Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Esubane

Strony: [1] 2 3
1
Nie poruszaj tematu którego nie rozumiesz ok?
Majac 0 hp co lvl bo tak jest na koszmarze  i gówniane 5 pn ty myślisz ze jak tam się hp nabija? nie lvl, człowieku jeśli chcesz prowadzić dyskusje na danym temat to się pierw dowiedz co i jak, bo narazie to ładna gafe strzeliłeś, bo to wszystko ofc ze jest możliwe do osiągnięcia na niskim lvl

30 lvl który ty podałeś nie traktuje dosłownie ale tłumacze nie lvl ma znaczenie a staty jakie masz
Wszystko tu da się osiągnąć bo wszystko dostajemy nie za lvl a z bonusów nawet pn

Ludzie pchają się do zaginione brata z niskim statami nie levelm, bo można mieć i 70 lvl a  mieć  po 300 zreki 300 siły i 300 many ( wyuczone  lol ) gówniany rozwój postaci gówniane efekty wciąż wejść nie może bo nie lvl jest problem

I naucz się chłopie cytawoac bo nie rozumiesz kompletnie jak to się robi cytujesz kogoś + samego siebie, to nie jest do końca czytelne.

człowieku ty jesteś żywym memem elektroda.pl
można by zrobić wyklejankę z paru twoich postów i wrzucić na wykop, miałbym 1000 wykopów i główną z płomieniem z tego.
zresztą a co mi tam, pozbieram to i wkleję :D

2
Returning 2.0 - Balans Alternatywny / [AB] Zapisy gry
« dnia: 2019-05-12, 20:54 »
Robię se przerwe od gothica, wrzucam pare sejwów.

Woj przed jarkiem - lvl 26 strażnik, postać prowadzona pod tarczę ale jeszcze nie ma skilla w tarczy, gramy nią jak zwykłym wojem 1H. Po jarku powinieneś mieć PN na wymaxowanie tarczy. 12 PN / 10 HP. Prawie wszystkie questy z Khorinis porobione, większość wybita. Nie bawiłem się w rezanie szkieletów na tym etapie gry także te lokacje stoją.

Templatka na woja - postać w I rozdziale przed dołączeniem do gildii. Ta sama co woj przed jarkiem, wcześniejszy etap. Wbite 50/50 statów, 30% w 1H. 12 PN/10 HP.

Mag ognia IV akt - zwykły mag ognia, smoki wybite, pustynia ogarnięta w pewnym stopniu, miasto orkowe zaczęte, świątynia nieruszona. V rozdział włączasz rozmową z Garondem więc sobie porób co chcesz zanim go włączysz. 15 PN/15 HP.


Zapisy nie czitowane, jedyna modyfikacja to ustawienie customowej ilości PN przez GVE (12 lp na poziom)
https://www.zippyshare.com/

3
Młot się spawnuje losowo w jednej ze świątyń w której zbierasz kolorowe tabliczki w II akcie.

U mnie był na stole w świątyni adanosa (pokój po lewej, z elitarnymi zombiakami)

Musisz poskakać po jarku.

4
@alek525 walka z tarczą ma swoją animację i to z poziomu tej umiejętności masz prędkość animacji. Szansa na crita dalej z 1H.

Dużo osób robi tak, że dopóki nie wbije 100% w tarczy po prostu nie nosi tarczy tylko gra zwykłym mieczem 1H. Nie jest trudno to 100% nabić bo 1% zawsze kosztuje 1 PN. Jak już masz tarczę wyexpioną to masz szybką animację, całkowitą odporność na odrzuty i dość dużo dodatkowego defa.

5
@hollow93 w kopalni pomiędzy khorinis a GD jest sporo złota, zobacz czy tam wszystkiego nie wyzbierałeś.

6
Nowy system strzelania jest podobny do tego ze Skyrima czy jemu podobnych gier. Im dłużej trzymasz nacelowywanie tym celniejszy strzał i większe obrażenia. Zadawany dmg jest wyższy niż przy autocelowaniu - na autocelowaniu biłem goblina za 15 obrażeń (początek gry, 10 zręki i najsłabszy łuk), natomiast z tą opcją na maksymalnym naciągu aż 23 dmg.

Nie grałem nigdy łucznikiem z wysoką umiejętnością ogarniania łuku więc nie wiem jak to działa na tak prowadzonej postaci. Mam nadzieję, że czas do osiągnięcia 'zielonego' celownika się skraca bo na początku trwa to wieki, nie wyobrażam sobie tak walczyć z paroma przeciwnikami. Celność na niskim poziomie też jest daremna, strzały lecą wszędzie tylko nie w cel.

Ja bym zrobił tak. Początek ogrywał sobie na autocelowaniu, i tak jest to jeden wielki rak jak to zawsze w gothic. A jak już nabijesz sensowne statsy to przerzucić się na ten nowy system i sprawdzić jak to działa. Przy takiej różnicy w obrażeniach może być warto - potencjał na oneshoty. Autocelowanie zrobili bardzo dobrze, bo się zawsze trafia nawet z daleka, na podstawowym G2NK był z tym duży problem nawet na mistrzu w łuku...

7
O proszę a się dziwiłem czemu nazwa czaru przy wyborze z klawiatury się wyświetlała jako jakieś krzaczki.

8
Gdzie znajdę kości z zadania "Horror na cmentarzu"? Nieznajomy który chciał mnie zabić nie żyje, a ja przeszukałem zarówno cmentarz przy Khorinis jak i przy gospodzie i nic nie znalazłem...

U mnie kości byly normalnie na cmentarzu w Khorinis. Rozejrzyjsz sie dobrze.

Ja natomiast zapytam o buildy postaci. Mozna powiedziec, ze bede gral pierwszy raz w Retura bo wczesniejszego save zakonczylem na 3 rozdziale bo zjebalem duzo rzeczy. Ktory build bardziej polecacie i dlaczego 2h/kusza czy pod zreczność ?

Każdy build będzie dobry jeśli będzie od początku skoncentrowany na konkretnej ścieżce. Hybrydy są możliwe ale z nimi to raczej weterani moda znający na wylot każdego krzaczka i bonusa.

Tutaj wyszła fajna hybryda woj-caster (strażnik świątynny z 3 kręgiem magii i masą INTa)
https://www.youtube.com/watch?v=zNIx7ZTxbQA


Jak chcesz mieć w miarę bezstresową grę to weź Paladyna 1H z tarczą. Wojownicy ostatnio dostali fajne buffy, jak bijemy combosami (zamiast na boki) to zadajemy nawet o połowę więcej obrażeń na cios.

Polecam pobuszować po sekcji FAQ / Manuals na RPG Russia. Otwórz w Google Chrome, będziesz miał tłumaczone z ruskiego na angielski w locie.

9
O ile się nie gra na jakimś chorym poziomie trudności (typu 5 PN na poziom) to można odżałować te parę PN na kopanie i wytapianie złota. Z tego jest chyba największy hajs w grze, z samej kopalni Jarkendaru wynosimy prawie 100 koła i jeszcze z 50k z tej drugiej (na 100% przychodu). To już prędzej można olać niektóre trofea. W Returningu 1.3.1 moim głównym źródłem kasy był obóz myśliwych, w 2.0+AB już inaczej to wygląda.


10
Warto sobie nabić 50 bazowej zręki na woju? Tzn 40 zręki po 1 punkcie zanim nabiję PRF na siłce? Jest mi ona potrzebna tylko do kradzieży w dalszych rozdziałach, a z bonusów idzie wyciąć dość dużo dexa - najsłabszy pancerz od złodziei + pas mistrza to 40, secik biżuterii od Mattea daje 65 - to już jest 105 dexa z samych tylko itemków. Na magu byłem w stanie wyciągnąć prawie 200 bez inwestowania ani punkta, wystarczyło do zrobienia questa ze skrzynią u Lariusa.

A z tego co wiem, to nabijanie punktów w kradzieży też zwiększa szansę powodzenia i mając kilkaset pkt tego atrybutu też łatwo pookradać wszystkich.

To jak, warto czy nie? 40 pkt nauki to dużo na początku.

Aha, gram sobie na 12 PN / poziom.

11
Nie widziałem tu tego jeszcze, tutaj tutorial jak wspiąć się do górnego miasta po drzewie i zgarnąć luksusowy strój obywatela (znacznie lepszy niż zwykły od Hanny, dostajemy aczika i 500 expa, do tego nie musimy bulić 100 gp)

https://www.youtube.com/watch?v=ZAn4-Va3MRM


Tylko pamiętajcie żeby z gornego miasta wychodzić tak jak na filmiku, dość łatwo striggerować alarm a wtedy wiadomo reload. Nie sprawdzałem czy da się gadać z Lutero itp., akurat z tym nie ma raczej problemu bo czeladnikiem szybko zostajemy.

12
@aranes010 spróbuj pokombinować z GVE. Jest kilka zmiennych z ulumulu w grze, spróbuj je pozmieniać z 0 na 1 i vice versa obserwując efekty.

Może to też wina tego, że zdradziłeś plany wojenne Garondowi i wróciłeś do miasta orków bez ubijania tego posłańca wcześniej? W dzienniku pojawia się wpis, by lepiej nie wracać do miasta orków zanim go nie ubijesz.

13
Da się porobić pootwierane questy u najemników jak dołącze do nekromantów? Gallahad mi nie chce wyłazić z ratusza a bez miecza pod manę od niego nie mam szans w walce z najemnikami, mam 16 poziom i cały czas tłukę moby nożem na wilki z pochodnią.

Chodzi mi głównie o questa od Jarvisa, za niego jest bardzo dużo expa.

14
Jak zmienic wartość dostawania PN, na level z 10 na 20? jest to trochę wkurzające


w trakcie gry juz sie chyba nie da, bys musial od poczatku

da się da. W GVE trzeba odnaleźć odpowiednią zmienną i sobie to wyedytować. Oczywiście zmiana nie jest retroaktywna i będzie działać od kolejnego level-upa. Zaletą GVE jest to, że można sobie ustawić cokolwiek, np. 12 14 18 punktów. Nawet ponad 20 ale to już czity w sumie.

Można sobie grać całą grę na 10, a jak już dochodzimy do 6 rozdziału to na oddzielnym save slocie zmienić na 999 i wyuczyć się oporowo wszystkiego co się tylko da :) Efekt będzie coś ala robienie rozróby w GTA na kodach.

15
AB nie bardzo nadaje się do robienia hybryd, zwłaszcza jak grasz na 10 PN. A już na pewno nie taką.

Mag jeśli już musi walczyć wręcz to używa broni wymagających many, które zadają bardzo wysoki dmg od inteligencji. W czwartym rozdziale nosiłem miecz 1H z zabójcy Lothara i chlastałem nim bossów-szamanów w Jarkendarze, biło im po 800-1000 na hita, miasto orków (arena) też banalnie prosto rozpykane.

Pierwszą niezłą broń dla maga masz od Gallahada. Dwa miecze 1H, pierwszy jest bodaj na 75 many.

Ja sobie gram na 12 PN / poziom (ustawione przez GVE, 15 to trochę za dużo) i nabiłem sobie 30% w 1H żeby jakoś się tym dało walczyć bez krwawienia z oczu. Zrękę do 50 bazowej wbije sobie w 3 rozdziale najwcześniej, może nawet w czwartym. na początku nie ma sensu bo i tak nie grając pod dex mało kogo damy radę okraść, marnujemy tylko 50 punktów na dex i kradzież.

Czyli reasumując nie rób hybrydy, mag ma swoje bronie do walki w zwarciu. Zdecyduj się tylko czy chcesz iść w 1h czy 2h. I tak do walki magią będziesz nosił kostur (więcej inta) więc opcja 2H jest warta rozważenia. Tylko może być problem np z orczą areną bo kostur ogniowy od razu ich zabijał, a miecz 1H nie.

Łuku nie musisz w ogóle ruszać na magu. Jest to broń do walki na odległość. Po co ci ona skoro będziesz walił z kulek ognia???

16
Jest jakiś sposób na przywrócenie tekstur z podstawowego Returna 2.0? Te z AB są znacznie brzydsze w wielu przypadkach :( Np. elitarna zbroja straży miejskiej, w Retku Wulfgar nosi kozacką zbroję a tu taką biedę.

17
Wrzucam changeloga z nowszego AB (przetłumaczone google), poprawki głównie kosmetyczne ale dość ważne zmiany też są - ochrona przed bronią W KOŃCU zmniejsza obrażenia od krwawienia na graczu (do tej pory te były tak wysokie, że po prostu wyłączałem to w opcjach!). Bardzo istotna zmiana to bicie wręcz combosami - każdy następny cios wali coraz mocniej.

Post-release version changes
Fixed an error with the goods at Khaled (Axes mercenaries did not appear in the first chapter, if you spoke to Khaled years without being a mercenary)
Enemies will no longer attack the hero after the attack other enemies, if the hero is invisible
Fixed a bug where the damage to the summons changed runes hero
Damage runes on intelligence is now being updated when you open the hero's inventory, or in the hands of magic
The damage of a large fireball is now calculated correctly
of dummy damage in training on SNK is now displayed on the screen
Vatras now gives the amulet looking for a spark after the death of Dexter in case you missed the earlier dialogue with the flame
Fixed some bugs in the visual locations
Information on the runes necromancer now updated (displayed chance to deal additional. Damage, it is counted as 10% + mage.% Strength)
Fixed error with access to the Sanctuary of the Innocent in Chapter 3
Fixed a bug that Godric's box is now open after the death of Hoshkara and Ituzelda, as it should be
On SNK duals is now pumped one-handed or two-handed depending on the selected patch (by default are alternate)
Fixed an issue that is now frost falls from his boss when applying damage
Fixed a bug when exiting the transformation aktobatika does not break
Healing (1 rune circle at the magician) now restores 60% health instead of 50%
Fixed inscriptions on some of the runes
Runes guards to attack or healing are now available for all training, regardless of the way the guard
Thunderball again cuts resists magic
Improved mechanics spell Cover fire, it now increases damage from burning (dot) at 20% for 15 minutes. Old mechanics led to the departure from the game
damage done terrible stench is now changing from worn canine muritana
Shield waterbender now works as a robe falling to the mage water Imaraha
The damage of combustion is now skaliruetsya 50% of magic power (+% to combustion from mag. Power)
Skinner amplified (in thugs camp Yarkendara)
Quest for fire tests of the Guardian Keliosa Player no longer teleport to the top location to be able to collect a drop of fiery spirits
Bosper now gives the crossbow bolts of goblins stick, if the hero strength> agility
Guru and Guardians now receive a bonus from smoking to protect more than once a day, and every time you use (this does not apply to +1 mana every day guru, etc.)
The rate of smoking stocks increased 2 times
Now protection against slashing protects a hero from bleeding, the bleeding by reducing damage taken by 30% of the armor (ie say bleeding with 0 armor beats you by 100, 150 by making protection against slashing you the floor 100 - 150 * 30% = 50 damage from bleeding)
Unicorn quest for limitless power is now only takes 10 stocks grass
Changes on 09/04/19
Now combo - not just animation, each hitting animation has its own damage. The later in the bunch kick, the more damage. Affect only direct blows. Handed. The first blow, x1 damage, the second - Damage ~ x1.15, the third - the damage ~ x1.3, fourth - Damage ~ x1.45. etc. Two-handed. The first blow, x1 damage, the second - Damage ~ x1.20, the third - the damage ~ x1.4, fourth - Damage ~ x1.6. etc
Increased stocks of smoking speed is now optional, changes in the "Other settings"
On a farm Onar NPCs will no longer respond to the use of the bench
Guardians Sanctuary Innocent no longer stop the hero in chapter 7
Fixed a bug with the magic shield, now it works as it should since 300 IQ
Changes on 11/04/19
Cyclical checking the status of quests spaced on the staff, which will increase to 1 fps
Changed damage from burning fire rune mage
Fixed mikrofrizy twinkle in collecting herbs
Minor fixes in the code, and some quests
Changes on 13/04/19
A new inventory of the tabs turned on / off in other settings
Changed teleport at Sagitta now teleportation takes place in the very cave
Changes on 15/04/19
Updated location Khorinis, some visas are eliminated. bugs (new game), small bugs, so it is not necessary to start ng
Changes on 18/04/19
Fixed a bug where after the production of items on the anvil and smelting of gold in inventory appeared invisible objects
Necromancer quest Horinise no longer be taken, if Ulf dead
Changes on 22/04/19
Fixed cover fire spell now works correctly

Jak chcecie to tu są 2 pliczki excela przetłumaczone na ang (google)
https://www80.zippyshare.com/v/lr7NP6QM/file.html

Można na tym grać bez problemu, mam spolszczenie do 30.03 i moda z 22.04, wszystko bangla. W tych patchach zasadniczo nie ma nowego contentu więc nie powinniście widzieć niczego po rusku.

18
Protip dla alchemików i Magów Ognia. Nie wiem dokładnych szczegółów ale w 4 rozdziale mając 100 w alchemii poszedłem do Neorasa i nauczył mnie tworzyć jakąś tam imienną miksturę dającą +6 do many zamiast +3, wymaga co prawda trochę składników, ale do 4 rozdziału wszystko da się zdobyć po drodze. Polecam zachować parę szczawi na nie, coś tam mówił że taki efekt jest tylko przy pierwszych użyciach ale wypiłem już z 8 i nadal jest +6 więc to chyba nieprawda.

ja chyba z 15 i nadal wlatywało +6. Wszystko rozbije się o jaja pełzacza, te dość trudno zdobyć bo są tylko w konkretnych miejscach dostępne. Całą resztę idzie ufarmić z zabijanych potworów albo dostać u handlarzy (czarne perły na przykład)

Jako mag mamy dylemat w sumie tylko na spożytkowaniu winogron. W grze nie ma ich jakoś mega dużo a wymagane są zarówno przez wino dające bonus do many jak i przez ciasto dające premię do inteligencji. Te 1,200 idzie nabić bez większych oporów nawet w IV rozdziale a więcej nie jest w sumie potrzebne. Można jechać w intelekt (ciasta od Tekli).

19
pytanie odnośnie gry necro: jak się ma wyuczoną Sakte Nomen to summony nadal giną przy osiągnieciu 0 many, czy mana drain będzie schodził z HP?

20
Problem z pierścieniami i amuletami rzeczywiście jest wkurzający, osobiście gram na nowej wersji AB (15 kwiecień, skrypty 22 kwiecień) i chyba nie występuje, a na pewno rzadziej niż wcześniej.

Ale jest na to workaround. Np. jesteś przed smokiem i musisz ubrać oko.

1. Zdejmij swój normalnie noszony amulet. Na bugu nie jesteś w stanie ubrać nic z powrotem.
2. Zapisz grę (najlepiej na os. slocie)
3. Wczytaj grę
4. Ubierz oko innosa czy też inną biżu jaką chcesz. Działa na kilka naraz (np zmiana secika biżu z many na zręcznosć, pod kradzieże)

U mnie działało za każdym razem. Jak nadal nic to się ROZBIERZ do naga. Pozdejmuj totalnie wszystko, łącznie z bronią. Zrób zapis-wczytaj. Ubierz wszystko z powrotem to co chcesz. Powinno pomóc.

Strony: [1] 2 3
Do góry