Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SawiK2

Strony: [1]
1
Skrypty / Błąd przy sprawdzaniu skryptów
« dnia: 2014-12-24, 19:34 »
Rozumiem :] Pozmieniałem w innych i działa miód malina :D 

2
Skrypty / Błąd przy sprawdzaniu skryptów
« dnia: 2014-12-24, 18:05 »
Witam to znowu ja  :facepalm: Robiłem postać i dialogi według poradnika Czip17, ale jednak troche inaczej, ponieważ wcześniej je oglądałem i chciałem zrobić dialogi, które możemy zobaczyć dopiero po przejściu na drugi rozdział. Mianowicie mój problem jest taki, że wtedy kiedy sprawdzam skrypty pokazuje mi błąd w nowym właśnie pliku dialogów. Dla większego objaśnienia problemu wstawie część kodu i wyskakujący błąd.

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Sawk_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Sawk;
nr          = 999;
condition   = DIA_SLD_888_Sawk_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Sawk_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Sawk_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Sawk_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Sawk_Siema   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Sawk;
nr          = 1;
condition   = SLD_888_Sawk_Siema_Condition;
information = SLD_888_Sawk_Siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co tutaj robisz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Sawk_Siema_Condition()
{
if (Kapitel >= 2)
    {
return TRUE;
    };
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Sawk_Siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Sawk_Siema_15_00"); //Co tutaj robisz?
AI_Output (self ,other,"DIA_DJG_SLD_888_Sawk_Siema_55_01"); //Czekam tutaj właśnie na Ciebie.
};

A tutaj błąd :



Szukałem rozwiązania, ale może niedokładnie tak czy siak nie znalazłem rozwiązania problemu. Ja nie widze błędu kiedy patrze w tamtą część kodu, ale profesjonalista dostrzeże to pewnie w moment. Prosze o pomoc  :| Z góry bardzo dziękuje  :)

3
Skrypty / Rozpoczynanie modyfikacji
« dnia: 2014-12-22, 13:06 »
Ok znalazłem :] Pomoc w trybie natychmiastowym :D Dzięki.

&& (Kapitel == 2)
A wydawało się to takie trudne :|

4
Skrypty / Warunek zadania związany z rozdziałem
« dnia: 2014-12-22, 12:56 »
Witam mam mały problem. Na sam początek jak widać po postach jestem zielony, ale może nie aż tak :D

O co mi chodzi? Mam wątek główny i wszystko inne co jest potrzebne do zrobienia modyfikacji (na swój spobób jestem skrypterem. Nie czytam poradników do wszystkiego próbuje dojść sam), ale chciałbym, aby modyfikacja była dostępna dopiero od 2 bądź 4 rozdziału. Poprostu moge dodać postać, które będzie otwierała wątek główny mojego moda, ale gracz nie może z nią rozmawiać dopóki nie będzie w rozdziale 2 lub 4. W tym jest właśnie problem bo nie mam pojęcia jak to zrobić  :wstyd: W skrócie to chcem, aby mój mod był dostępny w rodziale 2. Gracz nie może porozmawiać z postacią dopóki nie osiągnie moich wymagań. I tutaj prosze o pomoc byłbym bardzo wdzięczny :]

Strony: [1]
Do góry