1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Odyseja - w imieniu Króla/Odyssee - Im Auftrag des Königs v2.6.4 PL
« dnia: 2021-09-03, 20:23 »
Chyba przyszedł czas na opis moda - nie ukończyłem go, ale zaraz powiem dlaczego.
Pierwsza rzecz to kwestia rozwlekania rozgrywki na wszystkich etapach - za dużo zadań typu wybij wszystko, znajdź, zbierz etc... To często bywa problematyczne, bo zadania stoją w miejscu przez jednego niezabitego przeciwnika, który zniknął gdzieś w oddali. Często dzienniczek nie daje wystarczających informacji co do rozwiązania danego zadania, solucja również - przez co wielokrotnie byłem zmuszony czekać na odpowiedź w tym temacie, która i tak nie zawsze nadchodziła.
Bardzo nie podobała mi się też kwestia skalowania, gdzie bez czytania odpowiednich poradników ciężko potem sobie poradzić, prowadzenie postaci nie jest intuicyjne i też gracz opierający się bardziej na tym co znajdzie w grze nie otrzyma wystarczających podpowiedzi co warto robić.
Grało mi się przyjemnie dopóki gra nie zaczęła wymuszać hardkorowego masterowania postaci jak w Returnie, gdzie trzeba było żmudnie expić zamiast w miarę iść z fabułą i do tego tylko dorabiać. W pewnym momencie skok poziomu trudności jest bardzo mocno nieadekwatny i z pozycji postaci, która radzi sobie dobrze nagle nie możemy spokojnie przejść z lokacji x do y, bo nie radzimy sobie zupełnie.
Oczywiście sama gra ma wiele plusów, fabuła jest wciągająca, wiele rozwiązań bardzo na plus. Był to jeden z moich ulubionych modów, dopóki wymienione wyżej kwestie nie dawały się za mocno we znaki. Wiadomo - każdy oczekuje czegoś innego, jeśli ktoś jest fanem masterowania postaci, grindu i grania "hardkorowego" jak w Returnie, to znajdzie tutaj coś dla siebie i będzie się mu podobało. Ktoś, jak ja - kto ma ochotę przeżyć dobrą przygodę, tak aby nie było ani za łatwo, ani za trudno może się odrobine rozczarować.
Mimo wszystko modyfikacja na plus, ale nie mam ochoty jej kończyć, choć zostało mi niewiele.
Pierwsza rzecz to kwestia rozwlekania rozgrywki na wszystkich etapach - za dużo zadań typu wybij wszystko, znajdź, zbierz etc... To często bywa problematyczne, bo zadania stoją w miejscu przez jednego niezabitego przeciwnika, który zniknął gdzieś w oddali. Często dzienniczek nie daje wystarczających informacji co do rozwiązania danego zadania, solucja również - przez co wielokrotnie byłem zmuszony czekać na odpowiedź w tym temacie, która i tak nie zawsze nadchodziła.
Bardzo nie podobała mi się też kwestia skalowania, gdzie bez czytania odpowiednich poradników ciężko potem sobie poradzić, prowadzenie postaci nie jest intuicyjne i też gracz opierający się bardziej na tym co znajdzie w grze nie otrzyma wystarczających podpowiedzi co warto robić.
Grało mi się przyjemnie dopóki gra nie zaczęła wymuszać hardkorowego masterowania postaci jak w Returnie, gdzie trzeba było żmudnie expić zamiast w miarę iść z fabułą i do tego tylko dorabiać. W pewnym momencie skok poziomu trudności jest bardzo mocno nieadekwatny i z pozycji postaci, która radzi sobie dobrze nagle nie możemy spokojnie przejść z lokacji x do y, bo nie radzimy sobie zupełnie.
Oczywiście sama gra ma wiele plusów, fabuła jest wciągająca, wiele rozwiązań bardzo na plus. Był to jeden z moich ulubionych modów, dopóki wymienione wyżej kwestie nie dawały się za mocno we znaki. Wiadomo - każdy oczekuje czegoś innego, jeśli ktoś jest fanem masterowania postaci, grindu i grania "hardkorowego" jak w Returnie, to znajdzie tutaj coś dla siebie i będzie się mu podobało. Ktoś, jak ja - kto ma ochotę przeżyć dobrą przygodę, tak aby nie było ani za łatwo, ani za trudno może się odrobine rozczarować.
Mimo wszystko modyfikacja na plus, ale nie mam ochoty jej kończyć, choć zostało mi niewiele.