1
Pytania i problemy / Blender/3DS MAX - Problem z teksturami dużej mapy i portalami
« dnia: 2019-05-13, 17:27 »
Ponownie podbijam ;___;
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
reset- po czym uruchomiłem to zadanie w macros
set error 3
Load mesh worlds\OLDWORLD_EDITED_SURFACE_1.3DS
Load mesh worlds\OLDWORLD_EDITED_SURFACE_2.3DS
Load mesh worlds\OLDWORLD_EDITED_SURFACE_3.3DS
Load mesh worlds\OLDWORLD_EDITED_SURFACE_4.3DS
Load mesh worlds\OLDWORLD_EDITED_SURFACE_5.3DS
Load world swiatyBP\OLDWORLD_EDITED_BP.ZEN (nieskompilowany ZEN)
compile world outdoor
compile light high
UWAGA! Maksymalna ilość wierzchołkówjaką jesteś w stanie zapisać na jednym modelu zapisanym jako .3ds wynosi 65535, dlatego najpewniej musisz pociąć mapę na tzw "party".
CytujPytanie, czy ZEN zapisany jako uncompiled będzie działać poprawnie??Nie.
CytujW takim razie jak mam zmniejszyć ich ilość bez większych ingerencji w model?Co zrobić aby plastikowa butelka z wodą była lżejsza bez jej wylewania?