Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Leinnan

Strony: [1] 2 3 ... 208
1
Offtopic / Merry Christmas!
« dnia: 2019-12-22, 18:16 »

2
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-26, 21:07 »
Z tego co widzę są spore zmiany w samym quicksilverze, gdy wyjdzie kolejna wersja(albo zdecyduję się przejść na wersję w trakcie developmentu i będzie wystarczająco stabilna) sprawdzę czy problem dalej występuje. Ale z tego co widzę u mnie też zużycie rośnie, po prostu nie zwróciłem na to uwagi, może też mieć na to wpływ, że ja siedzę na 64 bitach i mnie problem w takim stopniu nie dotyczył. Sprawdzałem build PCtowy- tam zużycie krąży wokół 70MB i nie rośnie. W każdym razie napisałem do twórcy biblioteki, zobaczę co odpiszę.

3
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-26, 16:15 »
Jaka wersja? U mnie na 70.0 działa, chociaż jak teraz patrzę niektóre z bibliotek z których korzysta framework którego używam są w przestarzałych, nie tak stabilnych wersjach więc tu może być przyczyna. Może spróbuję go sforkować i zrobić update bibliotek.

4
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-26, 15:18 »
UI będę przebudowywał.
Co do wycieków pamięci jeśli są to na 90 % po stronie biblioteki, ale aż ciężko mi uwierzyć. Ładuje asynchronicznie, jesteś pewien, że po powiedzmy dwóch grach użycie nie staje w miejscu?

Swoją drogą od czasu ostatniego posta trochę zmieniłem:
- przejście z ggez/good-web-game na quicksilver
- obsługa zapisu stanu gry na web/desktop
- wczytywanie decku z jsona
- kilka animacji
- ekran startowy
- wyświetlanie ostatnio użytej karty
- częściowa zmiana wyglądu gry, nadal nie finalna

Screen:

5
Twórczość / Slavic castles- Gra karciana
« dnia: 2019-11-19, 00:39 »

Od paru tygodni pracuję nad grą inspirowaną mocno Arcomage: https://www.youtube.com/watch?v=tl146pfgl5Y
Na ten moment mam ogarniętą bazową rozgrywkę, wyświetlanie aktualnego informacji o graczach z bazowym feedbackiem o efektach kart, mocno losowe AI, karty z wieloma efektami i parę innych rzeczy wkoło tego. Projekt powstaje w języku Rust, z wykorzystaniem odpowiednich bibliotek pozwala mi to na łatwe wypuszczanie tej samej apki bez żadnych zmian i na desktopy i na web(WASM) co jest dla mnie dużym plusem, przy okazji też poznawanie języka mającego potencjał wygryźć C i C++ w pewnym stopniu też jest czymś co zachęca do dalszej pracy nad projektem i nauki.

Gra online: http://leinnan.ayz.pl/ukw/slavic_castles/index.html
Itch.io: https://leinnan.itch.io/slavic-castles
Repo: https://github.com/Leinnan/slavic_castles
Screen:

6
Mount&Blade / [WB]Sclavinia
« dnia: 2019-09-28, 17:20 »
Tyle czasu minęło bez wieści...

Powód prosty- brak czasu i wizji jak to dalej rozwinąć. Ostatnio kolega przypomniał mi, że nic nie robię w temacie moda z czym czuję się zwyczajnie źle. Jednak jak z tego wyjść pomysłu nie mam, jedyne co mogę zrobić na teraz to otworzyć źródła co też właśnie czynię: https://bitbucket.org/%7B44fd2ad0-2cf1-464e-ba12-29b65eb60ba4%7D/

7
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2019-09-26, 19:09 »
Coś czego można było się spodziewać po mnie:
https://www.youtube.com/watch?v=QHV11lrFxTk


I dla odmiany mongolski metal :F

https://www.youtube.com/watch?v=v4xZUr0BEfE

8
Twórczość / CaRPG
« dnia: 2019-09-25, 23:49 »
Radsun dalej to tworzy :O


CaRpg 0.12 (115 MB)
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.4.20 lub starszej
+ akademia - można tam rekrutować początkujących bohaterów
+ zalążek fabuły
+ nowa klasa gracza: kapłan - czar uleczenia
+ mana
+ szybka podróż (może być użyta przez przywódcę w bezpiecznej lokalizacji by szybko powrócić na mapę świata)
+ nowe umiejętności: magia bogów, koncentracja
+ nowe atuty: silna aura, harmonia many
+ nowe przedmioty: magiczny kryształ, miksturki many, 10 magicznych pierścieni, amulet many
+ obniżone wymagania siły dla broni obuchowych/toporów
+ wczytywanie klas postaci z pliku
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.14
+ usprawnione sprawdzanie wersji, wykorzystywanie biblioteki libcurl
- crash gdy magowie zabiją na arenie przez barierkę jednego z widzów [Ampped]
- crash gdy gobliny zabierają stary łuk [Ampped]
- zmiana postaci w trybie multiplayer resetowała ekwipunek postaci
- jedzenie ziół ma teraz poprawną animację i dźwięki
- dźwięk drzwi był bardzo rzadko odtwarzany w mp gdy ktoś inny korzystał z drzwi
- crash gdy gracz trafiony czarem piorun w tej samej chwili wyjdzie z gry
- crash klienta po wczytaniu gry z efektem pioruna
- crash gdy npc podąża za graczem a on wyjdzie z gry
- crash gdy npc ucieka do gracza a on wyjedzie z gry
- crash po wczytaniu gry gdy npc chciał coś od gracza którego nie ma po wczytaniu
- obrażenia od niektórych czarów były źle liczone i nieuwzględniało magicznej siły
- porwany nie dołącza do walki na arenie
- nie można dawać złota przywołanym jednostkom i tymczasowym członkom drużyny
- crash przy oknie dialogowym dawania złota/wyrzucania gdy gracz wyjdzie z gry
- poprawiony kąt wchodzenia do lokalizacji
- usuwanie członków drużyny w multiplayer nie zmienia kolejności drużyny
- klient po wyjściu z gry multiplayer i rozpoczęciu singleplayer nie był przewódcą drużyny
- obrót jednostek które stoją w miejscu zmieniał się w trakcie opuszczania lokalizacji
- brakująca tekstura czarnego pancerza

9
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2019-06-06, 01:07 »

Kolejny update, projekt jeszcze nie porzucony :D
Dodane rzeczy:
- animowany veil na starcie(te kwadraty)
- spawn pointy- spawnuje jednostkę w wskazanym miejscu
- obsługa spdlog do logowania
- możliwość zmiany kamery pomiędzy izometryczną a trzecioosobową
- presety jednostek

Teraz następne w kolejce są:
- przebudowa kolizji
- AI- steering behaviours: https://gamedevelopment.tutsplus.com/series/understanding-steering-behaviors--gamedev-12732
- ładowanie innych poziomów i przeładowywanie aktualnego- na szczęście struktura gry jest taka, że nie stanowi to problemu.

W międzyczasie klaruje się pomysł na pierwsze tech demo- będzie to ucieczka słowiańskiego(obodryckiego) szpiega z frankijskiego obozu, czas akcji- VIII-IX wiek. Ma to oznaczać, że walczyć nie możemy, jedynie przemykać się pomiędzy strażnikami, gdy nas dorwą- przegraliśmy. Jeśli jednak uda mi się sensowną walkę dodać to wtedy można łatwo zrobić, że po początkowej ucieczce uda nam się zdobyć broń i możemy zacząć walczyć o drogę do wyjścia.

Wideo:
https://streamable.com/synss

10
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2019-05-22, 01:13 »
Projekt dalej w toku, jeszcze nie porzucony, w ostatnim czasie dodałem sobie trochę zadań na ticket trackera, ale też trochę ruszyłem.

Priorytety nadal się zmieniają, zaczyna być to na tyle irytujące, że chyba wezmę sobie przygotuję plan na tech demo i co chciałbym w nim ująć i na tym się bardziej skupić.
Z zaimplementowanych rzeczy:
- wyświetlanie tekstu dla obiektów rzutowanych z świata na screen
- ulepszenia kamery, dodany scroll
- mogę tworzyć aktorów którzy patrolują po wybranej ścieżce.

Powrzucałem też parę swoich starych modeli :D

Szybkie wideo: https://streamable.com/fokbu

11
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2019-04-24, 22:19 »
Robiłem :(

12
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2019-04-24, 21:07 »
Jeszcze się nie poddałem z swoją grą. W ostatnim czasie więcej uwagi niż kodowi poświęciłem ticket trackerowi, efekty tutaj:

Część zadań posiada bardziej rozbudowane opisy, pierwsze dwa już zaimplementowałem(kamera i mouse input, widać na wideo):

https://streamable.com/tq7i9

Ogólnie ostatnie tygodnie to było głównie patrzenie na kod i zastanawianie się w jaką stronę rozwinąć projekt. IMO nie był to czas w większości zmarnowany, przerwa od kodu pozwoliła mi spojrzeć jak część rzeczy mogę od siebie odseparować i lepie rozłożyć tak bym mógł jednym systemem poruszać różnymi typami postaci. Na ten moment priorytetem będzie przygotowanie pathfinding(#13) i bazowej walki(#4). W przypadku tego drugiego mam zamiar podzielić każdy atak na trzy etapy(przygotowanie do ataku, sam atak z obrażeniami i delay po uderzeniu). Wydaje mi się to w miarę sensownym rozwiązaniem, sprawdzę je na jakiś kukłach które też będę musiał dodać w tym celu zanim dodam właściwych przeciwników ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sami przeciwnicy też będą musieli się bronić i atakować stąd ich wolałbym implementować w drugim "etapie". Zależnie od tego ile mi to krwi zepsuje będę chciał też ogarnąć najpierw sam deploy na webgl, a następnie CI i autodeploy na moją stronę. Pozwoli mi to łatwo dzielić się efektami z innymi.

13
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2019-04-06, 23:32 »
Od jakiegoś czasu w wolnym czasie dłubię sobie grę. Z racji, że codziennie w Unity siedzę to aby mi mózg się całkiem nie zlasował piszę ją od zera bez żadnego silnika, w C++, jedynie z paroma bazowymi bibliotekami. W co się rozwinie? Jakbym wiedział to bym się pochwalił, ale nie wiem. Na razie stworzyłem zestaw bazowych elementów, wykrywanie kolizji, pociski i obiekty poruszające się po wyznaczonej ścieżce, serializację komponentów. W najbliższym czasie będę ogarniał animacje(IQM, albo już gltf), podstawowy edytor ingame(nie chce mi się zawsze ręćznie edytować JSONa) i jakiś bazowy zestaw eventów aby można było np. ukończyć level, zniszczyć przeszkody, etc.

Mile widziane uwagi zwłaszcza odnośnie kodu, grafika kompletnie testowa, raczej będę szedł w stylistykę low poly.

Wykorzystywane biblioteki:
- obsługa okna, grafika: Raylib
- system ECS: EnTT
- parsowanie JSONa: JSON for Modern C++
- logi: spdlog

Link do repo: link
Video: link
Screen ingame:
Spoiler

14
Oceny / Leinnan- blog
« dnia: 2019-01-11, 01:50 »
Update wyglądu i częściowo treści bloga: https://leinnan.github.io/blog/index.html

15
Silniki graficzne / Unity
« dnia: 2019-01-04, 08:13 »

16
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2018-09-15, 09:16 »

17
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2018-08-21, 18:35 »
https://www.youtube.com/watch?v=jCglReuvaE0

18
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2018-08-01, 19:26 »
Z tagami per temat bym poczekał do SMF 2.1. Ten miał wersję Beta 3 wypuszczoną na koniec maja, IMO już nawet RC 1/2 będzie dla nas bezpieczną opcją aby zacząć przenosiny w wolnym tempie. Ja na razie czasowo stoję mocno słabo, a jeszcze niedługo znowu studia dojdą :(

19
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-05-04, 11:59 »
http://yt2mp3.cc

To to nie działa, przez jaką przeglądarke nie próbuje to zawsze na końcu wywala, że nie udalo się pobrać :(
https://github.com/MrS0m30n3/youtube-dl-gui
Instaler na Windowsa:
https://github.com/MrS0m30n3/youtube-dl-gui/releases/download/0.4/youtube-dl-gui-0.4-win-setup.zip

20
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2018-05-03, 11:38 »
#justcracowthings

Strony: [1] 2 3 ... 208
Do góry