Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rezu93

Strony: [1]
1
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Gothic Reworked
« dnia: 2025-01-14, 20:56 »
Wszystko w porządku. W trakcie finalnej produkcji/testów.
Jak wejdzie do bety dam znać.

2
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Gothic Reworked
« dnia: 2025-01-10, 16:28 »
To ma z tego co twierdzi autor moda związek ze zgarnięciem Uriziela, ale ja przypuszczam że to coś mogłoby mieć związek z Arcykapłanem (sam we własnej koncepcji moda chcę w przyszłości z tym nawiązać ale to nie teraz). W każdym razie - z materiałów gry wynika jak zrozumiałem że to ma związek z penetracją ŚŚ przez bohatera.

Dobrze kombinujesz, ma to związek z penetracją świątyni śniącego, ale dokładnie co dlaczego i jak nie będę podawał tutaj - do ogrania w modzie.

3
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Gothic Reworked
« dnia: 2025-01-09, 18:37 »
Z tym nagromadzeniem tych wszystkich pasków i zegarka to @boguc ma rację. Może dałoby się zrobić by gracz włączał i wyłączał te rzeczy w ustawieniach. Co do grafiki - rzeczywiście miejscami jest zbyt cukierkowa i gładziutko-słodka. Wolę surową grafikę z oryginału i mam nadzieję, że będzie możliwość jej ustawienia przez gracza.

Fanem tych wszystkich technicznych bajerów w stylu przebudowanego ekwipunku z kolorowymi znaczkami czy rozbudowanego craftingu nie jestem, więc te rzeczy są mi w zasadzie obojętne. No może z wyjątkiem alchemii, modlitw w kapliczkach poprawionego i AI potworów. Myślę jednak, że znajdzie się sporo graczy, którzy coś takiego docenią.

To co mnie najbardziej interesuje jeżeli chodzi o modyfikację to fabuła a tutaj zapowiedzi są nawet ciekawe:
- przeniesienie zawalenia się kopalni na rozdział III,
- najazd orków na tereny ludzi w V rozdziale,
- pojawienie się zadań, które mają zawsze skupiać się na obecnej sytuacji panującej w danym rozdziale gry.

Pytanie ile tych nowych zadań będzie ale z tego co autor zapowiada szykuje się kolejna modyfikacja rozbudowywana i dopieszczana przez lata, więc jestem dobrej myśli :) Też fajnie będzie zobaczyć jaki pomysł ma Autor na wykorzystanie ORCCITY.ZEN i na przełęcz za Starą Kopalnią.

Trzymam kciuki!

PS: Autorze modyfikacji, zachęcałbym do rozciągnięcia efektu Ulu-mulu na orkowe zwierzęta, bo to dość irytujące jak w podstawowej wersji gry orkowe psy nas atakują a potem orkowie zabijają swoje własne psy w obronie Bezimiennego.

1. W grze jedynie paski będą widoczne na ekranie tak jak pisałem post wyżej - tylko w walce/EQ/poniżej połowy wartości. Jeżeli chodzi o cyfry nad paskami - możliwość włączenia/wyłączenia. Zegarki i inne rzeczy to pluginy union (Opcjonalne).
2. Nie trzeba grać z DX11. Wtedy grafika będzie bardziej zbliżona do oryginału.
3. Ekwipunek i kolorowe znaczniki - znowu to jest plugin uniona i nie trzeba go wrzucać do gry.
4. No jeżeli chodzi o fabułę to muszę odwołać cię do przeczytania nagłówka zapowiedzi. Modyfikacja nigdy nie miała być fabularna a mechaniczna. Owszem fabuła uległa korekcie oraz będzie na ten moment ok. 50 nowych zadań pobocznych. Ale tworzone to było jako dodatkowa zawartość a nie jej trzon, więc tutaj proszę wziąć to pod uwagę.
5. Efekt Ulumulu poprawiłem już jakieś parę lat temu więc tak - nie będzie orków którzy zabijają orkowe psy ;p

4
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Gothic Reworked
« dnia: 2025-01-08, 20:25 »
●   Rozszerzenie tego co oryginał robił dobrze, a przerobienie lub zastąpienie tego co robił źle
Czy aby na pewno?
● Zamiast ponurej, brzydkiej i depresyjnej kolonii górniczej jest kolorowa i cukierkowa dolinka jak z world of warcraft. Te tekstury i flat shading terenu... Rozumiem że ten wygląd to nie robota autora tylko jakiś gotowiec w stylu d3d11 ale ja pierdole jak to wygląda...


●Zamiast skromnego, nie rzucającego się w oczy gui najebane dodatkowych pasków, ikonek i cyferek żebyś przypadkiem nie zapomniał że to jest gra. Jeszcze się miejsce na zegarek znalazło. Ekwipunek też nie powala. Moim zdaniem regres w stosunku do oryginału, gdzie wszystko co trzeba było wiedzieć było w zwartym okienku na dole ekranu. A tu trochę na dole, trochę na środku no i kolorowe ikonki.

● Masa nowych atrybutów, wartości i przeliczników ale wszystko działające w tle. Zupełnie odwrotnie niż w oryginale gdzie nauka walki bronią czy strzelania z kuszy na prawdę zmieniała to jak postać walczyła(nowe animacje).

● Z jednej strony losowy loot również u npc a z drugiej ,,eksploracja nagradzajaca gracza". Czym? Zamiast nagrody za faktyczne podjęcie wyzwania losowe itemy...

Nie chce mi się wiecej pisać. Najebane ficzerów, mało konkretów o nowych zadaniach. Spodziewam się gothic 3 mood czyli zbierz 12 piekielników dla npc który stoi kilka metrów dalej. Doceniam wkłada ale totalnie nie moje klimaty.

1. Screeny były robione na dx11 dlatego tak to wygląda.
2. Paski w ogóle nie będą widoczne podczas eksploracji a jedynie podczas walki/przeglądania EQ lub jeżeli wartość jest poniżej połowy. Ale tutaj przy okazji ja mam pytanko jak Ty byś to zrobił? Fajnie jakbyś dał jakaś propozycję, bo przecież można by to było pewnie zrobić lepiej.
Co do EQ i zegara to są to screeny z wgranymi pluginami uniona. Jeżeli sobie życzysz to nie trzeba będzie ich wgrywać.
3.Ten system z oryginału pozostaje niezmienny. Nie bardzo tutaj rozumiem co jest działającego w tle?
4. Tak jak wspominałem losowy loot to jedno dwa że skrzynie losowe posiadają również stałe przedmioty, które wypadają zawsze, trzecia sprawa nie każdy przedmiot znajduję się w skrzyni, ale może chociażby leżeć na ziemi.
5. Napisałem, że pojawia się zadania wpasowujące się w klimat i sytuację w danym rozdziale gry, więc nie wiem skąd wniosek że będzie tutaj quest w stylu przynieś mi 12 piekielników. Ps. W oryginale to Snaf dawał takiego questa ;p
6. Spoko, polecam ocenić, rzucić okiem jak już mod będzie dostępny, wtedy na pewno będzie można ocenić to lepiej.

Strony: [1]
Do góry