1
Prace 2D / Gothic Bezi i Xardas Art
« dnia: 2019-08-06, 17:59 »
Witam
Jakiś czas temu zrobiłem art Beziego i Xardasa
Jakiś czas temu zrobiłem art Beziego i Xardasa
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wejdź do folderu Meshes znajdź plik o tej nazwie NW_Harbour_CratePile_01.3ds, skopiuj go, wklej i zmień mu nazwę na NW_HARBOUR_CRATEPILE_sEDUEDUsEDU.3dsMam tylko MRM
Jak sposób 2 dla ciebie też za trudny to podeślij świat postaram się naprawićOki, to pisze priv
Po pierwsze nie podmieniaj tekstur bo czasami wychodzą cyrki z tego. Po drugie nie żadną kopie, bo w folderze compiled nie ma żadnych kopii tylko skompilowane wersje tekstur, które czyta bezpośrednio sama gra.
Po trzecie wytłumacz mi w takim razie dlaczego jak sam napisałeśOgólnie nie wiem co robię źle bo u kolegi to działa :(twojemu koledze działa a tobie nie?
Sprawa jest oczywista. Bo koledze wysłałeś najnowszą wersje swojej tekstury, która pewnie miała poprawnie zrobioną alphe a tobie gra odczytuje nadal twoje "wip prace".
Prawdopodobnie w folderze compiled masz nadal stara wersje tej tekstury, która nie ma alphy. Usuń ja i pozwól grze samej to skonwertowac bez używania gomana.
Zrobię tak jak mój kolega mi mówi, a mówi żeby tego nie robićPodmień mesha za oryginał i użyj opcji Macros ;)
Nie używaj tej opcji.
Teraz rozumiem, na przyszłość trochę bardziej precyzuj. Voby znikną, musisz znaleźć i edytować interesujący Cię kawałek świata (3ds, znajdziesz w meshes\level\newworld), a potem, żeby wczytać do tego modelu stare voby, musisz wczytać tamten stary zen, zapisać go jako nieskompilowany zen pod jakąś inną nazwą (nie ma znaczenia), a potem wczytać ten nowy 3ds w spacerze, skompilować i zapisać jako nowy zen, potem wczytać stary .zen (ten, który przechowuje voby, czyli nieskompilowany). Wczytasz ten zen przy użyciu czegoś w stylu "zcLevelCompo" (tak to się w Spacerze nazywa).A to spoko,mam nie skompilowanie zeny
Nie rozumiem. Czyli chcesz mesh z tego zena, to nie lepiej po prostu wejść w "Meshes\Level\NewWorld" i wybrać ten 3ds?A nie znikną mi voby?
Otwieram w spacerze NewWorld_Part_GreatPeasant_01.zen/ zapisuję jako NewWorld_Part_GreatPeasant.zen uncopiled w innym folderze (World/X/...)/otwieram uncopiled zen i zapisuję go jako mesh.Zapisałem mesha (bez edycji) i chciałem go wczytaćW jakim programie go edytowałeś w takim razie? Wyjaśnij dokładnie bo nic z tego nie rozumiem.
Nie przypisałeś do jakieś części bądź całego mesha materiału(tekstury).Ale jak?
Sprawdziłem to jeszcze raz i wygląda na to, że przyrostki NCO i NCI bez innych kodów muzycznych* zdają się działać. Myślałem, że SNOW wystarczy, bo spacer nie wyłapuje tej zmiany ustawień "w locie", tylko dopiero po przeładowaniu świata. Mój błąd.Zrobiłem i miałem przez chwilę.
--------------------------------
* Albo i nie. przed chwilą dopisałem tylko NCO na końcu vobName, wyjechałem poza obszar, a po powrocie śnieg jednak padał... Muzyka przygrywała z oCZoneMusicDefault, a ta z poprzedniego przyrostka wydaje się być ignorowana. Ale ciężko mi to wszystko na 100% sprawdzić, przy takim zachowaniu spacera.
Sprawdziłem to jeszcze raz i wygląda na to, że przyrostki NCO i NCI bez innych kodów muzycznych* zdają się działać. Myślałem, że SNOW wystarczy, bo spacer nie wyłapuje tej zmiany ustawień "w locie", tylko dopiero po przeładowaniu świata. Mój błąd.Po wczytaniu znowu miałem deszcz
--------------------------------
* Albo i nie. przed chwilą dopisałem tylko NCO na końcu vobName, wyjechałem poza obszar, a po powrocie śnieg jednak padał... Muzyka przygrywała z oCZoneMusicDefault, a ta z poprzedniego przyrostka wydaje się być ignorowana. Ale ciężko mi to wszystko na 100% sprawdzić, przy takim zachowaniu spacera.
Nie jestem pewien, ale zdaje się, że u mnie zadziałał przyrostek _SNOW. Próbowałeś?Nie działa albo robię coś źle
Typ pogody jest zapisany w silniku.Czyli nic z tym nie zrobię?