Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lobos

Strony: [1] 2 3 ... 25
1
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: Wczoraj o 19:21 »
Zapożyczyłem mały kawałek z tej mapki.   Bardzo przyjemny model. Dużo też nie trzeba było vobować w porównaniu z dżunglą gdzie niemal każdy metr kwadratowy jest czymś zapełniony. Tekstury są tylko w bardzo słabej jakości, pewnie będe je musiał poprawić.


2
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: Wczoraj o 10:57 »
Intensywnie pracuje nad modyfikacją. Zostało już tak niewiele do zrobienia, że jeśli się sprężę to zdołam zorganizować beta testy gotowej modyfikacji jeszcze w lipcu.

Dodana została nowa pustynna mapa z WoG'a i kilka questów przedłużających rozgrywkę, ale nie robiących tego na siłę jako miła odskocznia od bagiennych terenów.

3
Skrypty / przenoszenie ekwipunku z dodanym wyjątkiem
« dnia: 2020-05-17, 22:08 »
Robię coś podobnego i nie bardzo wiem gdzie wstawić ten warunek od Lehona.

var c_Item armor_odzyskanie;

func void Npc_MoveInventoryLoop (var c_npc PC_Hero, var int category)
{
   
        var int amount;
        amount = Npc_GetInvItemBySlot (PC_Hero, category, 0);
armor_odzyskanie  = Npc_GetEquippedArmor(PC_Hero);
        if ((Hlp_GetInstanceID(item) == Hlp_GetInstanceID(armor_odzyskanie)) && (amount>0))
        {
              Mob_CreateItems ("CHEST_MYITEMS", Hlp_GetInstanceID (item), amount) ;
 
        NPC_RemoveInvItems (PC_Hero, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
               
                Npc_MoveInventoryLoop(PC_Hero, category);
        }
        else if (category < INV_CAT_MAX-1)
        {
 
                Npc_MoveInventoryLoop(PC_Hero, category+1);
        };

};


Ktoś pomoże?

4
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Imperium Popiołów
« dnia: 2020-05-09, 19:17 »
Miło widzieć zapowiedź dobrze rokującego kolejnego projektu do gothica. Szkoda tylko, że znów w odgrzewanym Jarkendarze. Naprawdę nie jest trudno zrobić nowy fajny świat, a zawsze przyjemniej się gra na nowym zenie.
W każdym razie powodzenia w produkcji.

5
Siemka
Zainstalowałem Uniona i ten plugin, ale niestety mam tylko kolorowe skrzynki. Itemy nie chcą się podnosić z automatu telekinezą  (Dark Saga) ani nie wyświetlają się żadne komunikaty po podniesieniu czegoś. Jak to naprawić ?

6
Skrypty / G2NK Monolog się nie wyświetla
« dnia: 2020-04-17, 14:11 »
Po pierwsze to nie wstawiaj tego moba jako łóżko jeśli nim nie jest, po prostu OcMobInter i tyle. Jeśli nazwałeś monolog "DROGOWSKAZ" to nazwij tak samo plik .d monologu i funkcje prototypową _S1 Func void DROGOWSKAZ_S1
Na koniec zobacz w spacerze czy w okienku onstatefunc , gdzie przypisyałeś nazwe monologu niema spacji przed lub po nazwie.

7
Pytania i problemy / Problem z potworem
« dnia: 2020-04-17, 14:01 »
Będziesz musiał użyć jakiegoś programu do edycji grafiki 3d np. blendera, otworzyć asc, przypisac materiał i texture.

8
Skrypty / G2NK Monolog się nie wyświetla
« dnia: 2020-04-15, 21:19 »
Miałeś na myśli InterMoba. Co to za mob? Może nie dodałeś w skypcie kodu odpowiedzialnego za wywoływanie się monologu. Niektóre moby muszą mieć taki kod np. dla kowalstwa

FUNC VOID Kowalstwo_S1 ()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);

if  (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_Kowalstwo;
Ai_ProcessInfos (her);
};

};

9
Jak przebiegają prace nad modem?

10
Pytania i problemy / Jak dodać nowy rozdział?
« dnia: 2020-04-14, 16:37 »
Żeby zainicjować nowy rozdzial wywołujesz go np. w dialogu dając coś takiego
B_Kapitelwechsel (2, NAZWASWIATa_ZEN );  Szukasz pliku o nazwie B_kapitelWechsel i tam sobie ustawiasz co chcesz żeby się zadziało w 2 rozdziale.

11
Pytania i problemy / Jak dodać nowy rozdział?
« dnia: 2020-04-14, 16:20 »
Poszukaj w ogyginalnych skryptach jak to jest zrobione

12
Ucieczka / Błędy i bugi
« dnia: 2020-04-12, 19:09 »
Mod generalnie przypadł mi do gustu, był błąd z kilofami ale pamiętam, że jakoś dało się to obejść. Najbardziej denerwował ten pasek szybkiego wyboru.

13
Dyskusje / Mod do G1
« dnia: 2020-04-10, 14:44 »
W diccuric zagraj, jeden z najstarszych modów jakie powstały do gothica. Bardzo klimatyczny.

14
donno123
Dało się wejść do pradawnych w r1 ? Z tego co pamiętam to trzeba zrobić królową pełzaczy zanim ten mag daje nam rune do nich?

15
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-04-08, 17:53 »
Outlander

Ciężko by mi było przytoczyć nowej osobie cały wątek fabularny od podstaw, ze wszystkimi niezbędnymi szczegółami tak żeby się w to wczuł i był w stanie wymyślić coś sensowengo. Pewnie prędzej czy później wpadną mi do głowy nowe pomysły.

16
Ucieczka / Błędy i bugi
« dnia: 2020-04-08, 17:46 »
fiodoshi aż tak źle?
Miałem nadzieje że po pół roku poprawiono dużo błędów i chciałem pyknąć, bo ostatnim razem nie mogłem przejść z uwagi na bugi.

17
Ukończone modyfikacje / [G1] Potępieni v1.0
« dnia: 2020-04-08, 14:32 »
Właśnie ograłem moda. Podobał mi się motyw z obozem na bagnie i w obozie w twierdzy. Fajne modele broni, surowy i przyjemny dla oka level design, bardzo dobre oświetlenie lokacji, zwłaszcza twierdza budowała mroczny nastrój. Fajny pomysł z artworkami i szkicami i generalnie z osadzeniem fabuły.
Przyczepił bym się do niektórych dialogów i zadań, można je było znacznie poprawić, niektóre zwroty dialogowe brzmiały dość kiczowato i niepasowały do postaci, inne z kolei były przemyślane. Mały mętlik z dwoma zadaniami, zabrakło warunku w rozmowie z Horstem przez co można było odrazu dowiedzieć się o co chodzi. Jak ktoś wspomniał wcześniej, można by było wykorzystać potencjał modyfikacji i po prostu bardziej ją rozbudować poprawiając pare rzeczy. Ogólnie przyjemna modyfikacja i warto zagrać.

18
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-04-06, 07:39 »
outlander
2 pierwsze rozdziały gotowe, został ostatni do napisania, ale póki co mam trochę pustke w głowie co do dalszej fabuły więc skupiam się na dopieszczaniu tego co już zrobiłem.
Cytuj
btw. Można by zrobić, że te insekty utrudniają czasem sen bohatera (efekt losowy na łóżkach umieszczonych na wolnym powietrzu) i nie regeneruje on wtedy życia.

Już coś takiego jest :) ale nie związane z insektami.

Tizgar
Przydało by się je jakoś odświeżyć, ale nie przewiduje jakichś większych zmian. Prawdopodobnie zostaną takie jakie są, chyba że wpadnie mi w ręce jakiś fajniejszy model. Kiepsko mi idzie z animacjami.


19
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-04-05, 16:28 »
Po powrocie do europy ponownie z wielkim entuzjazmem zabrałem się za projekt. Zawsze robiłem krótkie migawki. Tym razem coś dłuższego.

Prezentacja kilku questów z modyfikacji wraz z wybranym sposobem ich ukończenia.

https://www.youtube.com/watch?v=2sJWiVX_tvA

20
Skrypty / G2NK Ograniczenie percepcji NPC
« dnia: 2020-03-26, 07:50 »
Zagadka po części rozwiązana. Wstawiałem potwory na freepointach podczas, gdy powinny się respić na WP. Nie zrobiłem dobrego waynetu i pomieszałem nazwy WP i FP wpisując cokolwiek aby tylko było dlatego wszystko żyło swoim życiem i łaziło gdzie popadnie.

Można zamknąć.

Strony: [1] 2 3 ... 25
Do góry