Noszenie broni jednoręcznych na plecach - G2NK 4356 8

O temacie

Autor SebaSX

Zaczęty 14.03.2010 roku

Wyświetleń 4356

Odpowiedzi 8

SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
Witam.
Otóż zmagam się z takim problemem, chcę by moja broń była widoczna na plecach a nie u nogi, i nie mam pojęcia jak mam to zrobić.
Potrafię zrobić by broń była wyciągana z pleców i tam wkładana, ale po zakończeniu animacji wkładania wraca z powrotem na nogę.
Próbowałem pozamieniać animację, dałem wszystkie animację oburęcznych na jednoręczne (zmiana cyfry w nazwie animacji) i tylko tyle z tego wyszło że posługiwał się w walce bronią jednoręczną jak oburęczną, a miecz jak był na nodze tak jest. Proszę pomóżcie zależy mi na tej animacji.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
1. Używaj go jako dwuręczne, zmieniając animacje na jednoręczne.
2. Używaj w animacjach *eventSwapMesh.
To pierwsze jest raczej lepsze.
 
Spoiler

SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
"   maciejG
1. Używaj go jako dwuręczne, zmieniając animacje na jednoręczne.
2. Używaj w animacjach *eventSwapMesh.
To pierwsze jest raczej lepsze. "

1 - Jeśli tak zrobię to stracę możliwość wykonywania animacji bronią oburęczną bądź gdy poprzemieniam je to animacje oburęcznej będą w jednoręcznej czyli odpada.
2 - Nie mam pojęcia co to jest.

Dziś pierwszy raz bawię się animacjami, i nie mam o nich większego pojęcia, chciałem spróbować rozwiązać mój problem analogicznie podmieniając te *.mds ale się nie udało. Więc postanowiłem zwrócić się o pomoc na tym forum, i liczyłem że ktoś po prostu albo powie mi który plik mam zastąpić, dopisać coś w skrypcie, bądź coś podmienić w Mesh, Ewentualnie zuploadować mi ten pliczek na jakiś serwer, bo przecież nie proszę o duale czy inne pracochłonne i trudne do wykonania rzeczy, tylko o tą obecną w grze animację ktoś kto ma choć lekkie  doświadczenie bez problemu może mi pomóc bo jak się da podmienić animacją walki to da się i to.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Przestaw na modelu postaci zs_sword na plecy. To metoda idealna, z tym, że MDSowo-animacjowa i trzeba włączyć i zapisać jeszcze raz trochę animacji z gothica.
 

SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
" Zkirtaem
Przestaw na modelu postaci zs_sword na plecy. To metoda idealna, z tym, że MDSowo-animacjowa i trzeba włączyć i zapisać jeszcze raz trochę animacji z gothica. "

To chyba będę musiał odpuścić, bo jak wyżej pisałem nie znam się na animacjach, a znając życie nikt za mnie tego nie zrobi. Tak czy inaczej dzięki za post uświadamiający.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no to daj dvurenczny i daj applyoverlaymds...
 


SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
" markK
 no to daj dvurenczny i daj applyoverlaymds..."

Jeżeli cie dobrze rozumiem mam w skrypcie ustawić na miecz dwuręczny z funkcją - on_equip / on_unequip ?
Jeśli tak to 2 pytania:
1 - Jaki to mds i jak napisać ten - on_equip / on_unequip.
2 - Jeśli nawet zadziała to czy po przejściu wyższy poziom a przy tym na animacje walki "wojownik / Mistrz"
wszystko będzie normalnie działać ?, broń się będzie chować na plecach a animacja prawidłowo wyświetlać ???
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nie to tilko trik , dobrze zrozumialesz to funkcja on i un equip. jezeli to chcesz tak naprawde to muszisz zmienicz model podstavovy humanbody_naked.asc v maxie albo innym programie i poprzesuvacz zs'y ale taka rzecz vymaga sporo roboty takiej jak zmienenie zupelnie vszystkich animek dotyczonczych ludzi  na takie zeby byl uzity tvoj model
 


SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
" markK
nie to tilko trik , dobrze zrozumialesz to funkcja on i un equip. jezeli to chcesz tak naprawde to muszisz zmienicz model podstavovy humanbody_naked.asc v maxie albo innym programie i poprzesuvacz zs'y ale taka rzecz vymaga sporo roboty takiej jak zmienenie zupelnie vszystkich animek dotyczonczych ludzi na takie zeby byl uzity tvoj model "

No to Niema o czym mówić tu jestem zielony, ale dzięki za odpowiedź.
Tu już raczej nic nie wyciśnie temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry