Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - metek58

Strony: [1] 2
1
Ukończone modyfikacje / Skyrim - Enderal
« dnia: 2022-09-25, 06:07 »
Czy ktoś wie, jak szybko podróżować korzystając tylko z drogowskazów? Jest opcja interakcji przy drogowskazie, ale klikając użycie, pojawia się info, że obecnie nie jest to możliwe. Czy trzeba nabyć jakichś umiejętności? Chyba nie latania. :) O zwojach teleportacji wiem.

2
@Dawid.Snake, jeśli z nim już rozmawiałeś i przyniosłeś skarb, to Ambrozius jest w tej opuszczonej chacie, gdzie jest notatka o zakopanym Kamieniu ogniskującym w Srebrnej kopalni.

3
@Konanowicz, przecież Bosper jest nieśmiertelny, puść go przodem. Przynajmniej ja tak miałem. W Piramidzie testowałem na Bosperze reakcję, gdy przy nim zmieniłem pancerz strzelca na pancerz, który daje Grant. Mimo, że jesteśmy jego synem, Bosper drze japę (coś w tym rodzaju): Giń, kanalio!
Zaznaczam, że Bospera można po dość dużym upływie czasu zaprowadzić do obozu na północy. Wtedy się odłączy, a tak, to idzie z nami gdzie się chce na nasze konto leje przeciwników aż huczy.

4
Klucz do skrzyni jest na takiej półce poniżej kłody drewna łączącej dwa wzniesienia. Na jednym mamy ognistego jaszczura, a klucz jest naprzeciw, od strony wejścia na kłodę do tegoż jaszczura.

5
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-08-02, 19:43 »
Wersja 2.6.4 czeka tylko na testy. Jak sprawnie pójdą, to niebawem Odyseja 2.6.4 trafi pod klawiatury fanów gry Gothic. Zapewniam, że jest tu multum zadań, postaci, stworzeń oraz stworów. No cóż, tylko trochę cierpliwości, a umysły graczy zostaną nasycone balsamem fabuły Odysei.

6
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-05-10, 09:07 »
Wystarczy być fanem gry Gothic (i podobnych gier o podobnym klimacie) i zasługiwanie jest jak najbardziej zasadne.

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Laer Gjoll - dubbing PL
« dnia: 2020-01-20, 08:16 »
No, chwała Ci za to. Kawał dobrej roboty.

8
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2020-01-20, 05:47 »
Trzeba zagrać i wtedy można napisać odczucia z gry, bo teraz snuje się tylko domysły i wystawia niechlubne opinie.
Cytat "Bo Fabio wspominał, że rozgrywka jest łudząco podobna do tej z G3, więc przypuszczam, że w Odysei tych fedeksów do wykonania jest całkiem sporo..." Czy jest jakaś gra, w której nie wykonuje się zadań? W każdej jest coś do zrobienia, w jednych mniej, w innych więcej. Jeśli ktoś nie lubi nadmiernej ilości zadań, to robi te główne, zostawia poboczne i idzie dalej. Zapewniam, że gra spodoba się każdemu prawdziwemu fanowi gier z serii Gothic. To zacny mod i zaiste warty ogrania.

9
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2019-11-25, 11:35 »
Jeśli mi wolno wtrącić dwa słowa, to dobrnąłem do końca plików. Teraz chłopaki składają wszystko do kupy i zapewne niebawem ruszą testy. Jak wyżej pisano, obszerny mod, tylko przez moją klawiaturę przerzuciłem prawie pięć tysięcy plików, a gdzie jeszcze ilość kolegi @smox-a i także pliki jeszcze @kobal-a, drugiego kolegi ze Stalker Team, który w końcowej fazie zastąpił @smox-a. Mi tłumaczenie Odysei 2.0 zajęło prawie trzy lata, więc jak trochę jeszcze poczekacie, nic się nie stanie. :)

10
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2016-06-03, 09:42 »
Czy po wyjściu spolszczenia do Returning 2, jest możliwość dania wyboru, aby gracz sam zdecydował o istnieniu tej zagęszczonej roślinności? Ten co lubi hasać po gęstwinie, będzie miał gęsto, aż mu ślipia wyjdą z orbit od wypatrywania przeciwnika, a ten co chciałby widzieć więcej, to nie dodawałby tych krzaczorów. W formie patcha lub jakiejkolwiek innej. Myślę, że dla fachowców w tej materii, jest to do zrobienia.

11
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2016-05-29, 07:34 »
Hejka ludzie , mam problem z ustawieniem sterowania ^^ , próbuję ustawić przycisk "Akcja" na lewy control ,ale nie działa. Na LPM działa ,ale jestem strasznie przyzwyczajony grania ctrl , próbuję wszystkiego ctrl , ctrl + strzałka itp.
Spróbuj tak może, wejdź w folder gry, otwórz plik ini gothic i w nim odszukaj linie:

No_Take_Anim=0
RMB_No_Take_Anim=0

Tu możesz pokombinować, dając na przemian 1 lub 0 przy pierwszej lub drugiej linii.

Chcesz Ctrl, dajesz tak:

No_Take_Anim=1
RMB_No_Take_Anim=0

Jak potrzebujesz animacje, to:

No_Take_Anim=0
RMB_No_Take_Anim=0

Nie chcesz animacji, to:
No_Take_Anim=0
RMB_No_Take_Anim=1


W uruchomionej grze, w panelu jest opcja sterowania z Gothic 1 lub Gothic 2, to możesz też wybrać tu coś pod siebie.

Post połączony: 2016-05-29, 07:39
Czy ktoś ma namiar na jakiegoś patcha, aby pozbyć się tego nadmiaru roślinności w Returning 2. W/g mnie, psuje to wygląd i utrudnia poruszanie się po terenie. Na dodatek, jak ktoś będzie miał słabszego kompa, to zapewne mu oklapnie gra. Proszę o namiar na takowy patch, jeśli jest jakiś taki.

12
Archiwum / G2NK Wioska Miranda PL
« dnia: 2016-03-05, 21:37 »
Co do testów, to chyba będzie co robić dla testerów, bo mod obfituje w różnoraką terminologię, jak z zamierzchłych czasów, tak i z czasów zbliżonych do dzisiejszych. Muszę powiedzieć, że rosyjska wersja niektórych dialogów i nazw, różni się od niemieckiej. Mam wrażenie, że rosyjscy tłumacze, nie przyłożyli się zbytnio i jak natrafili na trudniejszy wyraz, to zapisywali na pałę. Mimo to, staramy się korygować rus z germanem tak, aby tłumaczenie pol wychodziło z sensem. Sądzę, że mod zaciekawi sporą rzeszę graczy, gdyż jest specyficzny wśród modów do Gothic. Sam jestem ciekaw, jak wyglądają i funkcjonują pewne itemy, jak np. ekspres do kawy, który jednak zapisałem jako samowar, bo ni jak nie mogłem sobie wyobrazić tego urządzenia w tamtych czasach. Samowary istnieją od bardzo dawna. Testy wykażą, to ewentualnie pozmienia się nazwy, stosownie do wyglądu na screenach.

13
S.T.A.L.K.E.R. / Dialogi, prosty quest
« dnia: 2016-02-07, 08:52 »
Już nieaktualne, znalazło się rozwiązanie tego problemu.

14
S.T.A.L.K.E.R. / Dialogi, prosty quest
« dnia: 2016-02-06, 06:46 »
Gra Stalker SoC. Mam problem z gameplay, bo tekst dialogu jest dość długi i nie mieści się w oknie dialogowym. Próba zastosowania \n nie przyniosła skutku (dla sprawdzenia, wrzuciłem plik rus - tekst też nie mieścił się na ekranie). Druga sprawa, przetłumaczony ruski tekst na pl jest dłuższy niż tekst rus i powoduje wylot. Gdy go okroiłem, nie było wylotu, ale dalej wychodzi za okno dialogowe, choć wstawiłem \n w celu zawinięcia tekstu. Taki sposób w plikach text/pol działa bez problemu. Czy w plikach gameplay są inne zasady? Proszę o pomoc.

Post połączony: 2016-02-06, 10:06
Chcę dodać, że na ustawieniu ekranu 1028x768 (na innej rozdzielczości nie mieści się tekst, bo nie zawija go) tekst ładnie zawija się i mieści się w oknie dialogowym. Jednak tekst polski jako dłuższy (z racji tłumaczenia) od ruskiego, powoduje wylot, po skróceniu do ilości liter jak w rus, nie ma wylotu. Jak to jest zrobione, że ilość liter w tekście ma wpływ na wylot?

15
Zaraz po testach, które niebawem się rozpoczną. Polonizacja już jest, jakby co.

16
Potwierdzam, tłumaczenie moda dobiega końca, jest tylko jeden plik z misk dokończyć (jak @smox wróci z pracy). Złożyć instalkę i do testów czas. Przy dobrych wiatrach (a mam ostatnio dość dobre :)), w końcu stycznia powinny ruszyć testy.

17
Archiwum (Global Mod) / Problemy z misjami
« dnia: 2015-03-18, 18:36 »
Dziwne, ja z nim na lajcie rozmawiałem, niezależnie czy przed czy po rekrutacji.
To jestem ciekaw, jak z Miltenem zrobiłeś próbę zniewolenia na nowicjuszu Babo. Po rekrutacji Miltena do swojej załogi, zabiera on swoją dupę do portu i tam już nie ma z nim opcji dialogowej na temat tych pierścieni. Milten przy klasztorze, jeszcze przed rekrutacją, ma ten dialog, ale nic ciekawego z rozmowy nie wyjdzie, bo się wycofuje z próby opętania Hagena, bojąc się o Beziego, gdyby okazało się, że Hagen jest odporniejszy na takie "czary" wobec jego osoby. Sprawdziłem sobie ten wątek z opętaniem Hagena i choć nic nie wyszło z tego, to wykonanie tej linii zadania, całkowicie mnie usatysfakcjonowało. Pozostała opcja zrobienia linii z Lee i sprawa jest do załatwienia. Pozdrawiam.

18
Archiwum (Global Mod) / Problemy z misjami
« dnia: 2015-03-17, 16:32 »
Dzięki. Teraz wiem o co kaman. W info zadania jest zapis, że po rozmowie z duchem Kaloma, trzeba ponawijać z Miltenem, ale zaraz po wyjściu z klasztoru, wziąłem go do załogi statku i teraz jest dylemat mały. Jednak wrócę do zapisu z przed rozmowy z Miltenem i zobaczę, czy będzie dialog z nim w tej materii.

19
Archiwum (Global Mod) / Problemy z misjami
« dnia: 2015-03-17, 06:32 »
Mam problem z zadaniem na opętanie Hagena, by wydał pozwolenie na zabranie statku. Wiem, że można takie wydusić od sędziego, ale chciałbym dojść tego z tymi dwoma pierścieniami. Zrobiłem wszystko co było potrzebne, by wywołać ducha Kaloma i po rozmowie z nim, przyniosłem mu Łzy Innosa, z których zrobił dwie mikstury. Jedną kazał mi wyżłopać (co uczyniłem), a drugą polecił przekazać partnerowi. I tu jest problem, bo owego wspólnika do omamienia Hagena nie mogę namierzyć. Proszę o wskazanie tego typka. Gram jako Łowca smoków.

20
Archiwum (Global Mod) / Ciekawostki
« dnia: 2015-02-11, 18:24 »
Hmm... słowo z ang. na nasze się zgadza, to fakt, ale "cziter", to ktoś, kto gra na kodach, a tu nie ma takiej sytuacji. Po co to przekleństwo? Podnosi jakość wypowiedzi? Idąc Twoim tokiem myślenia, to robienie uników podczas walki z mocnym przeciwnikiem też byłoby swego rodzaju "oszukiwaniem", bo nie walczysz "uczciwie", bo kombinujesz, nie idąc na hura. To niby co, walka turowa - on mnie, ja jego? Zapewne powiesz, że uniki to sposób walki. Każda gra, to kopalnie sposobów walki i kombinacji. A gdzie jest w grze zapowiedziane, że po przegranej walce z łukiem, nie wolno mi podnieść z ziemi strzały, która akurat pozostaje przy ponownym wczytaniu? Nie powiesz mi, że nie robisz zapisów przed walką z mocnym przeciwnikiem, bo nie uwierzę. Mój post ma na celu podjęcie dyskusji o takiej sytuacji w grze, nie wywołanie burdy słownej, bo poziom rozmów na temat gry, nie musi zaraz sięgać dna. Sądziłem, że po jednym poście, dowiem się na temat "czitów" więcej, ale jak widzę to temat rzeka. Moim zdaniem, jeśli ktoś nie używa kodów, to każdy sposób, jaki jest dostępny w danej grze jest dopuszczalny. Pozostaje tylko kwestia własnego poczucia "winy", że szkieletom i innym twardszym przeciwnikom, zmniejsza się szanse na wyeliminowanie bohatera z walki. Czy tu tylko starzy wyjadacze zabierają głos? Jak na razie, to jeden szary gracz zajął stanowisko w tej kwestii. Dzięki mu za to. 

Strony: [1] 2
Do góry