Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angarus

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Witam! Może nieco dziwne pytanie: Warto instalować mody z tego wątku tylko do etapu 6.(czyli do poprawki CM3.1)? Grałem wcześniej w Gothic'a 3 tylko z Community Patchem i Quest Packiem i znowu naszła mnie ochota na Gothiczka, ale z tego co widzę LTM i powrót generała Lee powodują sporo błędów. No więc tak naprawdę przeinstalowywałbym grę i zaczynałbym rozgrywkę od nowa tylko dla CM3.1. Czy Content Mod aż tak urozmaica rozgrywkę?

Zdecydowanie warto zagrać choćby i z samym Gothickiem na patchu 1.75  i Content modem 3.1. Content mod jest warty ogrania chociażby z tytułu dodania wielu nowych pancerzy, co urozmaica rozgrywkę i zwiększa immersję. :)

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Zew Ognia v2.0
« dnia: 2020-05-28, 23:16 »
To były bardzo przyjemnie spędzone (ponad) 2 godziny! Sympatyczny modzik godny polecenia. Nowi przeciwnicy, pancerze i bronie jak najbardziej na plus, zawsze to jakieś urozmaicenie. :)

3
Super! Przygód Bezimiennego nigdy za wiele, chętnie zagrałbym w takiego alternatywnego Gothica 2. Oczywiście efekt może wyjść bardzo różnie, ale na pewno dam temu modowi szansę i trzymam kciuki.

4
Podczas gry w modyfikację stanowczo za często wywalało mi acces volationy. :p Nie mogę się nie zgodzić, że jak już wyżej zauważono, w zadaniu dla Nyrasa wprowadzono zupełnie niepotrzebny warunek rozmowy z podejrzanym kopaczem. System walki jest lekko skopany, bo niezależnie od tego, czy moja broń miała zadawać 20 pkt obrażeń, czy 55, ścierwojad padał po takiej samej ilości ciosów.No dobrze, dziegieć za nami, to czas przejść do miodku. Cienie Przeszłości to zdecydowanie najlepszy symulator Boba Budowniczego w Górniczej Dolinie, w jaki przyszło mi grać.  :F Scenariusz i dialogi stoją na wysokim poziomie, nie trącą ani trochę klimatami gimnazjalnymi. Atmosfera Kolonii Karnej została oddana bardzo dobrze. Podoba mi się pomysł uczynienia z Nyrasa ważnej dla fabuły moda postaci. OLBRZYMI PLUS za nawiązania do wydarzeń z Gothic: Der Comic i wykorzystanie postaci Brabaka. Muszę też pochwalić autorów dzieła za nieliniowość rozgrywki skutkującą trzema zakończeniami. Poza tym co napisałem na początku, nie zauważyłem więcej bugów/niedociągnięć. Cienie Przeszłości to godna polecenia (zwłaszcza fanom I części sagi) fanowska przygoda w świecie Gothic.

5
Projekty zawieszone i porzucone / [G1] Życie w Kolonii
« dnia: 2019-06-26, 14:55 »
@Fabio Sam się pewnie ze mną zgodzisz, że obozy w większości z tych modów były upchane na siłę. A ja bym chętnie zobaczył ciekawe zmiany w miejscach, które są całkowicie puste i aż prosi się o jakąkolwiek historię, jak np. arena orków, lecz niekoniecznie jakieś nie wiadomo co.

Wszystkie najlepsze fanowskie addony do Gothica oferują zadania związane z orkową areną. Edycja Rozszerzona, Świat Skazańców, Ludzie z Górniczej Doliny (tu tylko małe zadanko). Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, a masz ochotę na Gothic 1 to polecam Ci poprzechodzić te mody-dodatki, najlepiej wszystkimi obozami. :) Rzecz jasna dobrych addonów nigdy za wiele. Życie w Kolonii ma potencjał, chętnie zagram jak wyjdzie, każdy pretekst żeby wrócić do ukochanej jedynki jest dobry. :)

6
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-13, 22:04 »
Link nie działa

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2019-01-26, 14:20 »
W jakim stopniu Przebudzenie jest powiązane z fabułą Przeznaczenia i Epilogu? Przeszedłem Global Moda, na którym Przeznaczenie bazuje, samo Przeznaczenie do połowy, Epilog znam pobieżnie z materiałów na necie (wiem, że to kontynuacja ścieżki Mrocznego Zakonu). Czy mogę grać komfortowo w Przebudzenie z taką znajomością powyższych modów, czy wszystko będzie dla mnie zbyt wyrwane z kontekstu? Byłbym wdzięczny, jak by mi jakaś dobra dusza wyjaśniła co to za Ur-Kosh i jak doszło do podpisania ugody orków z Lordem Hagenem, bo jak rozumiem to jest dość istotne. :) Pozdrawiam

8
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2019-01-19, 23:59 »
Doskonale rozumiem i co by się nie działo bardzo szanuję Was za pracę, którą już wykonaliście! Z przyjemnością zagram w prolog. Trzymam też kciuki za powstanie pełnej wersji, wszak nawet bogowie nie wiedzą, co nas czeka w przyszłości. ;) Na który kwartał tego roku planujecie premierę prologu?

9
Archiwum / [G2NK] Ucieczka
« dnia: 2019-01-13, 12:16 »
Chyba cała magia nie pryśnie, jeśli napiszę, że od pewnego czasu pomaga mi @bogu9821 i dzięki niemu ten mod ma spore szanse na ciepłe przyjęcie. Dlaczego? Ponieważ uwydatnia systemy skryptowe, które pisałem kawał czasu temu oraz dopisuje szereg własnych z użyciem ikarusa. Tak więc dzięki niemu wszystko będzie płynniejsze (na starszych komputerach), będzie mniej bugów oraz kolejne super nowości, które zauważamy w modach aktualnie wydawanych na skalę Europy.

Ja z kolei mogę się pochwalić nagraniem filmiku Outro, na który poświęciłem okres świąteczny. Obecnie mod jest betatestowany, bo skończyłem wklepywać wątek z bagnem (który nie jest tak rozwinięty, jak miał być, ale to już nie moja wina). Więc hmm... Poza kilkoma misjami, które mam zaplanowane, fabuła jest skończona.

Dubbing nie nagrywa się tak szybko, jak byśmy tego chcieli, ale podobno za niedługo ma się pojawić filmik od AudioHood z jego prezentacją. Ah! Filmik :) Obecnie jest też tworzony film opowiadający trochę więcej o modyfikacji G2 Ucieczka. Także mam nadzieję, że zainteresowanie w community wzrośnie i że ja nie będę znikał na dwa miesiące tak jak teraz.

Przepraszam za nieoficjalny typ wypowiedzi, ale jakoś nie umiem odpowiednio złożyć tego wszystkiego, co mam w głowie... Pozdrawiam :)

Luźne pytanie, luźna acz rzeczowa odpowiedź. Bardzo dziękuję. :) Gratuluję dotychczas wykonanej pracy i życzę powodzenia na finiszu! :)

PS. czy planujesz dubbing moda już na dzień premiery, czy też najpierw wydasz moda, a po jakimś czasie pojawi się dubbing dla zainteresowanych?


10
Archiwum / [G2NK] Ucieczka
« dnia: 2019-01-12, 21:57 »
Uchylisz rąbka tajemnicy i napiszesz coś o postępach? :)

11
Ukończone modyfikacje / [G½] Carnage Graphic Patch
« dnia: 2018-10-25, 09:08 »
Update
Odkopuje, i ogłaszam ze szykuje mniejszy update. Na dysku lezą mi co nieco starsze modele, ale zawsze coś. Jeszcze mam w głowie parę modeli do przerobienia, i potem zrobię release.  :)

https://carnage-markus.blogspot.com/2018/09/carnage-graphic-patch-update-wip.html


Jak postępy? :)

12
Archiwum / [G2NK] Ucieczka
« dnia: 2018-09-29, 16:29 »
Raporty spoko, ale coś takiego jak "Odświeżone zostały WSZYSTKIE dialogi. Żadne słowa nie są już gimbusiarskie" nie jest warte wypisywania. Nigdzie z tego co zauważyłem nie pokazywałeś dialogów z moda ingame, więc jak takowe były to nie było sensu tego pisać.

Simen zwracał na to uwagę w tym wątku, stąd odniesienie.

TheKetrab - świetna robota, bardzo szanuję Twój pietyzm i samodyscyplinę w tworzeniu moda! Mam jedynie drobną uwagę - wolne celowanie mogłoby być opcjonalne, ja np. tego nie lubię w G1/2. Pozdrawiam serdecznie. :)


13
Archiwum / [G2NK] Ucieczka
« dnia: 2018-08-15, 11:00 »
Zaglądam tu po zapoznaniu się z Twoimi pracami opublikowanymi z okazji  Dnia Screena,  modyfikacja prezentuje się naprawdę świetnie! Jak postępy, można liczyć na raport na wzór tego styczniowego? :)

14
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-07-31, 21:14 »
Też wolałbym raczej nie wstawiać na siłę potworów z G2, lepiej żeby "Gothic I" zachował jak najwięcej ducha oryginału. Natomiast obecność tych potworów w skryptach byłaby fajną sprawą, zwłaszcza, jeżeli Twój mod w wersji deweloperskiej ma stanowić bazę do jakichś autorskich addonów (wszyscy je uwielbiamy :F), czy projektów typu Mroczne Tajemnice 2.0.

Baza do addonów - jest to jakiś pomysł, jednak jeśli chodzi o ducha oryginału to czekam na Orfeusza, tam będę miał ducha Gothica 1, ba - nawet jego alphy. Poza tym parę szczurów na bagnach nie rozwaliłoby klimatu i lore xD. Już samo przenoszenie G1 do G2 to dość poważna ingerencja (będąca efektem wizji autora, przecież Gothic 1 z system packiem działa świetnie, nie ma konieczności, by go przenosić celem komfortowej gry), także myślałem, że może autor pójdzie za ciosem i trochę pozmienia (co sugeruje sam opis "i wiele więcej"). Widzę, że mój komentarz przywołał Ci na myśl Mroczne Tajemnice. Daleko idące skojarzenie jak na wspomnienie o przeniesieniu paru potworów. :D Sam najbardziej lubię mody nie ingerujące zbytnio w ducha oryginału, z powstałych już fanowskich dodatków do G1 najbardziej lubię Świat Skazańców.

15
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-07-31, 20:06 »
Poza tym bagienne szczury potem były na bagnie bagiennego smoka.

O właśnie, dobre spostrzeżenie. Ponadto magowie wody mogli w życiu nie zagłębiać się w bagna Kolonii (bo i po co), więc mogliby nie widzieć niektórych stworzeń tam występujących. A występowanie bagiennych szczurów w pobliżu Pandrodora jest dowodem, że szczury bagienne nie są gatunkiem endemicznym Jarkendaru. ;) Oczywiście rozumiem, że twórcy moda po prostu nie widzi się/nie chce się dodawać niektórych rzeczy, chodzi mi w tym momencie jedynie o obronę klimatyczności występowania danych stworzeń na danym obszarze.

16
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-07-31, 20:01 »
Nie chce mi się dodawać nowych potworów. Szczury nie pasują ze względu na to, że spotykane były tylko w Jarkendarze. Nawet któryś mag wody mówił "Znajdują się tu stworzenia, których nigdy nie widzieliśmy." Czyli:
> Bagienne szczury
> Bagienne golemy
> Polne pełzacze
> etc.

Co do tych skrzynek - będą opcjonalnie w opcjach gry, a efekt z gry wygląda tak:

Tekstury do ewentualnej wymiany. Wkrótce nagram filmik z prezentacji.

Niekoniecznie trzeba uznawać, że miał na myśli wszystkie zwierzęta z Jarkendaru, wg mojej opinii miał na myśli głównie polne pełzacze (znajdowały się blisko obozu i uprzykrzały życie magom)ale ok - Twój mod, Twoja wizja, sensownie uzasadniłeś swoje stanowisko. Ja mam inne zdanie, ale szanuję Twoje.

17
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-07-31, 19:51 »
Skoro już przenosisz Gothic 1 na silnik Gothic 2 NK, to możesz np. na bagnach dodać bagienne szczury oraz bagienne golemy, pasują klimatem i zawsze to jakieś dodatkowe urozmaicenie. Można też pomyśleć nad dodaniem szczurów (np. w lochach SO), dodać ogniki w lasach i może jakieś nieagresywne ogniki przy kopcu magicznej rudy etc.

Te bagna nie są tak wielkie, żeby nagle tam gdzie błotne bestie i krwiopijce nawrzucać dodatkowo innych potworów. Klimatem pasują, ale biorąc pod uwagę niezbyt dużą wielkość (z uwagi na to, że większość zajmuje oboz) - nie warto.

Właśnie o to chodzi że klimatem nie pasują.  :ok:
To taki typowy pomysł osoby, która nigdy nie spróbowała przeanalizować dokładnie tematu produkcji gry/moda.
Niech zwyczajnie przeniesie gothica 1 do silnika z g2, doda jakieś opcjonalne ułatwienia jak ta ze skrzynkami i tyle, nie ma sensu robić z tego jakiegoś drugiego returninga.

Jeden-dwa golemy i parę szczurów to nie taki big deal, zmieściłyby się. A co do klimatu. Dlaczego nie pasują? I co mają wspólnego umiejętności tworzenia modów z wyczuciem klimatu gry? Zjadłem zęby na Gothickach i modach do nich, ale oświeć mnie - dlaczego klimatem nie pasują?

18
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-07-31, 18:49 »
Skoro już przenosisz Gothic 1 na silnik Gothic 2 NK, to możesz np. na bagnach dodać bagienne szczury oraz bagienne golemy, pasują klimatem i zawsze to jakieś dodatkowe urozmaicenie. Można też pomyśleć nad dodaniem szczurów (np. w lochach SO), dodać ogniki w lasach i może jakieś nieagresywne ogniki przy kopcu magicznej rudy etc.

19
Ukończone modyfikacje / [G1] Ciemności Gordotha
« dnia: 2018-07-19, 23:10 »
Gratulacje, świetna modyfikacja! Nie dość, że jakość sama w sobie, to jeszcze dobrze wpisałeś wydarzenia z modyfikacji w lore Gothica. :) Jeden z lepszych modów do Gothic 1, to na pewno. :)

20
Archiwum / G1 Świat Skazańców PL
« dnia: 2018-05-29, 09:24 »
Mam podobne pytanie co kolega wyżej, czy wykonywanie zadań z innych obozów koliduje jakoś z zostaniem magnatem? Przykładowo takie zadania jak z Dustym czy też zadania z Nowego Obozu (chociażby dołączenie do Kretów).
Inna rzecz, jak tu wygląda system nauki? Normalnie jak w G1 czyli siła na max 100 punktów? Pytam bo chciałbym sobie wyrobić na maxa.

Ty już pewnie przeszedłeś grę, ale komuś może przyda się odpowiedź: wykonywanie zadań dla Bractwa, czy dołączenie do Kretów nie koliduje z możliwością zostania magnatem. Trzeba po prostu perfekcyjnie wykonać zadania dla Starego Obozu. Np. nie możecie oddać listy ze SK Laresowi, a Mordraga musicie pobić i wygnać z obozu - wtedy zagada do Was Fisk i da zadanie. Żeby zostać magnatem nie możecie pominąć żadnego zadania dla SO (Od Orrego, Brandicka, Omida, Siekacza, Blizny itd.) i mieć 20 poziom doświadczenia, wtedy zagada do Was Kruk.

Strony: [1] 2 3 ... 5
Do góry