Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Fayors

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.1
« dnia: 2020-01-02, 11:49 »
Musisz kodami przejść przez kraty i w kopalni zdobyć dla tego paladyna wnętrzności pełzacza-mutanta. Wtedy ruszysz grę dalej

Post połączony: 2020-01-02, 11:49

2
Gry / Gothic Remake
« dnia: 2019-12-17, 15:53 »
Powiem tak: Remake Gothic'a ma potencjał, ale niezależnie od tego jak dobry on będzie, to zawsze znajdzie się ktoś, kto znajdzie jakieś ale. Problem polega na tym, że niektórzy popadli w totalny fanatyzm i nie zdają sobie sprawy, że mamy rok 2019, a nie 2001. Mi się wydaję, że to jest też kwestia mentalności ludzi, którzy boją się po prostu jakichkolwiek zmian. Szczerze, to wolę zobaczyć nowe lokacje, bardziej rozbudowanych bohaterów, niż po raz kolejny grać w dosłownie to samo, tylko w lepszej szacie graficznej. Bardzo chciałbym żeby zarówno charaktery jak i historie postaci były jakoś bardziej rozwinięte, bo nie ukrywam tego mi w Gothic'u brakowało. Pomysł z Glosariuszem, który był jak widać inspirowany tym z wiedźmina bardzo przypadł mi do gustu,. Postać Bezimiennego też wypadałoby jakoś rozwinąć, bo nie oszukujmy się. Jest on po prostu nijaki, ale nadrabia tym, że drwi z silniejszych od siebie ludzi, szydzi z nich i używa ironii za co pokochałem tą postać. THQ Nordic trochę zboczył z trasy, bo jest troszeczkę za dużo przekleństw i monologów, aczkolwiek są one jak najbardziej mile widziane. Tylko w granicach dobrego smaku, zachowując przy tym Gothic'owy styl. Nowymi rozwiązaniami w tym kierunku także bym nie pogardził.

Generalnie Playable Teaser nie wypadł najgorzej. Owszem kilka rzeczy trzeba zmienić bądź poprawić, jak np. Ciepłą paletę barw, która nijak ma się do klimatu kolonii karnej. Czy sielankową muzykę, która kompletnie nie pasuje, ale jestem pozytywnie zaskoczony. Otrzymaliśmy połączenie Gothic'a i Wiedźmina posypanego nieco elexem i risenem. Jeżeli proporcje będą dobrze dobrane, to możemy otrzymać całkiem przyzwoitą giereczkę ;) Mam tylko nadzieję, że twórcy nie zrezygnują z planów z powodu za przeproszeniem bezmózgich tępaków z fanatycznej sekty Gothic'a, a z tego co się dowiedziałem to na całe szczęście nie będą mieli tutaj nic do powiedzenia :).

3
Banda Quentina / Dubbing
« dnia: 2019-11-03, 16:57 »
Chyba został porzucony. Autor przedsięwzięcia nie pojawiał się na tym forum już dobre 1,5 roku.

4
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-06-03, 12:17 »
To nie wiem co Tyon pierd.lił mi o skrętach, pewnie jakiś błąd do spolszczenia się wkradł. Dzięki za info^^

5
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-06-03, 11:55 »
Witam. Mam problem wykonuje wątek z zaginionymi nowicjuszami i znajduje się w momencie, gdzie muszę Ball Tyonowi oddać składniki do mikstury przywrócenia pamięci. Pomimo tego, że posiadam wszystkie składniki, u balla nie ma żadnej opcji dialogowej. Gram na wersji 0066.2

6
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-05-27, 09:04 »
@Murgraht Tylko jeśli jesteś Magiem Ognia
@Pasterz z Feshyr Cliff. Jest w zamku w GD
PS. Wracając do mojego problemu, czy jak trafię pogramem GVE w odpowiednią zmienną, to uratuje tą sytuację?

7
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-05-27, 07:23 »
Istnieje jakikolwiek sposób, żeby po wejściu do ur-thralla aktywować zadanie z tym demonem na bagnach? Nie uśmiecha mi się zapierdalać od nowa 50H...

8
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-05-26, 21:03 »
@Jao Nie każdy czyta solucji, bo ja np. nie lubię spoilerować. Da się to jakoś uratować?

9
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-05-25, 11:17 »
Nie mogę otrzymać zadania "Sanktuaria orków". Ktoś wie o co chodzi? Dodam, że jestem po wejściówce do ur-thralla

10
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-04-27, 20:52 »
Z tego co pamiętam, to chromaniny znikają po ich przeczytaniu

11
Pytania i problemy / Gothic sequel....dokończenie
« dnia: 2018-04-19, 13:01 »
Lepiej sobie odpuść powstaje już modyfikacja, która ma odtworzyć sequela - Nyx

12
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-03-23, 14:34 »
Paladyńskim zwojem światła

13
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-03-02, 22:53 »
Damage od kostura jest zależny właśnie od niej

Post połączony: 2018-03-02, 22:54

14
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-03-02, 15:10 »
Nie polecam.

15
A czy tak ciężko jest to samemu sprawdzić?

16
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-02-24, 21:18 »
Tylko 1 rozdział

17
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-02-11, 14:23 »
Żywica to nic innego jak smoła

18
@luke199510
Nie da się. To jest wersja robocza.

Post połączony: 2018-02-06, 21:14

19
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-02-04, 14:25 »
@Damian EX
Jest kilka opcji:
1. Na pirackim systemie masz małe szanse na odpalenie returninga
2. Nie masz niezbędnych bibliotek systemowych na kompie. Zainstaluj wszystkie jakie się da
3. Brak systempack'u 1 (w przypadku win7)

20
Ktoś grał na tym alternatywnym balansie? Jakie wrażenia? Jest lepiej z tym balansem, czy gorzej?

Strony: [1] 2 3 ... 13
Do góry