1
Multiplayer / Serwery GMP
« dnia: 2013-07-28, 14:55 »
Ten serwer co podałem to nie jest mój, ale warto zobaczyć. Sam jestem ciekaw, jak to wszystko wyjdzie z tym serwem ; ).
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A ja najbardziej nie rozumiem tych wymówek typu "spalił mi się dysk", "pliki z dropboxa mi zniknęły", jeżeli ktoś uważa, że zapał mu miną, przerosły go rzeczy, które miał zrobić to niech to po prostu npisze, albo zawiesi projekt, bo a nóż powróci mu chęć do pracy.
Jurigag dobrze pisze, brakuje ci jednej klamry zamykającej, chociaż gdzie indziej (po jednym z warunków). Wersja z dodaną:BTW, takie problemy są skutkiem nie stosowania tabulatorów. Gdybyś miał poprawne wcięcia w kodzie, od razu byś to wyłapał.SpoilerKod: [Zaznacz]//========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================
INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
npc = VLK_5100_Bill;
nr = 6;
condition= DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
information = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
permanent= FALSE;
description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};
FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou))
&& (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
};
Info_ClearChoices(DIA_Bill_banditsinformation);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};
FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};
Aha, i jak wklejacie takie wielgachne skrypty to róbcie to w tagach spoiler, inaczej ciężko w takim temacie w ogóle wyłapać tekst postów ;p
Problem w tym, że to nie toSpoilerKod: [Zaznacz]//========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================
INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
npc = VLK_5100_Bill;
nr = 6;
condition = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
information = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
permanent = FALSE;
description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};
FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou)) && (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
Info_ClearChoices (DIA_Bill_banditsinformation);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};
FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};
zabrakło }; po FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info
[i] 00:00 ++++++++++++++ Start by ++++++++++++++
[F] 01:18 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : FUNC ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:20 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:21 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : DIA_BILL_BANDITSINFORMATION_WHOARETHEY ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:22 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:23 Fatal:-1 U:PAR: Unknown identifier : ) ( line 314 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:24 Fatal:-1 U:PAR: Expected ';' ( line 315 ) .... <zParser.cpp,#599>
[F] 01:27 Fatal:-1 U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_VLK_5100_BILL.D: Unknown identifier : DIA_BILL_BANDITSINFORMATION_WHOARETHEY .... <zParser.cpp,#599>
//========================================
//-----------------> O Bandziorach info
//========================================
INSTANCE DIA_Bill_banditsinformation (C_INFO)
{
npc = VLK_5100_Bill;
nr = 6;
condition = DIA_Bill_banditsinformation_Condition;
information = DIA_Bill_banditsinformation_Info;
permanent = FALSE;
description = "I co, zdołałeś sobie przypomnieć coś?";
};
FUNC INT DIA_Bill_banditsinformation_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Bill_whoareyou))
&& (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bill_infobandytach))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_01"); //Zdołałeś sobie coś przypomnieć?
if (MIS_grzyby_billa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_02"); //Przynieś mi te grzyby pierw, ja spróbuje sobie przypomnieć, chociaż nie obiecuje.
}
else if (MIS_grzyby_billa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_04"); //Udało mi się coś przypomnieć.Pewnego dnia, w nocy, gdy miałem już się zdrzemnąć..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_05"); //Ale nagle usłyszałem jakieś głosy. Z początku wydawało mi się, że przesłyszało mi się coś ale potem nadal były te głosy
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_15_06"); //Co słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_03_07"); //No cóż, dokładnie nie pamiętam ale mówili coś o Paladynach i jakimś Czarnym Magu.
Info_ClearChoices (DIA_Bill_banditsinformation);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "O jakim czarnym magu?", DIA_Bill_banditsinformation_blackmage);
Info_AddChoice (DIA_Bill_banditsinformation, "A wiesz, kto to był?", DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey);
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};
FUNC VOID DIA_bill_banditsinformation_blackmage()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_01"); //O Czarnym magu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Tak.. Nie pamiętam co mówili dokładnie, ale zdołałem usłyszeć to, że planuje z ich pomocą przejąć zamek, a w zamian dostaną złoto
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_15_03"); //Bredzisz.Czarny mag niby z Bandytami?Ciężko mi uwierzyć w to..
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_blackmage_03_02"); //Naprawdę, mówili o czarnym magu, wierz czy nie, tak słyszałem.
B_LogEntry(Topic_paladynska_wyspa,"Rybak Bill mówi, że słyszał coś o Czarnym Magu i Bandytach.. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale cóż. Nie wygląda na to, by kłamał");
};
FUNC VOID DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_15_01"); //Wiesz może, kim byli ci ludzie, których głosy słyszałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_02"); //Cóż... nie mogę właśnie tego sobie przypomnieć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Bill_banditsinformation_whoarethey_03_03"); //Hmmm... Wydaje mi się, że byli to Bandyci.. Choć nie jestem pewien, jednak nadal boli mnie ten łeb.
};
{
http://www.worldofgo...ownload_205.htm - To też się może przydać, bo gdy chce naprawić skrypty spacerem to wywala mi błąd, nie próbowałem jeszcze tego.
Znalazłem paczkę z polskimi skryptami, jednak przedmioty "misc" są po angielskuPobierz czyste skrypty. Są na forum gdzieś w Narzędziach/Lub Materiałach, nie pamiętam dokładnie. Jeżeli nie chcesz, by niepotrzebne rzeczy z oryginalnego G2NK były w twoim modzie.
Czy jest gdzieś inna paczka z polskimi nazwami?
PS. Czy da się jakoś zrobić Addona, który by dodawał TYLKO te itemki, które stworzyłem? A nie tak jak teraz, cały plik GOTHIC.DAT?
masz taki magiczny guziczek na kablu:D. Myślisz, że nie wiedziałem?... Był na on, jak próbowałem
Ile masz w kompie. tych wejść bo ja mam ze 3 z przodu i ze 3 z tyłu spróbuj poprzepinać może to coś da. Pobaw się jeszcze przy ustawieniach dźwięku ustaw jakieś "stereło" kombinuj !Program-Menedżer Realtek HD Audio.
edit:masz tam jakiś program od karty muzycznej ?
To zrobili cię w huja i mikrofon uszkodzony, przykro nam, reklamacja tego nie uwzględnia.Tak, powiedz to tym wszystkim osobom, który ten problem miały/mają.
Problem może tkwić w sterownikach dźwięku albo Sawik ma racjęNie, stery raczej nie. Poprzednie słuchawki i mikro działały bez zarzutu. A stery nie, bo jak samo mikro podłączę to działa, tylko szumy są
To że goticzek tutaj wywala błąd, równie dobrze może zależeć od tego, że wcześniej gdzieś nie dałeś ";" <- Zapomniałem jak ten znaczek się nazywa... A goticzek zorientował się w innej linijce. Wyślij mi na priv cały ten dialog jeśli możesz. Zobaczę co z nim może być nie tak, bo ta cześć wygląda w porządku.
Edit: Wpadłem na błąd w tym, przynajmniej tak mi się wydaje...
[xml]{
if (other.guild == GIL_NONE)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ferdek_thanksforhelp_15_01"); //Dobra, a może dałbyś jakąś nagrodę?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferdek_thanksforhelp_03_02"); //Ach... Myślałem, że robiłeś to za darmo...
AI_Output (self, other ,"DIA_Ferdek_thanksforhelp_03_03"); // Ale masz rację. Należy ci się nagroda.Złota ci nie dam, ale proszę, weź ten pierścień. Mi się nie przyda, a tobie może tak
AI_Output (other, self ,"DIA_Ferdek_thanksforhelp_15_04"); //Dzięki.
CreateInvItems (self, ItRi_Prot_Fire_02, 1);
B_GiveInvItems (self,other,ItRi_Prot_Fire_02, 1);
}; <- TUTAJ POWINNA BYĆ SAMA KLAMRA! Bez tego ";" tego znaczka, tak samo wszędzie gdzie kończysz warunek.
if (other.guild == GIL_DJG)
{
[/xml]
Dobrze, więc mam taki problem: ściągnąłem sobie TĄ zbroję. I moje pytanie brzmi: gdzie mam rozpakować pliki z paczki?
Znajdują się tam pliki d, asc i tga.
Z góry dzięki za pomoc