Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Cruc

Strony: [1] 2 3 ... 34
1
Ale cringe xD

Ta wiadomość powinna zostać przypięta na samym początku, żeby każdy wiedział co za soper autor nad tym pracuje.

2
To sekfel jeszcze żyje?

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2023-03-12, 17:24 »
Szkoda strzępić ryja na takie wysrywy, Panowie.
Co do moda, wygląda obiecująco. Za jakiś czas na pewno zagram.

4
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-02-25, 22:26 »
XD

Do Choroszczy to za rogiem.

5
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-02-22, 21:34 »
Chyba Ty xd

6
Skrypty / Problem z dialogami z podopcjami
« dnia: 2023-02-15, 00:21 »
Najlepiej będzie jak dasz screen błędu i skrypt. Na ten moment podałeś jedynie info, że wszystko się wydaje być git, wobec czego nikt nie wywróży co może być nie tak.

7
Kretoszczury są na tyle powszechne, że specyfik tworzony z nich chyba nie mógłby być jakoś szczególnie cenny. Chyba że obróbka byłaby trudnym procesem. Ale biorąc pod uwagę opis to bardziej bym poszedł pod rozwiązanie ze słonecznym aloesem. Coś związanego z ciężkimi przeciwnikami/trudno dostępnymi miejscami. Np. okolice kamieni ogniskujących.

8
Skrypty / NPC i zielony styl walki
« dnia: 2022-08-07, 15:07 »
fight tactic odpowiada za set combosów, jakich będzie używać. Np. atak w lewo, prawo, lewo prawo. Nie ma to związku ze stylem trzymania broni. Za to odpowiada B_SetFightSkills

9
@Simon Said proszę poprawić błędy i ostrzec autora, ażeby ogarnął polszczyznę :trollface:

10
Skrypty / Miecz który wali piorunami jak szpon beliara
« dnia: 2022-07-13, 22:45 »
AssessDamage

// self - otrzymujący obrażenia
// other - zadający

dopa = other.mieczorKtorymWali

if (dopa == magicznyMieczor) {
PierdolnijBasemSynu(slf);
}

11
Zgaduję, że to raczej przeklęty statek piratów, który się później pojawia. Autorzy nie spodziewali się chyba, że gothic ujrzy takie zwiększenie zasięgu widzenia :F

12
Fani returninga są mądrzy :lol2:

13
Cytuj
Co prawda boli ograniczenie do 4 kręgu magi.
Czemu? Raczej autorzy poświęcili czas na to, żeby dopracować balans. Moje doświadczenia pokazały, że spokojnie można ukończyć grę bez grindingu.
Cytuj
Według mnie to oryginalne podejście że niema gildii magicznej i musimy zdobywać magię na własny sposób
Każda zmiana w drewnianej magii gothica na plus :ok:
Cytuj
Zdecydowanie śmieszny jest fakt, że nie tracimy żadnej mobilności podczas walki ciężką zbroją
:lol2:
https://youtu.be/qzTwBQniLSc
Cytuj
zbyt długiego wymachiwania 30kg klingą
ile :lol2:
Tu się chyba rząd wielkości pomylił. Choć nawet 3 kilogramowe klingi ciężko znaleźć xd
Cytuj
Mag#Lotrzyk
W sensie hybryda? Nigdy czymś takim nie grałem. Daj znać jak Ci poszło, bo brzmi ciekawie  :ok:

14
Bodajże do 30% uczył dziadek, który był w Silbach w okolicy środkowej tablicy ogłoszeń. Więcej nauczyłem się od dziadka spod ogniska w kopalni araxos. Ogólnie górnictwo też się zalicza do pozyskiwania surowców.

15
Możliwe, że początkowo były takie plany. Tytuł zostawia możliwość na kontynuację, ale ostatecznie mówili, że na razie nie mają planów na nic więcej.

16
Cytuj
Dobrze mam pytanie odnośnie jensa ukradłem mu ten amulet a teraz nie chce ze mną rozmawiać i przez to nie mogę dostać poparcia piratów jest jakiś sposób aby go przekonać do moich racji :).

Zgaduję, że nie masz już z tym problemu, skoro odwiedziłeś już świątynię adanosa. Ale dla potomnych. Jeśli miałbym strzelać, to dialog ma po prostu warunek na posiadanie przedmiotu, więc pewnie wsadzenie mu amuletu do kieszeni, przez marvina, powinno pomóc.

Cytuj
a i gdzie są wszystkie fragmenty mapy dla tego pirata z obozu.

Spoiler
1. Jeden ma Norrik.
2. Drugi fragment jest w skrzyni obok świątyni niedaleko Wioski Tubylców.
3. Trzeci leży tam, gdzie były szkielety Kayora.
4. Czwarty jest w jaskini na bagnach, gdzie jest cieniostwór i pełno chrząszczy.

Cytuj
Z ciekawości zapytam się jeszcze jakie runy warto by było sobie zrobić jak na ten moment zrobiłem sobie te lodowe pociski obszarowe.

Przyzwańcy baaardzo ułatwiają grę. Zagrałem z widmowym wilkiem, ale potem widziałem, że przyzwanie szkieleta może być jeszcze lepszym zaklęciem, także żałuję, że nie wziąłem obydwu. Odmłodzenie to silne leczenie. Wyswobodzenie to pilar, dzięki któremu uzyskujemy trochę dystansu.

Fala płomieni, o ile ciekawa, o tyle nie przypadła mi szczególnie do gustu. Wolałem meteor. Jeśli chodzi o zaklęcie z dalekim zasięgiem to Uderzenie Pioruna.

Cytuj
ten pokój z przyciskami w świątyni adanosa jest jakiś chory :(
Czemu? Fajna zręcznościówka :lol:
Szczególnie, że pattern jest zawsze ten sam, więc nawet jak nie udaje ci się dojść do platformy na czas, to na następny raz będziesz wiedział, w którym miejscu się pojawi.

17
Polecam. Bardzo przyjemna modyfikacja. Dubbing bardzo zwiększa doświadczenie z nią.

Ogólnie, 2.0 bardziej skupia się na poprawieniu tego, co w pierwotnej wersji nie wyszło dobrze, lub zwyczajnie można było poprawić. Nie pamiętam już szczegółów z 1 wersji, ale wydaje mi się, że niewiele zmieniło się pod kątem fabuły. Może motywacje pojedynczych postaci, czego i tak nie jestem pewny, ale w gruncie rzeczy jest to po prostu ulepszenie tego, co mieliśmy wcześniej.

Spoiler
Otrzymaliśmy dodatkowo typowy gothicowy endgame dunegon, czego osobiście nie jestem jakimś wielkim fanem, biorąc pod uwagę, że trafiamy tam chwilę po przejściu poprzedniego. Mimo to nawet się to klei fabularnie i dostajemy wyzwanie w postaci szeregu minibossów, po drodze do głównego złoczyńcy, więc jest to wystarczająco rekompensata.

Walki z przeciwnikami zawsze były dobrą stroną tego moda. Niektóre zostały jeszcze poprawione, inne zaś, w gruncie rzeczy, pozostały praktycznie takie same.

Początek modyfikacji dawał mi odczucie dziwności, jeśli można to tak nazwać. Niby wszystko grało, trafiamy sobie do obozu, dostajemy questy, ale jakoś nietypowo rozwijała się fabuła. W zasadzie dopiero po przyjęciu do obozu fabuła zaczyna mi "leżeć".

Ja zagrałem magiem, na poziomie normalnym, i nie miałem żadnych problemów na jakimkolwiek etapie gry. To dość dobry rezultat jak na oczekiwania wobec takiego poziomu i biorąc pod uwagę fakt, że rozwinięcie mojej postaci było dalekiej od poprawnej (skończyłem grę mając prawie 100 niewydanych punktów doświadczenia i nie wyuczając się mikstur permanentnych), nie wspominając o niemaksowaniu się. Zajęło mi to +/- 24h.

Spoiler
Odłamki lodu op xD

18
Skrypty / Problem ze skryptem zmiany animacji chodzenia
« dnia: 2021-11-07, 23:18 »
Zależy gdzie to wywołujesz.

19
Pytania i problemy / Pliki zbroi .asc
« dnia: 2021-11-01, 08:07 »
Przejście z linku do katalogu ogólnego i znalezienie odpowiedniego pliku to kwestia kilku sekund...

20
Pytania i problemy / Pliki zbroi .asc
« dnia: 2021-10-31, 13:51 »


http://themodders.org/index.php?topic=14171.0 łap tutek do gothic source'ra.

Musisz sobie wypakować gothic vdf'sem pliki z anims.vdf, a potem gothic source'rem je zdekompilować.
Jeśli zaś jesteś leniwy i nie chcesz się nauczyć obsługi tych programów to chyba tutaj: https://www.worldofgothic.de/dl/download_143.htm jest wszystko gotowe.

Strony: [1] 2 3 ... 34
Do góry