Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Eleven

Strony: [1] 2 3 4
1
Gry / Mount&Blade 2: Bannerlord
« dnia: 2016-03-09, 07:52 »
Jedynie martwi mnie ten crafting - boję się, że tak naprawdę będzie się patrzyć tylko na dmg, i ewentualnie szybkość zamiast na wygląd broni, przez co na necie pewnie będą poradniki jak zrobić najlepszą broń z gry. Ja bym pozostał tradycyjnie - bronie normalne charakterystyczne stworzone przez twórców.
To tylko dodatkowy element, nie można stworzyć maczug, łuków, kusz. Co do patrzenia na dmg i szybkość, dla mnie najważniejszy w M&B był zasięg broni, więc dla każdego coś innego. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zrobić broń "pod wygląd". Statystyki tych broni zapewne nie będą się wachać w przedziale:
([najsłabsza broń w grze],[najmocniejsza]). Nie wiem też czy najlepszymi brońmi nie będą stworzone przez twórców z losowym modyfikatorem (Masterwork, Tempered, itp), tak jak to było w poprzednich odsłonach. 

2
Gry / Mount&Blade 2: Bannerlord
« dnia: 2016-03-06, 13:33 »
Ta aktywność w temacie przypomniała mi, że dzisiaj ma być stream z Bannerlord'a. https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/News/146

3
Offtopic / Oddaj swój głos!
« dnia: 2015-11-25, 16:41 »
Gotowe :D

4
Przede wszystkim sprawdź, jak będzie chodził przy otwartej obudowie, sam miałem problem który rozwiązałem w ten sposób (mój gtx970 rozgrzewał wnętrze kompa tak, że dysk dochodził do 50°C). Sprawdź też dysk w poszukiwaniu badsector'ów i sprawdź jego temperaturę. Również winnym może być zasilacz, pożycz od kogoś sprawny zasilacz i wtedy się okaże, czy to nie wina zasilacza.

5
Gry / ELEX
« dnia: 2015-07-02, 18:25 »
"post-apocalyptic Science Fantasy" Brzmi interesująco, odchodzą od tradycyjnego fantasy na rzecz mutantów...

6
Pytania i problemy / Gra strategiczna sprzed 2004
« dnia: 2015-01-30, 14:05 »
Do opisu pasuje idealnie Disciples II.
Grałem, poza tym nie pasuje idealnie bo walka nie jest na kwadratach. Tam to było podobnie jak w heroes'ach, że armia gracza po lewej przeciwnika po prawej, tylko siatka złożona z kwadratów. Poza tym Disciples II ma bardziej mroczną grafikę, tamto było bardziej kolorowe, coś w stylu AoW II.

7
Pytania i problemy / Gra strategiczna sprzed 2004
« dnia: 2015-01-30, 13:10 »
W Heroes'y IV, jak i III grałem, AoW też, to nie to...

8
Pytania i problemy / Gra strategiczna sprzed 2004
« dnia: 2015-01-30, 12:42 »
Heroes? xDDD
To by było zbyt proste... Heroes'y nie mają walk na kwadratach, poza tym nie ma w nich syren.

9
Pytania i problemy / Gra strategiczna sprzed 2004
« dnia: 2015-01-30, 10:50 »
Mam w pamięci pewną grę, w którą grałem u kolegi, szukałem trochę w necie, ale nie znalazłem nic takiego. Mianowicie była to strategia turowa, w której pole bitwy podzielone było na kwadraty, a nie heksy jak w wielu dzisiejszych. Pamiętam też, że zrekrutowałem jakieś jednostki latające (gryfy?) oraz, że udałem się na morze, gdzie zaatakowały mnie syreny. Wiem, że to niewiele, ale może ktoś zna grę, która spełnia ten opis.

10
Pytania i problemy / Gothic 3 na słabym komputerze.
« dnia: 2015-01-20, 15:55 »
Sam grałem na zintegrowanej ze 128MB pamięci i na niskich + tekstury na wysokich dało się grać.

11
Gry / Wiedźmin 3: Dziki gon
« dnia: 2015-01-13, 15:43 »
Istnieje szansa ze do maja coś potanieje, może wyjdzie jakas nową karta i technologicznie pobije istniejące co wpłynie na cenę


Przecież już wyszła: GTX 970 - porównywalny z 780ti, a około 1000zł tańszy

12
Gry / GTA V
« dnia: 2014-11-07, 19:32 »
Tak w ogóle, to jak to będzie sprawdzane, że ktoś grał na starej konsoli? Widział ktoś jakieś info o tym??

13
Gry / [Wspólne granie] CS 1.6
« dnia: 2014-08-28, 12:33 »
W sumie, to ja też byłbym chętny

14
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2014-08-04, 10:23 »
Cytuj
By oszczędzić ludzkości kolejnych konwulsji, musimy jasno i stanowczo powiedzieć naszym kobietom, starcom i dzieciom, że na dnie oceanu, w Rowie Mariańskim, żyją sobie ru-ru-rurkowce - ale nie będę przecież zastępować pańskich nauczycieli!

:lol2:
Najlepsze

15
Gry / GTA V
« dnia: 2014-07-17, 18:33 »
Cytuj
w gta online liczy się przede wszystkim kasa wiec to nie wyścigi są ważne
no nie wiem... ja tam raczej gram dla przyjemności, a nie po to, żeby nazbierać kasy w grze (tego typu grze, bo w RPG'ach sprzedaję śmieci, a nic nie kupuję). Faktem jest to, iż za tą kasę można potem kupić i tuningować samochody, ale tymi samochodami będzie się jeździć w tychże wyścigach; tu pojawia się takie błędne koło.

16
Gry / GTA V
« dnia: 2014-07-17, 18:11 »
Jestem ciekaw, czy znowu GTA Online będzie dostępne trochę później, bo jak tak, to pierw bym przeszedł fabułę, i ogarnął sterowanie autami, nie do perfekcji gdyż czasu by nie starczyło, ale do względnego poziomu. Jak już będzie Online, to w singla nie będę grać (za wyjątkiem np.: braku neta), bo mogę w niego grać również rok, dwa czy 69 lat po premierze.

Cytuj
liczę ze sporo osób z tm który gra ruszy będzie mieć oryginała i będzie można poszaleć na multi z  ekipa, czy np założyć se gang :P
  :ok:  :ok:  :ok:

I przede wszystkim TWORZENIE WŁASNYCH WYŚCIGÓW

17
Gry / GTA V
« dnia: 2014-07-17, 12:18 »
Cytuj
2. Niema Hydry jej zamiennik jest mniej funkcjonalny niż oryginalna Hydra z SA
tzn? to wciąż najszybszy samolot w grze, chyba że masz na myśli strzelanie, ale w SA po prostu to wszystko było mniej skomplikowane...
Cytuj
3. Brak Jetpacka
So? Jetpack nie był jakoś szczególnie ważny, jedynie z kodu, żeby np.: wlecieć na jakiś dach, ale to samo można zrobić helikopterem, co jest ciekawsze i bardziej realistyczne.

Dość już tych wad, bo w GTA Online można tworzyć WŁASNE WYŚCIGI, przez co to będzie pierwsza gra, którą kupię zamiast spiracić...

18
Złote Wrota / Stałe bonusy - spis
« dnia: 2014-05-12, 16:18 »
Te gulasze od orka kucharza dają dokładnie:
za 1000zł: siła+3, zręczność+1
za 800zł: mana+3
za 1200zł: siła+1, zręczność+1

Poza tym "zwój ochronny" od Hema daje 30 obrony przed bronią chyba na stałe.

19
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-12, 13:59 »
Nie wiedziałem, gdzie to zapytać, ale czy "zwój ochronny" od Hema daje ten bonus na stałe?

20
Znów trochę pokombinowałem, i okazuje się, że ani łuków z g1 nie da się przerzucić do g2, ani też z g2 do g1(z g2 do g1 robiłem to w celu testu, gdyż wszystkie łuki i kusze z g2 są w g1). Wydaje mi się, że to może mieć związek z tymi ich wersjami statycznymi, bo po dłuższym kombinowaniu w g2 nie wywaliło błędu, tylko nie było widać modelu.  Możliwe, iż sam MorphMesh z g1 nie zawiera wersji statycznej i wydaje mi się, że mógłbym wpaść na coś, gdybym to otworzył w programie graficznym, lecz dawno się tym nie zajmowałem, więc proszę tu pojawia się pytanie: Jak się to robiło (najlepiej niech ktoś poda instrukcję do wings'a, bo w nim już robiłem kiedyś), oraz czy w ogóle da się otworzyć MorphMesh w programie graficznym?

Strony: [1] 2 3 4
Do góry