Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kord

Strony: [1]
1
Filmy / Kanał poświęcony Tworzeniu Gier
« dnia: 2020-01-08, 14:52 »
Hej! Wróciłem do wrzucania treści na kanał, więc może coś spamnę też dodatkowo :V

Po przeglądnięciu masy zgłoszeń na różne stanowiska w branży gier czułem, że coś z tym trzeba zrobić - stąd seria poradników o dostawaniu się do branży growej (co, jako ciekawostkę dodam, koreluje z książką, która niedługo się pojawi... ;)).

Na pierwszy ogień poszedł materiał o robieniu DOBREGO portfolio (bo wiele osób ma z tym problem):
https://www.youtube.com/watch?v=CcUHxDKuUhc

2
Filmy / Kanał poświęcony Tworzeniu Gier
« dnia: 2018-04-10, 15:59 »
Jakiś czas mnie tutaj nie było a na moim kanale pojawiła się masa materiałów. Ostatnie dotyczą organizowania niekomercyjnych projektów, więc pomyślałem, że podrzucę kilka. :) Czyli:

Jak zrobić grę bez budżetu?
https://www.youtube.com/watch?v=xFl6kE2bzOY


Szukanie ludzi do projektu:
https://www.youtube.com/watch?v=NM98IgCUXrM


Dajcie znać co myślicie i czy mógłbym nagrać odcinek o czymś co Was szczególnie ciekawi. :D

3
Filmy / Kanał poświęcony Tworzeniu Gier
« dnia: 2017-04-06, 16:03 »
Yo! Dawno nie odświeżałem tego tematu, a przybyło na moim kanale trochę ciekawej zawartości. :) Np. wrzuciłem filmik o pracy Testerów i Level Designerów, tłumaczący różne kwestie jak np. jak nim zostać, lub czym konkretnie się taka osoba w branży zajmuje. Zachęcam do zerknięcia:

https://www.youtube.com/watch?v=hkE5vVTAqB4

4
Filmy / Kanał poświęcony Tworzeniu Gier
« dnia: 2017-01-24, 14:37 »
Pozwolę sobie jeszcze podlinkować ostatni filmik z Global Game Jam. Jeśli ktoś chce zerknąć jak wygląda tworzenie gier w 48h to zapraszam ->
https://www.youtube.com/watch?v=zltGFKvKdUc
:)

5
Filmy / Kanał poświęcony Tworzeniu Gier
« dnia: 2017-01-19, 20:24 »
Miło to słyszeć! :)
Przed gamedevem miałem kilka epizodów związanych z moddingiem albo tworzeniem map. W sumie zaczynałem jako level designer, któremu do modowania bardzo blisko. :)

Na samym początku robiłem sobie mapki do Age of Empires czy Heroes III, potem do CoD4 albo CS 1.6 / Source. Zawiesiłem się też chwilkę na TES: Oblivion. Co prawda żadnego dużego moda nie zrobiłem, ale zdecydowanie od tego zaczynałem przygodę z tworzeniem gier. :)

6
Filmy / Kanał poświęcony Tworzeniu Gier
« dnia: 2017-01-19, 19:53 »
Hejka!

Chciałbym podzielić się z Wami trochę nietypową twórczością, aczkolwiek mam nadzieję, że wciąż pasującą do tego działu. :)

Jakiś czas temu zacząłem nagrywać krótkie filmiki dotyczące tworzenia gier, związane np. z prowadzeniem firmy w gamedevie, procesem zarządzania itd. W przyszłości chciałbym ogarniać tematy bardziej szczegółowo a póki co poruszam ogólne sprawy.

Jeden z przykładowych filmików: Czym się rożni praca w zespole Indie a dużej korporacji? ->
https://www.youtube.com/watch?v=K7lQWLD4XrU

Drugi - Devlog, dotyczący projektów, które robię po godzinach:
https://www.youtube.com/watch?v=xuUf_zFxf3k


Dajcie znać co myślicie o takim czymś. :)

7
Oferty pracy i pomocy / Polyslash - Staż - 3D Artist
« dnia: 2015-12-09, 14:53 »
Polyslash poszukuje gotowej i chętnej do rozwijania się osoby, zainteresowanej produkcją gier wideo do płatnego, zdalnego stażu na stanowisku 3D Artist. Jest to szansa na wejście do branży elektronicznej rozrywki i zobaczenie jak wszystko funkcjonuje od środka.

Od kandydata oczekujemy:

- dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- dostępu do internetu;
- możliwości odwiedzenia biura w Krakowie, przynajmniej raz na dwa tygodnie;
- znajomości programów do obróbki grafiki 3D/2D, opartych o darmową licencję (np. GIMP, Blender) lub posiadanie licencji na inne, dowolne programy;
- dużego zapału i chęci do rozwoju;
- posiadanie kilku godzin, od poniedziałku do piątku, wolnych na współpracę z nami;

Oferujemy:
- wdrożenie do branży tworzenia gier komputerowych;
- pomoc w nauce pracy z repozytorium plików, Unity5 i innymi systemami;
- drobne wynagrodzenie pieniężne;
- współpracę przy ciekawym projekcie;
- możliwość dalszej współpracy;

Przykładowy zakres obowiązków:

- przygotowywanie modeli 3D, bazując na istniejących teksturach;
- przygotowywanie siatek UV dla lightmap;
- składanie obiektów z gotowych modeli dla level designerów;

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV / kilka słów o sobie na adres contact@polyslash.com (z tytułem: Staż 3D, Imie / Nazwisko ) oraz zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).

Strony: [1]
Do góry