Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zagłoba

Strony: [1] 2 3 ... 22
2
Demon również, pełna lista w pierwszym poście. Btw. - dzięki za screeny, ciekawe jak będzie to wyglądało z lepszymi teksturami :)

Należałoby teraz stworzyć nowe, lepsze tekstury ( plus normal mapy ) , niestety nie jestem w tym zbyt dobry, może Mark, albo ktoś mógłby pomóc? Poza tym muszę dopracować te modele aby uv'ki ładnie się rozkładały i nie było zgrzytów.

Czy paczka bez problemu Wam zatrybiła / wczytała się ?

Pzdr

3
Albo ich fragmentów, bywa różnie, zależy jaki ma się punkt "zaczepienia" :P

4
Najpierw chce móc zobaczyć jak wygląda to w grze, a dopiero potem wezme się za poprawki.

5
Udało mi się zainstalować System Pack na Gothicu 1 - zaraz sprawdzę czy ścieżki w folderach .vdf a są takie same i biorę się za testowanie

Pzdr

Post połączony: 2016-07-31, 01:07
Zamieniłem model w Gothicu 1, ale dalej się nie wyświetla w grze nawet z działającym system packiem.

Post połączony: 2016-07-31, 01:27
Jutro podeśle Wam tutaj paczke z modelami i sami potestujecie

Post połączony: 2016-07-31, 01:36


Post połączony: 2016-07-31, 11:54
Leci paczka do przetestowania - jeżeli komuś uda się wyświetlić to proszę o wklejenie screena. Pamiętajcie o tym, że to na razie pre-alpha więc dużo elementów może jeszcze wymagać dopracowania np. skinning w niektórych miejscach i tekstury

Paczka zawiera nowe modele dla:

Demon
Demon_Mistrz ( czy król ? , whatever )
Kamienny golem
Ognisty golem: ( Edit 12:24 )
Lodowy golem: ( Edit 12:24 )
Brzytwa
Kąsacz
Ścierwojad
Cieniostwór
Zębacz
Jaszczur

http://www.speedyshare.com/WPtUt/zagloba-anims.VDF



7
Krw robię wszystko jak instrukcja każe, a system pack nie chce działać, mam gothic złota edycja ze steam




8
Możecie wysłać mi oryginalny ddraw.dll ?

Edit: dobra, nieistotne - coś się skopało wcześniej po instalacji DX11, muszę przeinstalować grę, zajmie to 20 minut do pół godziny.

9
Po instalacji system packa na DX11 są jakieś zgrzyty - chyba muszę usunąć najpierw DX11 racja ?

10
Witam.

Mam zamiar stworzyć poprawione modele dla potworów z Gothica i Gothic 2 - zacząłem od Brzytwy / Zębacza. Model ma dosyć wysoką ilość poly 10524 ze względu, że tworzę go pod nowy silnik re-goth lub coś co po prostu będzie w stanie go unieść.



Niestety po wyeksportowaniu modelu do .asc i wrzuceniu go do paczki .VDF z następującą strukturą folderów _WORK\DATA\ANIMS\_COMPILED\RAZ_BODY.ASC   gra po włączeniu nie wyświetla mi nowego modelu. Czy coś robię źle ? Może jest jakiś limit poly powyżej którego gra nie wyrenderuje nowego modelu ?

Pozdrawiam

11
Prośba do forumowiczów: potrzebny mi oryginalny szkielet z pliku HUM_BODY_NAKED0.ASC ( zarówno wersja z kośćmi "ZS" jak i bez ) wyeksportowany do .fbx ( najlepiej z kilku różnych programów: 3ds max, blender, maya itp. )

Jeżeli ktoś ma taką możliwość to proszę o wrzucenie i podanie linka.   

12
Jak na razie to udało mi się sprawić, że root bone ( BIP_01 w szkielecie Gothica ) porusza się razem z animacją, ale doszły pewne nowe błędy - więc działam.

13
Bieganie wygląda ładnie ( chociaż musiałbym poprawić rotacje kości barków bo nadal są deczko za szeroko ), sprint super, chociaż dla sprintu z wyciągniętą bronią przydałoby się dać nową animkę, bądź skopiować nową i zmienić w niej rotacje nadgarstka. Nie do końca podoba mi się animacja stania - poprawie dotychczasową lub znajdę nową.

14
Tej kości nie dało się zretargetować, ale spróbuje jeszcze raz.

Może niech Arcykules wyjaśni jak sprawił żeby ona się ruszała w jego animacjach ?

15
Przecież w 3ds maxie animacja odtwarza się prawidłowo i postać też się rusza, więc w czym problem ?

16
No i dokładnie - każdorazowo muszę poświęcić ok. 7-10 minut na przeniesienie każdej animacji na szkielet Gothica :)

Najistotniejsze jest to, że dostęp do bazy animacji ( ok 700 animacji ) dla Gothic teraz stoi otworem.

17
Panowie nie chcę psuć zabawy ale te animacje nie są wykonane przez Zagłobę. Ogólnie to ja tam nie mam nic przeciwko udostępnianiu ich ale trochę tak nieładnie zasługiwać sobie czyjąś pracę.  :pokerface:

LOL... Boli Cie to, prawda ?  :facepalm:

Niestety twój tok myślenia kumuluje się wokół tak przyziemnych rzeczy jak "łapki", "proprsy", "kudosy", szacunek ludzi ulicy sezamkowej, czy podobnych rzeczy i nie ogarnia prostego faktu, że można PO PROSTU chcieć bezinteresownie pomóc społeczności, aby trochę usprawnić gameplayowo klasyka jakim jest gothic. Na tym polega istota społeczności modderskich, czyż nie ? Ty pomagasz mi, ja pomagam Tobie.

Mogę zaryzykować stwierdzenie, że jako pierwszy wykonałem ręcznie narzędzie, które pozwala na szybkie przeniesienie dowolnej animacji z platformy mixamo.com na szkielet gothica - było to cholernie trudne i bez mojej dogłębnej znajomości zarówno Mixamo jak i Unreal Engine cały proces nie udałby się. Poświęciłem 2 dni żmudnej pracy na wymyślenie i dopracowanie ( działa już praktycznie bezproblemowo ) metody przenoszenia animacji z mixamo do gothica. Wszystko to wykonałem BEZinteresownie i mam gdzieś otrzymane propsy czy inne wirtualne pochwały - rodziny nimi nie wykarmie - i nie można tego rozważać w kategorii zysków.

Halk - zawsze mogłeś zrobić to pierwszy, ale niestety to nie takie proste jak Ci się wydaje :) , więc po prostu sobie daruj, no offence.

I mała rada na przyszłość; na drugi raz warto przeczytać temat dogłębnie zanim zacznie się komuś coś zarzucać, inaczej można wyjść na głupka :) 

Pozdrawiam

18
Tak, ale musisz mieć dobrze przygotowany rig lub dobrze przygotowany mesh.

19
Któregoś dnia spróbuje obrócić kości ramion, to bicki będą wizualnie mniejsze hehe

20
Wygląda boooskooo!!!

Strony: [1] 2 3 ... 22
Do góry