Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - GummyRoll

Strony: [1]
1
MDS i animacje / Eksport ASC
« dnia: 2018-05-09, 23:36 »
@Gother, dzięki wielkie! Pomogło!

2
MDS i animacje / Eksport ASC
« dnia: 2018-05-09, 17:35 »
@Fabio, to raczej nie chodzi o to, bo podczas eksportu zaznaczyłem sobie all, jak na screenie:
Spoiler

Może jakoś źle połączyłem mesh z kośćmi, bo przy parrentach zaznaczyłem "With Automatic Weighs" i "Bone". Szczerze przyznam się, że nie do końca wiem, co poszczególne parrenty robią, ale w blenderze kości ruszają się zadowalająco. Ktoś ma jakiś pomysł? Bawiłem się też w dokładne sprawdzanie różnic w zakładce materiału i tekstur mojego pancerza i któregoś oryginalnego z Gothica, ale żadnej nie znalazłem.

Sam pancerzyk miał się prezentować w ten sposób(teksturka z WoGa, a model to sklejanka skórzanego z pancerzem z pełzaczy):
Spoiler

Wiem, że tego nie lubicie, ale mogę podrzucić plik.blend, aby ktoś znalazł błąd za mnie i wytłumaczył, co dokładnie zrobiłem źle?

3
MDS i animacje / Eksport ASC
« dnia: 2018-05-08, 16:59 »
Mam ten sam problem. Ktoś wie jak go zażegnać?

5
Chciałbym dodać nowy model dla człowieka w grze, jednak nie wiem jak to zrobić. Próbowałem wrzucać model do folderu Anims, potem otworzyłem pliku B_SetNPCVisual i edytowałem go w następujący sposób.

// ***********************************************
// B_SetNpcVisual
// --------------
// die Hautfabe wird hier ÜBERGANGEN (ist immer 0)
// und muß manuell korrekt gesetzt werden!
// Ausserdem gibt es nur EIN Nacktmesh für Männer
// und EINS für Frauen
// ***********************************************

func void B_SetNpcVisual (var C_NPC slf, var int gender, var string headMesh, var int faceTex, var int bodyTex, var int armorInstance)
{
   slf.aivar[AIV_Gender] = gender;

   // ------ Anis - für Männer und Frauen gleich (Unterschiede werden ggf. durch Ani-Overlays gemacht ------
   Mdl_SetVisual (slf,"HUMANS.MDS");

   if (gender == MALE)
   {
      // ------ Visual ------ "body_Mesh",      bodyTex      SkinColor   headMesh,   faceTex,   teethTex,   armorInstance   
      Mdl_SetVisualBody (slf,   "hum_body_Naked0",    bodyTex,   0,         headMesh,    faceTex,   0,          armorInstance);
      
      // ------ schwache NSCs sind schmal ------
      if (slf.attribute[ATR_STRENGTH] < 50)
      {
         Mdl_SetModelScale      (slf, 0.9, 1, 1);          //BREITE / Höhe / Tiefe
      };

      // ------ starke NSCs sind breit ------
      if (slf.attribute[ATR_STRENGTH] > 100)
      {
         Mdl_SetModelScale      (slf, 1.1, 1, 1);         //BREITE / Höhe / Tiefe
      };
   }

   else //gender == FEMALE
   {
      if (bodyTex >= 0) && (bodyTex <= 3) //MännerBodyTex angegeben
      {
         bodyTex = bodyTex + 4; // Females haben Variation 4-7 (Males 0-3)
      };
      
      // ------ Visual ------   "Bab_body_Mesh",   bodyTex      SkinColor   headMesh,   faceTex,   teethTex,   armorInstance      
      Mdl_SetVisualBody (slf,   "Hum_Body_Babe0",    bodyTex,   0,         headMesh,    faceTex,     0,         armorInstance);
   };

      else //gender == GIRL
   {
      if (bodyTex >= 0) && (bodyTex <= 3) //MännerBodyTex angegeben
      {
         bodyTex = bodyTex + 4; // Females haben Variation 4-7 (Males 0-3)
      };
      
      // ------ Visual ------   "Bab_body_Mesh",   bodyTex      SkinColor   headMesh,   faceTex,   teethTex,   armorInstance      
      Mdl_SetVisualBody (slf,   "Hum_Body_Girl",    bodyTex,   0,         headMesh,    faceTex,     0,         armorInstance);
   };
};

A w pliku AL_Constants, dokleiłem "const int       GIRL               = 2;"wers pod "const int       FEMALE               = 1;"

6
Znalazłem rozwiązanie, zamiast zwykłym notatnikiem, należy odpalić skrypty notepade ++, działa elegancko! Można zamknąć.

Edit.
Dobra, jednak nie, podgląd jest dobry, ale po zapisaniu i wbiciu z powrotem w notatnik, panuje chaos :/

7
Dzień dobry, mam problem z Gothic Sourcerem, a mianowicie bo zdekompilowaniu pliku GOTHIC.DAT, pliki w .D nie są ułożone, tak jak powinny, a tekst jest pisany za tekstem, co bardzo utrudnia sprawę. Jest jakiś sposób, aby narzędzie kompilowało ułożone i czytelne pliki, czy muszę ręcznie to przesuwać? Jest tego dość sporo, więc druga opcja jest bardzo czasochłonna.

8
Tak, wersja Kerraxa zgadza się z wersją Blendera(2.66), a pliki pobierałem z WoGa.

Edit.
Dodam jeszcze, że wszystko inne działa bez zarzutu, z wyjątkiem pancerza magnata, który wczytuje się lekko przechylony i niedopasowany do kości, ale z tym nie ma problemu, bo można łatwo dostosować.

9
Otóż mam problem z blenderem, nie mogę wczytać .asc zbroi strażnika z gothica I, tej średniej, próbowałem też straży królewskiej i bloodwyna z G2, ale wciąż mam ten sam problem, więc nie może to być uszkodzony jeden model. Gdy wybieram sobie własnie ten pancerz, wczytuję, a potem jest tylko tak, jakbym anulował wybieranie plików, czyli zupełnie nic się nie dzieje. Potrafi ktoś pomóc?

10
Miałem jakiś błąd podczas kompilacji w Constants.d z tą linijką "CLASS C_GILDVALUES". Zrobiłem sobie nowy plik, nazwałem go Gildie.d i wrzuciłem to do _intern po czym zapisałem jego nazwę w gothic.src pod _INTERN\CONSTANTS.D jako _INTERN\GILDIE.D. Wszystko teraz pięknie działa(choć znając moje szczęście, zepsułem coś), dzięki wielkie!

11
Skrypty / Dodawanie nowej gildii
« dnia: 2017-04-29, 17:57 »
Usunąłem dotychczasowe próby i wszystko znowu działa. A nie ma możliwości nawet przy bardzo głębokim grzebaniu w silniku?

12
Skrypty / Dodawanie nowej gildii
« dnia: 2017-04-29, 17:13 »
Robiłem gildie do G2NK zgodnie z poradnikiem, pominąłem jedynie rozmowy NPCtów ze sobą, bo były z tym jakieś komplikacje przy kompilowaniu. Potem w końcu się udało, wchodzę do gry, mogę normalnie tej gildii używać, ale jest jeden problem, po normalnym wyjściu z gry dostaje crasha - Acces Violation. Ma ktoś na to jakąś radę? Plik VDFS.CFG jest w porządku i pobrałem sobie System Packa i Fixa z nadzieją, że podziała - nie podziałało.

13
Materiały / Tekstury Tramisa
« dnia: 2017-04-22, 07:49 »
Robisz najpiękniejsze tekstury jakie kiedykolwiek widziałem, są na prawdę cudowne! Mógłbyś update'ować swoją paczuszkę o wszystkie tekstury jakie wykonałeś, bo niektóre na twojej stronie nie chcą się wczytać(chyba się przedawniły).

14
Mógłby ktoś wytłumaczyć co i jak, bo musi to być zapisane w skryptach. Zwykłe podmienienie tekstu nie wystarczy?

15
  Jak w temacie, czy jest to możliwe aby przenieść sposób naliczania obrażeń z Gothic 1 do Gothic 2? Bo z tego co się orientuję to obrażenia broni + siła wymagana od broni + siła postaci - ochrona pancerza = obrażenia całkowita. Chodzi mi o to, aby było bez krytyka, a gdy pancerz będzie przewyższał obrażenia to zada celowi równe 0. Robię addon na serwer i chciałbym to wykorzystać aby był lepszy balans, poszukałbym sam w plikach ale nie mam pojęcia od czego zacząć.

Strony: [1]
Do góry