Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kogaan

Strony: [1] 2 3 ... 29
1
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2019-04-14, 11:38 »
Kiedy następne tekstury?

2
Materiały / Tekstury Maliksoft'a
« dnia: 2019-01-06, 22:14 »
Szata szamana jest ekstra

3
MDS i animacje / problem z obiektem interaktywnym.
« dnia: 2017-09-17, 13:29 »
Hejka mam taki problem chciałem zrobić model interaktywny z poruszającymi się elementami. Dodałem do obiektu 3d dwie połączone ze sobą kości jedną główną która jest podłączona do całego modelu i drugą która jest podłączona do tej części która ma być ruchoma. I tu pojawia się problem że przy zapisaniu modelu w rozszerzeniu asc kości się odłączają od modelu.

4
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-07, 12:31 »
Tylko że tam są umieszczone tylko gotowe już światy i niema tam Partów.

5
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-07, 10:49 »
A z kąd wezmę party z CZYSTEGO gothic 2? Bo dostępne są tylko te z nocy kruka.

6
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-07, 07:53 »
Tego już prubowałem i otrzymałem cały świat w formie 3ds.

7
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-06, 09:43 »
Ok jak znajdziesz to będę wdzięczny.

8
Spacer / MRM na 3DS
« dnia: 2017-09-05, 22:09 »
Ekhem... blender z kerrax ma możliwość importowania plików mrm i w tedy wystarczy exportować go w formacie 3ds.

9
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-05, 19:57 »
W pliku mesh od świata nie ma w mesh.vdf

10
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-05, 15:17 »
tak ale tam są meshe z gothic 2 noc kruka a mi zależy na meshu okolic piramid z czystego gothic 2 no ale trudno postaram się to zrobić w blenderze.

11
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-05, 13:28 »
Znaczy chodzi mi o rozbicie podstawowego świata z g2 na meshe no ale trudno sprubuję się pomęczyć blenderem.

12
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-05, 09:44 »
Czyli żeby rozdzielić świat z gothic 2 bez nocy kruka to muszę bawić się programem graficznym?

13
Gry / Midgard: Role Play
« dnia: 2017-09-04, 16:50 »
Widziałem na stronie bractwa spolszczenia że była mapka do pobrania do singla ale tam link już nie działa wie ktoś gdzie można to pobrać?

14
Spacer / Jak łączyć zeny?
« dnia: 2017-09-04, 01:07 »
A da się jakiś zen rozłączyć na kilka mniejszych?

15
Pytania i problemy / Czcionka.
« dnia: 2017-09-03, 17:37 »
No nie długo kończę.  :D

16
Pytania i problemy / Czcionka.
« dnia: 2017-09-03, 17:22 »
Ale jako texturę z gothic 1 lub 2 a ja robię polskie znaki do textury z sequel.

17
Pytania i problemy / Czcionka.
« dnia: 2017-09-03, 17:16 »
Znaczy ja tylko wiem że trzeba to dodać w skryptach ale kompletnie nie wiem w jakim to jest pliku. Popytaj osób które się lepiej ode mnie znają na skryptach, albo tłumaczcie bez polskich znaków czyli Ą-A Ć-C Ę-E itd. Wtedy mogły by zostać oryginalne tekstury napisów z sequel.
Tym co napisałeś naprowadziłeś mnie poniekąd na rozwiązanie.
Poradziłem sobię dziękuje Kogaan.
Czyli co tłumaczycie bez polskich znaków? Bo jeśli nie to niedługo dokończę dodawanie polskich znaków do textur z sequel bo chciałem dodać sobie je do Gothic 2 to mogę wam udostępnić.

18
Pytania i problemy / Czcionka.
« dnia: 2017-09-03, 16:57 »
Znaczy ja tylko wiem że trzeba to dodać w skryptach ale kompletnie nie wiem w jakim to jest pliku. Popytaj osób które się lepiej ode mnie znają na skryptach, albo tłumaczcie bez polskich znaków czyli Ą-A Ć-C Ę-E itd. Wtedy mogły by zostać oryginalne textury napisów z sequel.

19
Pytania i problemy / Czcionka.
« dnia: 2017-09-03, 16:50 »
Bo w skryptach trzeba jeszcze przypisać lokalizacje polskich znaków na siatce textury napisów.

20
Pytania i problemy / Blender zaznaczenie
« dnia: 2017-08-31, 20:39 »
A nie ma ktoś 3ds max kto mógł by to dla mnie wykonać? No sam bym to zrobił ale nie mam kasy na 3ds max.

Strony: [1] 2 3 ... 29
Do góry