Model 3D 2296 6

O temacie

Autor GTXplode

Zaczęty 14.02.2010 roku

Wyświetleń 2296

Odpowiedzi 6

GTXplode

GTXplode

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam. Niedawno zacząłem się bawić w modding Gothic'a  <_<  . Pomyślałem, że zanim zacznę robić jakieś konkretne modyfikacje, nauczę się modelowania w 3D. Wymodelowałem w Blenderze topór i nie wiem co z nim teraz zrobić, aby był on w grze. Szukałem jakiegoś podobnego tematu, ale nie znalazłem.
I jeszcze jedno pytanie: czy muszę umieć pisać skrypty, żeby taki toporek był dostępny w grze?

Z góry dzięki za pomoc  o_o
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showtopic=314
Postępuj zgodnie z tym tutorialem, tylko że w visual wpisz nazwe swojego miecza w formacie 3ds, np: visual = "moja_kosa.3ds"; a model daj do_Work\data\Meshes\Items\weapon. Jezeli nie masz tego folderu, to stwóż go.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz mieć też GMDK i polskie skrypty.
 

GTXplode

GTXplode

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Mam GMDK.
A czym nałożyć tekstury na ten model, i jakim programem przerobić go na .3ds? Można to zrobić w Blenderze czy trzeba instalować osobne programy?
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Tekstury mozesz dać w spacerze, wtedy zapisujesz jako mesh. Żeby przekształcić z formatu Blendera na 3ds, potrzebujesz pluginu Kerax imp/exp (informacje http://wiki.worldofgothic.de/Linkliste) i zapujesz ten plik, w folderze _Work\data\Worlds(gdy chcesz teksturować). Ale chyba możesz także teksturować w Blenderze. W spacerze będziesz miał tylko tekstury z gothic'a.
 

GTXplode

GTXplode

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy

GTXplode

Model 3D
#5 2010-02-15, 14:51(Ostatnia zmiana: 2010-02-15, 21:27)
Zainstalowałem ten plugin i zapisuje w 3ds. Sam topór trochę zmniejszyłem do rozmiarów innych modeli broni, ale mam problem z oteksturowaniem go. W blenderze próbuję i mam jakieś dziury w modelu, a jak wrzucę do spacera jakiś model, obojętnie jaki to albo się zacina program, albo nie nie mogę nic z tym meshem zrobić. Co robię nie tak?

EDIT//
Mowa oczywiście o Nocy Kruka ;)
 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
W trybie edycji wierzchołków zaznacz te dziury, klikasz "w" i potem  "odwróć normalnie". Powinny zniknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry