Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dawidOo

Strony: [1] 2
1
Gry / Szachy 2013 - rozgrywki
« dnia: 2013-08-11, 18:30 »

2
Gry / Szachy 2013 - zapisy i dyskusje
« dnia: 2013-07-15, 21:14 »
Gram raczej jak totalny noob, ale co tam, może coś się uda ugrać:D  

dawidOo (13/32)

3
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-04-16, 15:38 »
Musisz porozmawiać z Balamem, poźniej z Miltenem i wrócić do Diego.

4
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2012-07-21, 18:47 »
Co mam zrobić w zadaniu "Triumwirat" jeżeli rozmawiałem już z Wilkiem, Laresem i Torlofem i odnośnie każdego mam wpis, że będzie walczył jeżeli Lee stanie na czele najemników?
I druga sprawa - gdzie jest Almanach Odrodzenia?

5
Archiwum / Ogolne opinie
« dnia: 2012-05-01, 15:36 »
@DJ7ful
Mam takie dziwne wrażenie, że odpalasz moda przez GothicStarter_mod, a nie GothicStarter.exe, mylę się?

6
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-04-24, 12:42 »
Niestety, nie jestem :P
A po próbie zagadania Abel powinien zacząć rozmowę, zwyzywać Ricka od mordercy, po czym skazać na Głębie, jeżeli się tak nie dzieje to nie wiem co się mogło stać.

Edit: a, chyba nie zrozumiałem posta :D  Jeżeli lecisz za Strażnika Głębi, to jest wszystko w porządku, a pojawienie się Głębi naprawia patch z tematu "CZ bugi"

7
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-04-24, 12:28 »
B --> marvin --> B --> F8

Po tej czynności odzyskasz możliwość poruszania się, wtedy musisz zagadać do Abla i dalej już wszystko powinno działać.
@up
Jak o 1 w nocy pójdziesz do magazynu, zobaczysz jednego z łowców grzebiącego tam, nie pamiętam jak się nazywał, w każdym razie musisz do niego zagadać.

8
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-04-24, 12:03 »
Ej coś jest nie tak z tym nowym patchem, ponieważ ja go zainstalowałem to nie widziałem ścian budynków(po prostu ich nie ma). Jak usunąłem tego patcha to znów było po staremu(już widziałem ściany i w ogóle) . Więc nie wiem co jest grane. Ja tylko chciałem napisać że coś nie halo z tym patchem(przynajmniej u mnie) :lol2:

Dzisiaj zauważyłem, że u mnie jest to samo, z tym że w patchu naprawiającym Głębie. Dodatkowo, jak się wchodzi na wieże strażniczą, to się spada na dół po zejściu z drabiny (efekt taki, że do Pacho nie ma jak się dostać, bo nie dość, że stoi na powietrzu, to jeszcze się spada próbując się tam dostać :D ). Nie wiem, jak u Spartakusa, ale u mnie ten stan rzeczy występuje tylko w Obozie Rebeliantów.

9
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-23, 21:53 »
Sprawdziłem przed patchem i po, u mnie patchu działa. Rozumiem, że w takim wypadku save sprzed Głębi potrzebny nie będzie?

10
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-23, 21:22 »
Dzisiaj zaobserowane:
Rozmowa z: Lares
Opis błędu: Kiedy wykonuje questa "Łowca głów" i oddaje Laresowi głowy i topór, ten mówi, że się spóźniłem i Fletcher nadchodzi. Po pierwsze, nie spóźniam się, bo oddaje trofea jeszcze tego samego dnia, po drugie Fletcher się nie pojawia, ogólnie nic się nie dzieje poza tym, że quest przechodzi do niewykonanych.
Rozdział: 3

Opis błędu: Kiedy wyrzynam z członkami Obozu Rebeliantów strażników Starej Kopalni, Cavalorn idzie kawałek, staje i absolutnie nic więcej nie robi - to koniec bety, czy bug?
Rozdział: 3

Co do save'u, to mogę wysłać, bo Głębia to chyba początek 2 rozdziału, a mam save'a z końca pierwszego, także jak przejdę ten kawałek to linka wstawię.

11
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-23, 12:46 »
Tak, u mnie również Głębia się nie pojawiła, tylko Rick pobiegł do końca tej jaskini i mogłem normalnie wyjść. Zabić Strażnika Głębi nie próbowałem, w sumie za parę minut to sprawdzę i zedytuje posta.

Edit: To odnośnie posta shergara, nie zauważyłem, że jest kolejna strona :D
Edit2: No i sprawdziłem. Nie posiadając save'a sprzed zabójstwa Tony'ego, zabiłem strażnika na sav'ie spod końca drugiego rozdziału, Głębia jak się nie pojawiała tak się nie pojawiła i teraz.

12
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-22, 18:34 »
Rodzaj błędu: Nadmiar PD za przeciwnika
Opis błędu: Z nudów chodziłem po Obozie Rebeliantów i każdego biłem, po pobiciu Miltena dostałem... 9990 PD.
Rozdział: 2, ale chyba wystąpi to w każdym
Status: zgłoszone

13
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-18, 22:54 »
Mi chodziło o mój post wyżej, nie o Twój ;)

14
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-18, 21:03 »
Post wyżej można usunąć, załadowałem poprzedniego save'a i przeszedłem ten kawałek...


Rodzaj błędu: Nieznikająca opcja nauki
Rozmowa z: Milten
Opis błędu: Kiedy nauczymy się "szybkiej nauki" u Miltena, opcja ta nie znika i można się dalej uczyć tego samego...
Rozdział: 2

15
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-18, 19:00 »
Sorry za post pod postem, ale dosyć pilne, a jak edytuje to nikt nie zauważy.


Mam spory problem - wykonuje misję z tymi kawałkami kamieni od Katrakanata, a kiedy próbuję iść w stronę tego będącego (wnioskując po mapce) gdzieś w okolicy obozu łowców trolli i podchodzę do lasu, gra crashuje bez żadnego błędu, po prostu się wyłącza. Podejrzewam, że jest tak od rozpoczęcia tego questa (Chociaż może to mieć równie dobrze związek z tym, że przywołałem tego maga ziemi, w sumie tylko te dwie rzeczy zrobiłem zanim się zepsuło), bo wcześniej tego problemu nie miałem. Jakiś pomysł jak sprawić, żeby się naprawiło? Wolałbym uniknąć wczytywania poprzednich save'ów, bo od ostatniego trochę czasu jednak minęło...

Edit: Włączyłem grę w GothicStarter_Mod, to samo, scrashowało bez żadnego komunikatu...

16
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-18, 17:40 »
Rodzaj błędu: Przerywany dialog
Rozmowa z: Snow
Rozdział: 2
Opis błędu: Kiedy przyjmiemy zadanie "Nocny złodziej" i zapytamy Snowa tego samego dnia, czy zapasy nadal znikają, nic nie odpowie a dialog się przerwie. Może to nie bug, ale chyba możliwość zainicjowania dialogu, który po jednej wypowiedzi się urywa jest zbędna.
Status: zgłoszone


Rodzaj błędu: Brak dialogu
Rozmowa z: Strażnik mostu
Rozdział: 1 (w 2 zniknęło)
Opis błędu: Kiedy w pierwszym rozdziale próbowałem zagadać do strażnika mostu, okienko rozmowy pojawiało się, jednak było puste a kiedy znikało ten mnie atakował.
Status: zgłoszone


Rozmowa z: Hank
Rozdział: 2
Opis błędu: Jeżeli przy eliminiacji strażników obok obozu wybierzemy możliwość zasadzki, to kiedy zaprowadzimy ich do jaskini i zagadamy do Hanka atakują zanim okienko dialogowe zniknie, w efekcie Rick umiera zanim skończy rozmawiać.
Status: zgłoszone

Rozdział: 2
Opis błędu: Po wykonaniu owego zadania z pozbyciem się patrolu strażników, z niewiadomych przyczyn piraci nie odłączyli się od grupy, w efekcie dalej mam ich imiona po lewej stronie ekranu i mogę im dać misktury. Niby to tylko szczegół, ale nie wiem, czy to nie będzie wadziło jak do drużyny dołączy ktoś inny.
Status: zgłoszone

17
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-17, 16:43 »
@up - u mnie tego nie było, normalnie warta minęła.
Co do bugów:

Rodzaj błędu: Powtarzający się dialog
Rozmowa z: Georg
Opis błędu: Kiedy po ataku niemowy na Nię chcę wejść do tej karczmy w Orlim Gnieździe, Georg zaczepia mnie, mówi że nie wie dlaczego ale Nia pozwoliła mi wejść, kiedy klikam koniec znowu mnie zagaduje, i tak w kółko...
Rozdział: 2
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: Niedopracowana rutyna (?)
Opis błędu: Kiedy pierwszy raz szedłem do Orlego Gniazda, po rozmowie z Wisielcem patrzyłem jak jakiś strażnik idzie wzdłuż "blanków" i... spada na dół, zabijając się. Wydaje mi się, że to nie powinno mieć miejsca ;)
Rozdział: 2
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: Nieznikające okienko dialogowe
Opis błędu: Po schadzce z Nią Siódemka zabija ją, a okienko nie znika - efekt jest taki, że żeby odzyskać kontrolę nad grą, trzeba włączyć marvina i wcisnąć F8. Tak samo dzieje się przy Tonym, z tym, że tam wystarczy dać kilka kroków do tyłu i zagada do nas Abel...
Rozdział: 2
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: Atakujący NPC
Opis błędu: Po zabiciu Nii, Siódemka gada że musiał, pokazuje sztylet itd. po czym kiedy dialog się kończy z niewiadomych przyczyn zaczyna mnie atakować.
Rozdział: 2
Status: zgłoszone


Wydaje mi się, że o czymś zapomniałem, ale to najwyżej dopiszę :D

18
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-04-16, 18:14 »
Ja mam natomiast inny problem - mam się zorientować w sytuacji NO nt. rebelii. Podchodzę do Gorna, próbuje zagadać i absolutnie nic się nie dzieje. Mam pogadać z kimś innym, czy to bug, a jeżeli tak, to czy idzie to jakoś naprawić/pominąć? Bo perspektywa grania od nowa z powodu jednej postaci zbytnio mi się nie podoba :/

19
Archiwum / CZ bugi
« dnia: 2012-04-14, 19:32 »
Rozdział: 1
Opis błędu: Po nauczeniu się pozyskiwania skór, w każdym pokonanym potworze można znaleźć wilczą skórę (chociaż nie jestem pewny czy to ogranicza się tylko do potworów, bo po ubiciu "rannego orka" też tam była :D )
Rozmowa z: ---
Screen: ---
Status: zgłoszone


Edit: W sumie jeszcze jedno mi się przypomniało
Rodzaj błędu: Nie znikające okno dialogowe
Rozdział: 1
Opis błędu: Kiedy z plaży na początku gry popłynąłem w prawo i wziąłem stamtąd recepturę na jakiś łuk, po użyciu jej wyskoczyło okienko dialogowe "nie posiadasz składników", które po kliknięciu taba znikało i pojawiało się ponownie, jedynym wyjściem było ponowne uruchomienie gry, bo nijak tego wyłączyć nie mogłem.

20
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-09-24, 21:03 »
Rozumiem że niektórym nie chce się przeglądać prawie 50 stron żeby znaleźć odpowiedź, ale ostatnią owe osoby mogły by przejrzeć, bo tam majaczek napisał:
Cytuj
profesjonalne spolszczenie powinno być gotowe w tym roku kalendarzowym (bez dubbingu), ale obecnie nie jestem wstanie ustalić który to będzie miesiąc

Strony: [1] 2
Do góry