Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bogu9821

Strony: [1] 2 3 ... 21
1
Przecież to im po prostu wyciekło i potem wrzucili, że niby chcieli sami udostępnić XD
Niech sobie robią, jak wyjdzie coś ciekawe to spoko, ale patrząc na ten build, to dużo roboty jeszcze mają do skończenia tego, pytanie brzmi ile zrobili do teraz.

2
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2024-01-29, 20:38 »
Najs

3
Cytuj
Dziękuje i mam nadzieje, że 98 w nicku to nie jest Twój rok urodzenia.
Sorry tato, za wcześnie mnie spłodziłeś.
Idąc taką logiką to ty urodziłeś się w 12 roku i popierdzielałeś razem z Jezusem w sandałach.
Pewnie dlatego jesteś taki dobroduszny i chcesz innym pomagać za darmo.
Nie zmienia to jednak faktu, że nie ma to nic do tematu i mogę mieć nawet 3 latka, a ty 69.

Cytuj
nie wiem ile MB zabiera ale jak 100MB to mi to nie przeszkadza, mogłoby być i 150
Ale rozumiesz, że gothic jest aplikacją 32 bitową i może używać max 4GB ramu? Jak ja w chwilę byłem w stanie zleakować tyle, nawet nie grając z nikim, gdzie leaki są też przy synchronizacji npc, to pewnie w pół godziny czy w godzinę dałoby się ten ram cały zapełnić (tu musiałbym pewne określone warunki spełnić, ale byłoby to możliwe). Poza tym to i tak są za duże leaki. To nie jest 500KB, to jest 100MB w chwilę. I tu jest problem. A problemów z pamięcią jest więcej, nie tylko z leakami.

Próbujesz wciągnąć ludzi w projekt, gdzie będziesz od nich wymagał 10h pracy tygodniowo i silnej motywacji, a ostatecznie może wyjść z tego zabugowane nie wiadomo co, nie obchodzi cie, że są błędy, co tam 100MB ramu wycieków. Co z tego, że jest pełno Undefined behaviorów, że używasz dangled pointerów, "działa", inni grają.
Ja się też nie znam na wszystkim i wiadomo, że jak pierwszy projekt, to mogą być błędy. Skoro masz tylu znajomych w IT, to mogłeś się ich zapytać o to, czy wszystko git napisałeś, ale widocznie tego nie zrobiłeś. Jednak ludzie z community ci pokazywali błędy, a ty ich olewałeś i blokowałeś.
Team Gothic Online, Likier i inni się na tobie przejechali, nie ryzykowałbym w stratę czasu na taki projekt, który udaje swój profesjonalizm i daje nierealne obietnice. Sam sobie zapracowałeś na taką opinie i nie możesz nikogo za to obwiniać.

4
Jeżeli chodzi o Gothic COOP, to nie ma lepszego w tym momencie dostepnego projektu, ale nie zmienia faktu, że bardzo on śmierdzi. Nie dość, że kod jest wątpliwej jakości, to jeszcze zachowanie Coldera wobec innych było tragiczne.
Colder chyba nie wie co to memory managment w c++. Przy wczytywaniu gry parę razy 100MB ramu mi zjadło przy pewnych warunkach xD. I to zarówno jeżeli chodzi o nie usuwanie zaalokowanej pamieci, jak i uzywanie już usuniętej pamięci, bo np. bierze pointer z obiektu ze stosu i go potem gdzieś używa. XD
Kod opiera się na dziwnych hakach pod odpowiednie sytuacje i nie jest uniwersalny. Tam są takie big brain rzeczy jak np. nie aktualizowanie czasu dopóki jesteśmy w dialogach, bo to niby zmienia rutyny, ale można to inaczej rozwiązać i tego problemu by nie było.
Pakiety lecą po parę MB. Referencje prawie nie są używane, wszystko jest kopiowane.

Tu trochę przykładów tego typu podstawowych błędów. Patrzyłem tez na to jakiś czas temu i teraz tylko na szybko parę z nich shootowałem. Więcej by się dało tego znaleźć. XD Gdyby nie to, że każdy, kto współpracował z Colderem się na nim nie sparzył, to bym o tym nie pisał i po prostu PR wrzucił na gita z fixami, ale tu chyba trzeba przedstawić sytuację jasno. Colder się nie zna na c++, a uważa się za eksperta, który wam pomoże nauczyć się programowania (gdzie w tym projekcie jest masa błędów) i znaleźć pracę w IT za darmo. Na dodatek całą kasę chce wam przekazać z patronite itp. i nic za to nie brać XD. Nawet jeżeli ma doświadczenie zawodowe, to na pewno nie w tym języku. A sam fakt, że chce dodać monetyzację i nic za to nie brać, jest już strasznie absurdalne.

Przykład jego zachowania: https://www.youtube.com/watch?v=mkSZwpRj_2U

Przykład patokodu:
Spoiler




















5
Ucieczka / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2023-09-24, 19:36 »
Jest gdzieś instrukcja instalacji moda ? Zainstalowałem przez plik instalacyjny wybrałem ścieżkę gothica 2 i niby wszystko ok ale wywala acces przy próbie uruchomienia moda ?

Spróbuj wyłączyć DEP dla gothica.
Jeżeli miałbyś uniona jako systempack (nie chodzi mi o pluginy), to by sam to przestawiał, a tak to musisz ręcznie.

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2023-05-26, 22:37 »
to ty go dubbingowales?  :trollface: :trollface: :trollface:

7
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2022-12-22, 14:52 »
 Najwięcej może tutaj napisać Simon i pewnie on moja odpowiedź uzupełni, ale coś tam napisałem.
1, 2, 3: to że czegoś w innych modach nie naprawili, nie oznacza, że nie jest błędem. Książka Lehmara na przykład jest raczej ważna dla każdego z dłużników i nie chcą jej stracić, bo może ona znowu trafić do lichwiarza, co chyba jest logiczne
A stal można w ten sposób mnożyć w nieskończoność i być strasznie bogatym. Jaka będzie ilość stali w modzie to się jeszcze zobaczyć, ale na pewno nie może być jej za dużo, bo przecież jest potrzebna królowi do wojny, a tym bardziej, że magicznej rudy brakuje.
No a w oryginalne to jest po prostu niedopatrzenie PB i tak być nigdy nie powinno.
4: świat będzie przebudowany, ja się w tym najlepiej nie orientuje, może coś będzie z jakiegoś moda, ale nie będzie wszystkiego, tutaj Simon może coś więcej powiedzieć. Tekstury mają miec raczej bardziej oryginalny klimat, te z LH nie będą chyba dużo używane.
 
8: tak, mod będzie bazował na pakiecie union, ale union to rozbudowane narzędzie, a nie tylko pluginy na speed x2137, GUI z MMO itp.
Prawdopodobnie wszystko będzie autorskie, jeżeli chodzi o pluginy, nie będą używane te z serwera kajmy na pewno i wszystko będzie zintegrowane w moda, bez konieczności pobierania pluginów, będzie tylko trzeba zainstalować uniona z Resource Managera, który jest po prostu nowym systempackiem, połączonym z AST.

I ogólnie no to ten mod nie ma za zadanie brać contentu z moda X, Y, tylko ma poprawić spójność, logikę i błędy gry, dodać trochę własnego contentu i fajnych mechanik. Jeśli jakiś mod coś dobrze robi, to implementujemy takie rozwiązania, ale nie zawsze w ten sam sposób.

8
Tyko takiego czegoś jak skrypty union nie ma. :>

9
Skrypty / Pytanie dotyczące klasy C_NPC
« dnia: 2022-12-07, 20:18 »
To jest artefakt przeszłości ze starej wersji gothica. Nie jest używane w skryptach, siedzi coś tam w silniku od tego, ale nie jest to używane nigdzie i nie wiadomo czy wgl działało kiedyś poprawnie.

10
Skrypty / Gothic crushuje problem ze stosem
« dnia: 2022-09-26, 22:06 »
Mój gothic akurat ze mną nie crushuje... Woli @Splash

11
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2022-07-31, 11:57 »
Czy tylko ja w tym modzie mam takie problemy ze skakaniem do połowy miejsc nie mogę doskoczyc takie jak skały za wieżą xardasa czy skały przy starej kopalni.
Spróbuj zainstalować uniona bez pluginów stąd: https://worldofplayers.ru/attachments/107728/

12
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download v1.2)
« dnia: 2022-07-29, 14:11 »


Robię już trzecie podejście do moda. Za drugim razem(v1.2) w połowie 1 rozdziału ogarnałem że mi się zbugowali nauczyciele od siły, zręczności itd. Błagam podrzućcie save najlepiej z połowy 1 lub początku 2 rozdziału, już nie mam siły a chciałbym go przejść.

Pozdrawiam
A co się stało z tymi nauczycielami?

Post połączony: 2022-07-25, 01:56

Są, tylko nie mam kwesti dialogowej żeby się zacząć uczyć
Nie pamiętam, czy przypadkiem nie było tak, że jeżeli nie miałem złota, to opcji dialogowej nie było, ale mogę się mylić.

13
Menu ma inny obiekt parsera. Jeżeli byś chciał takie coś osiągnąć, to potrzebujesz użyć uniona.
W ostateczności jakoś ikarus to też mógłby ogarnąć, ale on się późno inicjuje (niby może być w menu przez InitPerception, ale union się dużo wcześniej inicjuje), więc union do tego lepszy.

14
Ucieczka / Opis modyfikacji (Download v1.2)
« dnia: 2022-07-23, 19:07 »
Robię już trzecie podejście do moda. Za drugim razem(v1.2) w połowie 1 rozdziału ogarnałem że mi się zbugowali nauczyciele od siły, zręczności itd. Błagam podrzućcie save najlepiej z połowy 1 lub początku 2 rozdziału, już nie mam siły a chciałbym go przejść.

Pozdrawiam
A co się stało z tymi nauczycielami?

15
Błędy podczas parsowania / Teleport NPC do Gracza
« dnia: 2022-06-12, 21:44 »
Nazwa instance dużymi literami w "" zamiast WP powinna przeteleportować do npc z tego co pamiętam.
np.
AI_Teleport(npc,"PC_HERO"); // nie wiem czy HERO zadziała, chyba nie

16
Skrypty / [G1] Strzały jako zen - znikanie
« dnia: 2022-05-29, 14:59 »
Było jakieś rozwiązanie na wogu z tymi efektami nakładanymi chyba.

17
Skrypty / [G1] Strzały jako zen - znikanie
« dnia: 2022-05-28, 15:14 »
To nie prawda, są jako 3ds i w silniku jest efekt na nie nakładany. A ogniste to są zrobione tylko przez nadanie pola (zmiennej) effect w instance itemu i być może to ci wystarczy, jeżeli nie chodzi o te efekty wystrzału itp.
Może CZ tak robił, ale CZ był napisany bardzo chaotycznie i wiadomo jak działa, ale też mógł ikarusem jakieś efekty nakładać.

18
Też bym chciał z nim pogadać, wisi mi złoto.

19
Spacer / Szybkość poruszania się vobów
« dnia: 2022-03-18, 18:04 »
Jak teraz zobaczyłem dokładnie na twój screen, to powinieneś zaznaczyć use grid i dopiero wtedy ten suwak lub okienko z wartością będzie działać.

20
Spacer / Szybkość poruszania się vobów
« dnia: 2022-03-17, 11:25 »
Ogranicz fps do 60 dla spacera.

Strony: [1] 2 3 ... 21
Do góry