Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Namiot

Strony: [1] 2 3 ... 21
1
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Edycja Rozszerzona
« dnia: 2023-09-24, 17:45 »
Minimalnie trzymam kciuki za poprawki fabularne tzn. usunąć dialogi z Gothic 2, gdzie Khorinis jest na kontynencie.

I w sumie to fajnie by było jakbyśmy musieli znaleźć tych śmiałków do ostatecznej napie#@@#$ ze smokiem ożywieńcem, a nie tylko frajerów, którzy chcą wyspę opuścić.

Powiem wam szczerze, że po latach to Gothic 2 od strony fabuły to straszny syf jest.

2
Zainstalowałem Uniona i działa chyba bez problemów. Alchemia albo zbugowana w sensie niepoprawnie wykoanana albo kuj wie, nie znam się na tych spajnach i unionach. I Damarok uczył alchemii, a był z nim dialog, ale to dla wersji hardcore.

W każdym razie, widziałem na WOG, że jest wersja hardcore 2.3. Mógłby ktoś to zaktualizować ? Tam Hardcore ma do wyboru 5 lp za poziom albo 15 lp, a się wkręciłem bo wolę mimo wszystko jak jest trudno niż łatwo :)

https://www.worldofgothic.de/dl/download_653.htm


@edit

jednak alchemia nie jest zbugowana. Mikstury trwałego efektu są od 4 rozdziału. Co wg mnie jest bugiem umysłowym. Przez ponad połowę gry grając wojownikiem jesteśmy na 1 strzała. Forsowanie 4 rozdziału dla alchemii i szczerze zabita przyjemność z odwiedzania niektórych lokacji wcześniej niż gra przewiduje.

2023 rok i autorzy modów Gothica nadal mają zimne nóżgi zamiast mózgu ? Co to @#$@#$ za pomysł #@$@#$ ....

3
Do tego moda istnieje polski dubbing ? Niektóre linki wygasły i chciałem się upewnić.

4
Biorę się za tego moda :)

Ktoś wie, co się dzieje ze stroną Bractwa Spolszczenia ? Chciałem ten plik pobrać, żeby gry nie wywalało.

Na Spine też jest ten mod tam jest najnowsza wersja, czy jakaś "stara" ?

Nie warto w to grać, dotarłem do 3 rozdziału i nic tylko wszystkie PN przeznaczać w siłę, żeby móc cokolwiek zabić.

Wziąłem zwój ognistej burzy i się zastanawiam, gdzie tu hardcore, ponieważ gobliny z jaskini z almanachem padły na 2 zwoje.

Zdecydowanie odradzam granie w to.

Mało tego ten syf jest chyba źle zrobiony

NPC uczą alchemii tj. jednej mikstury za 10 PN.

nie ma możliwości nauczenia się małej mikstury i coraz większe.

Zainstalowałem wersję 2.0 i tam jest jak w G2.

Czyli podnieść życie mam sobie tylko za pomocą kodów teraz ? 

Upatrywałem ostatnią nadzieję na przeżycie w tym modzie -.-

5
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-05-16, 13:14 »
Z tego co zauważyłem, to nie ma żadnego skandalu.

Jakiś kolo (fantom ileś tam) udostępnił jakiś świat i przedstawił swoją wersję jakoby by Dark za cyca pokazał aktualny stan Dziejów Khorinis. Nie ma to żadnych dowodów, więc jakim cudem to się rozchodzi jako skandal, skoro to jest tylko zwykłe pisanie w internecie jednej osoby? Też mogę napisać, że mam themodders jutro zostanie zamknięte coś tam dodać i może ktoś w to uwierzy i będzie wielki skandal ( tylko dla naiwniaków).

Kuj jeden wie czy mod żyje. Jedni czekają robią swoje, a drudzy czekają i jednocześnie stawiają żądanie, że mod ma wyjść bo przecież oni czekają :)

6
1. W opcjach czułość myszy mam na minimum, a jak delikatnie ruszę Bezim, to ten robi niemalże w tył zwrot?

Jak to zmienić, żeby było domyśle jak w Gothic 2 ?

edit : rozwiązałem, użyłem tego guzika (*nie wiem jak on się nazywa, nie wszystkie myszki go mają, takie małe oczko,pikuś, dzyndzelek) na myszy jeszcze do zmiany czułości myszy i dałem na najniższy

2. Naciskam ctrl i Bezimienny wykonuje atak. I teraz rodzi się pytanie jak wykonać atak w lewo lub prawo ?

Przestawiałem sterowanie z G1 na G2 i żadnych różnic nie było w tej kwestii.

3. Wie ktoś jak otwrzyć New Balance w oknie ? Wszedłem w Gothic.ini i zStartupWindowed było już ustawione na 1.

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-10-12, 20:03 »
Na wszystko potrzebujesz argumentów ? Nawet maupa z m2 wie dlaczego Tizgar jest debilem -.-

Gościu piszę, że bot mu się nie podoba i on woli nieme dialogi, i jeszcze gada, że NPC mają róznę zbroję i psuje mu to odbiór. Kretyn używa swojego osobistego bólu dupy, żeby nam przekazać, że mod jest bleeee.

W ogóle co jebany wyścig szczurów, że tu jakiś mod ma prześcigać drugiego ? Dobrze, że nie wielu ludzi upada tak nisko jak Tizgar (ktokolwiek to jest).

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-09-11, 22:58 »
Nie tyle goudmoud, a raczej aktywny marvin. Goudmouda tez można wpisać bez marvina i nic się nie stanie. Zatem jak już ktoś musi mieć nieśmiertelność, a nie chce czegoś skopać to niech sobie wpisze GUARDIAN.

9
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2021-09-07, 21:46 »
Pamiętam kłesta na smażone mięso i żeby je zrobić trzeba się karnąć do obozu bractwa obok miejsca, gdzie stał Namib.

10
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Czas Zapłaty 2.0
« dnia: 2021-09-07, 17:04 »
Patelnia będzie w obozie buntowników czy jak im tam było ?

11
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-08-19, 13:28 »
Ściągłem 4gb patch z innego źródła i przestało mi wywalać grę. Miałem tyko raz mna jakieś 3 godzinki tłuczenia out of memory. Crash raz na 3h to dla mnie żaden crash. Z błędów nic więcej nie miałem, a nawet kodów używałem :)

12
Można grać z towarzyszem ? Ekstra, w końcu coś dla mnie. Sporo jest pancerzy do znalezienia ?   ^^

13
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-08-15, 15:12 »
Cytuj
Modyfikacja nie ma na celu być rewolucyjna. Opiera się przede wszystkim na zachowaniu ducha oryginału i utrzymaniu przyjemność czerpania z rozgrywki w takim samym stopniu jak pierwowzór

No szkoda bo Gothic 2 NK fabularnie liże piasek, więc znowu będę babrał się w tym g!@##e, jedziemy !

Pierwsza rzecz, która mi się spodobała usunięcie przedmiotów z gry i wstawienie ich na nowo. Mod X stara się być trudny a ten pier@#@# Wilczy Kieł ciągle leży obok Erola i .... ułatwienie w kuj.

Pancerze NPC jak najbardziej na + fajnie, że farmerzy też mają coś na sobie. Taki Maleth wilka musi przegonić od czasu do czasu ;)

Wzmocniony Betzy na początku -  :ok: :ok: :ok: :ok: W końcu mogłem w początkowej fazie gry tych bandytów koło miasta pokonać, a nie ich odciągać albo potem przyłazić już o 10% za mocną postacią. Wytańczyłem ich za 3 razem  :joy:

Początkowy balans pancerzy sprawia, że szukanie jakiegoś fajnego wdzianka liże piasek. Mogę kupić za 250 sztuk złoty te same wartości, które znajdę właśnie w tych jaskiniach koło miasta  :antyprops: Założyłem sobie pancerz włóczęgi już tylko pod efekt wizualny :cool: Moim zdaniem pancerz skórzany 15 obrony, a włóczęgi 25. Nordmarczyka to bym dał na potem w ogóle

Później cała masa pancerzy 60-75 obrony  :hmmm: Średnio trochę, ale wybrałem sobie jeden i grałem z nim do pancerza butownika. I tutaj + za wstawienie tego stafu ode mnie. Jedna z nie wielu rzeczy, którą akceptuje z Goszlamu 3.

Bardzo dobrym pomysłem było wstawienie "mini-lokacji" na terenie Khorinis. Kutwa ! Ta mapa liże piasek w podstawce Gothica. W pewnym momencie (XD) szkoda, że tylko tyle :)

Gothic 2 NK na witaminach tzn bossy, więcej przeciwniki, trudniejsi przeciwnicy i trochę nowych lokacji jest OK. Ta gra jest pozbawiona tego co w takim Baldur's Gate 2 jest na porządku dziennym, więc czemu w G2NK miało by coś tu pójść źle. Fajnie, wincyj takich modów  :ok: :ok:

No i tak do 3 rozdziału grało mi się zacnie po za jednym. Pancerz Bractwa - po co on jest skoro 3 do rozdziału nikt do Betzy nie strzela z magii   :facepalm: ? W tym momencie sam mod sobie strzela w kolano. Skoro dajesz pancerz z odporność na magie to daj przeciwników z magią, ale mod nie jest rewolucyjny -.- Trzeba zrewolucjonizować przeciwników w rozdziale 1-2 więcej goblinów szamanów, więcej czegoś co strzela z magii ;)

Zatem są usunięte teleportacje na przełęcz Khorinis i Górniczej Doliny  :hmmm: W 2 i 3 rozdziale to mogłem sobie pobiegać bo i tak miałem ochotę na popykanie w Gothica, herbatka pod ręka i ciasteczka - chill  :) W pewnym momencie odpaliła się nie chęć do bieganie wszędzie z buta, im bliżej końca gry tym mniej zabawne się to staje, a lokacji trochę jest. Np po walce z lodowym smokiem musiałem mikstury uzupełnić i Wolnej Kopalni ostatecznie nie zwiedziłem.

Miał być zachowany duch oryginału  :F I Mówisz o tym, że Biff nie potrafi wspiąć się na 2 proste stopnie? Czy o tym, że nie można mu powiedzieć żeby poczekał chwilę bo chcesz wejść w miejsce niedostępne dla niego, a ten szuka drogi do Betzy i skacze w przepaść

Tym razem sobie chłopaka przetransportowałem za pomocą kodów te 2 stopnie wyzej, a a nie robiłem tego nawet w czasach bugowania stalowych prętów u Benneta  :lol2:

Poszedłem na Pandrodora - mój ulubiony moment w grze, w końcu z cała brygadą stajemy do walki. Smok przeniesiony i wstawiony jakiś zapyziały zębacz  :facepalm: Ja...czemuuuu ? Bo jest Wasteland mod ? To Roda i Cipchera też tam dajcie. I w tym momencie plus dlatego rewolucyjnego moda, z rozbudowanym światem czyli ....Returninga :(, tam moje ziomy Cipcher i Rod są na bagnie przy obozie Bractwa  :)

I dlaczego Pandrodor przywołuje bagienne szczury, które śmierdzą jak stary but ? To jest ta armia ciemności ? Czy wycieczki zrobione w stronę tego anulwanego (na szczęście) Gothic Sequel? Tutaj bym wolał już trzymać się "lore" G2. Czyli obok Pandrodora widziałbym jaszczuroCHŁO-PA-KÓÓÓÓÓW  }:>, poszczekiwaczy i ewentualnie opętanych strażników świątynnych ( coś tam mogło zostać ).

Przynajmniej dobrze się bawiłem w krypcie z Angarem i Biffem ;) Niezła naparzanka - dwóch łowców smoków i jeden łysy świr.

Po za tym ? Gitara, 4 rozdział fajnie mi się biegało z Biffem tylko mega często coś sapał się o połowę łupów  -_-

Trzy ostatnie sprawy. Nowa gildia brak gildii. Po co ? Najemnik ma ... 1 zadanie gildyjne, które go wyróżnia od fojer mejżdza i paladina. Czyli przynieść 10 szynek i 10 wina dla Baltrama. Nie lepiej było dodać jakiejś proste zadania "Idę z Rodem zmasakrować chrząszcza w trawie?" ? Najemnik i Łowca Biedronek nie mają nic ciekawego do zaoferowania.

Balans - Czyli jak naucze się kurierem(6) leczenia lekkich ran to za 10 sztuk złota(tyle kosztuje grog) przywracam 150PŻ ? A najemnikelem musze bulić 100 zł za potiona  :hmmm: Regeneracja zdrowia już nie potrzebna. Uciąłbym manę za picie alkoholu. W imię sprawiedliwości  :trollface:

O dziwo walka ze smokiem ożywieńcem pokrywa się nieco z tym co mówią smoki. Mamy zebrać ekipę 5 szaleńców i ruszyć na ostateczną naparzankę. Fajną smietankę przywołuje smok ożywieniec, ja bym tam dowalił jeszcze trochę demonów i czarnych magów,paru upadłych paladynów... tylko ten Betzy taki osamotniony  :angry:, a miał zebrać drużynę.

Tutaj w każdym razie podziękowania dla PB za jakieś wątki, których w grze nie zobaczyliśmy.

Mod ogólnie mi się podobał. Przez większość czasu spędzonego przy nim nie marudziłem, że coś jest !@#!@#!@. Albo to i tamte 50 rzeczy mogły być zrobione inaczej. Nie tyle jest problem z modem. To mod ma problem z grą, do której jest zrobiony. Fabuła G2 miało być "no jestem wybrańcem, ale sam sobie nie poradzę, więc pomożta ;)" W praktyce wyszło od zera do super-bohatera :( Gra informuje o jednym, a robi drugie :facepalm:

Aaaa. zapomniałem. W Zadaniu od Eli na zabicie smoków jest literów w dzienniku. "Południowy wschów"


14
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Outfaith
« dnia: 2021-07-29, 10:25 »
W sumie to git, że Returning dostaję jakieś apgrejdy fabularne. Ile można siedzieć w basenie? Jak dobrze, by tam nie było w końcu przerwę trzeba zrobić. Ciągłe nabijanie statystyk, główny bohater mógłby wyglądać jak kropka i tak nie ma nic ciekawego do powiedzenia. I tu mnie najmocniej ciekawi czy Betzy coś dopowie o swojej przeszłości ;) W końcu to mod do G2, więc Betzy mógłby uraczyć nas dialogiem.  "Przez krótki czas nosiłem wodę dla zbieraczy ryżu, bo chciałem dołączyć do Nowego Obozu. Ostatecznie trochę kamieni spadło mi na głowię i dlatego teraz zbieram rzepę na farmie Lobarta"  :lol2:

Mało mi się podoba jak głowny bohater słucha czyichś super duper ciekawych historii, a sam jest jak ten kloc pytający tylko o kolejnego kłesta. :facepalm:

Returning jak mało kto i co przeorał mój łeb. Wyszło na + : :cool: Jak sobie teraz ktoś chce robić moda, gdzie będzie 1500 lokacji. Proszę bardzo, twój mod - możesz robić co chcesz. Bossy mające 50 mln PŻ - nikt nie każe Ci w to grać, a to że autor tak zrobił to jego chęci/sprawa/zabawa.

A swoją droga wg mnie Gothicowi brakuje lokacji po latach także wstawienie jakichś tam 500 lokacji jest u mnie na duży +. Bossy mające 50 mlz pż też nie taki głupi pomysł. Przynajmniej muzyka zdąży się rozkręcić podczas walki, to sobie posłucham  :)

Cytuj
Jak zapewne pamiętacie w oryginalnym Gothic 2 w ciągu pierwszych minut dowiadujemy się wszystkiego na temat fabuły gry (smoki przybyły, musimy je zabić, a do tego potrzeba Oka Innosa które mają paladyni w Khorinis). Jak czujecie się z pomysłem gdybyśmy nieco zmienili kolejność opowiadanej historii w sposób następujący. O smokach dowiadujemy się w rozdziale 2 od Lorda Garonda, a o oku Innosa od Xardasa w rozdziale 3. W 1 rozdziale dowiadujemy się jedynie o plotkach że orki nie są jedynymi bestiami które przybyły. Każda gildia będzie miała własny powód aby wysłać Bezimienngo do Górniczej Doliny, a nie będzie to zadanie wyznaczone przez Hagena.

Pamiętam,i tam Xardasem mówi, że "z pomocą tutejszych żółnierzy i magów" Przyszło co do czego to mamy jednego łowcę smoków do stałej pomocy, który nie potrafi wdrapać się do górskiej fortecy. Fajnie by było jakaś naparzankę z udziałem paladynów,magów, łowców smoków i cholera wie czego jeszcze zobaczyć w końcu...fajnie by było. Chyba Gothic 2 pierwotnie nie miał być od zera do super bohatera ratującego świat.

15
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-07-28, 17:41 »
- Bosperro nie chcę ze mną handlować. Tzn. okno handlowania się nie pojawia po dialogu.
- Wulfgaritos mówi, że będzie uczyć i w jednej opcji dialogowej mówi, ze trzeba jedziemy w temat i nie ma dialogów nauki, a w drugim mów, że nie szkoli najemników - jeszcze nie wybrałem gildii.

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic 2 Plus v1.1
« dnia: 2021-07-16, 19:09 »
"Modyfikacja nie ma na celu być rewolucyjna."

Returning chyba nie jednej osobie zshotgał psyche -.-

18
Nosze się z zamiarem zapykania w G3 na tych modach raz jeszcze tylko chciałbym sobie podmienić muzykę pod moje upodobania. Nawiasem mówiąc muzyka z G3 to straszny chłam.

Znalazłem taki poradnik

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=aMoiMHaW2Dc

Czy to wystarczy czy trzeba będzie grzebać w plikach modów ?

19
Da się tego moda uruchomić z jakaś paczką tekstur albo dx11 ? No i jak to zrobić przez spine ?

PS. Dziś 1 raz użyłem tego psine i fajny ten program.

20
Nie oczekiwałbym w tym modzie nawet 1 dobrego zadania fabularnego. Ten mod pod tym względem nie zmienia się od 2014 jak 1 raz zasiadłem do tego szamba i raczej tak pozostanie. Debilizmów jak widzę przybywa. Cóż, tak to jest jak się ludzie inspirują jakimiś crapami jak dark souls,tes i gocrap 3.

Strony: [1] 2 3 ... 21
Do góry