by było gdyby zostały chociaż przywrócone na kanale "dzieje khorinis archiwum". Bardzo przyjemnie się oglądało te materiały, no chyba, że są tak mocno przereklamowane, że się ich nie opłaca ponownie wrzucać ;)

3
Pytania i problemy / Problem z importem zenu do blendera
« dnia: 2021-01-26, 21:03 »
Wczytuje się 3ds, a nie zen.
Chciałem edytować mur zamkowy w starym obozie. Niestety w spacerze jest to niemożliwe, więc pozostał mi blender, z którego nie umiem za specjalnie korzystać. O dziwo udało mi się zaimportować mniejszy zen, który zdecydowanie mniej waży. Dziękuje za odpowiedź  :)

4
Pytania i problemy / Problem z importem zenu do blendera
« dnia: 2021-01-26, 20:47 »
Witam, ostatnio bawię się w blenderze. Koniecznie chcę edytować zen (górnicza dolina) do lekkiej obróbki. Niestety gdy chcę go importować do programu to ładowanie trwa wieczność, gdy próbuję zareagować to bleneder się zawiesza. Czy to problem z wielkością pliku ? Czy może jednak jestem niecierpliwy ? W tym wypadku ten zen waży ok. 35mb. Czy ktoś zna rozwiązanie ? 

5
szkoda myślałem, że można. W takim razie zostaje roleplay. Dzięki za odpowiedź, temat można zamknąć.

6
Cześć ! Czy istnieje jakiś mod, który pozwala na rozgrywkę z kolegami w trybie fabularnym ?  Chciałbym pograć w g2nk jak w trybie singleplayer tylko, że z kolegami, jest taka możliwość ?

7
w takim razie co mam zrobić i jak mogę rozwiązać ten problem ?


Post połączony: 2020-03-06, 21:30
Dodam jeszcze że ciężka zbroja łowcy smoków jest podpisana jako ARMOR_DJG_H_SPIKES.ASC pomimo że pozostałe smocze zbroje nie posiadają .._SPIKES, więc nie mam bladego pojęcia dlaczego tak jest ustawione. W zwykłym G2NK wszystko poprawnie działa bo testowałem i daje sobie rękę uciąć że nawet w podstawce żadna z tych zbroi nie posiada końcówki .._SPIKES a dlaczego tak jest zrobione ? Nie mam zielonego pojęcia. Wiem tylko że to KARYGODNY błąd, który nie powinien w żadnym stopniu być dopuszczony, dlatego że przez niego rozgrywka jest znacznie utrudniona. Mod ten powinien rozwiązywać błędy i lekko rozszerzyć podstawkę a nie dodawać nowych problemów. Wiele razy się zawiodłem grając w tego moda, ale nie będę się szczególnie żalił bo niestety gothic to gothic i ma to do siebie że ciężko trawi mody a modowanie go to piekło. Nie dziwię sie dlaczego coraz więcej ludzi odchodzi od modowania gothica :(


Post połączony: 2020-03-07, 20:42
udało mi się naprawić ten błąd, niestety to wina moda ale jest na to rozwiązanie, żeby rozwikłać ten kłopot trzeba pobrać paczkę wszystkich zbroi, które są w G2NK, pliki zbroi powinny być oznaczone jako w formacie .ASC
Tu mozna pobrać zbroje .ASC http://chomikuj.pl/.../*5bPoradni.../G2_armors,5503250697.7z(archive następnym krokiem jest znalezienie ciężkiej zbroi łowcy smoków jest to ARMOR_DJG_H.ASC po odnalezieniu musicie utworzyć folder który (nie może zawierać spacji ani polskich znaków) ten folder musi być w plikach gry dokładniej jest to \Gothic 2 Noc kruka\_Work\Data\Anims. Po wrzuceniu do tego folderu pliku ze zbroją musicie zmienić nazwę zbroi na ARMOR_DJG_H_SPIKES.ASC (litery muszą być z dużej) po tym musicie znów wejść w pliki gry i znaleźć plik IT_ARMOR (są to wszystkie skrypty zbroi) otwórzcie ten plik za pomocą notatnika. Po otworzeniu znajdźcie skrypt o nazwie "ciężki pancerz łowcy smoków" po odnalezieniu tego wiersza musicie koniecznie zmienić ITAR_DJG_H(C_Item) na ITAR_DJG_H_SPIKES(C_Item) po wszystkim zapisujecie plik :) W razie czego piszcie di mnie :D

Ten post i problem już napisałem na pewnej grupie, ale nie szkodzi że tu umieszczę  :D

8
Do grania w mody nie instaluje się G2MDK, jest on wręcz szkodliwy. Dlaczego na Twoim screenie są odpalone na raz 2 SystemPacki? Może pora oba odinstalować, a potem dać na nowo do instalacji wersję 1.8?

Jeśli chodzi o G2MDK to zainstalowałem, po tym gdy wyskoczył mi ten error. Postanowiłem pobrać również paczkę zbroi o pliku .ASC i bawiłem się w plikach gry, dodając ten brakujący plik. Po części zniwelowałem błąd bo gra już była wstanie odczytać plik, jednakże wyskoczył tym razem popularny błąd "Access Violation". Postanowiłem przekopiować na wszelki wypadek moje save'y do oddzielnego pliku i odinstalowałem gothic wraz ze spine i na nowo zainstalowałem, niestety bez skutku.  :pokerface:

Ps. Na Spine nie widzę systempacka 1.8 nawet nwm jaką mam wersję systempack :/


Post połączony: 2020-03-06, 17:14
Pobrałem najnowszego systempacka z world of gothic i jest ten sam problem :/ Nadal wyskakuje"

D: MDL: zModel(zCModelIProto:::Load3DSMAXAsc)

:ASC not found: ARMOR_DJG_H_SPIKES.ASC

9
1. A czy grasz w wersję Gothica, gdzie masz zainstalowany G2MDK?
tak, właśnie zainstalowałem niedawno G2MDK, ale nadal bez skutku

2.Pokaż mi screena startera z jakiego odpalasz moda.
Odpalam grę przez spine

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=104394321179847&set=a.104394561179823&type=3&theater

10
Cześć mam własnie następujący problem, otóż gram sobie w Gothic 2 Noc kruka z modem atariar edytion. Mam już 5 rozdział
gram jako łowca smoków, więc postanowiłem kupić najlepszą smoczą zbroję, jednakże gdy ją zakładam wyskakuje następujący błąd

D: MDL: zModel(zCModelIProto:::Load3DSMAXAsc)

:ASC not found: ARMOR_DJG_H_SPIKES.ASC

Dodam że gre wraz z modem już wielokrotnie odinstalowywałem, bez skutku. Proszę o pomoc   :)

11
Witam.
Czy istnieje dubbing do tego moda?
Nie ma.
Co mi wiadomo, powstaje dubbing o tego moda

12
@Splash dzieki za odp no cóż, szkoda :(

13
Cześć, chyba każdy wie że w G1 w klasztorze mnichów jest kolumna którą można ją przewrócić, oto filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=oPP8MeVbgfA


więc jak w tytule jaki jest kod na animację przewrócenia kolumny ? Bo wiem i sam próbowałem przewrócić kolumnę ale niestety kodami mi się nie udało :( może coś źle robię ? proszę o pomoc ! będę wdzięczny

14
Pytania i problemy / Gothic problem z modelem
« dnia: 2018-10-02, 18:42 »
Cześć ! Od razu chcę powiedzieć że modeluję w gmax i jestem zielony. Więc, mam mały problem, otóż postanowiłem zmienić lekko model dżipu (występuje on w modzie "podróżnik za liniami wroga")  Po prostu dodałem do tego dzipu tylko szyby w gmax i nic więcej. Po tym gdy exportowałem w gmax na format .3DS ten model, postanowiłem stworzyć nowy skrypt do mojego lekko zmienionego modelu. Wzorowałem się nad tym oryginalnym skrypcie dzipu. po wrzuceniu pliku 3DS i skryptu do plików gry włączyłem grę z zaznaczoną opcją reparse scripts, potem wpisałem w konsole kod na mój dzip i mój dzip pokazał się, ale niestety był lekko zniekształcony, dodane szyby do mojego dzipa wyglądały bardzo dziwnie Rozciągnięte a texturka jeszcze gorzej wyglądała. Nie wiem czym to jest spowodowane ale proszę o pomoc ! 

15
Skrypty / Animacja wilka nie działa/error D:MDL
« dnia: 2018-09-28, 19:35 »
@Bogdan Zwei faktycznie, dzięki za pomoc dałem propsa :D

16
Skrypty / Animacja wilka nie działa/error D:MDL
« dnia: 2018-09-28, 18:31 »
cześć mam problem , problem jest taki że nie mogę podmienić do gothica 2 nk swojej animacji wilka,

mój skrypt do animacj to:

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// Last Changes:
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Model ("Wolf")
{
   meshAndTree ("WOL_BODY.ASC" DONT_USE_MESH)

        registerMesh ("Wol_Body.ASC")


   aniEnum
   {
      modelTag ("DEF_HIT_LIMB"               "Bip01 Ponytail1")                                                                                   
   

           
      ani      ("S_JUMP"                     1                  "S_JUMP"              0.0 0.0  MF "wilk_man.ASC"           F  100)
               
   }
}
 
po wpisaniu w konsole komendy "apply overlaymds animacja" i wtedy wyskakuje błąd ,   D:MDL last frame in less than fristframe

Co mam robić

17
dobra już wszystko załatwione

18
Skrypty / gothic 1/problem z wgraniem textur
« dnia: 2018-09-17, 17:23 »
@TheKetrab sorki że wcześniej nie odpowiedziałem ale wracając... Napisałem prywatną wiadomość na fb do twórców tego moda i wszystko mi wyjaśnili to i owo oto screeny naszej konwersacji   

Post połączony: 2018-09-17, 17:29
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/iZMjl9LQR~CmND8knN6SKfnc2WSr~V

Post połączony: 2018-09-17, 17:30
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/gzcQm2Y1RTNKOIea~vTW0o8JEOhQwX

Post połączony: 2018-09-17, 17:31
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/ftnCfvwv1YUW_E1LjxlvKSNLka3xlX

Post połączony: 2018-09-17, 17:32
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/gtuviBOQB1hCqQ_AZo6wp2ym5Yk5d~

Post połączony: 2018-09-17, 17:33
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/8OM9Yssc0WHSV7GebKLt3uOCtTbgT0

Post połączony: 2018-09-17, 17:36
Bardzo dziękuje za uwagę, pomoc i za poświęcenie czasu na moje problemy, nie wiem jak ci mam dziękować za rady które od ciebie dostałem jeszcze raz dziękuje do zobaczenia. 

19
@Bogdan Zwei Mógłbyś bardziej rozjaśnić swoją odpowiedz ? Wybacz ale jestem zielony w tym temacie, to co jedynie umiem to co najwyżej stworzyć swoją animacje w programie 3D i ją podmienić na inną animację w gothicu 2 nk. Nigdy sie nie bawiłem w podmiany, de kompilowanie animacji w G1 . PS dzięki za zwrócenie uwagi na mój błąd przy wstawianiu tego tematu w tym dziale :3

Post połączony: 2018-09-17, 16:56
najlepiej byłoby gdybyś wyjaśnił mi wszystko, krok po kroku

20
siema tak jak w tytule, jak wgrać animacje z gothic do gothic 2 ? Z góry dzięki za odpowiedz :3

Strony: [1] 2
Do góry