Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Marid

Strony: [1] 2 3 ... 36
1
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-12, 19:07 »
@Fenoloftaleinowy

I znowu - nie wiem, ile się zmieniło od wersji 6.1(?) w kwestii waypointów, ale z tego co pamiętam to najczęściej/najłatwiej było go spotkać na terenach takich jak farma Bengara czy - tutaj najczęściej JA go spotykałem) łąka ze ścierwojadami przy zbiorach bagiennego ziela. Chodzi o tę łąkę, która jest po prawej stronie przy wejściu do jaskini podczas próby ognia. Ta przy jeziorze, w pobliżu leża czarnego trolla. Nie wiem jak to bardziej obrazowo opisać. Są tam też m.in. krwiopijce. Najłatwiej byłoby napisać, że jest to łąka z drzewami znajdująca się obok zbieraczy bagiennego ziela, których to z kolei atakują asasyni, ale nie wiem czy to będzie dla ciebie pomocne.

Post połączony: 2018-11-12, 19:09


Mapka oczywiście użytkownika @Hearthstone z jego poradnika.

Chodziło mi o tę kropkę najdalej na północny-wschód. Tutaj właśnie najczęściej natrafiałem na tego skurczybyka.

Jeszcze coś - najlepiej zrobić zapis jeszcze przed odebraniem tego zadania od Falka,a po przyjęciu wyzwania iść właśnie w podane przeze mnie miejsce, ogarnąć sobie śpiwór/czekać przy ognisku i przeczekać tak z cały dzień, co jakiś czas (co godzina/dwie/trzy) sprawdzając czy już się w tym miejscu pojawił.

2
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-12, 15:04 »
@wolan
@Jao - no miałby mniej, miał, ale niestety mamy palcem robionych modów w wątku xD.

Dzięki, czyli jednak mi się  nie przyśniło.

@Hatton

W Nowym Obozie Bractwa, któryś z handlarzy powinien(?) mieć je w sprzedaży.

Spoiler
Zadajesz pytanie określając się dokładnie, informujesz, żeby niedoinformowani, świeży gracze nie udzielali ci porady bo najprawdopodobniej sami nie wiedzą o co chodzi, ktoś cię atakuje, kulturalnie starasz się rozwiązać sprawę, nie reagujesz na zaczepki ze strony gimbogracza, zgłaszasz ofensywny post do usunięcia - co robi mod wątku? Daje ci warna xD. Upośledzenie moderacji wątków jest widzę problemem ogólnopolskiego internetu.

@Cruc Możliwe, że @Nemrok19r coś pomylił, jednak jeśli nie - to podejrzewam kolejny z błędów, czy może raczej tym razem niedopatrzenie (nie pierwsze zresztą) twórców.

3
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-12, 06:28 »
@Simen

Post @Komachi nic nie wnosi do tematu. Wnoszę o usunięcie.

Żeby nie było offtopicu i niedorozwiniętych zaczepek à la @Komachi:

@DomekGaming

Tak przynajmniej powinno być.

4
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-12, 01:46 »
@Dameczek

Przypadkiem nie dlatego, że ma oskryptowaną "srebrność"? Jeżeli tak, to miecz z tym samym efektem można zdobyć w starej wieży mgieł, returningowej siedzibie nekromanty Kreola. No i łatwiej dostać się do Kreola niż wyczyścić na tak wczesnym etapie zatopioną wieżę, a co dopiero się do niej dostać.

Widzę, że naprawdę dużo się zmieniło, chyba niedługo zainstaluję sobie returninga po raz kolejny i przekonam się na własnym podejściu.

Ode mnie takie pytanie. Kiedyś, baaardzo dawno temu, jak grałem w returninga, czasy bodajże jeszcze 1.1 i gównotłumaczenia z rosyjskiego na angielski i to jeszcze z translatora googlowego, po wejściu do zatopionej wieży Xardasa(dalej ZWX), po wybiciu wszystkiego co się rusza i po - co kluczowe - podniesieniu/zebraniu "esencji/żywiołu mroku" wejściu, a dokładniej przed tymi dwoma wcześniej zamkniętymi kratami pojawiał się demon. Ale nie taki zwykły, mackowy-czerwony, tylko ten rogaty, skrzydlaty, fioletowo-zielono-czarny,psiopyskny książę demonów Pamiętam, że o czymś tam sobie pierdolił, że nie możemy zabrać kuli esencji mroku, że cośtamcośtampierdupierdu. I wtedy pojawiały się - powtarzam, dawne czasy, niewiele pamiętam, może nawet mi się przyśniło xD - dwie opcje dialogowe. Można było oddać mu tę kulę i puszczał nas wolno, zezwalał na pokojowe pójście w piździec, ALBO - mimo jego pierdolenia zachowanie tej kulki i spuszczenie mu tęgiego wpierdolu. Nazwy/imienia demona niestety nie pamiętam. Możliwe, że to właśnie tak w wersji 1.1 zdobywało się runę Legion Eligora i demon, którego spotkałem przed wyjściem z ZWX to był własnie wyżej wymieniony Eligor. To pytanie jednak bardziej do weteranów, którzy to ograli pamiętnie każdą wersję Returninga.

Tak casualowe normiki grające od wersji 2.0 - wiem, że teraz Eligor pojawia się dopiero po ogarnięciu Demonologii jako nekromanta na stażu u Xardasa, dlatego powtarzam - pytanie raczej do hardcore'owej elity grającej już od wersji 1.0/1.1 jeszcze bez tych unlore pierdoł takich jak pustynia Adanosa, ucieczka Kruka, rozszerzony balans, świątynia asasynów-skurwysynów i tak dalej.

Spoiler
@Komachi - chyba za mało masz ostrzeżeń - spierdalaj z tym offtopiciem.

5
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-11, 01:27 »
@Hatton

Z tego co pamiętam to zależy czy chcesz się nauczyć wykuwać orkową broń. Chyba, że to było do questa z wykonaniem broni dla orkowego przywódcy. Natomiast w kwestii czysto praktycznej to:
https://www.youtube.com/watch?v=2wfKiVlsE_4

6
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-11, 00:31 »
Przy okazji, sprawdzał ktoś, jak na ogólną stabilność gry wpływa użycie konsoli w celach "inspekcyjno-informacyjnych"? Dla niekumatych, tłumaczę o co chodzi:

Jak wynika z mojego powyższego posta, będziemy chcieli/musieli znaleźć Fellangora. Jest to czynność nie tyle trudna co irytująca (wymaga spostrzegawczości i zapierdalania po całym karynis jak opętany). Dlatego najłatwiej byłoby:

1.Wczytać save.
2.Włączyć konsolę.
3.Znaleźć Fellangora przy użyciu K/F8 jako przyspieszaczy poszukiwań.
4.Znaleźć przy nacelowaniu na Fellangora i użyciu klawisza J jego waypointy wraz z przypisanymi godzinami jego bytowania w tychże waypointach.
5.Wiadomym sposobem (b,42,b) konsolę wyłączyć.
6.Bez zapisywania wyłączyć grę, włączyć i wczytać ten sam save, który wczytany został w celu sprawdzenia waypointów Fellangora.

W skrócie, już dla bardziej kumatych - czy wczytanie save'a, włączenie konsoli, zrobienie czegoś na włączonej konsoli, wyłączenie jej, wyłączenie gry bez zapisywania stanu gry po włączeniu i wyłączeniu konsoli i wczytanie jeszcze raz tego save'a nie spierdoli nam jednak gry?

Pytanie to zadaję z ciekawości, bo zaraz się okaże, że konsola nie tylko wpływa na save'y, ale na ogólną stabilność plików/silnika gry i po każdym użyciu konsoli to w ogóle powinno się w pizdu odinstalować grę a najlepiej to sformatować dysk i postawić nowy system xD.

7
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-11, 00:05 »
Chuj z wami, przynajmniej postów nabiję i propsów może trochę. <- JESTEM ŁASY NA PROPSY, POMOGŁEM? DAJ PROPSA... kurwo... .

@Uber Cyrus The Virus

Jak już w drugim rozdziale możesz wejść do ŚŚ, czyly nie zabija cię "magiczna pułapka" przed wejściem, to grubo coś ci się spierdoliło. Np. nie dźwigniesz questu z doliną cienia.

@Mystoo Czytaj kolego moje posty, dwa razy wytknąłem debilizm, nikt nawet uwagi nie zwrócił, można ich cisnąć, z nich cisnąć i nic. Po prostu odpowiadaj na pytanie jak chcesz i jak znasz odpowiedź i domagaj się propsów, tyle twojego.

@Bobo0 
Mora ulartu czy jak to się zwało. Ogółem:

Co do Mora ultaru to tu jest znacznie więcej zachodu. Udajemy się do Xardasa i pytamy o runę, ten nam mówi że Beliar dam nam runę w zamian za inny artefakt amulet Triamar. Idziemy teraz do portu , nad magazynem powinien pojawić się paladyn Melchior, po krótkiej rozmowie dojdzie do walki. Obijamy paladyna a potem ten wyjawia nam że Amulet znajduje się na wyspie Etlu a klucz ma sam Hagen. Okradamy Hagena (R2.0 100 zręczności wymagane) , idziemy teraz do Xardasa i mówimy o wszystkim. Teraz możemy udać się na Etlu i zabrać amulet albo w sposób pokojowy albo zabić wszystkich paladynów .
1) Jeśli chcemy uzyskać amulet w pokojowy sposób to Xardas powie nam by zwrócić się o pomoc do Beliara (Beliar nie pomoże Magowi ognia ani Paladynowi) , wyrzucacie szpon zanim się pomodlicie do Beliara, pojawia się Zigos, po krótkiej rozmowie zgadza się na pomóc ale jeśli zabijemy innego sługę Beliara Fellangora. Fellangor potrafi przybierać formę innych ludzi , dlatego dostajemy amulet od Zigosa który zakładamy przed każdą rozmową z Fellangorem.
Fellangor znajduje się jako:

Fellan- w spalonej chacie jak się idzie od tawerny Orlana do piramid.
Elena- wieczorem przebywa przy słonecznym kręgu
Rupert- w godzinach porannych znajduje się obok piramid

Kiedy dopadniemy Fellangora mamy 2 opcje:
-Używamy amuletu i kończymy zadanie od Zigosa
- Przyjmujemy pierścień od Fellangora zawalając zadanie Zigosa ( polecam pierścień jest bardzo mocny +15 do siły i zręczności).
Jeśli wysłaliśmy Fellangora do krainy Beliara, dostajemy od Zigosa amulet pozwalający zmieniać formę idziemy na Etlu używamy amuletu i zabieramy szkatułkę z kluczem . (Po użyciu amuletu nie wolno nam wyciągać broni ani używać magii).
2) Zabijamy wszystkich Paladynów i zabieramy szkatułkę
3) Używamy mikstury mgły , zabieramy szkatułkę.

Zależnie w który sposób zdobędziemy szkatułkę udajemy się na drugi koniec wyspy będzie tam kaplica z pilnującymi jej dwoma Paladynami. Pozbywamy się paladynów, otwieramy wejście do kaplicy za pomocą klucza który zdobyliśmy wcześniej w obozie paladynów i zabieramy amulet z ołtarza. W kaplicy wciskamy przycisk na ścianie i otworzy się za kaplicą przejście do teleportu do Khorinis. Wracamy do Xardasa i mówimy ze mamy amulet, teraz udajemy się do posągu Beliara i próbujemy wymienić amulet na mora ultaru. Polecam zapisać bo każda gildia ma inne szanse na to że dostaną runę z czego mag ognia najniższą.

@Tizgar miałeś rację xD, nie warto, nawet nikt na opierdol uwagi nie zwrócił, jebane robaki.

POST POWSTAŁ DZIĘKI HOJNOŚCI LITERACKIEJ @Hearthstone, KTÓRY UJAWNIŁ SWÓJ TRUD LITERACKI PRO PUBLICO BONO.

Tak jeszcze przy okazji, bo lubię dawać dobre rady, to taki protip - jak chcecie dopierdolić postać w chuj już na samym początku, a nie chcecie włączać nawet na sekundę konsoli, to nauczcie się podstaw cheat engine'a, a jak już się nauczycie (w chuj tutoriali na jutubie, nawet sam program ma tutorial wbudowany), to w goticzku tymczasowo ustawcie sobie tymczasowe wyświetlanie gry w oknie (nie fullscreen, tylko window-mode czy jak to się tam zwie). Jak już macie grę uruchomioną w oknie, to wiadomix - ogarniacie cheat-engine'a i umiejętnie go wykorzystując robicie sobie wchujwyjebane statsy, w chuj złota, punktów doświadczenia, inteligencji, umiejętności walki, nawet przedmioty w ekwipunku/użytkowe(pod warunkiem jednak, że macie ich minimum 3/4 np 4 sztuki eliksirów życia czy 3 sztuki diamentów czy innych skór czarnego trolla) można sobie "klonować" do usranej śmierci. Tylko jest jedno ale - często w window modzie i przy minimalizacji trzeba zapisywać grę. Jak już skończycie i narobicie/naklonujecie/naczitujecie sobie czego wam tam potrzeba to wiadomix number 2 - zapisujecie grę, przestawiacie tryb wyświetlania na fullscreen/pełny ekran i restartujecie grę (wyłącz,włącz). Wczytujecie zczitenginowany sejw i wułala - jesteście dojebanym bezimiennym bez nawet jednorazowego użycia konsoli. Jedyne, czego nie można ogarnąć czit enginem to... kręgi magii, które to niestety są czynnością bardzo oskryptowaną i czit engin ich nie dźwignie. Pozdro mordy xD.

8
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-08, 22:16 »
xD wy to chyba naprawdę celowo robicie, albo kilka chromosomów za dużo wpadło do puli xD

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1497870430 - by @Hearthstone

Przecież tutaj jest kurwa wszystko opisane. Wszystko. W-S-Z-Y-S-T-K-O.

Spoiler
W  -  S  -  Z  -  Y  -  S  -  T  -  K  -  O

WSZYSTKO
S
Z
Y
S
T
K
O

Spoiler
Pozostaje się wam radować, że forum jawnym chujem stoi i moderacja forum/wątków w nic już nie ingeruje, byleby się wejścia zgadzały, bo jak by to powiedzieć - kurła, chrum, kwii, za moich czasów to byśta kurwa wasza chłystki ban za banem łapali chrum kwii.

9
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-07, 17:31 »
Kurwa wasza w te i nazad

https://themodders.org/index.php?topic=26207.100

Po co ten wątek jest? Po co on został założony?

Odpowiem, jeden jedyny raz od dawna odpowiem, mimo, że obiecałem sobie, że jeśli dojdzie do sytuacji z wątku o starym returningu, to jest znowu napierdolicie 500+ stron postów o tym samym to nikomu więcej nie pomogę. Zlitujcie się na Boga, 1635 stron, co trzecia o tym, kurwa, samym. Wbrew powszechnej opinii na tym forum jest szukajka, ba, nawet nieźle działa.

@osiaka112 Podziękuj ładnie panu @tedddy_bear, bo to przez niego poniższe zostało spisane. I wiesz co zrobiłem, żeby całą tę "komplikatę" znaleźć? Wpisałem, kurwa, w google "returning zaginiony brat".
"Aby przejść do nowej lokacji musimy mieć szpon Beliara przy sobie i spełnić pewne wymagania, tj:
- zdrowie: nie mniej niż 2000 i nie więcej niż 7500;
- siła/zręczność: nie mniej niż 350 i nie więcej niż 850;
- mana: nie mniej niż 800 i nie więcej niż 2500.
Mając główne atrybuty w tych zakresach możemy przejść przez portal. Należy pamiętać również, że miejsce to jest wypełnione bardzo silnymi przeciwnikami i byłoby dobrze mieć duży zapas mikstur i śpiwór;)
Nie będziemy mogli opuścić tej lokacji aż do ukończenia głównego wątku.
Po przejściu przez teleport znajdujemy się w nowej lokacji i zaczynamy od porozmawiania ze szkieletem o imieniu Ile'Sil. Dowiadujemy się co nieco o jego historii i jego zaginionym bracie. Mówi nam również o bestii która go zabiła. Tak więc opuszczamy go i kierujemy się w kierunku tunelu gdzie zabijamy bosa pełzacza - winowajcę tragedii Sil'a. Wracamy i informujemy nowego znajomego, że zabiliśmy bestię, która go ukatrupiła, po czym kontynuujemy naszą wędrówkę po tej krainie aż do cmentarza gdzie spotykamy bosa zombi i kilku jego kumpli.
Jeśli chcemy walczyć z samym bosem, możemy po zabiciu pełzacza przyjść tutaj, zabić słabsze zombi i dopiero porozmawiać na temat pełzacza z Sil'em i wówczas pojawi się nam główny bos zombi. Walcząc z nim nie możemy wyjść poza teren cmentarza bo zginiemy i również nie możemy zaatakować aż on sam się nie uaktywni. Po zwycięskiej walce i zabraniu klucza z piersi umarlaka, możemy już otworzyć skrzynię i zabrać fanty i wrócić do naszego kumpla informując go o postępach. Po czym wracamy na małą arenę obok cmentarza i naciskamy na mały cokół i wokół nas pojawiają się mag i wojownik szkielet. Przy ładnej muzyce walczymy z wojownikiem w ciągu dnia a z magiem w nocy. Kiedy jeden z nich zginie to drugi już nie powinien być problemem.Można skorzystać z kamienia obok kolumn jeśli jest się łucznikiem albo magiem. Po walce naciskamy kolejny raz na piedestał i dziennik informuje nas, że zauważyliśmy pewnego rodzaju wgłębienie z inskrypcjami w nieznanym nam języku. Wracamy do Sil'a i mówimy mu o tym a on każe nam umieścić wcześniej zdobyty "klucz" na piedestale. Robimy to i po lewej stronie na wzgórzu pojawia się
blask. Idziemy to sprawdzić bo z natury jesteśmy bardzo ciekawscy.
Zauważamy zjawę i znów czekamy aż ona sama zaatakuje nas. W trakcie walki przeciwnik zniknie nam kilka razy i pojawią się białe ogniki, które musimy szybko zabić bronią ręczną ponieważ po pewnym czasie zmienią się w szkielety i będą trochę groźne:) Po walce pojawi się wpis w dzienniku, czytamy i otwieramy ekwipunek i naciskamy na duszę Ile'Sil'a "stone soul". Musimy być wewnątrz areny ostatniej walki. Obok nas pojawia się znajomy szkielet. Rozmawiamy z nim dwukrotnie i wspinamy się ścieżką ku świątyni na wzgórzu. Po drodze spotykamy trzy kolejne mocne szkielety i zamkniętą bramę. Stajemy przed nią. Sil zagada do nas i powie, że poczeka na nas po drugiej stronie a my mamy sobie wykombinować jak przejść. Jedynie co możemy zrobić to nacisnąć na piedestał. Obracamy się i widzimy płonące drzewo na wzgórzu a obok niego mały niegroźny płonący kamyczek. Podchodzimy ścieżką, robimy sava i czekamy aż nas golem sam zaatakuje. Najgłupsze miejsce na walkę o czym sami się raczej przekonacie.. Możemy sobie trochę poćwiczyć latanie. Trzeba walczyć wokół drzewa i mieć na uwadze, żeby nie spaść i żeby golem również nie spadł ponieważ zrespi się. Zabieramy serce i stawiamy na cokole po czym przechodzimy przez bramę, dwa długie skoki nad lawą, w lewo do góry i widzimy naszego kumpla. Rozmawiamy i naciskamy na trzy "korzenne przyciski" na kamieniach, po czym za każdym razem musimy stoczyć walkę z przeklętym druidem i dwoma również ohydnymi wargami. Zabieramy z ciał nasiona i kładziemy na kamieniu w centrum kręgu. Powyżej na polance pojawił się kolejny przeciwnik - golem z drewna, który nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem oprócz tego, że ma 75 tysięcy życia i czasem przywołuje przeklęte trzy wilki. Po walce idziemy dalej, przeskakujemy lub przelatujemy nad rozpadliną i rozmawiamy kolejny raz z Sil'em.
Musimy teraz stoczyć pojedynek z trzema przeciwnikami. Z każdym z nich będziemy walczyć indywidualnie aż zejdzie im życie z 40 do 10 tysięcy. Nie możemy opuszczać tego miejsca jak również każde kolejne uderzenie poniżej 10 tysięcy będzie nas uśmiercało. Żeby zacząć pojedynek musimy stać przed nimi pośrodku. Po trzech walkach będziemy musieli się zmierzyć ze wszystkimi naraz ale będą mieli tylko 10 tysięcy życia. Nic trudnego.
Po walce idziemy schodami i spotykamy Sil'a który mówi, że kolejną bramę otworzymy przy pomocy kamiennych przełączników. Jest ich 8 więc kombinacji trochę będzie ale obok znajdziemy wskazówki na kamiennych cokołach znanych nam z Jakendaru. Tak więc, stojąc na jedynym kamieniu pomiędzy przełącznikami podaję kolejność w prawo:8 1 4 2 5 7 6 3.
Poniżej link do lepszego naświetlenia:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/50c66cba89376851
Otwiera się brama i rozmawiamy z kumplem po czym wchodzimy do środka. Zabijamy kilka szkieletów i idziemy dalej aż spotykamy Chel'Drak'a siedzącego na tronie i czekającego na nas. Walka nie jest trudna bo gość za długo czekał i przez siedzenie zapomniał jak się biega. Zabijamy i otwieramy skrzynie obok tronu. Idziemy teraz do kolejnego pomieszczenia z chramem Beliara i w środku spotyka nas niespodzianka. Dotychczasowy kumpel okazuje się kimś zupełnie innym. Służył wraz z bratem Beliarowi i sam Adanos go tu zamknął a Chel był jakby jego strażnikiem. Tak więc zabijając poprzedniego przeciwnika oswobodziliśmy go i musimy teraz dokończyć robotę za Adanosa i go zabić ponieważ koleś potrzebuje naszej duszy by przywrócić bratu życie. Tak w skrócie.
Po walce na bocznych ołtarzach pojawiają się różdżka i szata dla maga. Oba przedmioty wymagają 1200 many by je założyć.
Następnie idziemy w górę aż do teleportu i otwieramy po drodze jeszcze jedną skrzynię."

10
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-11-07, 17:23 »
https://www.youtube.com/watch?v=rVN1B-tUpgs

11
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-11-07, 17:21 »
Końcówka Anno Domini 2018 -> ruskie do returninga dalej wydają patche xD
Który to miał być ten final patch? ten 6.1/6.2 jakoś z pierwszego kwartału tego roku xD? Jakoś tak, nie? xD

12
Returning 2.0 / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2018-10-06, 22:30 »
Minęło grubo ponad półtora roku odkąd ostatni raz zagrałem i udzielałem się w wątku Returninga. Dużo się, tak z grubsza, pozmieniało?

13
Dark Saga PL / Teleporty i połączenia: Dark Saga
« dnia: 2017-10-08, 15:18 »
Kiedyś, jak grałem jeszcze w DS, zrobiłem sobie taką notatkę. Nie wiem, czy są gdzieś już te informacje, jeśli są - to niech ktoś tego posta zmoderuje (usunie). Notatka dotyczy teleportów w Dark Sadze.

Teleporty i połączenia:

Skąd : Teleport przy obozie orków. Dokąd : Piedestał w pobliżu (trochę w tył, obok kamienia).
Skąd : Teleport przy obozie paladynów. Dokąd : Piedestał w obozie paladynów (koło świątyni, na samym końcu obozu).
Skąd : Teleport między południowym wejściem do obozu myśliwych i latarnią. Dokąd : Piedestał przy zejściu do jaskini bandytów.
Skąd : Teleport przy obozie piratów. Dokąd : Piedestał w górach (między siedliskiem czarnych trolli i wielkim posągiem innosa)
Skąd : Teleport po prawej strony jaskini nekromanty. Dokąd : Piedestał obok kuźni w lesie.
Skąd : Teleport przy wschodnim wejściu do obozu myśliwych. Dokąd : Piedestał w obozie myśliwych przy plaży (między pastwiskiem i kuźnią).

Powiadamiam moderatorów wątku - @Simen @Baggio @Sawik - prosiłbym o przeniesienie tego posta gdzieś, gdzie pożyje trochę dłużej i będzie łatwiej dostępny, bo tutaj pewnie zostanie zakopany innymi postami.

14
Forum / Postulaty
« dnia: 2017-07-16, 19:42 »
:MahridsPoland - was muted by Adanos from now to 21:51.

Co tu się dzieje xD. Themodders siriuz biznes, a na sb jakiś normik wali pierdami. Ehhh, coraz więcej Adanosów pcha się do zabawy.

15
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2017-06-17, 12:53 »
SB nie działa?

16
Gry / Assassin's Creed: Origins
« dnia: 2017-06-15, 15:19 »
Ja kiedyś słyszałem o assassynach, którzy zamiast zabijać, piekli chleb.

Zasadniczo powinni mieszkać w squotach.

"Żaden asasyn nigdy oczywiście nie nazwałby się Asasynem – określenie to wywodzi się z perskiego hasziszija i oznacza zażywającego haszysz, czyli według kryteriów XXI wieku, narkomana."

Pozdro xD.

Spoiler
Mam nadzieję, że taki smaczek popsuje komuś chociaż częściowo doznania płynące z gry ^^

17
Sprzęt, oprogramowanie / Co do czego i dlaczego?
« dnia: 2017-06-15, 06:53 »
O ile rozumiem, że Win8 można jeszcze nie lubić, tak nie do końca rozumiem niechęć do Win10.

Koniec wsparcia dla poszczególnych Windowsów.:

Klienckie systemy operacyjne         Najnowsza aktualizacja lub dodatek Service Pack         Koniec wsparcia dodatkowego
        Windows Vista                                                                Service Pack 2                                                                       11 kwietnia 2017 r.
           Windows 7                                                                      Service Pack 1                                                                       14 stycznia 2020 r.
           Windows 8                                                                       Windows 8.1                                                                         10 stycznia 2023 r.
          Windows 10                                                                      Wersja 1703                                                                         14 października 2025 r.

To znaczy, że nawet najwięksi malkontenci Windowsa 10 (w tym ja xD) mają 3/6 lat, zanim ich "ulubieny" system stanie się tym, czym stał się Windows XP - polem do testów dla różnych "hakierów" i innych takich.
Spoiler
A, że ja zmieniam system co "całkowicie nową konfigurację", to systemu nie zmienię do momentu uzbierania 5 koła na nowy sprzęt xD. No, chyba, że ramy i ssd'ki potanieją - wtedy wystarczy mi skromne 4 koła.

18
Forum / Sprawy związane z MacDunem
« dnia: 2017-06-14, 05:13 »
Ehh, coraz więcej amatorów pcha się do zabawy. Kiedy Wy się nauczycie, że M* nikt nie zbanuje permanentnie bo raz, pożytecznie przyczynia się do generowania ruchu strony (trochę kloako-forum się z tego robi, ale kogo obchodzi w dzisiejszych czasach wysoki poziom), dwa - jak już wspomniał Adanos - M* jest tutaj dla niektórych wodą na młyn spierdolenia i nawet zbanowany nie znika z tematu. Tak trudno to, kurwa, zrozumieć?

Ja pierdolę @Cragann jak Ty bardzo masz rację, to ja nawet nie. Ciągle ten sam jebany schemat i tak do zajebania.

Forum->Forum zdycha->Tajemniczo pojawia się M*->Zaczyna swoją "działalność"->Przeszkadza to niektórym->Zamiast go zignorować, dają upust swojemu spierdoleniu->"He he, M*, jaki ty głupi"->M* wściekły, w chuj niebezpieczny->Społecznie solidarny ból poniżej pleców "bo jak to tak ja za mni dostałym bana"->Masowe błagania "zbanujcie M*"->Forum miało odżyć dzięki gównopostom->Okazuje się, że jest odwrotnie i skutkiem spadania poziomu jest dalsze gnicie zdychającego forum->Tajemniczo pojawi się kolejny M*->... i tak dalej.

Łączenie faktów widzę nie jest najlepszą stroną niektórych użytkowników/adminów/modów tego forum xD.

Nawet JA kurwa pisząc teraz tego posta przyczyniam się do kontynuacji tematu i dalszych kurwa smętów i pierdów. I żadne, powtarzam ŻADNE zbanowanie kogokolwiek, żadne "zmyślne, he he, fortele" nie przyniosą tutaj oczekiwanego, pozytywnego efektu. Najlepsze co można zrobić to to, co pisało już tutaj w chuj osób - Z I G N O R O W A Ć. I tyle. Tylko tyle i AŻ TYLE.

19
Gry / Assassin's Creed: Origins
« dnia: 2017-06-14, 04:56 »
Do tego - co również widać na filmiku - kompletny brak wyczucia pola walki (wielokrotne zderzenia z kolcami przy unikach). I faktycznie - mnie też zastanawia po co tarcza, zwłaszcza w walce z przeciwnikiem 2 razy większym, który już w początkowej fazie rozgrywki rozbija jednym machnięciem jeden ze słupów. Dodam jeszcze, że po wyczuciu schematu duża ilość hp "bossa" przestaje mieć jakikolwiek sens i zaczyna jedynie irytować.

20
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2017-06-11, 08:35 »
O kurwa, ale rak

https://twitter.com/ManifestPolish

Co śmieszniejsze - głównie, o ile nie wszystkie, zdjęcia ze stocka xD.

Strony: [1] 2 3 ... 36
Do góry