Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE] 2253983 3617

O temacie

Autor majaczek

Zaczęty 19.02.2010 roku

Wyświetleń 2253983

Odpowiedzi 3617

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
To niby w górach. Że niby nie zauważyli.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Wg. mnie po prostu się nimi nie interesowali. Grupka bandytów przecież nie sforsuje całego fortu paladynów.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ale stanowi zagrożenie dla miasta. Z drugiej strony bunt Onara, a fort leży dosłownie rzut beretem.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale spali gospodarstwa, wyrżnie mieszkańców i zagarnie fanty ;) A tak, z Onarem też mogli zrobić porządek. Chociaż Lee z chłopakami nie dalby się tak łatwo pokonać.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ale 100 paladynów na 15 najemników? No dobra Mao-Tse-tung miał milion a Amerykanie 50 tys. i chińczycy przegrali.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Niby racja, ale... siły są w tym przypadku jeszcze bardziej nie równe
Bandyci
- kilkunasto osobowa grupa
- mały obóz
Paladyni
- Kilku paladynów/knechtów przed bramą
- Ogromna brama przed wejściem do fortu
- W zamku dużo paladynów

To są punkty, które do mnie przemawiają.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Bandyci mogliby ich z góry ostrzeliwać.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Ale, czym mogli sforsowaćby mur z bramą? Nie mieli żadnych machin oblęzniczych. Drabin też nie widać.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie musieliby. Strzały z góry.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
A jakim cudem mieli by przebić się przez mur? Wątpię, że by strzałami go rozkruszyli
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

majaczek

majaczek

Moderator działu
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • The Dreamer
Mogliby się włamać przez górną straż (z górki można na piechtę wejść do jednej z wieży fortu paladynów, tylko oni od razu swoje Alarm!)

Dodano Mirrory do plików do pobrania, dzięki witrynie Mirrorcreator. Party są po 200MB, można pobierać wszystkie party jednocześnie (każdy z innego mirrora). Mam nadzieję że PRO do końca wakacji się uda. Będziemy mieli mam nadzieję przez wakacje więcej czasu do poświęcenia na tłumaczenie.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Czyli taka sama niedoróbka, jak z dźwigiem w porcie(można się włamać na statek)
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

frolczas

frolczas

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Mam jeszcze jedno pytanie w sumie czysto techniczne. Jak grałem w wersję v.1 returninga to zauważyłem jeden bug który bardzo mocno denerwował w początkowym etapie gry, a mianowicie jak się używało czarów to returning przeliczał obrażenia mnożąc inteligencję przez obrażenia czaru i oczywiście minus odporność na daną magię. Ale przy pierwszym rzucie czaru często obrażenia były takie jakby nie ogarniał tego i dostawał tylko obrażenia z czaru, a z inteligencji już nie. I tu się nasuwa pytanie czy może się ktoś orientuję czy w wersji v.2 ten bug będzie już naprawiony (teraz sobie zagram rycerzem bo jeszcze nie grałem), a jak wyjdzie spolszczenie to wkońcu normalnie sobie zagram nekrem. Pozdrawiam.
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Mam jeszcze jedno pytanie w sumie czysto techniczne. Jak grałem w wersję v.1 returninga to zauważyłem jeden bug który bardzo mocno denerwował w początkowym etapie gry, a mianowicie jak się używało czarów to returning przeliczał obrażenia mnożąc inteligencję przez obrażenia czaru i oczywiście minus odporność na daną magię. Ale przy pierwszym rzucie czaru często obrażenia były takie jakby nie ogarniał tego i dostawał tylko obrażenia z czaru, a z inteligencji już nie. I tu się nasuwa pytanie czy może się ktoś orientuję czy w wersji v.2 ten bug będzie już naprawiony (teraz sobie zagram rycerzem bo jeszcze nie grałem), a jak wyjdzie spolszczenie to wkońcu normalnie sobie zagram nekrem. Pozdrawiam.
W opisie wersji 2.0(gothic starter)  masz opis naprawionych bugów/zmian. Jedyne co, to musisz to "przemielić" przez google tłumacz.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Mnie strasznie jeszcze denerwuje ta wieża w lesie obok fortu. Może mi ktoś powiedzieć w jakim celu ona tam stoi?
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
Moderator działu

Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
#2135 2012-03-23, 21:38(Ostatnia zmiana: 2012-03-25, 15:36)
Z tego co pamiętam jest tam jakaś książka do której ciężko się dostać. A teraz pytanie ode mnie:
Czy można zmienić system walki na stary? Ten od nowej instalki mnie irytuje bardziej, niż "Where is  Guru?" w G3
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

majaczek

majaczek

Moderator działu
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • The Dreamer
system walki na stary? tzn ten z gothic 1?
to się ustawia w menu. masz do wyboru stary i nowy.
każdy ma własne hotkeye. w razie problemów z menu zajrzryj do useG1basedcontrols w gothic.ini
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
Moderator działu

Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
#2137 2012-03-27, 17:48(Ostatnia zmiana: 2012-03-27, 17:53)
Od nowej instalki mam tek, że gdy wcisnę LPM to bezimienny od razu atakuje. W zwykłym G2 było trzeba jeszcze nacisnąć strzałke. Przez nowy system w moim przypadku combo graniczy z cudem. Zawsze bezimienny atakuje do przodu. W poprzedniej wersji(w zwykłym G2NK też) można było wybrać kierunek ataku:
LPM + --> = Atak w prawo
LPM + <-- = Atak w prawo
Teraz jak odrazu po nacisnięciu LPM bohater atakuje, bez możliwości wyboru kierunku.

Nature#msg1028808s Fury też ma nowe worldy i NPC, a mimo to grając w Returninga nie ma żadnych komplikacji.

Czyli mogę doinstalować jeszcze Nature#msg1028808s Fury?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
#2138 2012-03-27, 18:58(Ostatnia zmiana: 2012-03-27, 18:59)
[quote author=Luk#msg date=1332867506o bezimienny od razu atakuje. W zwykłym G2 było trzeba jeszcze nacisnąć strzałke. Przez nowy system w moim przypadku combo graniczy z cudem. Zawsze bezimienny atakuje do przodu. W poprzedniej wersji(w zwykłym G2NK też) można było wybrać kierunek ataku:
LPM + --> = Atak w prawo
LPM + <-- = Atak w prawo
Teraz jak odrazu po nacisnięciu LPM bohater atakuje, bez możliwości wyboru kierunku.
[/quote]
Nie przewidzieli tego? ; D Przecież ataki na boki były jedne z ważniejszych. Kombo nie było za bardzo skuteczne i używane.
Zrobili to na wzór Gothicka 3...
 

Luk

Luk

Moderator działu
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Niby racja, ale czy przwrócenie stanu pierwotnego wiąże się z papraniem się w skryptach, czy po prostu dali opcje wybporu, a ja byłem ślepy?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry