SOLUCJA + PORADY na start 440937 258

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 440937

Odpowiedzi 258

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

NobleOne

SOLUCJA + PORADY na start
#80 2017-05-03, 01:18(Ostatnia zmiana: 2017-05-06, 18:18)
AKT I

Questy po drodze do miasta:
Spoiler
Zioła dla Constantino
Spoiler
Lester, którego znajdziemy w małej kotlince obok wieży Xardasa, powie nam, w jaki sposób możemy dostać się do miasta, a mianowicie, musimy zebrać 10 sztuk roślin (jednego rodzaju) po czym przy wchodzeniu do miasta powiedzieć strażnikowi, że przynosimy ziele dla Constantina (po dostaniu się do miasta w taki sposób, można wrócić do Lestera i powiedzieć mu o naszym sukcesie, po czym dostaniemy trochę expa)

Cavalorn i bandyci
Spoiler
Oferujemy Cavalornowi pomoc, w sprawie bandytów,bierzemy od naszego kolegi nóż i parę eliksirów, po czym można ruszać na bandytów, lecz, osobiście, przed dokonaniem masakry przez Cavalorna, polecam pójść do bandyty, który stoi na początku kryjówki i powiedzieć mu o nadchodzącej zagładzie, on ucieknie, a my wracamy do Cavalorna i wykaszamy pozostałych bandytów.

Chata Cavalorna
Spoiler
W rozmowie z Cavalornem, pyta się dokąd zmierzamy, jeśli odpowiemy mu, że z powrotem do GD, to da nam owego questa, po prostu musimy sprawdzić czy jego chata nadal stoi, oraz wziąć z niej torbę Cavalorna i mu ją oddać, po tej czynności quest będzie wykonany

Poszukiwanie bandytów
Spoiler
Po wykonaniu questa z Cavalornem, idziemy do Maleta, po drodze do miasta, powie nam o bandytach, można mu powiedzieć, że zajęliśmy się bandytami, ale teraz należy wrócić do Jessego (Bandyty, którego uratowaliśmy od ZAGŁADY CAVALORNA) stoi on teraz w krzakach parę naście metrów za kryjówką, mówi nam, że może nam powiedzieć coś o bandytach za 10 golda, mówi nam o Dexterze, quest zamknie się jak zabijemy naszego dawnego kumpla z kolonii

Przejście do miasta
Spoiler
Malet mówi nam, że żeby wejść do miasta musimy mieć przebranie farmera, które można zdobyć od Lobarta, zarówno ten sposób jak i: glejt od Canthara, przekupienie strażników, ziele dla Constantina oraz najkorzystniejsze z nich: przejście przez góry, wskoczenie do morza, po tym jak zagadamy z Laresem dostaniemy 500 expa, po tym, trzeba się wrócić przed którąś z bram i wejść normalnym sposobem (później mogą być problemy ze strażnikami)

Bandyci obok farmy Lobarta
Spoiler
Chodzi o TYCH bandytów, mówimy Maletowi, że ich wybiliśmy i dostajemy 3 butelki wina

Ubranie Lobarta
Spoiler
Lobart proponuje nam cenę ubrania, a oto questy, którymi można zniżyć jego cenę:
Rzepa: Zbieramy rzepę na polecenie Lobarta
Rzepa dla Hildy: Przekazujemy rzepę żonie Lobarta i quest skończony
Wino dla Vino: Dajemy wcześniej zdobyte wino Vionowi
Patelnia dla Hildy: Kupujemy od Canthara (UWAGA: CANTHAR NIE SIEDZI TAM GDZIE W ORYGINALE, SIEDZI TERAZ PRZY DOMKU LOBARTA, W MIEJSCU GDZIE BYŁ CANTHAR, JEST TERAZ GREG

Lęk Lobarta
Spoiler
Lobart prosi nas abyśmy sprawdzili, co robią ludzie za kamiennym kręgiem (nowicjusze bractwa) podchodzimy do nich,
 pytamy się i wracamy do Lobarta

Bezsenność Vino
Spoiler
Wino widział orka w lesie obok farmy, po prostu zabijamy orka, który ma przy sobie jakiś orkowy wywar, przynosimy owy napój Vino, a on się ucieszy, że jego obawy zniknęły

Człowiek z przepaską na oku
 
Spoiler
Znajdujemy Grega w miejscu, gdzie wcześniej był Canthar, mówi, że musi się dostać do miasta, dajemy mu ubranie od Lobarta, później spotykamy go przy gospodzie Orlana, mówi że potrzebuje pieniędzy, no to zaciąga nas do swojej jaskini z skarbem, kopiemy, a ten mówi, że jest takich więcej, kopiemy wszystko i dajemy mu, potem mówimy mu, że wiemy, gdzie jest kryjówka dextera, po rozmowie z Dexterem, przychodzi tam i pomaga nam w walce, wtedy quest jest zakończony


Questy od obywateli Khorinis (te, żeby można było gadać z mistrzami z dzielnicy mistrzów xd)
Spoiler
Droga ku górze:
Spoiler
Musimy porozmawiać z Regisem, czeladnikiem Matteo, on odeśle nas do Pabla, ten mówi nam, że musimy zdobyć poparcie wpływowych ludzi w dolnym mieście: Eddy, Carla, Lehmara, Farima, Halvora, Cardiffa, Gravela i Ibrahima, lecz wpierw musimy zdobyć porządne ubranie, które możemy kupić od Hanny za 100 sztuk, jeśli dołączymy wcześniej do gildii złodziei,
 to 50 sztuk, a jeśli oddamy jej księgę rachunkową Lehmara, to odda nam je za darmo, po uzyskaniu poparcia, wracamy do Pabla, on mówi nam, abyśmy wrócili za 1 dzień, wracamy i od teraz możemy rozmawiać z mistrzami

Teraz solucja do questów od wpływowych ludzi:
Węgiel dla Carla
Spoiler
Carl prosi nas o 5 sztuk węgla, można kupić na rynku, albo popłynąć na plażę, ze skipem i tam w spalonym domku bodajże jest 6 sztuk
Dłużnik Lehmara
 
Spoiler
Lehmar prosi nas by zabić dłużnika, owym dłużnikiem jest strażnik z magazynu w porcie, zabijamy go otwieramy skrzynie i informujemy Lehmara
Delikatesy
 
Spoiler
Halvor potrzebuje 10 ostryg (czy tam małżów) zbieramy z plaży Skipa i okolicznych plaż, wracamy i dostajemy poparcie
Zupa Farima
 
Spoiler
Rybak prosi nas o smaczną zupę od Eddy, idziemy do niej, podaje ona nam składniki, z żadnym nie powinno być problemu, oprócz czerwonego pieprzu, możemy owy kupić na rynku, bądź znaleźć eksplorując świat, oddajemy składniki,
 Farim będzie szczęśliwy i takie tam
Figurka dla Eddy
Spoiler
Edda prosi nas o figurkę Innoska, zabraliśmy ją od strażnika, albo ze skrzyni w magazynie, znacie już dalszą część...
Szantażysta
 
Spoiler
Cardiff, prosi nas, abyśmy pozbyli się wyłudzacza Moe, po prostu mówimy Moe, on chyba się na nas rzuca, sprawiamy mu tęgie lanie i mówimy żeby sobie poszedł, od teraz Cardiff będzie nam płacił 10 golda za dzień
Narzędzia dla Gravella
 
Spoiler
Prosi nas o dwa młotki i piłę, można to wszystko znaleźć przytwierdzone do domku Thorbena
Tusz dla Ibrahima
 
Spoiler
Prosi nas o tusz, można kupić od Zurisa albo Baltrama, ale taniej wyjdzie, jak ukradniemy go z domu Zurisa, jak to zrobicie, NIE WIEM


Zadania w Khorinis (z moda)
Spoiler
Osełka dla Briana
Spoiler
Musimy zdobyć podręczną osełkę dla Briana, taką można kupić od Ramireza w gildii złodziei albo przemierzając wyspę
Narzędzia Matteo
 
Spoiler
Matteo prosi nas, abyśmy odzyskali skradzione narzędzie, niestety, żeby odzyskać narzędzia musimy być po Jarkendarze i questcie "Prezent dla Hanny", dostajemy klucz do skrzyni w kryjówce złodziei na wyspie, oddajemy formę jubilerską, a on w zamian uczy nas jubilerstwa (bardzo przydatna umiejętność)
badania Salandrila
 
Spoiler
Po przyniesieniu orkowych pomyji, zacznie badanie tego wywaru, po kilku dniach powie nam by przynieść mu 10 takich butelek, przynosimy (butelki można zdobyć randomowo od orków, prawie zawsze od ogrów) po tym sporządza dla nas eliksir
Klucz Constantino
 
Spoiler
Po wykonaniu questa "Droga w górę" Powinniśmy dostać zadanie, by odnaleźć klucz Constantina, który zgubił podczas zbierania ziół, klucz ma Mika, strażnik pilnujący wschodniej bramy, kupujemy klucz za 50 golda i oddajemy Constantino
Zabójca orków
 
Spoiler
Zadanie dostajemy od Harada, po wykonaniu questa z jego zatwierdzeniem, mówi nam, jaki to on nie był wspaniały podczas wojny z orkami, i mówi o jego super duper mieczu "zabójcy orków", da nam go, jeśli przyniesiemy mu amulet orkowej elity, można takową spotkać na drodze do kamiennego kręgu w lesie, najlepiej pójść tam z laresem, zabijamy orka, bierzemy amulet, oddajemy Haradowi i dostajemy miecz, który ma dodatkowy dmg przeciw orków
Mój pierwszy eliksir
 
Spoiler
Gdy spytamy się, czy Constantino może nas uczyć, (musimy mieć doświadczenie w alchemii, np u Iganza) Proponuje nam uwarzenie jego eliksiru, daje nam przepis, próbujemy uwarzyć, nie wychodzi, idziemy do Salandrila i on nam mówi,
 że składniki są niekompatybilne i ten, który napisał ten przepis jest, krótko mówiąc DEBILEM, wracamy do Constantina,
 mówimy mu, że nie możemy uwarzyć eliksiru, bo składniki so niekompatybilne (fajne słowo) On jest zachwycony i wgl.
 od teraz uczy nas alchemii
Goście Karagona
 
Spoiler
Caragon żali nam się, że nie ma gości, bo paladyni fundują piwko za darmochę, idziemy do Martina, czekamy jeden dzień i quest skończony
Proste przyjemności
 
Spoiler
Ogrodnik w górnym mieście prosi nas o 3 butelki wódy i 5 skrętów
Człowiek w przebraniu bestii
 
Spoiler
Po wykonaniu questa "Eksperyment" od Ignaza, mówi nam o swoim uczniu, którego zamienił w cieniostwora,gadamy z Miką, Akilem, Orlanem, potem idziemy do Sagity, tam znajdujemy cieniostwora, Saggita postanawia pomóc i idziemy do Vatrasa, on daje zwój, wracamy do Saggity, Saggita przywraca ludzki głos cieniostworowi, wracamy do Ignaza i daje nam zwój pomniejszenia
Wodne szczury
Spoiler
Quest dostępny w pierwszym rozdziale TYLKO DLA MAGÓW OGNIA, reszta może go zrobić tylko w 5 rozdziale, mamy pozbyć się szczurów z pokładu i tyle

Zadania Vatrasa
Spoiler
Żywność dla ubogich
 
Spoiler
Vatras daje nam 300 złota i mamy przynieść mu paczkę od Lobarta, przynosimy i zadanie wykonane
Eliksiry dla Vatrasa
 
Spoiler
Vatras prosi nas, abyśmy zamówili dla niego eliksiry od Salandrila, przekazujemy napoje i quest zakończony
Pamiętnik Vatrasa
 
Spoiler
Vatrasowi skradziono pamiętnik, ma go Zuris, lecz kosztuje 5000 golda, co robimy? Idziemy do Cassi, (potrzebne jest 20/30 retoryki) przekonujemy ją linią dialogową: takie są pogłoski, ona odsyła nas do Ramireza, on oddaje nam pamiętnik za darmo
Atak cieniostwora
 
Spoiler
Vatras prosi nas, abyśmy zajęli się cieniostworem, idziemy za latarnię Jacka, w jaskini znajduje się nasz przeciwnik,
 ubijamy, wracamy do Vatrasa
Wiadomość
 
Spoiler
2 ROZDZIAŁ, Vatras prosi nas o przekazanie wiadomości Isgarotowi, wykonujemy zadanie i wracamy do Vatrasa
List do Lee
 
Spoiler
Mamy przekazać list od Vatrasa do Lee i tyle

Zatwierdzenie Mistrzów
Spoiler
Matteo i Gritta
 
Spoiler
Matteo prosi, abyśmy przynieśli mu pieniądze od zadłużonej u niego Gritty, można z niej wydusić 100 sztuk złota,
 bądź zapłacić samemu, wybór moralny należy do was :)
Skóry dla Bospera
 
Spoiler
Bosper prosi nas o 6 skór wilka, najprostszym sposobem, jest pójście na polowanie z Bartokiem, przy okzaji można zrobić questa Bezsenność Vino, przed pójściem jednak trzeba nauczyć się oskórowywać zwierzęta, uczy tego Bosper, jednak jeśli nie chcecie wydawać PN na to, można poszukać po świecie, (2-3 skóry są w tawernie Orlana)
Błogosławieństwo bogów
 
Spoiler
Thorben chce, abyśmy zdobyli błogosławieństwo Adanosa i Innosa, idziemy do Vatrasa, on daje nam błogosławieństwo od ręki, po czym do Darona, on oczywiście żąda od nas 50 sztuk złota, wracamy do Thorben i quest skończony
Duże wyzwanie
 
Spoiler
Harad powiedział, abyśmy zdobyili dla niego orkową broń, ową broń można zdobyć od orka na polowaniu z Bartokiem
Lista Constantino
 
Spoiler
Jeśli bardzo uprzemy się, aby pracować u Constantina (bardzo dobre dla magów), to da nam questa, abyśmy przynieśli mu rośliny z listy, przynosimy i koniec


Zadania Gallahada
Spoiler
Ustawienie Gallahada
 
Spoiler
Były przywódca gildii magów w mieście prosi nas, abyśmy przywrócili mu stanowisko, które podstępem zostało mu zabrane, mówi nam, że musimy zodbyć 4 listy polecające, ważnych osób z górnego miasta, a do nich zaliczamy: Fernando,
 Gerbrandt, Lutero, Salandril no i jeszcze Valentino, ale jego listu nie przyjmie, ale można wykonać quest dla expa, gdy zdobędziemy listy, wracamy do Gallahada, ten mówi nam abyśmy poszli do Lariusa, jeśli nie dołączyliśmy do żadnej z gildii,
 to musimy iść do ogrodnika, a on powie nam, że Larius wychodzi w południe na zewnątrz (12-14) dajemy niezbyt miłemu panu listy, wracamy do Gallahada, a on mówi, że jak wrócimy do niego, gdy będzie  już z powrotem pracował w ratuszu,
 da nam nagrodę
-1000 sztuk złota (najmniej opłacalna
-Nauka kręgów magii, tworzenia run, zwojów (najbardziej opłacalna)
-Eliksir mutageniczny (średni bodajże) też spoko
Teraz solucja do questów po listy polecające

 Spotkanie w tawernie
 
Spoiler
Gerbrandt, prosi nas o to, abyśmy udali się do tawerny Orlana, o północy i przekazali pewnej osobie mieszek i list (UWAGA QUEST TRZEBA WYKONAĆ TEGO DNIA), jest to 1 z 2 sposobów na odkrycie gildii zabójców
Linie dialogowe, które należy wybrać:
Tak, to ja
Weź to...
Wracamy do Gerbrandta i dostajemy list
Podręcznik reotryki
 
Spoiler
Mówimy z Fernando, on mówi nam, że da nam list, jeśli zdobędziemy dla niego podręcznik retoryki, podręcznik ten posiada Gallahad, prosimy go, ten odmawia, więc musimy pójść do Ignaza, on mówi nam, że Gallahad nie odebrał jeszcze od niego ziół, informujemy Gallahada, wychodzi z domu, a my możemy wziąć podręcznik (NIE ZAPOMNIEĆ PRZECZYTAĆ,
 REOTRYKA JEST NIEZWYKLE PRZYDATNA PRZEZ CAŁĄ GRĘ, oddajemy Fernando i dostajemy list
Orkowy eliksir
 
Spoiler
Salandril prosi nas o orkowy eliksir, na potrzeby questa respi nam się ork w pobliżu wschodniej bramy, zabijamy (bądź jeśli nie umiemy walczyć z orkami, doprowadzamy do strażników) bierzemy eliksir, no i dalszą część już znacie
Długi Lutero
 
Spoiler
Lutero da nam list, jeśli jego sprawa rachunkowa u Lehmara zostanie rozwiązana, musimy iść do domu Lehmara i wcisnąć przycisk na kominku, wtedy pojawi nam się skrzynia otwieramy ją i niesiemy książkę do Lutero, daje nam list
Valentino i Regis
 
Spoiler
Valentino prosi nas, abyśmy pobili Regisa, wiemy co mamy zrobić

Pozostałe questy Gallahada
Przysmaki
 
Spoiler
Gallahad prosi nas o 3 butelki wina, ser, winogrono i słoik miodu, winogrono jest drogie, owszem, lecz można zdobyć je łatwo w klasztorze Innosa, przynosimy wszystko no i quest zakończony
Magiczny proch Gallahada
 
Spoiler
Gallahad zrobił nowy proch do armat, prosi nas, abyśmy wypróbowali proch, jedynym sposobem na próbę jest udanie się do obozu piratów w Jarkendarze, jedna z armat może strzelać (przy niej znajduje się kula) wystrzeliwujemy, wracamy do Gallahada, a ten nas wynagradza



Zadania z miasta (z oryginalnego)
Spoiler
Szalony Vellan
 
Spoiler
Alvin prosi nas, abyśmy zrobili coś z Vellanem, który napieprza cały czas młotkie, idziemy do niego, krótka gadka,
 po czym bijemy go, czekamy aż wstanie, mówimy żeby przestał i wracamy do Alvina
Informacja dla Gravella
 
Spoiler
Mówi nam, abyśmy dowiedzieli się czegoś o orkach, mówi nam o tym Rangar, gdy damy mu piwo, a o planach paladynów mówi nam Lord Hagen w 2. rozdziale, po tych informacjach, przekazujemy je Gravellowi
Eksperyment
 
Spoiler
Iganz prosi, abyśmy wypróbowali jego nowego zwoju, zapomnienie, najłatwiej nauczyć się kradzieży kieszonkowej,
 zfailować i rzucić urok
Złoto kupca
 
Spoiler
Jora żali nam się, że skradziono mu złoto, idziemy do Rengaru i wyjaśniamy sprawę
Łuk Bospera
 
Spoiler
Słyszymy o tym od Regisa, łuk znajduje się u gildii złodziei w zamkniętym pomieszczeniu, znajduje się tam również srebro Koragona
Srebro Koragona
 
Spoiler
Solucja w poprzednim zadaniu
Problemy z milicją
 
Spoiler
Farim potrzebuje pomocy, milicja zabiera mu cały połów, idziemy do Martina i quest skończony
Miecz Alrika
 
Spoiler
Alrik mówi nam, że sprzedał miecz Jorze, jeśli oddaliśmy złoto Jorze, to da nam go za darmo, przekazujemy oręż Alrikowi i wszystko cacy
Uprzejmość Canthara
 
Spoiler
Canthar chce odzyskać dawną posadę, a w tym celu, prosi nas o pozbycie się Sary, podkładając jej fałszywy list od najemników, jesli tego nie zrobimy, możemy iść do Lorda Andre, nie bójmy się tego zrobić, bo i tak zabijamy Canthara w 1.
 rozdziale jeśli dołączymy do gildii Zabójców, jeśli to zrobimy, to odblokujemy sobie questy z Sarą w 5. rozdziale, więc wybór należy do was
Atak Bandytów
 
Spoiler
Hakon mówi, że go napadnięto, bandyci osiedlili się w jaskini, niedaleko farmy Akila, zabijamy ich, podnosimy rybę Halvora i wracamy do Hakona
Joe
 
Spoiler
Hakon mówi nam, że Joe zaginął, jest on w wieży obok domu Thorbena, wieżę można otworzyć otwieraniem zamków,
 bądź kluczem od Pecka (kradzież kieszonkowa), znajdujemy idiotę i quest zakończony
Farmer w potrzebie
 
Spoiler
Po przyjściu na farmę Akila, zobaczymy najemników, gadamy z jednym z nich, rzucają się na nas, zabijamy ich razem z grupką farmerów i gadamy z Akilem
Bandyci w latarni jacka
 
Spoiler
Zabijamy bandytów i wracamy do Jacka
Złota Misa Bromora
 
Spoiler
Mise ukradła Lucia, można ją zdobyć od bandytów za farmą Sekoba, oddajemy Bromorowi i dostajemy propsy
Zmiennik dla Laresa
Spoiler
Lares nie może opuścić stanowiska, dopóki nie znajdziemy zmiennika, daje nam pierścień, zakładamy go i gadamy z Baltramem, quest zakończony
Handel z Piratami
 
Spoiler
Skip mówi nam, że nie dostał paczki od baltrama, idziemy do niego, daje nam paczkę, przekazujemy Skipowi,
 a on daje nam 2 butelki rumu, po czym wracamy do Baltrama
Towar Baltrama
 
Spoiler
gdy spytamy cardiffa o coś specjalnego do roboty, powie nam abyśmy pogadali z Nagurem, Nagur mówi nam,
 że zabił dostawcę Baltrama i musimy się wybrać na farmę Akila odebrać dla Baltrama paczkę, możemy teraz dać paczkę Baltramowi, i wydać Nagura, albo dać Nagurowi i mieć propsy u złodziei


Questy na całej wyspie

Spoiler
Nowa broń dla Skipa
 
Spoiler
Skip prosi nas o kordelas, można taki zdobyć na plaży obok statku paladynów, bądź od Sary, jeśli ją uratowaliśmy od Canthara
Nie można żyć bez kobiety!
 
Spoiler
Skip prosi nas o kurtyzanę, idziemy do Bromora, on rzuca nam cenę 2000!!! Można się potargować retoryką do 1000,
 kupujemy Sonję na 2 dni i zabieramy ją do Skipa, on daje nam szybkiego śledzia i expa
Atak na kupca
 
Spoiler
Erol, mówi nam, że został zaatakowany pod mostem, idziemy na most, widzimy bandytów, klepiemy wszystkich i bierzemy kamienne tablice, oddajemy Erolowi i uczy nas 1 siły za darmo oraz można dołączyć do gildii kupców
Kumpel Bartoka
 
Spoiler
Bartok mówi nam, że zaginął jego kumpel Trokar, znajdujemy go za farmą Akila przy grupce orków, zabijamy ich i bierzemy pierścień ze zwłok, zanosimy go do bartoka i ten nam dziękuje
Słoneczny Aloes
 
Spoiler
Saggita prosi nas o Słoneczny Aloes, idziemy ze zwojem pomniejszającym zdobytym, z questa Człowiek w przepraniu bestii, do Leża czarnego trolla , pomniejszamy, zabijamy i w jego leżu znajduje się owe ziele
Leniwy rolnik
 
Spoiler
Till, przechodząc pobiera cło na farmie Sekoba, jeśli mu odmówimy i go pobijemy, wróci do pracy i tyle xd
Balthasar i pastwisko
 
Spoiler
Od Balthasara dowiadujemy się, że Bengar zabronił mu pastwić owce na swojej farmie, idziemy do Bengara i jeśli wykonaliśmy próbę najemników (tę z strażnikami) to zgodzi się przywrócić Balthasara na stanowisko, idziemy poinformować Balthasara
Erol i Śmierdzący Stwór
 
Spoiler
Erol mówi nam, że niedaleko jego domku zasiedliła się bestia, idziemy na środek stawiku z wodospadem, na wysepce znajduje się topielec-boss, zabijamy go i wracamy do Erola
Pepe i wilki
 
Spoiler
Pepe mówi, że niedaleko jego pastwiska zasiedliły się wilki, wyjaśniamy sprawę po czym wracamy do zleceniodawcy
Głodny skazaniec
 
Spoiler
Przy spalonych domkach, z trzema jaszczurami niedaleko mostu, można spotkać Ragnara, po rozmowie z nim można dać mu trochę pinionżków, aby przyłączył się do jedenj z gildii 50 sztuk złota-najemnicy, 100-strażnicy, 1000-magowie ognia,
gdy dołączy do najemników nie ma żadnych questów z nim, gdy dołączy do strażników-1, a magowie 2, po tym wszystkim będziemy musieli dać mu coś do jedzenia
Pancerz najemnika dla Jessego
 
Spoiler
Po tym jak go uratowaliśmy i spotkaliśmy się już z Lee, można mu zaproponować dołączenie do najemników, ale on mówi, że nie może się tam wybrać bez normalnego pancerza, więc możemy dać mu pancerz najemnika, bądź pancerz poszukiwacza przygód kupiony od Alrika
Niezaplanowane Spotkanie
 
Spoiler
Na górze z Niklasem spotykamy rannego orka Ur-Karrasa, aby wyleczyć jego rany musimy kupić zwój od Salandrila,
 leczymy go, a ten jest wdzięczny i odblokuje nam 4 questy w późniejszej części gry
Przepisy win dla Goraxa
 
Spoiler
Gorax po uzyskaniu dostępu do klasztoru (np przy wykonywaniu questów w gildii kupców) da nam to zlecenie,
 trzeba mu przynieść 3 przepisy: 1 ma Constantino, 2 Salandril a trzeci Bandyta Juan w Jarkendarze
Obiad
 
Spoiler
Thekla, prosi nas byśmy przynieśli paczkę ziół od saggity, odbieramy i przynosimy, w nagrodę dostajemy gulasz +1 siły
Czarna skóra
 
Spoiler
Quest dostajemy od Raoula po zostaniu członkiem jednej z frakcji, prosi nas abyśmy przynieśli mu skórę czarnego trolla, ten quest wyklucza też quest u łowców, lecz można zrobić go później i przynieść mu skórę czarnego trolla z Jarkendaru
Randolph i konkurs picia
 
Spoiler
Randolph mówi nam, że przegrywa z Rucarem w konkursie picia, oraz, że go podejrzewa o oszustwo, płacimy za Randolpha po czym podmieniamy alkohol na wodę w skrzyni Rucara, znajdującej się w tawernie Orlana, czekamy jeden dzień,
 po konkursie pytamy się Orlana o wyniki i mówi nam, że Randolph wygrał, quest zakończony

Questy, które dostajemy w 1. rozdziale a możemy wykonać tylko w późniejszych

Ładunek rudy
 
Spoiler
Wąż w karczmie Cardiffa mówi nam, o dużym ładunku rudy, znajdującym się w GD, mówi nam, żebyśmy porozmawiali ze Snipesem pracującym na farmie Lobarta, gadamy, po czym idziemy w 2. rozdziale do GD i w jaskini obok haty cavalorna znajdujemy dużą gromadę goblinów i szkielet (martwy) nazywa się Aleph, bierzemy kość i idziemy do Xardasa, on przyzywa za pomocą kości ducha, duch wyjawia nam gdzie jest ruda i go zabijamy, wracamy do GD i ruda znajduje się w jaskini obok pierwszego mostu nad rzeką (wejście jest ukryte) kopiemy rudę, idziemy do węża i Snipesa i dajemy im ich część łupu
Puchar Kharima
 
Spoiler
Kharim mówi nam o pucharze pozostawionym przez niego w GD, puchar znajduje się na arenie, bierzemy go i oddajemy Kharimowi
Upiorne Marzenia
 
Spoiler
Musimy zobaczyć taniec Loi, idziemy o 18:30-18:45 za budynek z kuchnią Thekli i widzimy jej taniec, gadamy z nią,
 a ona nam mówi, żebyśmy jej przynieśli kwiatek, poezje i naszyjnik z czarnych pereł
- naszyjnik robi nam Matteo
-poezje kupujemy również od Matteo
-kwiat znajdziemy przy teleporcie do Ash'tara w jarkendarze, po oddaniu tego wszystkiego Loa proponuje nam seksy ^^ Idziemy koło północy do Latarni Jacka no i wiadomo, aa jeszcze gadka no i można przejść do rzeczy
Broń dla Gonzaleza
 
Spoiler
Gonzalez potrzebuje miecza, idziemy do GD i rozmawiamy z Parcivalem, on zleca nam questa "Przewaga Taktyczna"
 chodzi o to żeby wybić paru orków (opiszę questa później w solucji) dostajemy w zamian miecz i oddajemy go Gonzalezowi
Laboratorium Jaco
 
Spoiler
Po zrobieniu questa dla Ciphera "Paczka z zielem" pytamy się, gdzie można znaleźć więcej ziela, on nam mówi o starej "zielarni" Jaco w GD idziemy do jaskini niedaleko wejścia do nowego obozu zabijamy bandytów i mamy paczkę i zanosimy ją Cipherowi quest zakończony
Mrok północy dla Lestera
 
Spoiler
Lester mówi nam, że potrzebuje ziele z obozu na bagnie, recepta jest w chacie Cor Kaloma, czytamy, robimy i dajemy Lesterowi

Pierścień Wody

Spoiler
Wodny Pierścień
Spoiler
Quest dostajemy od Cavalorna, trzeba porozmawiać z Vatrasem, Laresem, z Laresem trzeba pójść do Saturasa,
 potem zabić Dextera, przeczytać list od Kruka i poinformować o wszystkim Vatrasa
Magowie wody
 
Spoiler
Quest dostajemy od Vatrasa, zakończony zostanie po oddaniu ornamentu Saturasowi
Dostawca broni dla bandytów
 
Spoiler
Quest daje Vatras, ale polecam wykonać go po questcie Gallahada, potrzebujemy pierścienia zamorskiej gildii,
 który dostajemy "od" bandyty przy moście niedaleko farmy Akila, listu, który znajduje się przy bandytach za farmą Sekoba i pałasza bandytów z literą F dajemy wszystkie dowody Vatrasowi i gadamy z Martinem
Gdzie są zaginieni ludzie?
 
Spoiler
Quest powiązany z Wodnym Pierścieniem, zamyka się po przeczytaniu listu od Kruka
Kamienne Tablice
 
Spoiler
Przypominajka o tym, że Vatras zbiera stare kamienne tablice, gdy damy około 20 to quest się zamknie
Portal
 
Spoiler
Nefarius mówi nam o Ornamentach, musimy przynieść 3 pozostałe i magowie odwalajo rytuały i Saturas ma klucz do portalu, da nam go w drugim rozdziale po rozmowie z Hagenem
Riordian
 
Spoiler
Saturas mówi nam, żebyśmy powiedzieli Riordianowi, że chce go widzieć
Ornamenty dla Nefariusa
 
Spoiler
1.Mają go paladyni, ale wpierw trzeba iść do kręgu obok farmy Lobarta, potem pogadać z Lotharem
2.Kamienny krąg na farmie Sekoba
3.Kamienny krąg na środku lasu (można pójść z Laresem)
Teleporty
 
Spoiler
1. Gadamy z Merdarionem, da nam klucz do teleportu w Świątyni, teleport obok miasta jest otwarty, a żeby uzyskać dostęp do teleportu obok tawerny musimy należeć do Wodnego Kręgu
Zadania dodane do 1. rozdziału w 0065

Spoiler
Przeklęta latarnia
Spoiler
Otrzymujemy zadanie od Jacka, po porozmawianiu z nim w jego latarni, pytamy go o latarnię na morzu, a on opowiada nam,
 że jest przeklęta i osobiście widział tam ducha, płyniemy do latarni i zastajemy kompletną pustkę! Idziemy na samą górę latarni, widzimy szkieleta i obok niego jakiś dziwny znak, klikamy na owy znak i pojawia nam się wpis w dzienniku, ale to jeszcze nie koniec, schodzimy piętro niżej i znajdujemy pierścień na podłodze piętra, wyryte na nim litery to "Steven/Stefan Ha---"
Czyli szukamy informacji o naszym Stefanie u postaci, których imiona zaczynają się na Ha--- czyli Harad, Hakon, Halvor i na końcu Hanna, ona powie nam, że wie, co się stało w latarni, o tym, że zamordowano Stefka ;c teraz idziemy do Xardupy i mówimy mu o znaku i o tym, czego się dowiedzieliśmy, daje nam zwój przywołania i odsyła nas do latarni, używamy zwoju i pojawia się duch na samym dole przed latarnią i sobie zamiata podłogę, rozmawiamy z nim, a on mówi nam o piracie, który rzekomo go zamordował nazywa się Kelevra czy cuś takiego, idziemy do Xardasa i pytamy go jak można zdjąć klątwę, mówi, że jedynym sposobem jest "przeproszenie" ofiary przez mordercę, no to szukamy pirata, idziemy do Cardiffa i wybieramy opcję potrzebuję informacji, on mówi nam, że Jack coś wie o piratach, lecz ten nie wyjawia nam niczego, czekamy do 2. rozdziału.
Idziemy do obozu piratów w Jarkendarze i pytamy Grega o Kelevrę, gdy oczyścimy latarnię jacka, da nam jeszcze innego questa "Tube Jack"- musimy przyłapać Grega na paleniu fajki, pytamy go o nią, a ten daje nam, przy czym wyjawia, że to Kelevra chce fajkę, hmm... Czyli to nasz zleceniodawca jest mordercą CÓŻ ZA PLOT TWIST, idziemy do Jacka, mówimy mu o wszystkim, a on zgadza się "przeprosić ducha" płyniemy do latarni (Jack powinien czekać na pomoście jeśli tego samego dnia go tam nie ma, trza się przespać) zaprowadzamy go do ducha i teraz potrzebna jest retoryka bodajże 50 albo 40, jeśli mamy za mało retoryki duch zabije Jacka, jeśli dostatecznie, to go oślepi, ale mu wybaczy.
Nóż dla Hildy
 
Spoiler
Hilda prosi nas, żebyśmy poszli do kowala w mieście i naostrzyli jej nóż, idziemy do Carla, płacimy mu 5 golda i wracamy do Hildy
Żywy bądź martwy
 
Spoiler
Przychodzimy do koszar, widzimy listy gończe na tablicy, czytamy jeden z nich i pojawia nam się quest, lista bandytów do zabicia:
1.Rock "Bright-Eyed",nagroda 750 złota, jest w towarzystwie bandytów pilnujących Elwricha,
2."Butcher", nagroda 1000 monet, znajduje się za farmą Sekoba
3. Bart "Shorty" nagroda 1250 złota, niedaleko farmy Akila, tam, gdzie cuchnąca ryba halvora
4. Creeks "Razor" 1500 monet,W jaskini, po drugiej stronie gór przy statku paladynów
5. Nrestor "Hannibal" nagroda 2000, Wychodząc z kryjówki bandytów, w której Cavalorn wyrżnął wszystkich, idziemy na dodane przez twórców moda tereny, w lewo do samego końca, najtrudniejszy z "bossów" polecam być już po Jarkendarze i wbić tam z pancerzem bandytów, ominąć strażników i na końcu widzimy naszą ofiarę, zabijamy go, jest odosobniony, więc zadanie nie jest trudne
6. Dexter, 2500, chyba wszystko jasne :)



 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

NobleOne

SOLUCJA + PORADY na start
#81 2017-05-04, 22:26(Ostatnia zmiana: 2017-05-06, 23:14)
SOLUCJA DO GILDII POBOCZNY I DOŁĄCZENIA DO GILDII GŁÓWNYCH

Najemnicy
Spoiler
Przyjęcie w grono najemników
Spoiler
Polega na zgromadzeniu większości głosów i przejściu testu Torlofa
Szacunek najemników
 
Spoiler
Zapis w dzienniku, za każdym razem, jak zdobywamy poparcie najemnika
Gniazdo polnych bestii
 
Spoiler
Fester wrabia nas w zabicie polnych bestii, zabijamy bestie, po czym bijemy oszusta :)
Miecz Roda
 
Spoiler
Rod mówi nam, że nie jesteśmy w stanie unieść jego miecz, miecz wymaga 30 siły, zakładamy się z nim,
 unosimy miecz i dostajemy poparcie
Sztuka walki
 
Spoiler
Cord pyta się, czy mamy jakieś pojęcie o szermierce, wystarczy mieć w czymś 30 % i dostajemy poparcie
Z poważaniem
 
Spoiler
Jarvis chce się upewnić, że jesteśmy po stronie Lee, bijemy Roda, Raula, Festera, Bullko i wracamy do Jarvisa
Trochę ziela
 
Spoiler
Cipher prosi nas o ziele, przynosimy mu 10 skrętów i jest cacy
Paczka zielska
 
Spoiler
Dajemy paczkę ziela uzyskaną z magazynu w porcie Khorinis i mówimy o tym, że Dar ukradł paczkę
Strzał w dziesiątkę
 
Spoiler
Wilk prosi nas, abyśmy pokazali skilla w strzelaniu łukiem, idziemy na strzelnicę za budynkiem z kuchnią Thekli i strzelamy prostu w 3 cele, za każdym prawidłowym strzałem wyświetli się komunikat o doświadczeniu, po wykonaniu czynności idziemy do Wilka
Zbieranie czynszu
 
Spoiler
Jeden z dwóch testów Torlofa, idziemy do Sekoba i zbieramy od niego czynsz (nie zgrywajcie dobrodusznego)wracamy do Torlofa i tyle
Problemy z milicją
 
Spoiler
Jeden z testów Torlofa, idziemy do farmy Bengara i pozbywamy się milicji, wracamy do torlofa i tyle
prosty sposób
 
Spoiler
Musimy się dowiedzieć o wpływowych frakcjach od vatrasa, po czym idziemy do Laresa i mówimy, że chcemy dołączyć do najemników, on mówi nam, że mamy się zgłosić do Corda, on zleca nam, abyśmy dowiedzieli się czegoś o Patricku, zaginionym najemniku, idziemy do Dextera i pytamy się, wracamy do Corda i mamy wypełniony test torlofa
Pokuta
 
Spoiler
jeśli jesteśmy najemnikiem Baltram nie chce z nami handlować, musimy mu przynieść 10 szynek i 10 win
Sędzia
 
Spoiler
3, rozdział, Lee chce wrobić sędziego z Khorinis, idziemy do niego, gadamy z nim, po czym trzeba ukraść młot Innosa z klasztoru i przynieść sędziemu, przynosimy, a ten zleca nam zabójstwo skazańca o imieniu Morgahard,
 jest on na farmie Onara, zabijamy go, przy sobie ma notatkę, która może usrać sędziego, przynosimy ją Lee
Laska Maleta
 
Spoiler
3. rozdział, Malet po pijaku zgubił laskę, można znaleźć ją przy kamiennym kręgu Lobarta
Wykidajło
 
Spoiler
4. rozdział Dar ma pokazać Lee, że jest czegoś wart, prosi nas, abyśmy przynieśli mu orkowy pierścień,
 znajdujący się przy każdym starszym orku, w nagrodę dostajemy amulet, albo złoto

Milicja i paladyni
Spoiler
Dołączenie do milicji
 
Spoiler
Mamy trzy sposoby:
1. łatwy sposób Laresa
2.Ukończenie questa droga w górę i questów z zatwierdzeniem mistrzów
3.Zabójstwo wszystkich złodziei (BARDZO NIEPOLECANE)
Gdzie jest Peck?
 
Spoiler
Ano bawi się u Bromora! Mówimy mu żeby wrócił na stanowisko, wracamy do Andre i mówimy mu, że bawił się w towarzystwie kurtyzany, bądź, że natknęliśmy się na niego w mieście, jeśli zależy nam na dobrej broni, to go nie wydajemy,
 cóż, broń i tak nie jest jakaś super xd
Paczka z zielem
 
Spoiler
Andre mówi, o rozprzestrzenianiu się bagiennego ziela, paczkę już oddaliśmy Cipherowi, więc Bezi powie, że rzucił ją w morze, quest zakończony tak czy siak
Handel zielem
 
Spoiler
Quest daje nam Andre, idziemy do Mortisa i pytamy się o rozwiązanie problemu, mówi nam, żebyśmy poszukali w dzielnicy portowej, lecz nie możemy nosić pancerza strażnika, pytamy się Meldora, on odsyła nas do burdelu, płacimy Bromorowi 50 złota i idziemy z Nadią na górę, pytamy się o ziele i ona mówi nam, że możemy kupić od Borki, idziemy do niego i nie wydajemy Nadii, kupujemy ziele i wracamy do Andre
Pomoc Lobartowi
 
Spoiler
Andre prosi nas, abyśmy pomogli Lobartowi, jego farma zaatakowana została przez polne bestie, rozprawiamy się z intruzem, idziemy do Lobarta i wracamy do Andre
Szpieg bandytów
 
Spoiler
Dexter musi być żywy do tego questa, idziemy do Wulfgara on mówi nam, o bandytach, zabijamy bandytów w jaskini obok farmy Akila i w jaskini obok farmy Lobarta, czytamy list, idziemy do Dextera, on opowiada nam o tym, że mają takowego,
 ale nie widzi powodu, aby nam wyjawić tożsamości, no to zabijamy pajaca i czytamy list, który ma przy sobie, zanosimy Wulfgarowi i tyle
Gildia zabójców w Khorinis
 
Spoiler
Żeby dostać tego questa od Andre trzeba być w gildii złodziei, powie nam o Asmalu, czyli przywódcy gildii zabójców,(jest to drugi sposób na dołączenie do gildii)rozmawiamy z Cassią i Ramirezem, on mówi nam o tożsamości przywódcy i mówi, abyśmy poszli do opuszczonego domu przy statku, (w nocy) idziemy i rozmawiamy z Gillanem można go zabić albo dołączyć do gildii, na końcu wątku i tak go zabijamy więc o wiele lepiej jest poruszyć wątek zabójców, wracamy do Andre po zabójstwie no i cacy
Paladyni
Spoiler
paladynem można zostać w 3. rozdziale, po uniewinnieniu Benneta, , dostajemy questa od Harada,ulepszamy zbroję paladyna, po czym pytamy się jak można ulepszyć ją jeszcze bardziej, idziemy do klasztoru, do Marduka i pytamy się o to, daje nam książkę, czytamy ją, po czym potrzebna jest wysoka karma ponad 100 bodajże oraz datek,
 modlimy się przy kapliczce i można uświęcić pancerz
Mroczna Sieć
 
Spoiler
Quest daje nam Hagen, po uwolnieniu Benneta, mamy się dowiedzieć, kto zabił Lothara, idziemy do południowej bramy i pod mościkiem znajdujemy pierścień, dajemy go Vatrasowi, każe nam się zgłosić nastepnego dnia, przychodzimy i mówi nam on, że pierścień należy do czarnego maga, idziemy na farmę Onara i gadamy z Bennetem, mówimy z nim, a on odsyła nas do Hodgesa, pytamy go o morderstwo, teraz potrzebna nam jest retoryka (50), przekonujemy go i daje nam zwój,
 idziemy do vatrasa i po jednym dniu przerabia nam zwój na runę, teleportujemy się i zanjdujemy przypakowanego poszukiwacza, polecam przed walką przygotować DUUUUŻO mikstur, ma 25k hp ale są kolumny na których można blockować skurczybyka, zabijamy go i wracamy do Hagena, daje nam możliwość wybrania nagrody: hełm paladyna (zajebisty), tarcza paladyna (takie se), święta strzała (totalnie bezużyteczne), złoto (takie se) i wyrób poświęconych strzał dla łuczników

Zadania w klasztorze (nowicjusz i mag ognia)
Spoiler
Dostęp do klasztoru
Spoiler
To, co zawsze, czyli 1000 sztuk złota i owcę
Prosty sposób na wejście
 
Spoiler
Prosimy Laresa, by powiedział nam, jak możemy dostać się w prostszy sposób do klasztoru, mówi nam, abyśmy porozmawiali z Vatrasem, on zaś odsyła nas do Darona, idziemy do niego, mag mówi nam o statuetce, którą zabrały mu gobliny (debil...) Idziemy do jaskini Grega i w prawej odnodze jaskini mamy bandę goblinów, zabijamy (uwaga, wśród nich jest goblin szaman)podnosimy statuetkę, idziemy do Pedra i on wpuszcza nas do klasztoru, zanosimy statuetkę Goraxowi
Prace społeczne
 
Spoiler
Dostajemy quest od Parlana, po wejściu do klasztoru, ciągnie się tak długo, aż nie dostaniemy klucza do biblioteki
Szata nowicjusza
 
Spoiler
Parlan mówi nam, że nie ma szaty dla nas, idziemy do Erola, kupujemy od niego materiał, po czym wracamy do Parlana i dostajemy upragnioną szatę
Pokoje nowicjuszy
 
Spoiler
Parlan prosi nas, abyśmy posprzątali pokoje nowicjuszy, idziemy do Babo ze zwojem "pięść wiatru", Potem do 3 nowicjuszy i wracamy do Parlana
Kiełbasy
 
Spoiler
Gorax prosi nas, abyśmy rozdali wszystkim nowicjuszom kiełbasę, daje nam klucz do spiżarni, bierzemy kiełbasy i rozdajemy nowicjuszom, Pedro i Babo będą chcieli więcej, odmawiamy na rzecz questa
Winobranie
 
Spoiler
Gorax prosi nas, abyśmy zebrali winogrono, przy wejściu do klasztoru zbieramy 10 winogron i zanosimy do Goraxa
Siedem roślin
 
Spoiler
Neoras prosi nas o rośliny, znajdziemy je przed mostem do klasztoru
Przepis Neorasa
 
Spoiler
Neoras żali się, że stracił przepis, znajduje się on w spiżarni
Dostawa wina
 
Spoiler
Gorax mówi, że zamówił wino od Orlana, daje nam 250 sztuk złota, idziemy do Orlana, nie dajemy się wydymać i wracamy z winem do Goraxa
Modlitwa za paladynów
 
Spoiler
Marduk mówi nam, żebyśmy pomodlili się za paladynów walczących z orkami, klękamy przy posągu Innosa i modlimy się
Problem Isgarotha
 
Spoiler
Sergio mówi nam, że Isgaroth ma problem, idziemy do maga, przy posągu Innosa po drodze do klasztoru, mówi nam,
 żebyśmy zabili wilka po drodze do karczmy, wiemy co robić
Szkolenie dla Babo
 
Spoiler
Babo prosi nas, abyśmy pomówili z Sergiem o treningu, gadamy z paladynem, on się zgadza i wracamy do Babo
Darowizny na rzecz klasztoru
 
Spoiler
Quest dostajemy, po oddaniu 500 sztuk złota Daronowi, prosi nas, abyśmy poszli do Goraxa przekazać mu złoto,
 prościzna, ale...ALE gra spawnuje bandytów po drodze, zanosimy złoto Goraxowi i nas wynagradza, teraz trzeba wrócić się do Darona i powiedzieć mu o naszym sukcesie (JEŚLI ZABIJESZ WSZYSTKICH BANDYTÓW, TO DARON DA CI LEPSZĄ NAGRODĘ)
Zadania po uzyskaniu dostępu do biblioteki
 Próba Ognia
 
Spoiler
Dostajemy quest po przeczytaniu pulpitu w bibliotece, kończy się po zostaniu magiem
Starożytne księgi
 
Spoiler
Karras prosi nas, abyśmy przynieśli mu starożytne księgi ognia:
1.Latarnia Jacka
2.Na szczycie wieży przy orku Ur-Karrasie (cóż za zbieg okoliczności xd)
3.Jaskinia w dolinie przy mieście
4.Jaskinia od próby ognia, odnoga z pełzaczami
5.Skrzynia w małej piramidzie
6.Krypta Inubisa
Droga wybrańca
 
Spoiler
Zostajesz nominowany do próby ognia, gadasz z Pyrokarem i zleca Ci 1. zadanie, mamy się dostać do jaskini (wszystkim myślę znanej) i zabrać runę, wracamy do Pyrosia i quest zrobiony
Magiczny Golem
 
Spoiler
Serpentes mówi nam o golemie, bierzemy młot z podziemi klasztora i idziemy za obóz z Elwrichem, zabijamy golema i wracamy do Serpentesa
Runa
 
Spoiler
Ulthar mówi nam, że chce, żebyśmy zrobili runę, po zrobieniu próby od Pyrosia, idziemy do Hyglasa i uczy nas robienia run, przechodzimy do stołu runicznego i tworzymy ognistą strzałę, idziemy do Ulthara
Questy po zostaniu magiem
 Wygnaniec Dorian
 
Spoiler
MOŻNA MIEĆ TYLKO JEDNO ŻYCZENIE Trzeba powiedzieć Pyrciowi, że Dorian ma zostać w klasztorze
Opolos i biblioteka
 
Spoiler
MOŻNA MIEĆ TYLKO JEDNO ŻYCZENIE, mówimy, żeby Opolos dostał pozwolenie na wejście do biblioteki
Babo w ogrodzie
 
Spoiler
MOŻNA MIEĆ TYLKO JEDNO ŻYCZENIE, mówimy, żeby Babo pracował w ogrodzie
Poszukiwacze
 
Spoiler
3. Rozdział, Pyrcio mówi nam o almanachach i takich tam, quest ciągnie się od 3. do 5. rozdziału, lista osób z almanachami
ROZDZIAŁ 3.
1.Fernando, idziemy do celi , lejemy pajaca i bierzemy księgę
2. Vino, lejemy i bierzemy księgę
3.Bromor, ---||---
4.Malak, znajduje się w dolince pod wieżą dextera
ROZDZIAŁ 4.
5.Randolph, farma Akila, to co zawsze
6.Ingres, będzie w chacie Cavalorna
ROZDZIAŁ 5.
7.Sekob
8.Brutus








 

bols92

bols92

Użytkownicy
posty20
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rada- jeśli przyjmiecie zadanie od gallahada na rekomendacje, to jeśli zostaniecie nowicjuszem ognia i nie romawialiście jeszcze z Gerbrandtem to nie będzie on miał żadnych kwesti dialogowych to samo tyczy się gildii złodziei po oddaniu pierścienia Constantina nie możemy dołączyć do gildii, nie wiem jak jest z resztą, jeśli dołączymy do najemników to da się to zaliczyć . Wersja 0066 1
 

Problemix

Problemix

Użytkownicy
posty104
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niech ktoś dorzuci trochę miejsc gdzie można zdobyć runy bez nauki lub sposób ich tworzenia, ja dorzucę dwie co wiem ale widziałem również na filmach ludziska mieli inne runy np. szkieletu bez nauki, a nie wiem skąd:
- runa lodowego pocisku (Krąg 1) można nauczyć się za free czytając pamiętnik Vatrasa (dostępne w akcie 1);
- runa wypędzenia zmarłych (Krąg 2) daje Xardas w akcie 2 za przyniesienie bodajże 10 ektoplazm;

Post połączony: 2017-05-10, 21:59
acha wersja returninga 66.1 w moim przypadku
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jako, że często widze pytania odnośnie świątyni śniącego itp to opiszę jak to wygląda na ver. 0066.1
Spoiler
A więc zacznijmy od tego, że na nowszych wersjach wątek ten ma inną kolejność Kopalnia orków/świątynia śniącego/dolina cieni. Aby zacząc wątek z kopalnią orków należy dostać sie wpierw do Ur Thralla w orkowym mieście, oraz wykonać WSZYSTKIE misje u orków. I ważne jest aby wykonać misje z zabiciem demona na bagnach, inaczej Ur Thrall nie wyśle nas do kopalni. Kiedy wykonamy wszystkie misje i zabijemy demona na bagnach idziemy do Garonda i dostajemy od niego misje na zaginionych paladynów. Jeden z nich (Albert) znajduje się za orkową palisadą możemy wykonać dla niego misje ale to nie jest konieczne. Gadamy z nim i idziemy do Garonda, że go znalezlismy. Następnie gadamy z Talbinem, oraz Jerganem. Po tym wracamy do Garonda i poprosi nas o odnalezienie paladyna Wenzela. Jako, że jedyni którzy coś o tym wiedzą są orkowie udajemy się do miasta orków. Kiedy tam dotrzemy idziemy do Ur Thralla i będziemy mieli dialog odnośnie niewolników w kopalni orków. Po tym dialogu pojawi się nam kolejny że chcemy iść do kopalni. I teraz jeśli mamy 50-60 retoryki, demon na bagnach zabity, misje dla orków wykonane to pojawi się nam opcja, że wśród niewolników jest paladyn i Ur Thrall wyśle nas do kopalni. W przeciwnym razie powie, że ma nas gdzieś :D. No i jesteśmy w kopalni orków, kiedy wykonamy jej wątek dostaniemy misje na świątynie śniącego a potem na doline cieni.
 

deverct

deverct

Użytkownicy
Obecnie Guru
posty148
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Obecnie Guru

deverct

SOLUCJA + PORADY na start
#85 2017-05-12, 21:56(Ostatnia zmiana: 2018-04-22, 12:56)
Uzupełnię poradnik + moje własne porady o dołączeniu do Obozu Bractwa jako Guru lub strażnik świątynny:
Spoiler
Bractwo:
Na start trzeba wykonać prosty quest od Baala Oruna ( Trzeba mieć założony ubiór od Lestera - inaczej nie dostanie się questa)
Wystarczy zanieść paczkę do Lariusa w Khorinis ( wychodzi przed ratusz pomiędzy 12.10-12.30 ( 10 min mniej więcej trwa zanim siądzie na ławce) i mieć założony strój nowicjusza bractwa, bo inaczej będzie udawać że nie wie o co chodzi i quest niezaliczony.
Po powrocie do Baala Oruna mamy możliwość dołączenia do Bractwa jako nowicjusz i pobranie questów (opis będzie z thereturning.pun, dodam tylko do niektórych własne porady)
W przypadku chęci zostania strażnikiem świątynnym nie trzeba wykonywać wszystkich questów.
Questy dostępne są od Guru:
-Namiba
-Cadara
-Tyona
-Parveza

Ziele dla Baala Cadara:
Aby  otrzymać to zadanie musimy porozmawiać z Cainem, który znajduje się  przed wejściem do obozu.Po rozmowie otrzymujemy ziele które musimy  zanieść dla Cadara.Po rozmowie guru zleca nam przyniesienie ziela od  pozostałych grup zbieraczy:
a)pierwsza grupa znajduje się niedaleko kamiennego kręgu przy farmie Lobarta
b)druga  grupa znajduje się na wzgórzu koło farmy Akila.Aby się tam dostać  musimy obejść fame dookoła i dostać się na góry lub przejść przez  mroczny las i przy schodach prowadzących do Słonecznego kręgu musimy  skręcić w prawo i podążać w kierunku farmy Akila
c)Trzecia grupa znajduje się w lesie przy jeziorku niedaleko Czarnego Trolla, niedaleko kopalni.
Po odwiedzeniu 3 grup musimy wrócić do Cadara i oddać mu ziele. Zadanie wykonane.

Uczeń dla Parveza:
Baal  Parvez przebywa w mieście w dzielnicy kupców.Aby z nim porozmawiać  musimy dać mu ziele które otrzymaliśmy od Oruna.Otrzymujemy od niego  zadanie polegające na przyprowadzeniu nowego ucznia.Nowym uczniem okazuje się być. W tym celu musimy  porozmawiać z Regisem, a później z Coragonem i poczekać do nocy (4:00 w nocy) w jego  tawrenie po czym musimy pobić Valentina (Najlepiej sprowokować wyjęciem jakiegoś czaru i namierzenie nim Valentina, po trzech ostrzeżeniach wyciągamy go za mury miasta i bijemy). Mówimy o tym co się stało  Regisowi, on da nam za to pierścień który musimy oddać Coragonowi. Teraz  musimy użyć na Valentine czaru Niepamięć który możemy zdobyć u Ignaza,  po czym przekonujemy go do dołączenia do bractwa i prowadzimy do  Parveza.

Porcja dla Harlocka:
Aby otrzymać zgodę Namiba musimy  porozmawiać z nowicjuszem Harlockiem.Mówimy mu o tym, że chcemy  dołączyć do bractwa po czym zgadza się nam pomóc w zamian za codzienną  porcję ziela.Porcję możemy otrzymać  od Talasa, który znajduje się nad  kuźnią.Oddajemy mu porcję poczym informuje nas o tym żebyśmy użyli na  jednym z jego uczniów zaklęcie Sen.Zwój możemy kupić od Zurisa, używamy  zaklęcia na którymś z jego uczniów po czym guru odezwie się do nas i  powie że zgodzi się gdy nasza mana wzrośnie do 60 (mane można olać w przypadku chęci zostania strażnikiem świątynnym - nie trzeba kończyć tego questa wtedy).

Magiczny eliksir: ( wymagany żeby zostać Guru, strażnik świątynny może sobie odpuścić)
Baal  Tyon znaduje się w namiocie nad kuźnią, zleca nam zdobycie przepisu  który znajduje się w klasztorze.Aby się tam dostać musimy mieć wyuczone  włamywanie oraz kradzież kieszonkową.Do Klasztoru możemy dostać się na 3  sposoby:
a)Okraść Pedro kradzieżą kieszonkową z klucza.
b)Dostać  się podczas wykonywania wątku kupców. Lutero zleci nam zadanie z kupnem  wina po czym otrzymamy klucz do klasztoru od Pedro.
c)Rozmawiamy z Sagittą o magicznym eliksirze i daje ona nam możliwość zaniesienia ziół dla Neorasa
Gdy  już dostaniemy się do klasztoru musimy okraść skrzynkę jednego z magów ognia (w tych pokojach na lewo i prawo od głównej świątynii ) i  pójść do klasztornego skarbca.Otwieramy wszystkie skrzynie po czym  znajdujemy recepturę i oddajemy ją Tyonowi.Guru nie ma jednak wszystkich  składników i prosi nas o ich zdobycie.
Szczaw Królewski ( banalne, nie opisuje)
Język ognistego jaszczura ( potrzeba nauczyć się u myśliwego Groma - uczy po poczęstowaniu go mlekiem, chlebem i szynką)
Serce kamiennego golema ( również Grom )
Jajo pełzacza
Wszystkie trzy składniki zdobędziemy w jednym miejscu - w jaskini obok piramid (żeby otworzyć tą część jaskini potrzeba przestawić przełącznik w niższym budynku obok piramidy
Do wykonania questa w mój sposób wymagane jest 70 many( jak ktoś nie ma to można podbić mane za pomocą naszyjnika (15 many) który znaleźć można przy jaszczurach obok wieży Xardasa, a konkretnie za jaskinią z bandytami)
Potrzebne będą zwoje przemiany w
Kamiennego golema ( do kupienia u szalonego alchemika za 500złota, wymagane 70 many)
Smoczego zębacza ( do znalezienia w kanałach gildii złodziei za kratą - wymagana przemiana w chrząszcza)
Za pomocą przemiany w golema zabijamy niedaleko jednego ognistego jaszczura (podrzucenia golema resetują atak jaszczura) oraz jednego golema w jaskini oraz pełzaczy. Nie bijemy ani goblinów ani kolejnych golemów, ponieważ nie starczy życia oraz czasu przemiany.
Po zabiciu, odmianie i zebraniu przedmiotów leczymy się i przemieniamy w smoczego zębacza.
Za pomocą smoczego zębacza szybko omijamy dwa golemy dalej i idziemy na królową pełzaczy ( lewa odnoga jaskini)
Po zabiciu jej ( jest to możliwe - mi wyszło za drugim razem, ponieważ czas przemiany się kończy, ew. można dobić dużą kulą ognia, którą znajdziemy w skrzyni przy łóżkach gildii złodziei) zbieramy jaja pełzaczy oraz w jaskini Młot Tarakota.
W ten sposób w miarę łatwo zdobędziemy wszystkie składniki.


Młot Tarakota:
To  zadanie zleca nam Gor Na Kosh gdy zapytamy o dołączenie w poczet  straży.Strażnik opowiada nam legendę o młocie i prosi o jego  zdobycie.Musimy iść do piramid i wejść do małej piramidy po czym musimy  przekręcić kamienny blok znajdujący się w krzakach.Po zrobieniu tego  otworzy nam się tajne przejście w jaskini niedaleko dużej piramidy.Przed  pójściem musimy zaopatrzyć się w dobrą broń obuchową lub kruszącą oraz  zwoje związane z elektrycznością ponieważ znajduje się tam królowa pełzaczy i obok znajduje się skrzynia.  Otwieramy ją po czym zanosimy młot Gor Na Koshowi. ( misja wymagana żeby zostać strażnikiem świątynnym - sposób identyczny jak w queście powyżej)

Wersja gry 0066 R2 ( na R1 jest jeśli się nie mylę wszystko identycznie).
 

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Odkryłem ciekawy sekret :D Mianowicie w starej kopalni jak schodzimy drabiną do miejsca gdzie w Gothic 1 był Aleph jest dziura w ziemi , jak się dobrze przyjrzycie zobaczycie drewnianą kładkę , ciężko na nią skoczyć ale próbujcie za którymś razem się uda :) Znajdziecie tam skórę cieniostwora, eliksir życia , zręczności i siły , tyle że tych fantów strzeże szkielet dość mocny bo ma 4K HP :) Wystarczy użyć mgły albo zwoju przyzwania golema :) Golem powinien wytrzymać wystarczająco długo byście mogli zebrać nagrodę i zwiać :D
 
:D

bols92

bols92

Użytkownicy
posty20
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bols92

SOLUCJA + PORADY na start
#87 2017-05-16, 23:30(Ostatnia zmiana: 2017-05-17, 01:33)
Rada. Po zabiciu demona na bagnach (chodzi o quest)  dostaniemy szatę orkowego szamana, dzięki niej orkowie, wargi i orkowe psy nas nie atakują.

Kolejna rada: po zostaniu magiem ognia i oszczędzaniu Igaraza możemy wykonać dla niego quest na ponowne przejście przez niego próby ognia. Nagrody do wyboru
-ciekawa receptura
-bardzo przydatna runa snu
-ew. Złoto.
 

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

kurzel131

SOLUCJA + PORADY na start
#88 2017-05-20, 18:27(Ostatnia zmiana: 2017-05-21, 08:59)
Własnie odkryłem dużą kopalnie żelaza poza mapą idzie się od bandytów cavalorna na wzgórze i cały czas w lewo, po drodze standardowe rośliny + 2x jagoda trola, goblina jagoda, w kopalni dragot a kod do skrzyni z 5 sztabami żelaza, złotem, kilofem i czymś tam to lpplppllplp. Dalej za kopalnią jest jakieś wzgórze na końcu w kotlinie srebrny kielich i skrzynia na klucz a przy wodzie skrzynie z chyba siarką węglem i paroma monetami.

https://www.youtube.com/watch?v=BTpzEHJOjG0
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Po co filmik, Jak idziesz z wieży Xardasa na farmę Lobarta zobaczysz nowy otwarty teren którego w zwykłym gothicu nie było , są tam 2 zębacze, wystarczy że zaczniesz zwiedzać ten obszar a znajdziesz tam kopalnię żelaza, obóz bandytów, wieże ze szkieletami i masę innych ciekawostek

Żadnych zębaczy nie widziałem, wieża ze szkieletami? chyba mówimy o innej lokacji


https://www.youtube.com/watch?v=BTpzEHJOjG0


No przecież o tym miejscu mówię  :facepalm: Tam gdzie na końcu otwierałeś skrzynie był obóz bandytów , wygląda to innaczej u ciebe bo masz te kszaciory, ja wrzuciłem plik usuwający trawę :) Wieże ze szkieletami masz nie po tej stronie co biegłeś a po drugiej bardziej w stronę statku paladynów
 
:D

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O kurde jest coś, od wejścia na obszar trzymać się prawej strony



Trzeba zwiedzić wieże ;D

ps kto usunął stad mój post o zarobku?
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Jest drugi taki obszar dodany za pastwiskiem Pepe :) Jest tam armia trolli z dwoma bossami na czele
 
:D

Miszczep

Miszczep

Użytkownicy
posty27
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba jeszcze nikt nie opisał zadań z Loą więc ja to zrobię :)

Idziemy na farmę onara jakoś o 18.30. Za kuchnią Tekli będzie zbiegowisko i bedzie dosc dluga animacja jak Loa śpiewa tańczy itp. Mamy za to expa, zagadujemy bierzemy questa aby przynieść jej prezenty, dokładnie to 3.
1) Kwiatek, nie pamietam jak się nazywa, wiem że rośnie gdzieś w dolince Ash'Tara, to tez zloty smok z wątku pustyni Adanosa. Jest tam też niczego sobie łuk.
2) Naszyjnik z czarnych pereł, potrzeba 5 pereł plus sztabę złota. Wytapiania uczy Crimson w kopalni bandytów. Perły mozna znaleźć lub kupić. Naszyjnik zrobi nam Matteo za free jeśli zrobiliśmy wcześniejsze questy dla niego (hajs od gritty i CHYBA trzeba mu wcześniej oddać jego narzędzia ale tego nie jestem pewny).
3) Książka z poezją, do kupienia u Matteo za stówkę.

Oddajemy wszystko Loi, zawsze odmawiamy nagrody. Po wszystkim Loa zaprosi nas do latarni morskiej Jacka tej przy Khorinis. O pólnocy tego samego dnia lecimy na samą górę latarni i gadamy z Loą. Musimy dobrze poprowadzić rozmowę z tego co pamiętam numery dialogów to 3, 3, 1. Po wszystkim schodzimy na dół, wychodzimy z latarni i skrecamy od razu w prawo, powinien się pojawić ciekawy filmik. Dostajemy achievement troche expa i 10 learning pointsów :)
 

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na pytanie czy warto uczyć się regeneracji wytrzymałości przy już wyuczonej (np łatwy poziom trudności) podam na przykładzie:

przed
miałem 260 punktów regenerowało mi sie 26 pkt na 9 sekund

po
miałem 260 punktów regenerowało mi się 30 pkt na 5 sekund
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Morty

SOLUCJA + PORADY na start
#94 2017-06-17, 18:30(Ostatnia zmiana: 2018-05-19, 11:51)
Krótki poradnik "Jak budować postać pod zręczność".
I. Jaką gildię wybrać.
Spoiler
poziom trudności łatwy
Wybór gildii nie ma większego znaczenia .
poziom trudności normalny/trudny/legenda
Straż miejska nie jest złą opcją bo możemy swobodnie okradać domy mieszkańców Khorinis,+ dostęp do zaklęci paladyna.(na ten moment nie jestem pewien czy straż miejska ma jakieś wymagania przed dołączeniem, poza zostaniem czeladnikiem u jednego z mistrzów)
Z trzech dostępnych gildii wojowników najwięcej daje nam Strażnik Świątynny. Niestety strażnik wymaga 50 siły co może znacząco utrudnić rozgrywkę na legendzie.

II.
Spoiler
Trochę nieaktualne infromację
Spoiler
Droga strażnika
Do wyboru mamy drogi:
Droga Wojownika
Spoiler
Droga wojownika za dużo nam nie daje bo jako wojownik nie otrzymujemy bonusów od inteligencji, a same zaklęcia należą do grupy mano żernych i mało robiących
Droga Uzdrowiciela
Spoiler
Ścieżka uzdrowiciela pozwala nam na leczenie się z otrzymanych obrażeń oraz nałożonych debuffów. Spis run:
Spoiler
gojenie się ran - Przywrócenie  25% hp - koszt many 25      
oczyszczający wiatr - przywrócenie  50% hp i usuwanie debuffów - koszt many 50
nieposkromiona wola - przywrócenie 75% hp przywrócenie 100% wytrzymałości,  usunięcie debufów - koszt many 75   
Sentinel-Defender - przywrócenie  100% hp, usunięcie debuffów - koszt many 100
III. Zręczność i jak ją zdobywać
Spoiler
-Dar bogów - 10 poziomów za 100 karmy u Beliara otrzymujemy 10 zręczności
-ciasta rybne - wyrabiania ciast uczy Tekla na famie onara
-zjedzenie 40 zup rybnych daje nam +1 do zręczności, UWAGA nie robimy sami zup rybnych, wszystkie 40 powinniśmy znaleźć w grze
-Eliksir zręczności - pijemy go dopiero kiedy mam "pref" przy zręczności w zakładce statów
-mutageny
-kradzież kieszonkowa - za każde 10 okradzionych osób dostajemy +1 do zręczności, NPC z którymi nie da się rozmawiać okradamy za pomocą  zmiany w ustawieniach AST, zmian ta powoduje że kradzież kieszonkowa przypomina bardziej tą Skyrimową
-pasy z gildii złodziei
-wyrobiona przez nas biżuteria
-zabicie odpowiedniej liczby potworów da nam bonus +1 do zręczności
-pokazanie złodziejskiego znaku Rengarowi, o ile go nie wydaliśmy +1 do zręczności
-na poziomie trudnym - wejście do miasta od strony morza i porozmawianie z Laresem
-tabliczki

IV. Gildie dodatkowe
Spoiler
obowiązkowe:
Spoiler
-Gildia złodziei - robimy wszystkie zadania Cassi
-Gildia myśliwych - nie musimy być przywódcą
-Gildia kupców - bez tego nie zrobimy nieskończonej mocy

V. Bronie
Łuki
Spoiler
Akt 1
-Nocny Wędrowiec - jaskinia pod mostem na drodze do wykopalisk magów wody - 160 zręczności
Akt 2
-Yakulus  - lokacja z teleportem do doliny AshTara - 190 zręczności
-Kudzu  - dostajesz od Netbeka za zabicie imiennego tolla - 210 zręczności
-Spiner pain(nie pamiętam nazwy) - demon ze starego obozu sekty - 220 zręczności
-Er'Hazir  - boss mag z  pustyni Adanosa - 310 zręczności
Akt 3/4
-Hasim  - Cor Kalom -  250 zręczności
-Cicha śmierć - Gonzalesa jeżeli przeżyje w lokacji asasynów - 260 zręczności
-Sher'Gal'Mal - Senyak - 340 zręczności
-Święty posłaniec - Trofeum z Izelgą -
Akt 6
Kolor śmierci - smok ożywieniec albo Dementor nie pamiętam - 420 zręczności
Akt7
ręka chaosu - trofeum z zadania rytuał oczyszczenia do używania wymaga Korony Demonów inaczej cię zabije - 500 zręczności

Bronie Dwuręczne
Spoiler
Akt 1
- Falks - chata dla pracowników na farmie Lobarta, można kupić u Lutera
- Żelazna lanca - wieża w której jest zamknięty Joe
- Lanca najemnika - w jaskini z Ogrem, tam gdzie pojawia się Muratin, jaskinia w kotlince obok Khorinis, wejścia pilnuje cieniostwór.
- Stalowa lanca - w jaskini na drodze do słonecznego kręgu
Akt 2/3/4
- Włócznia Rademesa - pokój z dźwigniami w świątyni adanosa
- Silvermoon - skrzynia dla złodzieja w dolince AshTara - można nią zabijać duchy
- Runiczny Kieł - okolice chaty Cavalorna koło trolla
- Rzeźnik - demon w kopalni orków
- Włócznia straży - dolina cieni jedno z pomieszczeń w Nekropolii
- Szpon Beliara - można używać, ja swój wyrzuciłem
Akt 6
Bow(?) - Dementor na wyspie Irdorat
Akt 7
2 ręczny miecz z czarnej rudy wymaga 250 siły

VI. Zbroje
Spoiler
UWAGA!! KAŻDA Z ZBROJA WYMAGA ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ WYTRZYMAŁOŚCI
Akt 1
-Armor Doger - Kupisz ją od Jaspera za 500 sztuk złota, wymaga 50 zręczności
-Zbroja złodzieja - Kupisz ją od Jaspera za 2000 sztuk złota, wymaga 80 zręczności
Akt 2
-Zbroja ducha - Kupisz ją od Jaspera za 3000 sztuk złota, wymaga 120 zręczności
-Zbroja Psiankowatych(nie pamiętam nazwy) - Kupisz ją od Jaspera za 5000 sztuk złota, po pierwszej walce z Krukiem, wymaga 150 zręczności
Akt 3
-Zbroja Mistrza złodziei - Kupisz ją od Jaspera za 8000 sztuk złota,wymaga 180 zręczności
-Zbroja Lidera Złodziei - Kupisz ją od Jaspera za 12000 sztuk złota, po rozmowie z Ur-Thrallem, wymaga 230 zręczności
Akt 4
-Zbroja Króla Złodziei - Kupisz ją od Jaspera za 15000 sztuk złota, wymaga 350 zręczności
-Zbroja El-Hazira znajduje się w skrzyni tuż przed drugą walką z Kurkiem, ma prawie takie same statystyki jak Zbroja Króla Złodziei
-Hełm El-hazira jest w pomieszczeniu z przedmiotami dla wojowników, w świątyni Łez
Akt 6
-Zbroja Cienia czy coś takiego trochę lepsza od zestawu El-Hazira, wymaga 450 zręczności

VII. Inne porady
Strzały w akcie pierwszym
Spoiler
Kupowanie strzał  jest nie opłacalne, uczysz się wyrabiania strzał u Niclasa, bijesz wszystkich najemników z łukami z tego masz jakieś 300 strzał + sporo expa, bijesz wszystkich myśliwych co da nam trochę strzał + sprzęt i exp. Pobicie Najemników i Myśliwych nie ma negatywnego wpływu na nasze relacje z tymi frakcjami.

Czy siła jest potrzebna ?
Spoiler
TAK
-200 pkt siły do zbroi najemnika orków, w akcie piątym (wersja 066.1)
- w wersji 066.2 dostajemy zbroję orkowego zwiadowcy która wymaga ileś tam zręczności
-250 pkt siły do 2-ręcznego miecza z czarnej rudy w akcie siódmym
Ok ale jak zabijać duchy?
Spoiler
Włócznią Silvermoon
Bronie jednoręczne pod Zręczność
Spoiler


Rusty Sword 
itmw_oldspage
Obrażenia: 20
Wymagana zręczność 10
Cena: 45
Jaskinia Brago

Miecz 
itmw_1h_vlk_sword
Obrażenia  : 30
Wymagana zręczność: 20
Cena: 85

Rapier 
itmw_rapier
Obrażenia  : 35
Wymagana zręczność: 20
Cena: 105
W skrzyni w jaskini z goblinami obok Pepe. 

Sword of the Thief 
itmw_chiefrapier_01
Obrażenia: 50
Wymagana zręczność: 30
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 2%
Penetracja pancerza: 5%
Cena: 705
Nauka wykuwania mieczy u Ramiereza.

Vorovskaya rapier 
itmw_chiefrapier_02
Obrażenia : 80
Wymagana zręczność: 60
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 2%
Penetracja pancerza : 10%
Cena: 815
Nauka wykuwania mieczy u Ramiereza.

Miecz mistrzowski złodzieji 
itmw_chiefrapier_03
Obrażenia :110
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 3%
Penetracja pancerza: 15%
Cena: 1895
Nauka wykuwania mieczy u Ramiereza.

Cicha Śmierć 
itmw_chiefrapier_04
Obrażenia : 140
Wymagana zręczność: 110
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 3%
Penetracja pancerza:  20%
Cena: 2675
Nauka wykuwania mieczy u Ramiereza.

Stal nierdzewna 
itmw_chiefrapier_05
Obrażenia : 170
Wymagana zręczność: 150
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 4% 
Przebicie pancerza: 25%
Cena: 4125
Nauka wykuwania mieczy u Ramiereza.

Żądło skorpiona 
itmw_chiefrapier_06
Obrażenia : 200
Wymaga zręczność 190
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 4%
Przebicie pancerza:  30%
Cena: 5215
Nauka wykuwania mieczy u Ramiereza.

Płacz w nocy 
itmw_chiefrapier_07
Obrażenia : 230
Wymagana zręczność 210
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 4%
Przebicie pancerza:  35%
Cena: 7415

Złota Igła 
itmw_chiefrapier_08
Obrażenia 260
Wymagana zręczność : 250
Zwiększenie umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną: 5
Przebicie pancerza: 40%
Cena: 9125
Zdanie 'Miecz wielkiego mistrza' zlecone przez Ramireza.

Szabla kapitana Drake'a 
ITMW_DRAKESAEBEL
Obrażenia: 150 
Wymagana zręczność: 150
Zwiększenie do maksymalnej witalności: 50
Cena: 1055
Trofeum z Kapitana Drejka, zadanie 'złoty komas; oraz zadanie z przeklętym pierścieniem Grega.

Black Heart 
ITMW_1H_BLACKSWORD
Obrażenia: 300 (fizyczne), 50 (magiczne)
Obrona magiczna: 25
Wymagana zręczność: 300
Cena: 3325
Trofeum z Azgalora jeżeli grasz wojownikiem pod zręczność.

Bloodthirster 
ITMW_1H_GOLDBRAND
Obrażenia: 300 
Punkty życia przy trafieniu: 15
Wymagane Zręczność: 350
Penetracja Pancerza: 45%
Cena: 5315
Trofeum z Ar'Hol-a na Irdorad.


Obowiązkowe umiejętności:
Spoiler
- wyrabianie biżuterii
- przebijające strzały - tej umiejętności uczy Raff, ta jedna umiejętność pozwala na zabić wszystko z łuku, do nauki tej umiejętności jest wymagane  ok 120 zręczności i 60-70% w łucznictwie
- przetapianie magicznej rudy
Przydatne umiejętności
Spoiler
- wyrabianie strzał - to jest chyba oczywiste
- wyrabianie magicznych strzał - dodatkowe obrażenia , uczy tego Ignaz
- wyrabianie świętych strzał - dodatkowe obrażenia dla nieumarłych, recepturę dostaje się od Lorda Hagena jako jedną z nagród za zadanie "Dark Web"

Zadania których nie chcemy zepsuć.
Spoiler
-listy polecające dla Gallahada -
- NARZĘDZIA JUBILERSKIE MATEA - jeżeli nie weźmiesz tego zadania w odpowiednim momencie, to możesz sobie zablokować inne zadania np.: nieskończona moc, wyprawa magów ognia, wojna klanów, stary przyjaciel Lee
-PACZKA Z RUDĄ - zepsucie tego zadania uniemożliwia ci nauczenie się przetapiania magicznej rudy
- ochrona dla Saggity - bez tego Saggita umrze i stracimy możliwość kupienia przydatnych roślinek
- Lek dla Farima - bez tego Farim umrze, Farim sprzedaje ryby a my lubimy ryby
- Nie zabijamy przywódcy Klanu Wysokiej Skały, jest on potrzebny do zrobienia zadania z uwolnieniem Ducha Wody


 

Delth

Delth

Użytkownicy
posty193
Propsy48
  • Użytkownicy
Jako, że pojawia się podejrzanie często w pytaniach może warto dodać do tego tematu - zadanie tactical advantage.

Idąc ścieżką prowadzącą na tradycyjne tereny orków za wzgórzem Hosh Paka (ścieżką w prawo od wyjścia taranem z zamku), jeszcze przed jaskinią w której znajdujemy martwego Olava, po lewej stronie możemy dojrzeć stopnie - półki w skałach po których można się wspinać. Po wzięciu tego zadania pojawi się na nich sporo orków kuszników (10? 15?). By wykonać to zadanie, trzeba rozwalić ich wszystkich - dużo z nich zobaczy nas gdy jesteśmy na samym dole, ale do kilku będzie się trzeba wspiąć. Nie pamiętam, ale jest nie wykluczone że do ich grupki należy również ork elita znajdujący się w jaskini na górze wspinaczki.
Nie ma żadnego wpisu w dzienniku informującego nas, że to już wszyscy. Nie mają unikalnych imion po których możnaby ich zidentyfikować, że to ta grupa.

Tagi dla szukających - Parcival zadanie górnicza dolina 3 rozdział przewaga taktyczna tactical advantage broń dla Gonzalesa.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poziom hard 0066 R2_hotfix_5.1

Za  kazde 15 udanych kradziezy kieszonkowych - +1 do zreki
Za kazde 10 wykutych broni - +1 do sily
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ

Maciuś

SOLUCJA + PORADY na start
#97 2017-07-01, 00:16(Ostatnia zmiana: 2017-07-10, 22:39)
Łuki tworzone własnoręcznie mają zwiększony dmg oraz dodają procent do posługiwania się nimi.
W 1 rozdziale najlepszym tworzonym łukiem jest łuk bukowy - 110 dmg + 5 % do łucznictwa.
Wymagania: skóra trolla (wystarcza na 5 łuków), specjalne drewno (które można kupić u thorbena za 20 złota) i smoła.
Można go sprzedać u Bospera za 500 złota.

Za wkonanie zadania "kryjówki bandytów" dla straży dostajmy piękny pancerz, który nosi wulfgar oraz doskonałą broń jednoręczną o nazwie peacebringer wymagającą 130 siły i zadającą 150 dmg. Wszystko to w pierwszym rozdziale!
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

CozziCossac

CozziCossac

Użytkownicy
posty24
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem mapki z położeniem kamieni druidów + opis. Nie jest to jakieś doskonałe i bardzo dokladne ale może komuś sie przyda.

Khorinis:
http://imgur.com/a/XcYJz[/img]
1. Na szczycie wieży niedaleko latarni, górka za Niclasem.
2. W miejscu gdzie znajduje się topielec z misji z jajkiem, przechodzimy przez zwalone drzewo na rzece i kierujemy się w lewo do końca brzegu.
3 Idąc z miejsca gdzie bandyci stoją na moście - misja z Erolem - kierujemy się w stronę spalonych chat i następnie idziemy dalej trzymając się klifu do końca.
4. Dochodząc do Cavalorna od strony Xardasa , kierujemy się w prawo gdzie spotykamy dzika i trzy jaszczury a półkę wyżej znajduje się goblin. Zabijamy go i idziemy do końca aż zobaczymy pniak, tabliczka jest schowana za nim.
5. Kamienny krąg - misja z Laresem- tabliczka świeci w krzakach.
6. Idąc od Dextera do jaskini gdzie znajdują się szkielety - tabliczka jest po lewej stronie wejścia do groty.
7. W piwnicy klasztornej - klucz do drzwi jest w skrzyni, w pokoju po prawej stronie stojąc przodem do klasztoru.
8. Powyżej wejścia do miejsca gdzie znajdujemy magicznego golema, jest tam półka z pająkiem.
9. Idąc od mostu (czarny troll) kierujemy się w stronę wejścia do jaskini z misji próba ognia i znajdujemy tam goblina bosa. Tabliczka jest w miejscu gdzie stał.
10. Wchodzimy do piramidy gdzie znajduje się Saturas, najpierw natrafiamy na gobliny szkielety i tabliczka powinna być w tym pomieszczeniu po prawej stronie obok wnęki w murze.
11. Idąc od latarni prawą stroną klifu w stronę miasta. Wychodzimy na grań i pod nami z lewej strony ostatnie drzewo.
12. Za bractwem dolinka z teleportem. Pierwsze drzewo po lewej.

Górnicza Dolina:
http://imgur.com/a/SRFKA[/img]
1. Obok trolla Utar'a jest stary teleport (Nyras tu stał w G1), leży obok w trawie.
2. "Zatoka trolli". Wejście do starej kopalni, obok pnia.
3. Na wieży po prawej stronie przed bagiennym smokiem.
4. Z tyłu za kuźnią Darriona (obóz w lesie).
5. Obóz orków po prawej stronie jak jest wejście do miasta orków (obóz bandytów w G1). Jest z tylu za drzewem.
6. Obok starej wieży Xardasa idąc przez most do jaskini bólu. Drugi pniak po prawej.
7. Jeziorko w dole po/m cmentarzyskiem orków a wejściem na bagna. Obok drzewa.
8. W twierdzy kamiennego smoka. Stojąc na piedestale z pomnikiem orka (harpie), skaczemy w drugą stronę i następnie jeszcze raz w stronę rzeki. Jest niedaleko drzewa obok szczawiu królewskiego.

 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Sposób na bandytów Dextera bez używania deszczu ognia.
https://www.youtube.com/watch?v=RQHmW644DYY
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry